Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
447z dziś
5479z ostatnich 7 dni
24233z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Zakup oraz dostawa form do produkcji naczyń

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup oraz dostawa form do produkcji naczyń

Data zamieszczenia: 2023-12-01
Dane kontaktowe Zamawiającego: Biotrem Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Zajęcza 15
00-351 Warszawa
powiat: Warszawa
+48 664 200 390
malgorzata.then@biotrem.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/181725
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: +48 664 200 390
Termin składania ofert: 2023-12-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe nr 3/1.1.1/POIR/2023 dotyczące zakupu i dostawy form w zakresie prowadzenia badań przemysłowych B+R oraz testów produkcyjnych w ramach Projektu POIR ,,Biodegradowalne i wodoodporne pojemniki na żywność wykonane z otrąb pszennych"
Request for Proposal No. 3/1.1.1/POIR/2023 for the purchase and delivery of molds for conducting industrial R&D and production testing under the POIR Project "Biodegradable and waterproof food containers made of wheat bran"
Powstaje w kontekście projektu
POIR.01.01.01-20-1148/20 - Biodegradowalne i wodoodporne pojemniki na żywność wykonane z otrąb przennych

Część 1
Zakup oraz dostawa form do produkcji naczyń Zamawiającego

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiot Zamówienia dotyczy wykonania oraz dostawy 1 kompletu demonstracyjnych / prototypowych form laboratoryjnych do produkcji pojemników cateringowych typu ,,take-away" na potrzeby realizacji Projektu wg założeń oraz projektów Zamawiającego.
Zamawiający zakłada zakup materiałów oraz części oraz wytworzenie form przez Wykonawcę
w przewidzianej ilości 8 sztuk form; stanowiące koncepcyjnie 1 komplet form o określonym kształcie. W założeniu formy będą stanowić element linii pilotażowej i będą służyły do produkcji opakowań wykonanych z surowca naturalnego, o pojemności między 500 ml a 1000 ml, oraz rozmiarze w przedziale fi200-250x300-350 mm. W założeniu formy będą wykonane ze stali; dla uzyskania efektów estetycznych założonych przez Zamawiającego wskazuje się przygotowanie elementów formujących o właściwej ścieralności, sprężystości oraz gładkości.
Wskazane formy laboratoryjne będą zbudowane wg założeń projektowych Zamawiającego oraz dostarczone przez Wykonawcę w założonym czasie realizacji. Formy będą stanowić docelowo element linii pilotażowej, która zostanie przetestowana przez Zamawiającego w warunkach operacyjnych w zakładzie produkcyjnym w Zambrowie w ramach prowadzonych badań przemysłowych.
Wymagany okres gwarancji: minimum 12 miesięcy. Gwarancja obejmuje zachowanie odpowiedniej jakości materiałów użytych przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia oraz poprawności funkcjonowania form; zgodnie z wymogami zawartymi w specyfikacji przedmiotu zamówienia zawartymi poniżej oraz projektami technicznymi przekazanymi Wykonawcy przez Zamawiającego.
Specyfikacja przedmiotu zamówienia:
Wykonawca winien dostarczyć następujące elementy (części i podzespoły) składające się na pojedynczą, kompletną formę, wg uzgodnionych projektów z Zamawiającym:
- korpus dolny,
- korpus górny,
- elementy grzejne, w tym właściwe czujniki,
- wkładka górna formująca,
- wkładka dolna formująca.
Uwagi:
1) Zakup oraz dostawa materiałów niezbędne do wykonania części i podzespołów stalowych form laboratoryjnych/demonstracyjnych BranBox (w tym stal) pozostają po stronie Wykonawcy,
2) Montaż materiałów (części i podzespołów) do stanu kompletnej formy pozostaje po stronie Wykonawcy,
3) DOSTAWA Przedmiotu Zamówienia zostaje po stronie Wykonawcy. Przedmiot Zamówienia powinien być dostarczony do Zamawiającego na adres: Zakład produkcyjny Biotrem Sp. z.o.o.
w Zambrowie, Ul. Ostrowska 58, 18-300 Zambrów.
4) Wykonanie materiałów (części i podzespołów) stalowych form laboratoryjnych / demonstracyjnych będzie wymagało stałej współpracy i konsultacji z Zamawiającym w zakresie dopracowania ostatecznych uzgodnień odnośnie funkcjonalności form,
5) Kompletność form oraz ich prawidłowa funkcjonalność zostanie potwierdzona odpowiednio w zakresie czynności odbioru oraz rozruchu w zakresie założonej technologii.
Przedmiot zamówienia objęty jest tajemnicą przedsiębiorstwa . Biorąc pod uwagę ochronę tajemnicy przedsiębiorstwa przedstawiony opis przedmiotu zamówienia jest ograniczony.
Wszystkie projekty techniczne oraz rysunki wykonawcze materiałów (w tym części oraz podzespoły) stanowiące konstrukt form laboratoryjnych do produkcji pojemników linii Branbox zostaną przekazane Oferentom pod warunkiem podpisania klauzuli poufności (Załącznik nr 4 do Zapytania - Klauzula zobowiązania poufności) przez osobę upoważnioną do reprezentowania Oferenta, zgodnie z formą reprezentacji określoną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym dokumencie rejestrowym, właściwym dla danej formy organizacyjnej Oferenta. W przypadku podpisania tejże klauzuli przez Pełnomocnika wymagane jest przedłożenie w dokumentacji Pełnomocnictwa wraz z Załącznikiem nr 4 do Zapytania - Klauzula zobowiązania poufności.
The full English-language version of the Request for Proposal is attached in the form of appendices referring to the main body of the Request for Proposal and to the Annexes required by the Contracting Authority.
Okres gwarancji
12

CPV: 39294000-9, 42950000-0, 42990000-2

Dokument nr: 2023-40955-181725, 3/1.1.1/POIR/2023

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-12-08

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-12

Miejsca realizacji
cała Polska
Kraj
Polska
Województwo
Powiat
Gmina
Miejscowość

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
1) Szczegółowy zakres praw i obowiązków Zamawiającego i Wykonawcy określi Umowa zawarta
w formie pisemnej, z uwzględnieniem warunków określonych w niniejszym Zapytaniu Ofertowym oraz Ofercie Wykonawcy.
2) Zamawiający wskaże termin i miejsce podpisania umowy Wykonawcy, którego Oferta została oceniona jako najkorzystniejsza.
3) Oferent, którego Oferta zastanie wybrana zobowiązuje się do podpisania Umowy jako Wykonawca.
4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu Umowy zawartej z podmiotem wybranym w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie Zamówienia Publicznego z następujących powodów:
a) obiektywnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy,
b) okoliczności tzw. siły wyższej. Zgodnie z definicją siła wyższa rozumiana jest m.in. jako przypadki związane z działaniami sił przyrody, m.in. powódź, pożar, wybuch wulkanu, trzęsienie ziemi; działania wojenne lub operacyjne sił zbrojnych, akty terrorystyczne; specyficzne działania władzy państwowej, które charakteryzują się wykluczeniem możliwości przeciwstawienia się jednostki m.in. blokady granic, zakaz importu i eksportu, czy wywłaszczenie nieruchomości.
c) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania Umowy, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu.
d) otrzymania decyzji jednostki finansującej Projekt zawierającej zmiany zakresu zadań, terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których Zamawiający zostanie zobowiązany.
5) Warunkiem zmiany zakresu Umowy będzie zgoda obydwu stron Umowy oraz ewentualna zgoda Instytucji Pośredniczącej.
Zapisy, które zostaną uwzględnione w Umowie z Oferentem:
1) Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy w sytuacji gdy:
a) Oferent bez uzasadnionych przyczyn nie rozpocznie realizacji przedmiotu zamówienia w
terminie 7 dni od dnia wejścia w życie umowy oraz nie rozpocznie jej pomimo wezwania Zamawiającego złożonego na piśmie;
b) Oferent z przyczyn leżących po jego stronie przerwie realizacji przedmiotu zamówienia przez okres przekraczający 7 dni i nie wznowi realizacji pomimo wezwania Zamawiającego złożonego na piśmie,
c) Oferent z przyczyn leżących po jego stronie opóźniać się będzie z zakończeniem wszystkich
prac objętych przedmiotem zamówienia o okres przekraczający 14 dni i nie zakończy tychże prac w dodatkowym terminie wyznaczonym mu na piśmie przez Zamawiającego, nie krótszym niż 7 dni.
2) Oferent zapłaci Zamawiającemu kary umowne:
a) za opóźnienie w zakończeniu realizacji wszystkich prac objętych przedmiotem umowy w wysokości 0,4% kwoty należnego Oferentowi łącznego wynagrodzenia brutto, za każdy dzień opóźnienia,
b) w przypadku odstąpienia od umowy przez Zamawiającego w całości lub części, z przyczyn za które odpowiada Oferent, w szczególności w związku z nienależytym lub nieterminowym wykonywaniem przez Oferenta wszystkich prac objętych przedmiotem umowy, wysokości 10% kwoty należnego Oferentowi łącznego wynagrodzenia brutto.
3) Kary, o których mowa w ust. 2 Oferent zapłaci na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy przelewem w terminie 14 dni od dnia doręczenia mu żądania Zamawiającego zapłaty takiej kary umownej.
4) W razie powstania szkody przewyższającej wysokości kar umownych Zamawiający będzie uprawniony do dochodzenia odszkodowania przenoszącego wysokość kar umownych na zasadach ogólnych.
5) Zamawiający zapłaci Oferentowi kary umowne w wysokości 10% kwoty należnego Oferentowi łącznego wynagrodzenia brutto, w przypadku odstąpienia od umowy przez Oferenta, w całości lub części, z przyczyn za które odpowiada Zamawiający.
6) Umowa zapewniać będzie Zamawiającemu nabycie wszelkich praw majątkowych do własności intelektualnej wytworzonej w wyniku realizacji Przedmiotu Zamówienia; bez dodatkowego wynagrodzenia dla Wykonawcy.
7) Umowa zobowiązywać będzie Wykonawcę do zachowania w poufności wszelkich informacji (danych) pozyskanych lub wytworzonych przez Wykonawcę w ramach wykonywania Przedmiotu Zamówienia.
8) Umowa nakładać będzie na Wykonawcę zakaz podejmowania działań konkurencyjnych w stosunku do przedsięwzięcia realizowanego przez Zamawiającego w ramach Projektu.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy:
1) Nie podlegają wykluczeniu, tj. w stosunku do których nie otwarto likwidacji, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym, nie jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację ich majątku, lub sąd nie zarządził likwidacji ich majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r ze zm.
2) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie Zamówienia.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
4) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę przedmiotu zamówienia. Jeżeli wykonawca zamierza zrealizować przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, w której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania przez wykonawcę firm tych podwykonawców.
5) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Postanowienia dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie składających ofertę. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający jest uprawniony do żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia przedłożenia umowy regulującej współpracę Wykonawców.
Dokumenty składane przez podmioty zagraniczne:
1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - w celu wykazania braku podstaw wykluczenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w ppkt. 1) powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Typ
Potencjał techniczny
Opis
3) Spełniają warunek udziału w postępowaniu w zakresie dyspozycji potencjałem technicznym lub osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia. Dla potwierdzania spełnienia warunku oczekuje się przedstawienia co najmniej 3 zrealizowanych zamówień w zakresie dostarczenia lub/i modyfikacji elementów/części/podzespołów dla maszyn różnego przeznaczenia, w tym specjalistycznych urządzeń technologicznych - dla ich założonego użytkowania, najlepiej zbliżonego do przedmiotu zamówienia. Zakłada się przedstawienie wskazanego doświadczenia w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Dokumenty składane przez podmioty zagraniczne:
1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - w celu wykazania braku podstaw wykluczenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w ppkt. 1) powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-11-30
Data ostatniej zmiany
2023-12-01 06:17:30

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Wynagrodzenie netto [PLN] - 60 pkt. (60%) - Stosunek: najniższe wynagrodzenie netto zaproponowane w ofercie niepodlegającej odrzuceniu / wynagrodzenie netto zaproponowane w badanej ofercie *100 pkt. * 0.6.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Termin realizacji [DNI]. 30 pkt.- 0 pkt. (30% - 0%) Termin wykonania i dostarczenia w Miejsce Realizacji Projektu (pkt. IV Zapytania) przedmiotu zamówienia wg przedziałów określonych
w kryterium ,,Termin realizacji"
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Okres gwarancji [MIESIĄCE] - 10 pkt. (10%) - Stosunek: limit okres gwarancji w ofercie /limit okresu gwarancji ustalony z góry przez Zamawiającego * 100 pkt. * 0.1.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Małgorzata Then
tel.: +48 664 200 390
e-mail: malgorzata.then@biotrem.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.