Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1012z dziś
6044z ostatnich 7 dni
24799z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy mebli stalowych

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy mebli stalowych

Data zamieszczenia: 2023-11-30
Dane kontaktowe Zamawiającego: UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI
ul. Gołębia 24
31-007 Kraków
powiat: Kraków
126633905
mateusz.zielinski@uj.edu.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/856292
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: 126633905
Termin składania ofert: 2023-12-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy mebli stalowych na potrzeby Narodowego Centrum Promieniowania Synchrotronowego SOLARIS
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest dostawa mebli stalowych na potrzeby Narodowego Centrum Promieniowania Synchrotronowego SOLARIS (adres dostawy: NCPS SOLARIS, Ul. Czerwone Maki 98, Kraków) o parametrach technicznych, funkcjonalnych i użytkowych opisanych w SWZ oraz jej załącznikach.
DOSTAWA obejmuje również uprzednie (przed realizacją dostawy) zmontowanie mebli stalowych oraz ich wniesienie do pomieszczeń NCPS Solaris zgodnie z wytycznymi przedstawiciela Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem minimalnych parametrów technicznych i funkcjonalnych zawiera załącznik A do SWZ.

CPV: 39151000-5

Dokument nr: 2023/BZP 00523591, 80.272.423.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-12-08 11:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/uj_edu
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/uj_edu
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale IX SWZ, tj. informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów wraz ze wskazaniem osób
uprawnionych do kontaktów z wykonawcami
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale XXI SWZ, tj. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale XXI SWZ, tj. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/856292
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-12-08 11:00
Miejsce składania ofert: Miejsce składania ofert określone w są w Rozdziale IX SWZ ust. 2 Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem narzędzia komercyjnego https://platformazakupowa.pl - adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/uj_edu. Składanie i otwarcie ofert odbywa się w formie elektronicznej za pośrednictwem wyżej wymienionej platformy zakupowej, na zasadach określonych w SWZ

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 80.272.423.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest dostawa mebli stalowych na potrzeby Narodowego Centrum Promieniowania Synchrotronowego SOLARIS (adres dostawy: NCPS SOLARIS, ul. Czerwone Maki 98, Kraków) o parametrach technicznych, funkcjonalnych i użytkowych opisanych w SWZ oraz jej załącznikach.
Dostawa obejmuje również uprzednie (przed realizacją dostawy) zmontowanie mebli stalowych oraz ich wniesienie do pomieszczeń NCPS Solaris zgodnie z wytycznymi przedstawiciela Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem minimalnych parametrów technicznych i funkcjonalnych zawiera załącznik A do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39151000-5 - Meble różne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Szczegółowe regulacje w rozdziale VIII SWZ, ust. 1, tj.:
1. Oświadczenia składane obligatoryjnie wraz z ofertą:
1.1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postepowania
o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w Rozdziale VII SWZ, Wykonawca musi dołączyć do oferty oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza oferty.
1.2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom,
w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, jest zobowiązany
do złożenia oświadczenia, o którym mowa w punkcie 1.1 w części dotyczącej podwykonawców,
1.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie
w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o którym mowa w punkcie 1.1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Szczegółowe regulacje w rozdziale IV
1. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych, tj.: kart katalogowych lub innych specyfikacji technicznych potwierdzających wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik A do SWZ, a przede wszystkim rodzaj użytych materiałów, które dotyczą oferowanego modelu (model należy jednoznacznie podać w kalkulacji cenowej stanowiącej załącznik do formularza oferty oraz powinien być określony w karcie katalogowej lub innej specyfikacji technicznej).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Uzupełnieniu podlegają przedmiotowe środki dowodowe, które nie potwierdzają równoważności co do kryteriów i cech określonych w opisie kryteriów oceny ofert.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Szczegółowe postanowienia w rozdziale XII SWZ:
8. Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona przez wykonawcę, wedle treści postanowień niniejszej SWZ i jej załączników, a w szczególności musi zawierać:
8.1. formularz oferty wraz z załącznikami, w tym:
8.1.1. oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania
- w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z wykonawców
8.1.2. indywidualną kalkulację ceny oferty, uwzględniającą wymagania i zapisy SWZ (załącznik 2 do Formularza oferty)
8.1.3. przedmiotowe środki dowodowe
8.1.4. pełnomocnictwo (zgodnie z ust. 5-7 powyżej) lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy;
8.1.5. wykaz podwykonawców - o ile dotyczy;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Szczegółowo określone w rozdziale VIII SWZ ust. 2.1. - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy
Szczegółowo określone w rozdziale XII ust. 6 - W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub w sytuacji reprezentowania wykonawcy przez pełnomocnika do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo. Wraz z pełnomocnictwem winien być złożony dokument potwierdzający możliwość udzielania pełnomocnictwa.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z postanowieniami paragrafu 10 projektowanych postanowień umowy, stanowiącej Załącznik nr 2 do SWZ - Strony przewidują możliwość istotnej zmiany umowy bez obowiązku przeprowadzenia nowego postępowania poprzez zawarcie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, przy zachowaniu ryczałtowego charakteru ceny umowy, w następujących przypadkach:
1.1 zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania/przekazania miejsca realizacji/dostawy, oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą w rozumieniu § 9;
1.2 zmiany określonego typu, modelu, nazwy, producenta przedmiotu umowy bądź jego elementów, poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą w szczególności w przypadku zakończenia jego produkcji lub wstrzymania lub wycofania go z produkcji po przedstawianiu stosownych dokumentów od producenta lub dystrybutora, z tym że cena wskazana w § 3 nie może ulec podwyższeniu, a parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wskazane w treści oferty,
1.3 aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów,
1.4 zmiany podwykonawcy, w szczególności ze względów losowych lub innych korzystnych dla Zamawiającego,
1.5 zmiany kolorów i odcieni mebli na wniosek Wykonawcy w sytuacji, gdy z powodu okoliczności niezależnych od Wykonawcy nie jest możliwe dostarczenie przez niego mebli w kolorystyce uzgodnionej (§2 ust. 4) z zastrzeżeniem, że zmiany te mogą nastąpić na żądanie Zamawiającego i wówczas aneks do umowy nie jest wymagany zgodnie z §2 ust. 4 umowy.
1.6 Zmiany terminów realizacji Umowy, o których mowa w §1 poprzez ich wydłużenie ze względu na opóźnienia po stronie podwykonawców w realizacji ich zobowiązań wobec Wykonawcy. Zmiana terminu realizacji Umowy w tym zakresie dokonywana jest na wniosek Wykonawcy i wymaga akceptacji Zamawiającego. Zamawiający może odmówić akceptacji w przypadku, gdy zmiana terminu narazi go na niedogodności związane z użytkowaniem synchrotronu, lub naraża na straty związane np. z ryzykiem utracenia finansowania.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.