wielkopolskie (Poznań)
dolnośląskie (Złotoryja)
mazowieckie (Ciechanów)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy mebli stalowych |
Data zamieszczenia: | 2023-11-30 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI ul. Gołębia 24 31-007 Kraków powiat: Kraków 126633905 mateusz.zielinski@uj.edu.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/856292 |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Kraków |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 126633905 |
Termin składania ofert: | 2023-12-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy mebli stalowych na potrzeby Narodowego Centrum Promieniowania Synchrotronowego SOLARIS Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest dostawa mebli stalowych na potrzeby Narodowego Centrum Promieniowania Synchrotronowego SOLARIS (adres dostawy: NCPS SOLARIS, Ul. Czerwone Maki 98, Kraków) o parametrach technicznych, funkcjonalnych i użytkowych opisanych w SWZ oraz jej załącznikach. DOSTAWA obejmuje również uprzednie (przed realizacją dostawy) zmontowanie mebli stalowych oraz ich wniesienie do pomieszczeń NCPS Solaris zgodnie z wytycznymi przedstawiciela Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem minimalnych parametrów technicznych i funkcjonalnych zawiera załącznik A do SWZ. CPV: 39151000-5 Dokument nr: 2023/BZP 00523591, 80.272.423.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-12-08 11:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/uj_edu 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/uj_edu 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale IX SWZ, tj. informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów wraz ze wskazaniem osób uprawnionych do kontaktów z wykonawcami 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale XXI SWZ, tj. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale XXI SWZ, tj. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/856292 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-12-08 11:00 Miejsce składania ofert: Miejsce składania ofert określone w są w Rozdziale IX SWZ ust. 2 Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem narzędzia komercyjnego https://platformazakupowa.pl - adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/uj_edu. Składanie i otwarcie ofert odbywa się w formie elektronicznej za pośrednictwem wyżej wymienionej platformy zakupowej, na zasadach określonych w SWZ Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: 80.272.423.2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest dostawa mebli stalowych na potrzeby Narodowego Centrum Promieniowania Synchrotronowego SOLARIS (adres dostawy: NCPS SOLARIS, ul. Czerwone Maki 98, Kraków) o parametrach technicznych, funkcjonalnych i użytkowych opisanych w SWZ oraz jej załącznikach. Dostawa obejmuje również uprzednie (przed realizacją dostawy) zmontowanie mebli stalowych oraz ich wniesienie do pomieszczeń NCPS Solaris zgodnie z wytycznymi przedstawiciela Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem minimalnych parametrów technicznych i funkcjonalnych zawiera załącznik A do SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 39151000-5 - Meble różne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 1 Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 7 Art. 109 ust. 1 pkt 8 Art. 109 ust. 1 pkt 9 Art. 109 ust. 1 pkt 10 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Szczegółowe regulacje w rozdziale VIII SWZ, ust. 1, tj.: 1. Oświadczenia składane obligatoryjnie wraz z ofertą: 1.1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postepowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w Rozdziale VII SWZ, Wykonawca musi dołączyć do oferty oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza oferty. 1.2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, jest zobowiązany do złożenia oświadczenia, o którym mowa w punkcie 1.1 w części dotyczącej podwykonawców, 1.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o którym mowa w punkcie 1.1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Szczegółowe regulacje w rozdziale IV 1. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych, tj.: kart katalogowych lub innych specyfikacji technicznych potwierdzających wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik A do SWZ, a przede wszystkim rodzaj użytych materiałów, które dotyczą oferowanego modelu (model należy jednoznacznie podać w kalkulacji cenowej stanowiącej załącznik do formularza oferty oraz powinien być określony w karcie katalogowej lub innej specyfikacji technicznej). 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak 5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: Uzupełnieniu podlegają przedmiotowe środki dowodowe, które nie potwierdzają równoważności co do kryteriów i cech określonych w opisie kryteriów oceny ofert. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Szczegółowe postanowienia w rozdziale XII SWZ: 8. Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona przez wykonawcę, wedle treści postanowień niniejszej SWZ i jej załączników, a w szczególności musi zawierać: 8.1. formularz oferty wraz z załącznikami, w tym: 8.1.1. oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z wykonawców 8.1.2. indywidualną kalkulację ceny oferty, uwzględniającą wymagania i zapisy SWZ (załącznik 2 do Formularza oferty) 8.1.3. przedmiotowe środki dowodowe 8.1.4. pełnomocnictwo (zgodnie z ust. 5-7 powyżej) lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy; 8.1.5. wykaz podwykonawców - o ile dotyczy; SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Szczegółowo określone w rozdziale VIII SWZ ust. 2.1. - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy Szczegółowo określone w rozdziale XII ust. 6 - W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub w sytuacji reprezentowania wykonawcy przez pełnomocnika do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo. Wraz z pełnomocnictwem winien być złożony dokument potwierdzający możliwość udzielania pełnomocnictwa. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zgodnie z postanowieniami paragrafu 10 projektowanych postanowień umowy, stanowiącej Załącznik nr 2 do SWZ - Strony przewidują możliwość istotnej zmiany umowy bez obowiązku przeprowadzenia nowego postępowania poprzez zawarcie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, przy zachowaniu ryczałtowego charakteru ceny umowy, w następujących przypadkach: 1.1 zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania/przekazania miejsca realizacji/dostawy, oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą w rozumieniu § 9; 1.2 zmiany określonego typu, modelu, nazwy, producenta przedmiotu umowy bądź jego elementów, poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą w szczególności w przypadku zakończenia jego produkcji lub wstrzymania lub wycofania go z produkcji po przedstawianiu stosownych dokumentów od producenta lub dystrybutora, z tym że cena wskazana w § 3 nie może ulec podwyższeniu, a parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wskazane w treści oferty, 1.3 aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, 1.4 zmiany podwykonawcy, w szczególności ze względów losowych lub innych korzystnych dla Zamawiającego, 1.5 zmiany kolorów i odcieni mebli na wniosek Wykonawcy w sytuacji, gdy z powodu okoliczności niezależnych od Wykonawcy nie jest możliwe dostarczenie przez niego mebli w kolorystyce uzgodnionej (§2 ust. 4) z zastrzeżeniem, że zmiany te mogą nastąpić na żądanie Zamawiającego i wówczas aneks do umowy nie jest wymagany zgodnie z §2 ust. 4 umowy. 1.6 Zmiany terminów realizacji Umowy, o których mowa w §1 poprzez ich wydłużenie ze względu na opóźnienia po stronie podwykonawców w realizacji ich zobowiązań wobec Wykonawcy. Zmiana terminu realizacji Umowy w tym zakresie dokonywana jest na wniosek Wykonawcy i wymaga akceptacji Zamawiającego. Zamawiający może odmówić akceptacji w przypadku, gdy zmiana terminu narazi go na niedogodności związane z użytkowaniem synchrotronu, lub naraża na straty związane np. z ryzykiem utracenia finansowania. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2025