dolnośląskie (Legnica)
mazowieckie (Sochaczew)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa, przebudowa infrastruktury sportowej |
Data zamieszczenia: | 2023-11-30 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA KOZIENICE ul. Parkowa 5 26-900 Kozienice powiat: kozienicki urzad@kozienice.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Kozienice |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-12-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa, przebudowa infrastruktury sportowej na terenie "Ośrodka Rekreacji i Turystyki Kozienickiego Centrum Rekreacji i Sportu w Kozienicach" Krótki opis przedmiotu zamówienia Zamówienie obejmuje kompleksowe wykonanie wszystkich robót budowlanych i usług związanych z realizacją części (zadania) I, II, III, w tym robót przygotowawczych, pomocniczych, towarzyszących, opracowanie dokumentacji powykonawczej wraz z obsługą i inwentaryzacją geodezyjną Część (zadanie ) I: Budowa boisk i przebudowa kortu tenisowego na terenie KCRiS w Kozienicach - obejmujący budowę boisk sportowych oraz obiektów małej architektury w miejscu publicznym, w tym: Roboty ziemne, przygotowawcze, demontaż zabawek i urządzeń. Zabezpieczenie drzewostanu, krzewów przed przystąpieniem do prac. Roboty budowlane: - Nawierzchnia poliuretanowa - boisko do gry w streetball o powierzchni 250 m2 - Nawierzchnia z warstwy piasku - boisko do gry w siatkówkę plażową o powierzchni 690 m2 - Nawierzchnia utwardzona mineralna - boisko do gry w boule -petanque o powierzchni 62,30 m2 Plantowanie. Roboty montażowe, elementy małej architektury: - Ławki z oparciem drewniane na stelażu metalowym - 8 kpl. - Kosze na śmieci - 3 kpl. - Ławka trybuna - 2 kpl. - Płot - 1 kpl. - Słupki do siatkówki - 2 kpl. - Kosz do koszykówki - 1 kpl. - Ścianka do tenisa - 1 kpl. - Stojak na rowery - 4 kpl. Odtworzenie terenów zielonych. W razie konieczności uzyskanie decyzji na wycinkę kolizyjnych drzew i ich usunięcie. Demontaż słupa betonowego - w razie konieczności. Roboty porządkowe. Dokumentacja powykonawcza - dokumentacja geodezyjna Oferowane przez wykonawcę elementy wyposażenia małej architektury musza być fabrycznie nowe pochodzące z bieżącej produkcji. 1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Budowa, przebudowa infrastruktury sportowej na terenie ,,Ośrodka Rekreacji i Turystyki Kozienickiego Centrum Rekreacji i Sportu w Kozienicach". Niniejsza inwestycja jest przewidziana do dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zgodnie ze Wstępną Promesą Nr Edycja6PGR/2023/4063/PolskiLad dot. realizacji przez Gminę Kozienice inwestycji: ,,Budowa, przebudowa infrastruktury sportowej na terenie ,,Ośrodka Rekreacji i Turystyki Kozienickiego Centrum Rekreacji i Sportu w Kozienicach". 2) Część (zadanie ) II: Budowa domku socjalno - magazynowego na terenie ośrodka rekreacji i sportu, na terenie działki o nr Ew. 1601/10, w tym: Roboty przygotowawcze i ziemne, Wycięcie kolidujących drzew, wywóz i utylizacja pozostałości po wycince, Budowa domku socjalno - magazynowego /domek ratownika/ wraz z instalacjami, przyłączami i wyposażeniem, Budowa przyłączy i instalacji zewnętrznej do domku socjalno - magazynowego: - Wodociągowej, - Kanalizacji sanitarnej, - Linii kablowej dla zasilania domku, - Telekomunikacyjnej, - Instalacji odgromowej. Prace porządkowe: uprzątnięcie terenu i otoczenia na czas prowadzenia robót, wykonanie trawników wokół domku socjalno - magazynowego. Wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną. 1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Budowa, przebudowa infrastruktury sportowej na terenie ,,Ośrodka Rekreacji i Turystyki Kozienickiego Centrum Rekreacji i Sportu w Kozienicach". Niniejsza inwestycja jest przewidziana do dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zgodnie ze Wstępną Promesą Nr Edycja6PGR/2023/4063/PolskiLad dot. realizacji przez Gminę Kozienice inwestycji: ,,Budowa, przebudowa infrastruktury sportowej na terenie ,,Ośrodka Rekreacji i Turystyki Kozienickiego Centrum Rekreacji i Sportu w Kozienicach". 3) Część (zadanie ) III: Budowa dwóch domków kempingowych na terenie ośrodka rekreacji i sportu, w tym przygotowawczych, pomocniczych, towarzyszących - ETAP II, w tym: Roboty przygotowawcze i ziemne, Wycięcie kolidujących drzew, wywóz i utylizacja pozostałości po wycince, Roboty budowlano - montażowe. Budowę dwóch domków kempingowych wraz z instalacjami, przyłączami i wyposażeniem, Budowę przyłączy i instalacji zewnętrznej : - wodociągowej, - kanalizacji sanitarnej, - linii kablowej dla zasilania domków, - telekomunikacyjnej, - instalacji odgromowej - wykonanie przyłącza do 6 domków,: wod- kan, zasilanie elektryczne. Roboty wykończeniowe, Prace porządkowe: uprzątnięcie terenu i otoczenia zajętego na czas prowadzenia robót, odtworzenie terenów zielonych, wykonanie trawników wokół dwóch domków kempingowych. Wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną. UWAGA: Dokumentacja projektowa podzielona jest na dwa etapy: ETAP I i ETAP II. W ramach przedmiotowego postępowania należy do realizacji tylko ETAP II - dwa domki ETAP II obejmuje: budowę dwóch domków kempingowych wraz z przyłączami, i wyposażeniem oraz wykonanie przyłącz wod-kan i energetycznych do 2 domków. Załączony przedmiar pomocniczy - dotyczy przyłącz do 6 domków. UWAGA: prace nie obejmują wykonania zagospodarowania terenu w elementy małej architektury, ścieżek oraz wykonania zieleni, a także wykonania oświetlenia parkowego i girland świetlnych. Jeśli na terenie inwestycji pracują inne firmy Wykonawca - danej części, ma obowiązek uzgodnić i skoordynować wszystkie prace razem z nimi, tak aby zapewnić terminową realizację prac. CPV: 45111200-0, 45111213-4,45112700-2,45112720-8,45112723-9,45223000-6,45223800-4, 45000000-7, 45300000-0,45100000-8 Dokument nr: 2023/BZP 00524315, WI.7011.59.2023/I Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-12-15 10:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania przetargi.pzpkozienice.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: przetargi@kozienice.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: 1) za pośrednictwem Platformy zamówień publicznych pod adresem: przetargi.pzpkozienice.pl (składanie ofert, wyjaśnienia treści SWZ (pytania i odpowiedzi), zmiana treści SWZ, zmiana terminu składania i otwarcia ofert) 2) drogą elektroniczną pod adresem: przetargi@kozienice.pl (korespondencja inna niż wymieniona w pkt. 1) Zgodnie z 67 ustawy Pzp., Zamawiający podaje następujące wymagania techniczne i organizacyjne związane z korzystaniem z Platformy zamówień publicznych: 1) Stały dostęp do sieci internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 2) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 10, Mac OSx10.4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa najlepiej najnowszej dostępnej wersji obsługująca TLS 1.2 z wyjątkiem Internet Explorer, 4) Włączona obsługa JavaScript, 5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf, 6) Podłączony wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez użytkownika lub aplikacja komputerowa spełniająca funkcje takiego czytnika (tzw. Podpis chmurowy), 7) Dopuszczalne formaty danych tj. plików do 100 MB w formatach: .doc, .pdf, .zip, .docx, .xls, .xlsx,.rar,.7zip,.jpg,.jpeg,.png,.txt,.tiff,.xsades, .sig oraz inne formaty dokumentów z wyjątkiem plików wykonywalnych 8) Informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: plik załączony przez Użytkownika na Platformie zamówień publicznych i zapisany, widoczny jest w systemie, jako zaszyfrowany - format kodowania UTF Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert 9) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę zamówień publicznych stanowi datę oraz dokładny czas (dd mm rrrr hh:mm:ss) generowany wg platformy Microsoft Azure, który jest synchronizowany ze znacznikiem czasu UTC. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016, str. 1), zwanym dalej ,,RODO", Zamawiający informuję, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Gminy Kozienice z siedzibą w Kozienicach, Ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice. 2) W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: iod@kozienice.pl. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym oraz w celu archiwizacji. 4) Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 5) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, a także podmioty przetwarzające dane na podstawie zawartych umów. 6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, oraz przez okres wynikający z przepisów szczególnych dotyczących archiwizacji i wynikający z umów o dofinansowanie. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy). 7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 8) Posiada Pani/Pan prawo: a) dostępu do danych osobowych Pani/Pana, b) do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników) c) żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, d) do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 9) Nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO, c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO 10) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z ROD przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-12-15 09:00 Miejsce składania ofert: przetargi.pzpkozienice.pl Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2025