wielkopolskie (Poznań)
dolnośląskie (Złotoryja)
warmińsko-mazurskie (Braniewo)
mazowieckie (Ciechanów)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa i rozładunek pianki akustycznej |
Data zamieszczenia: | 2023-11-30 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Międzynarodowa Szkoła Logistyki i Transportu we Wrocławiu Sołtysowicka 19b 51-168 Wrocław powiat: Wrocław 71 324 68 42 agrzaba@msl.com.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/181635 |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Wrocław |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 71 324 68 42 |
Termin składania ofert: | 2023-12-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe nr 43/11/BCU/2023 dotyczące dostawy i rozładunku - PIANKI WYGŁUSZAJĄCEJ SAMOPRZYLEPNEJ - w ramach projektu ,,Branżowe Centrum Umiejętności w Dziedzinie Logistyki jako odpowiedź na potrzeby rynku pracy w dobie wyzwań Zielonego Ładu, zrównoważonego rozwoju i zmian technologicznych" Powstaje w kontekście naboru POPT.21.27.00-IZ.00-00-001/21 - Część 1 DOSTAWA i rozładunek pianki akustycznej Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i rozładunek - PIANKI WYGŁUSZAJĄCEJ SAMOPRZYLEPNEJ -w siedzibie Zamawiającego: Międzynarodowa Wyższa Szkoła Logistyki i Transportu we Wrocławiu, Ul. Sołtysowicka 19B, 51-168 Wrocław zgodnie z specyfikacją stanowiącą załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. W przypadku ujęcia w ww. dokumentacji nazw własnych, należy przyjąć, iż są to nazwy przykładowe. Do wszystkich nazw własnych dodano zapis lub równoważne. Tam, gdzie w dokumentacji wskazano pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji zapytania ofertowego. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty dokumenty potwierdzające równoważność oferowanego produktu wymaganego przez Zamawiającego. Wykonawca powinien przedstawić specyfikację proponowanego równoważnego produktu w języku polskim. Gwarancja: Min. 24 miesięcy CPV: 44112600-4 Dokument nr: 2023-6336-181635, 43/11/BCU/2023 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-12-08 1. Ofertę należy przekazać wraz z załącznikami za pomocą Bazy Konkurencyjności. 3. Oferty należy dostarczyć do 8.12.2023 r. do godz. 10.00. Decyduje data wpływu oferty poprzez Bazę Konkurencyjności. Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2023-12 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo dolnośląskie Powiat Wrocław Gmina Wrocław-Psie Pole Miejscowość Wrocław Miejsce wykonania dostawy i rozładunku: Budynek Międzynarodowej Wyższej Szkoły Logistyki i Transportu we Wrocławiu, Ul. Sołtysowicka 19B, Wrocław Termin realizacji zamówienia: Termin realizacji zamówienia - do 7 dni od momentu podpisania umowy z Wykonawcą. Wymagania: Zamówienia uzupełniające Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na usługi objęte niniejszym zapytaniem, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia określonego w umowie zawartej z Wykonawcą. Warunki zmiany umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy zawartej z Wykonawcą wyłonionym w niniejszym postępowaniu w następujących sytuacjach: - zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, mających wpływ na realizację umowy; - zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających bezpośredni wpływ na wysokość wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy; - zmiany terminu realizacji w wypadku wystąpienia siły wyższej (niezależnej od Stron umowy) o okres trwania okoliczności uniemożliwiających realizację zamówienia; - zmiany terminu realizacji w wypadku wystąpienia po stronie Zamawiającego okoliczności, których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, a które uniemożliwiają jej realizację, o okres trwania okoliczności uniemożliwiających realizację zamówienia; - w wypadku pojawienia się nowych, korzystnych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub logistycznych w zakresie przedmiotu zamówienia możliwych do wdrożenia zamiennie w stosunku do przewidzianych w Umowie. Jako korzystne dla Zamawiającego należy traktować rozwiązania odpowiadające wymaganiom określonym w Zapytaniu, ale odznaczających się niższymi kosztami utrzymania, większą wydajnością lub użytecznością. - w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług - wynagrodzenie ulegnie zmianie odpowiedniej do zmiany wysokości podatku od towarów i usług (ulegnie korekcie o wysokość zmiany podatku VAT), przy czym powyższa zmiana będzie miała zastosowanie wyłącznie w odniesieniu do Wynagrodzenia objętego fakturą wystawioną po dacie wejścia w życie zmiany przepisów prawa wprowadzających nowe stawki podatku od towarów i usług. 2. Wszelkie zmiany do umowy wymagają zachowania formy pisemnego aneksu, podpisanego przez obie ze stron. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis Ocena spełnienia tego warunku odbywać się będzie według formuły ,,spełnia/nie spełnia" na podstawie dołączonego do oferty dokumentu - oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis Ocena spełnienia tego warunku odbywać się będzie według formuły ,,spełnia/nie spełnia" na podstawie dołączonego do oferty dokumentu - oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym spełnia następujące warunki: 1) nie jest przedmiotem wszczętego postępowania upadłościowego, ani jego upadłość nie jest ogłoszona, nie jest poddany procesowi likwidacyjnemu, a jego sprawy nie są objęte zarządzeniem komisarycznym lub sądowym, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis 1. Ofertę należy sporządzić zgodnie ze wzorem załącznika nr 2 - formularzem ofertowym i opatrzyć podpisem osoby upoważnionej/podpisami osób upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wraz z formularzem ofertowym należy złożyć wymagane załączniki: - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego); - Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym oraz o braku konfliktu interesów (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do zapytania ofertowego); - Pełnomocnictwo - w przypadku podpisania oferty przez osobę upoważnioną przez Wykonawcę. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis Z postępowania wykluczone będą osoby powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązanie osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej. b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji. c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika. d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, e) pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Dodatkowo z postępowania zostaną wykluczeniu Wykonawcy w przypadku wystąpienia konfliktu interesów. Przez konflikt interesów rozumie się w szczególności okoliczności powstałe w związku z interesem ekonomicznym, przynależnością partyjną lub narodową, więziami rodzinnymi lub uczuciowymi, lub wszelkimi innymi istotnymi powiązaniami lub wspólnymi interesami. Brak powiązań Wykonawcy z Zamawiającym oraz brak konfliktu interesów będą weryfikowane na podstawie oświadczenia o braku powiązań, dołączonego do oferty (zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do zapytania ofertowego). 2. Do formularza ofertowego należy załączyć: - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego). - Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do zapytania ofertowego), - Pełnomocnictwo - w przypadku podpisania oferty przez osobę upoważnioną przez Wykonawcę. 4. Oferty, które wpłyną po wskazanym terminie i godzinie zostaną odrzucone bez rozpatrywania i nie będą podlegać ocenie. 5. Wszelkie dokumenty muszą być podpisane przez Wykonawcę - osobę lub osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-11-30 Data ostatniej zmiany 2023-11-30 10:44:30 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Kryterium ,,Cena brutto" - waga 100% (100 pkt) Liczba punktów będzie przyznawana według poniższego wzoru: C = Cmin/Cb x 100 pkt Gdzie: Cmin - najniższa cena brutto ze wszystkich cen zaproponowanych przez oferentów Cb - cena brutto oferty badanej. Kontakt: Osoby do kontaktu Anna Grząba-Lipka tel.: 71 324 68 42 e-mail: agrzaba@msl.com.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025