wielkopolskie (Poznań)
warmińsko-mazurskie (Ełk)
mazowieckie (Ciechanów)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługa sprzątania budynków |
Data zamieszczenia: | 2023-11-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Starostwo Powiatowe w Nowym Sączu ul. Jagiellońska 33 33-300 Nowy Sącz powiat: Nowy Sącz Tel.: 18 41-41-600 Fax: 18 41-41-700, tel. 18 4141816, bmikolaiczyk@nowosadecki.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Nowy Sącz |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel.: 18 41-41-600 F |
Termin składania ofert: | 2023-12-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU O WARTOŚCI PONIŻEJ 30 000 EURO PROWADZONYM W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO Rodzaj zamówienia /usługa/ Nazwa zamówienia Usługa sprzątania budynków Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu przy Ul. Strzeleckiej 1 i Ul. Kościuszki 3 w 2024 roku II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 11.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. ,,Usługa sprzątania budynków Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu przy Ul. Strzeleckiej 1 i Ul. Kościuszki 3 w 2024 roku". 2. Łączna powierzchnia objęta przedmiotem zamówienia wynosi 1237,34 m2, składają się na nią: pomieszczenia biurowe, korytarze, klatki schodowe, ciągi komunikacyjne, pomieszczenia archiwalne, socjalne, sanitariaty. 11.2) Szczegółowy opis warunków realizacji zamówienia: 1. Wykaz czynności personelu sprzątającego w zakresie utrzymania czystości i porządku w budynkach Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu Lp. Rodzaj wykonywanych czynności Częstotliwość 1. Zamiatanie i mycie podłóg odpowiednim dla danej powierzchni środkiem konserwującym codziennie 2. Odkurzanie wykładzin dywanowych i usuwanie wszelkich zanieczyszczeń oraz trzepanie wycieraczek znajdujących się przy wejściach codziennie 3. Wynoszenie odpadów z koszy z wszystkich pomieszczeń z zachowaniem obowiązującego sposobu segregacji odpadów u Zamawiającego codziennie 4. Utrzymanie czystości mebli biurowych (biurka, stoły, kontenery, szafy, krzesła) tj. przecieranie na wilgotno oraz dezynfekcja zewnętrznych powierzchni mebli w pokojach i na korytarzach codziennie 5. Mycie pojemników (koszy) na śmieci 1 x w tygodniu 6. Usuwanie kurzu i mycie listew ściennych, przypodłogowych i kratek wentylacyjnych 1 x w tygodniu 7. Mycie sprzętu, szafek i blatów kuchennych w pomieszczeniach socjalnych codziennie 8. Mycie na mokro parapetów okiennych 1 x w tygodniu 9. Mycie kaloryferów, kratek wentylacyjnych 1 x w miesiącu 10. Mycie i dezynfekcja wszystkich urządzeń sanitarnych, drobnego sprzętu przynależnego do sanitariatów oraz przecieranie na mokro pojemników na materiały eksploatacyjne codziennie 11. Uzupełnianie dozowników papieru toaletowego, ręczników jednorazowych, mydła w płynie, kostek i odświeżaczy powietrza we wszystkich toaletach codziennie 12. Mycie i dezynfekcja wszystkich powierzchni toalet i wyposażenia codziennie 13. Gruntowne mycie glazury w toaletach 1 x w miesiącu 14. Zmienianie jednorazowych worków na śmieci i odpady codziennie 15. Opróżnianie pojemników niszczarek i wynoszenie śmieci do miejsc wyznaczonych wraz z uzupełnieniem worków codziennie 16. Utrzymanie w czystości powierzchni szklanych wewnątrz budynku codziennie 17. Mycie drzwi oraz ram 1 x w tygodniu 18. Mycie i dezynfekcja klamek drzwi, poręczy balustrad oraz wyłączników i gniazdek codziennie 19. Wycieranie, odtłuszczanie i dezynfekcja słuchawek telefonicznych 1 x w tygodniu 20. Mycie okien 2 x w roku /wiosna,jesień/ 21. Usuwanie pajęczyn i kurzu ze ścian, urządzeń ściennych oraz lamp 1 x w tygodniu 22. Sprzątanie pomieszczeń archiwalnych wraz z wyposażeniem 1 x w tygodniu 23. Inne zadania: zgłaszanie wszelkich usterek technicznych (telefonicznie do osoby nadzorującej ze strony Zamawiającego), zamykanie okien i drzwi we wszystkich pomieszczeniach Zamawiającego oraz wyłączanie światła codziennie 2. Opis obiektów do sprzątania. 1) powierzchnia obszaru sprzątania przy Ul. Strzeleckiej 1, łącznie ok. 813,74 m2, w tym: a) powierzchnia pomieszczeń biurowych, socjalnych - 601,40 m2 b) powierzchnia korytarzy, klatek schodowych, sanitariatów - 212,34 m2 2) powierzchnia obszaru sprzątania przy Ul. Kościuszki 3, łącznie 423,60 m2, w tym: a) powierzchnia pomieszczeń biurowych, archiwalnych, socjalnych - 304,67 m2 b) powierzchnia korytarzy, klatek schodowych, sanitariatów -118,93 m2 3) usługi sprzątania odbywać się będą: a) w poniedziałki od godz. 16.00 do godz. 21.00, b) w pozostałe dni robocze od godz. 15.30 do godz. 21.00. c) pomieszczenie kasy Urzędu przy Ul. Strzeleckiej 1 sprzątane będzie w poniedziałek od godz. 15.30 do godz. 16:00, w pozostałe dni robocze od godz. 15:00 do godz. 15:30 przy udziale i za zgodą słowną kasjera Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu, d) pomieszczenia archiwalne sprzątane będą raz w tygodniu w godz.ch pracy Urzędu w terminie uzgodnionym z archiwistą. Dokument nr: AD-IV.2600.30.2023 Otwarcie ofert: V11.2) Termin otwarcia ofert: 08.12.2023 r. godz. 13:15 miejsce: Starostwo Powiatowe w Nowym Sączu Ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz, sala nr 207 Składanie ofert: VII. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE VII.1) TERMIN SKŁADANIA ofert: 08.12.2023 r. godz. 13:00 miejsce: Starostwo Powiatowe w Nowym Sączu, Ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz, Kancelaria Administracyjna, pok. 113, Miejsce i termin realizacji: II. 3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 02.01.2024 r.-31.12.2024 r. Wymagania: 3. Standard środków czystości: 1) dostarczanie i codzienne bieżące uzupełnianie w godzinach pracy Urzędu środków higieniczno-sanitarnych oraz myjących w rodzajach odpowiadającym przeznaczeniu. 2) używanie odpowiedniego sprzętu oraz urządzeń czyszczących i odkażających, które gwarantują utrzymanie w czystości poszczególne elementy, 3) zapewnienie odpowiedniej ilości profesjonalnych środków, niezbędnych do prawidłowego wykonania zadania. 4. Wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy: 1) Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia osoby nadzorującej wykonanie usługi, która będzie na bieżąco utrzymywać kontakt z Zamawiającym. Osoba nadzorująca sprzątanie nie może być jednocześnie osobą wykonującą inne zadania w sprzątanych obiektach, 2) Wykonawca, przed przystąpieniem do realizacji zamówienia, przekaże Zamawiającemu wykaz osób wykonujących przedmiot zamówienia. O każdej dokonanej zmianie, Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego w formie pisemnej, 3) Wykonawca, na czas nieobecności osób wykonujących prace wynikające z realizacji umowy, zobowiązany jest do wyznaczenia innych osób po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego, 4) osoby, których dane nie zostaną odpowiednio wcześniej przekazane celem identyfikacji, nie zostaną dopuszczone do wykonywania czynności, 5) osoby realizujące usługę, przed przystąpieniem do pracy, zobowiązane będą do złożenia oświadczenia gwarantującego zachowanie tajemnicy, co do dokumentów znajdujących się w sprzątanych pomieszczeniach, 6) Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usługi zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p.poż., przepisów dotyczących ochrony obiektu oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usługi, a także wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę, 7) Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia na własny koszt usterek spowodowanych przez osoby wykonujące usługę na skutek niewłaściwej eksploatacji sieci elektrycznej, zniszczenia spowodowane używaniem niewłaściwych środków dla danego rodzaju powierzchni, uszkodzenia mebli powstałe z powodu niewłaściwego wykonywania usługi lub inne uszkodzenia powstałe z powodu zdarzeń losowych, 8) Wykonawca będzie odpowiadał za otwieranie i zamykanie pomieszczeń przeznaczonych do sprzątania za pomocą kluczy udostępnionych przez Zamawiającego. Za powierzone klucze Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność. Niedopuszczalne jest pozostawienie kluczy w drzwiach. Przed zamknięciem sprzątanego pomieszczenia należy sprawdzić i zamknąć wszystkie okna. 9) Wykonawca ma obowiązek: a) stałego utrzymania czystości w budynku, b) wykonywać prace przy użyciu własnych środków czystości, sprzętu narzędzi i materiałów posiadających certyfikaty, c) wykonywać prace z użyciem środków myjąco-czyszczących i konserwujących wysokiej jakości, odpowiednich do danego podłoża, nieuszkadzających powłoki, niepozostawiających smug oraz z użyciem środków antypoślizgowych, d) wyposażyć zatrudnionych przez siebie pracowników w odzież ochronną i roboczą oraz środki ochrony osobistej, a także zapewnić posiadanie przez tych pracowników właściwych uprawnień oraz przeszkoleń, e) na swój koszt, zapewnić osobom sprzątającym sprzęt konieczny do realizacji zamówienia, f) zapewnić w sposób ciągły czystość oraz środki higieniczne w toaletach: - mydło w płynie o delikatnym, świeżym i przyjemnym zapachu, skutecznie usuwające zabrudzenia, przebadane dermatologicznie, - ręczniki papierowe (składanka ZZ lub rolki pasujące do pojemników znajdujących się w sanitariatach) charakteryzujące się dobrą jakością, białe, miękkie i dobrze chłonące, - papier toaletowy odpowiedni do istniejących pojemników, miękki, trwały, dobrej jakości, biały, perforowany i dobrze chłonący, - worki foliowe na śmieci, środki zapachowe, powodujące neutralizację nieprzyjemnych zapachowe w pomieszczeniach sanitariatów, - środki dezynfekujące do muszli i pisuarów (kostki zapachowe). 10) zabezpieczyć w ciągu godzin pracy Urzędu od poniedziałku do piątku jednego pracownika sprzątającego będącego do dyspozycji Zamawiającego. V. Obowiązki i uprawnienia Zamawiającego i Wykonawcy 1) Zamawiający zobowiązuje się do: a) bezpłatnego udostępnienia pomieszczeń służących do przechowywania urządzeń technicznych, środków i materiałów Wykonawcy, niezbędnych do wykonywania prac porządkowych, b) nieodpłatnego dostarczenia wody ciepłej i zimnej, energii elektrycznej w ilościach niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, c) zapewnienia bezpłatnie osobom wykonującym usługę pomieszczenia służącego do przygotowania się do pracy wraz z dostępem do wody i elektryczności. 2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany świadczenia usług. W przypadku zmiany organizacji czasu pracy Zamawiającego, informując o tym Wykonawcę z 14 - dniowym wyprzedzeniem. 3) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, otrzyma do Zamawiającego szczegółowy wykaz pomieszczeń. 4) Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części, bowiem podział skutkowałby nadmiernymi trudnościami organizacyjnymi (technicznymi), a co za tym idzie nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Podział zamówienia z przyczyn organizacyjnych i ekonomicznych jest niezasadny. VI. Informacje dotyczące warunków dopuszczenia wykonawców do udziału w postępowaniu: Wykonawca powinien złożyć oświadczenie, że przy realizacji zamówienia będzie używał środków czystości, dezynfekujących, higienicznych i sprzętu technicznego dopuszczonych do stosowania w kraju i zgodnych z obowiązującymi wymaganiami i przepisami uprawniającymi do stosowania w obiektach użyteczności publicznej i posiadających aktualne wymagane certyfikaty, świadectwa i przyjaznych środowisku oraz posiadających atest PZH (Państwowy Zakład Higieny). III. ZASADY PROWADZONEGO POSTĘPOWANIA: 111.1) Postępowanie jest jawne. Wykonawca nie może zastrzec informacji takich jak: imię, nazwisko nazwa (firma), adres, cena, zakres realizacji zamówienia, termin wykonania zamówienia, okres gwarancji, warunki serwisu w okresie gwarancyjnym, warunki płatności. 111.2) Postępowanie prowadzi się w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej. Korespondencję z wykonawcami uczestniczącymi w postępowaniu można prowadzić drogą pocztową, faksem lub drogą elektroniczną. 111.3) Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść ogłoszenia o zamówieniu. Informację o tym niezwłocznie zamieszcza na swojej stronie internetowej. 111.4) Wykonawcy mogą zadawać Zamawiającemu pytania dotyczące treści ogłoszenia o zamówieniu (jednak nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert). Treść zapytań wraz z odpowiedziami Zamawiający niezwłocznie zamieszcza na swojej stronie internetowej. 111.5) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w formie pisemnej. Treść oferty musi odpowiadać treści ogłoszenia o zamówieniu. 111.6) Wykonawcy składają oferty w terminie i w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, osobiście lub przesyłką pocztową. Oferty powinny być złożone w zamkniętej kopercie z oznaczeniem postępowania. 111.7) Przed upływem terminu do składania ofert wykonawca może zmienić lub wycofać ofertę. 111.8) Otwarcie ofert jest jawne i następuje we wskazanym w ogłoszeniu terminie. 111.9) Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaka zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. 111.10) Podczas otwarcia ofert zostaną podane imiona, nazwiska, nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, bądź ceny i innych elementów stanowiących kryteria oceny ofert. 111.11) W przypadku stwierdzenia braków formalnych badanej oferty Zamawiający wezwie wykonawcę do ich uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie, chyba że oferta z innych przesłanek podlegałaby odrzuceniu. 111.12) W przypadku niejasności bądź wątpliwości co do treści oferty Zamawiający wzywa wykonawcę do złożenia wyjaśnienia w wyznaczonym przez siebie terminie. 111.13) Zamawiający poprawia w ofertach wykonawców oczywiste omyłki pisarskie i oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek. 111.14) W przypadku, gdy zostały złożone oferty o takiej samej cenie, a jedynym kryterium oceny ofert jest cena, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wezwani Wykonawcy w ofertach dodatkowych nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych uprzednio ofertach. 111.15) W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną. 111.16) Odrzucenie oferty, wykluczenie wykonawcy będzie miało miejsce w następujących przypadkach: 1. Zamawiający odrzuci ofertę, której treść nie odpowiada ogłoszeniu o zamówieniu, chyba, że niezgodności nie są istotne i nie wpływają na ocenę oferty w zakresie kryteriów oceny ofert. 2. Zamawiający odrzuci ofertę, której złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 3. Zamawiający odrzuci ofertę, która została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu. 4. Zamawiający wykluczy wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu. 5. Zamawiający wykluczy wykonawcę, który nie złoży uzupełnień bądź wyjaśnień określonych w pkt 111.11) i 111.12) 6. Zamawiający wykluczy wykonawcę, który wcześniej wykonywał zamówienie dla Zamawiającego z nienależytą starannością, a w szczególności: o nie wykonał zamówienia w terminie umownym z przyczyn leżących po jego stronie, o dostarczył towary o niewłaściwej jakości, o nie wywiązał się w terminie z warunków gwarancji lub rękojmi, o wykonana dostawa/usługa/robota budowlana obarczona była wadą powodującą konieczność poniesienia przez Zamawiającego dodatkowych nakładów finansowych. III. 17) Zamawiający może unieważnić postępowanie, jeżeli: 1. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamierzono przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że można zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. 2. Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zmówienia nie leży w interesie publicznym. 3. Postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy, której to wady nie można usunąć. 4. Nie zostały przyznane środki z budżetu Unii Europejskiej lub z innych źródeł, które zamierzono przeznaczyć na realizację zamówienia. IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW IV.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Nie dotyczy. IV.2) Wiedza i doświadczenie Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Nie dotyczy. IV.3) Potencjał techniczny Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Nie dotyczy. IV.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Nie dotyczy IV. 5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Nie dotyczy. V. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH. JAKIE MAJA DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU: V.1) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, V.2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, V. 3) inne: oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca będzie używał środków czystości, dezynfekujących, higienicznych i sprzętu technicznego dopuszczonych do stosowania w kraju i zgodnych z obowiązującymi wymaganiami i przepisami uprawniającymi do stosowania w obiektach użyteczności publicznej i posiadających aktualne wymagane certyfikaty, świadectwa i przyjaznych środowisku oraz posiadających atest PZH (Państwowy Zakład Higieny). Wszystkie wymienione oświadczenia zawarte są w formularzu oferty stanowiące załącznik nr 1 do ogłoszenia o zamówieniu VII.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). VII. 4) Informacja o wyniku postępowania: Zostanie zamieszczona na stronie BIP Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu. Uwagi: VI. KRYTERIA OCENY OFERT Vl.1) CENA 100% VI. 2) inne: nie dotyczy Kontakt: I. 3) Dane osoby do kontaktu z Wykonawcami: Beata Mikołajczyk, tel. 18 4141816, bmikolaiczyk@nowosadecki.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025