Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5891z ostatnich 7 dni
22422z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wykonanie robót budowlanych i prac remontowych w budynkach

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie robót budowlanych i prac remontowych w budynkach

Data zamieszczenia: 2023-11-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu i na rzecz Gminy Miasta Gdańska
Żaglowa 11
80-560 Gdańsk
powiat: Gdańsk
58 320 51 00
drmg@gdansk.gda.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/drmg_gdansk
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 58 320 51 00
Termin składania ofert: 2023-12-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie robót budowlanych i prac remontowych w budynkach placówek Gdańskich Domów dla Dzieci - części nr 1-3 zamówienia
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 zamówienia - Konserwacja elementów drewnianych oraz parkietu w wybranych pomieszczeniach w budynku Domu Na Polanie, przy Ul. Wiosłowej 25 w Gdańsku:
a) likwidacja zwilgoceń oraz prace naprawcze (uzupełnienie tynków, szlifowanie, uzupełnienie powłoki malarskiej) ścian i sufitów w pomieszczeniach kotłowni,
b) odnowienie posadzki (m.in. cyklinowanie i lakierowanie) w pomieszczeniach mieszkalnych dzieci,
c) naprawa balustrad zewnętrznych balkonów oraz pochylni dla ON,
d) naprawa i konserwacja elementów drewnianych elewacji zewnętrznej budynku (uzupełnienie ubytków, szlifowanie, impregnacja),
e) wykonanie wyłazu rewizyjnego nad poddaszem użytkowym.
Część nr 2 zamówienia - Konserwacja elementów drewnianych oraz likwidacja zacieków w wybranych pomieszczeniach w budynku Domu Przy Lesie, przy Ul. Wiosłowej 23 w Gdańsku:
a) branża budowlana:
- likwidacja zwilgoceń oraz prace naprawcze (uzupełnienie tynków, szlifowanie, uzupełnienie powłoki malarskiej) ścian i sufitów w pomieszczeniach kotłowni,
- likwidacja zwilgoceń oraz prace naprawcze (uzupełnienie tynków, szlifowanie, uzupełnienie powłoki malarskiej) ścian i sufitów w części komunikacji ogólnej budynku,
- likwidacja zwilgoceń oraz prace naprawcze (uzupełnienie tynków, szlifowanie, uzupełnienie powłoki malarskiej) ścian i sufitów w pomieszczeniu węzła sanitarnego dla dziewcząt,
- usunięcie pęknięć, zasklepianie rys, szpachlowanie, przygotowanie podłoża pod malowanie, malowanie pomieszczeń węzła sanitarnego dla dzieci młodszych, węzła sanitarnego dla chłopców, pralni,
- naprawa i konserwacja elementów drewnianych elewacji zewnętrznej budynku (uzupełnienie ubytków, szlifowanie, impregnacja);
b) branża elektryczna:
- wymiana i montaż wentylatora, wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji w pomieszczeniu węzła sanitarnego dla dziewcząt.
Część nr 3 zamówienia - Remont Domu Zielony Zakątek przy Ul. Modra 69B:
a) elewacja, sufit podwieszany, wewnętrzna konstrukcja dachu:
o Roboty rozbiórkowe:
- płytek klinkierowych i tynków zewnętrznych na elewacji budynku gospodarczego,
- słupów z kostki granitowej zadaszenia przy budynku gospodarczym,
- sufitu podwieszanego wewnątrz budynku gospodarczego,
- rozbiórka ścian,
- spróchniałych belek stropowych konstrukcji dachu,
- spróchniałych desek poszycia dachowego,
o Roboty naprawcze:
- elewacji w tym uzupełnienie tynków zwykłych kat. II, gruntowanie, malowanie farbą elewacyjną,
- montaż drewnianych belek dachowych,
- wymiana desek dachowych pod blachodachówką,
- murowanie słupków z bloczków betonowych zbrojonych grubości 24 cm,
o Roboty malarskie wewnętrzne ścian, w tym:
- dwukrotne odgrzybianie drewnianej więźby dachowej,
- przygotowanie podłoży pod malowanie, gruntowanie podłoży ścian, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi,
- zabezpieczenie podłóg folią i płytą pilśniową miękką;
b) Stolarka okienna:
- wykucie z muru ościeżnic drewnianych,
- wykucie z muru podokienników, stalowych zewnętrznych,
- wykucie z muru podokienników betonowych z lastryko,
- montaż okien rozwiernych dwuskrzydłowych z pcv, kolor biały, szyba antywłamaniowa, U=0,9 W/m2xK, nawietrzaki okienne, nowe podokienniki lastrykowe, nowe parapety zewnętrzne z blachy ocynkowanej powlekanej;
c) Stolarka drzwiowa:
- wykucie z muru ościeżnic drewnianych,
- montaż drzwi aluminiowych zewnętrznych, antywłamaniowych kl. P4, jednoskrzydłowych, EI30,
- montaż drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych garażowych, zewnętrznych antywłamaniowych kl. P4, EI30.

CPV: 45000000-7, 45210000-2,45453000-7,45311200-2,45232460-4

Dokument nr: 2023/BZP 00522221, 151/BZP-U.510.142.2023/KB

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-12-15 12:10

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/drmg_gdansk
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/drmg_gdansk.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
- komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;
- zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.;
- włączona obsługa JavaScript;
- zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf;
- Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8;
- Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych, które mogą zostać przekazane zamawiającemu w toku niniejszego postępowania jest Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska, 80-560 Gdańsk, Ul. Żaglowa 11 działająca w imieniu Gminy Miasta Gdańska;
2) firmą podprzetwarzającą dane w imieniu administratora jest platformazakupowa.pl, którego operatorem jest Open Nexus Sp. o.o.
z siedzibą w Poznaniu, Ul. Bolesława Krzywoustego 3, 61-144 Poznań;
3) inspektorem ochrony danych osobowych w Dyrekcji Rozbudowy Miasta Gdańska jest Pani Iwona Pardo, mail: iod.drmg@gdansk.gda.pl , tel. +48 722 89 27;
4) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
5) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych;
6) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz przedawnienia wynikających z niej roszczeń;
7) obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;
8) dane nie będą udostępniane innym podmiotom niż upoważnionym na podstawie przepisów prawa z wyjątkiem podmiotów świadczących na rzecz administratora danych czynności związane z bieżącą obsługą jego działalności np. usługi księgowe, usługi informatyczne itp.;
9) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
10) osoby, których dane osobowe zostaną przekazane zamawiającemu w toku niniejszego postępowania posiadają:
- na podstawie art. 15 RODO, prawo dostępu do danych osobowych ich dotyczących,
- na podstawie art. 16 RODO, prawo do sprostowania danych osobowych ich dotyczących, z tym że skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku niniejszego postępowania, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu z postępowania oraz jego załączników,
- na podstawie art. 18 RODO, prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy którakolwiek z tych osób uzna, że przetwarzanie danych osobowych ich dotyczących narusza przepisy RODO;
11) osobom, których dane osobowe zostaną przekazane zamawiającemu w toku niniejszego postępowania nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO, prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/drmg_gdansk
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-12-15 12:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi dokumentami za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus, dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl, profil nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/drmg_gdansk

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.