Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5891z ostatnich 7 dni
22422z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wykonanie robót budowlanych rozbiórki budynku starej remizy OSP

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie robót budowlanych rozbiórki budynku starej remizy OSP

Data zamieszczenia: 2023-12-01
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Bogatynia
ul. Daszyńskiego 1
59-920 Bogatynia
powiat: zgorzelecki
tel. (075) 7725372
edyta.pletrzak@bogatynia.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Bogatynia
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (075) 7725372
Termin składania ofert: 2023-12-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Zamawiający - Gmina Bogatynia, w imieniu której występuje Burmistrz Miasta i Gminy Bogatynia, zaprasza do złożenia oferty na rozbiórkę budynku starej remizy w Kopaczowie.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługi o wartości poniżej kwoty określonej w ort. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych

1. Przedmiot zamówienia
1.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych rozbiórki budynku starej remizy OSP w Kopaczowie na działce nr 140; obr. 0012, Kopaczów; AM-1 zgodnie z ,,Projektem rozbiórki byłego budynku OSP zlokalizowanego w Kopaczowie" wykonanego przez Biuro Projektowe ,,Architect" Tomasz Tyczyński, Ul. Zygmunta Augusta 17/6, 59-700 Bolesławiec.

Budynek byłej OSP o wymiarach 6,34m x ll,46m, wysokość ścian h= 4,74 m - ściany szczytowe oraz ok. 3m ściany główne. Ściany nośne wykonane jako murowane z cegły, tynki wewnętrzne i zewnętrzne cem-wapienne w stanie niedostatecznym. Nad budynkiem brakuje dachu. Widoczne elementy konstrukcyjne więźby dachowej na ścianach szczytowych.

Prace rozbiórkowe należy prowadzić w granicach działki nr 140. Przed przystąpieniem do prac rozbiórkowych należy oczyścić teren z krzewów oraz samosiejek.
Kody odpadów po rozbiórce:
17 01 07 - zmieszane odpady z betonu, kamienia, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów
ceramicznych;
17 02 01 - drewno;
17 0202-szkło;
17 02 05 - żelazo;
17 05 11 - kable.

CPV: 45110000 - 1, 45111220 - 6

Dokument nr: 1.7011.12.2023.EP

Składanie ofert:
6. Sposób, miejsce i termin składania ofert.
6.1. Ofertę należy złożyć/przesłać w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Miasta i Gminy w Bogatyni przy Ul. Daszyńskiego 1, w Kancelarii Urzędu - pokój nr 5. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa 07.12.2023 r.
Ofertę należy złożyć w szczelnie zamkniętym, nieprzezroczystym opakowaniu (np. koperta) zaadresowanym i opisanym wg treści:
Nazwa i adres Wykonawcy (pieczęć) Nazwa Zamawiającego Gmina Bogatynia
Oferta na rozbiórkę byłego budynku OSP w Kopaczowie zlokalizowanego na działce nr 140, obr.
Kopaczów, AM-1
6.2. Ofertę można również przesłać drogą elektroniczną na adres: edyta.pletrzak@bogatynia.pl
Oferty, które zostaną złożone lub wpłyną do Zamawiającego po wyznaczonym terminie ich składania, jak również oferty przesłane faksem nie będą rozpatrywane (w przypadku ofert składanych drogą elektroniczną liczyć się będzie data dostarczenia oferty na serwer pocztowy Zamawiającego). Forma dokumentów - oryginał lub kopia potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.
6.3. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej w postaci papierowej, w formie cyfrowej kopii (skan oferty) lub też w formie elektronicznej. Dla ważności oferty wymagane
4
jest jej podpisanie (własnoręczne w przypadku formy papierowej i cyfrowej kopii oraz kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, w przypadku oferty składanej w formie elektronicznej).
Formularz oferty i stosowne załączniki muszą być podpisane przez osobę(y) upoważnioną(e) do
reprezentowania Wykonawcy wynikającą wprost z właściwego rejestru.
Uwaga!
Cyfrowa kopia (skan oferty) jest uważana przez Zamawiającego, za równoważną formie pisemnej postaci papierowej oferty wobec powyższego podpis elektroniczny nie jest wymagany pomimo wersji elektronicznej oferty.

Miejsce i termin realizacji:
2. Termin wykonania zamówienia
Wymagany termin realizacji zamówienia:
a) roboty budowlane (rozbiórkowe wraz z zagospodarowaniem terenu po rozbiórce) 21 dni kalendarzowych od przekazania terenu wraz z obiektem do rozbiórki;
b) przekazanie dokumentacji geodezyjnej - 90 dni kalendarzowych licząc od daty odbioru robót rozbiórkowych.

Wymagania:
Podstawą prawną wykonania robót rozbiórkowych jest decyzja nakazująca rozbiórkę wydana przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Zgorzelcu nr 49/2021 z dnia 27.04.2021 r.
Dokumenty opisujące roboty budowlane:
1) Projekt rozbiórki byłego budynku OSP w Kopaczowie na dz. nr 140, obr. 0012 Kopaczów, AM-1 opracowany przez jednostkę projektową ARCHITECT Tomasz Tyczyński z siedzibą: Glinica 30/1, 67-231 Żukowice;
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
Dokumentem pomocniczym jest przedmiar robót, który nie stanowi podstawy do kalkulacji ceny oferty. Przedmiar robot ma za zadanie ułatwienie Wykonawcy obliczenie wynagrodzenia ryczałtowego.
Ponadto po zakończeniu robót budowlanych należy wykonać dokumentacje geodezyjną powykonawczą obejmującą:
- geodezyjną inwentaryzację powykonawczą (mapa z naniesionymi zmianami);
- wykaz zmian w danych ewidencyjnych działki i budynku (stan dotychczasowy oraz stan nowy).
1.3. Sposób postępowania z odpadami:
a) Powstałe z rozbiórki odpady Wykonawca podda wstępnej segregacji na terenie rozbiórki zgodnie z odpowiednimi kodami;
b) Z odpadu o kodzie 17 01 07 (zmieszane odpady z betonu, kamienia, gruzu ceglanego, materiałów ceramicznych) należy wysegregować (wybrać) wszystkie regularne ciosy bazaltowe i granitowe;
c) Podstawowy odpad o kodzie 17 01 07 (zmieszane odpady z betonu, kamienia, gruzu ceglanego, materiałów ceramicznych) po wybraniu regularnych ciosów bazaltowych i granitowych należy poddać odzyskowi poprzez skruszenie w kruszarce, uzyskując kruszywo ,,przekrusz" o frakcji 0-40 mm;
d) Uzyskane kruszywo oraz wysegregowane (wybrane) ciosy bazaltowe i granitowe będą własnością Zamawiającego i należy je zdeponować na działce wskazanej przez Zamawiającego, znajdującej się w odległości do 10 km od rozbieranego obiektu. Materiał zostanie wykorzystany przez Zamawiającego do remontów i utwardzania nawierzchni dróg gruntowych, remontu przepustów lub murów oporowych (bazalt, granit);
e) Wykonawca staje się właścicielem i jest zobowiązany do odpowiedzialności za powstałe w toku prac odpady o kodzie:
- 17 02 01 - drewno (z rozbiórki więźby dachowej, stropu i podłogi drewnianej, ościeżnic drewnianych),
- 17 02 05 - żelazo (skrzydła drzwiowe, rynna), oraz za właściwy sposób postępowania z nimi. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do odzysku odpadów o ww. kodach oraz ich wykorzystanie na potrzeby własne, może je również przekazać do wykorzystania innym osobom fizycznym lub jednostkom organizacyjnym, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 10 listopada 2015 r. w sprawie listy rodzajów odpadów, które osoby fizyczne lub jednostki organizacyjne niebędące przedsiębiorcami mogą poddawać odzyskowi na potrzeby własne, oraz dopuszczalnych metod ich odzysku, co winno być potwierdzone stosownymi dokumentami;
f) Wykonawca staje się właścicielem i jest zobowiązany do odpowiedzialności za powstałe w toku prac odpady o kodzie:
17 02 02-szkło, 17 05 11-kable,
oraz ich utylizację zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, co winno być potwierdzone stosownymi dokumentami.
Zamawiający informuje, że na terenie gminy Bogatynia funkcjonuje składowisko odpadów komunalnych, w sprawach ceny, rodzaju odpadów i możliwości ich przyjęcia należy kontaktować się z zarządcą składowiska, którym jest Gminne Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Kilińskiego 17 w Bogatyni, tel. 75 77 32 028.
1.4. Warunek dotyczący przedmiotu zamówienia:
Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonane roboty i usługę wynosi 24 miesiące od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu końcowego.
1.5. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca zawarł umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach w niej określonych. W tym celu przekazuje projekt umowy stanowiący integralną część zaproszenia do składania ofert.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie zaoferowanych cen z Wykonawcami, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu postawione przez Zamawiającego, w przypadku gdy ceny podane przez Wykonawców przekraczają wartość środków przeznaczonych na realizację zamówienia.
3. Warunki, jakie musi spełnić Wykonawca.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy którzy, spełniają warunek dotyczący: 3.1. Zdolności technicznej i zawodowej
Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawcy muszą wykazać, że:
3.1.1. Skierują do realizacji zamówienia co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy.
Uwaga.
Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. Wskazana w ppkt 3.1.1. osoba musi posiadać biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku, gdy wskazana osoba nie posiada biegłej znajomości języka polskiego Wykonawca jest zobowiązany zapewnić tłumacza(y) języka polskiego, zapewniającego stałe, biegłe
1 fachowe tłumaczenie w kontaktach między Zamawiającym a Wykonawcą, na okres i dla potrzeb realizacji umowy.
3.1.2. Dysponują niżej wymienionym sprzętem budowlanym:
- kruszarką zapewniającą uzyskanie przekruszu o frakcji 0-40 mm.
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt 5 zaproszenia do składania ofert.
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o informacje zawarte w złożonej ofercie wraz z załącznikami oraz złożonych innych oświadczeniach i dokumentach, złożonych przez Wykonawcę wg formuły spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia w/w warunki.
4. Opis sposobu obliczenia ceny
4.1. Wykonawca podaje w formularzu ofertowym całkowite ryczałtowe wynagrodzenie brutto za wykonanie całego przedmiotu zamówienia w rozbiciu na wynagrodzenie ryczałtowe brutto (łącznie z podatkiem VAT), wysokość podatku VAT i ryczałtowe wynagrodzenia netto.
4.2. Całkowite wynagrodzenie ryczałtowe brutto, całkowite ryczałtowe wynagrodzenie netto oraz wysokość podatku VAT należy podać w zapisie liczbowym z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku).
4.3. Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowym. Zamawiający nie uzna za oczywistą pomyłkę i nie będzie poprawiał błędnie ustalonej stawki podatku VAT.
4.4. Cenę całkowitą należy ustalić jako cenę ryczałtową.
3
Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny w art. 632 określa ten rodzaj wynagrodzenia następująco:
,,Jeżeli strony umówiły się o wynagrodzenie ryczałtowe przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiarów lub kosztów tych prac"
4.5. Cena ryczałtowa musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wzoru umowy stanowiących załącznik do niniejszego zaproszenia do składania ofert jak również w nich nie ujęte z powodu wad dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wynikających z ich niezgodności z zasadami wiedzy technicznej lub stanem faktycznym, a bez których nie można wykonać zamówienia.
4.6. Zamawiający dopuszcza zmianę całkowitego wynagrodzenia ryczałtowego brutto Wykonawcy w sytuacji, gdy nastąpi zmiana obowiązującej stawki podatku VAT. W takim przypadku cena przedmiotu umowy zostanie odpowiednio zmieniona (bez zmiany wartości netto).
5. Opis sposobu przygotowania oferty
Formularz oferty i stosowne załączniki muszą być podpisane przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy wynikającą wprost z właściwego rejestru.
Wykonawca może upoważnić inną osobę do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w jego imieniu.
W takim przypadku umocowanie do działania w imieniu Wykonawcy musi być udokumentowane stosownym pełnomocnictwem, które należy załączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.
Do formularza ofertowego (załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia) należy załączyć:
1) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej zaproszenia;
2) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej zaproszenia;
3) aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub wyciąg z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

7.5. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostaną złożone oferty o tej samej cenie (tej samej ilości punktów), Zamawiający wezwie Wykonawców którzy złożyli te ofert, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy w ofertach dodatkowych nie będą mogli zaoferować cen wyższych niż zaoferowane wcześniej w złożonych ofertach.

Uwagi:
7. Kryterium
7.1. Po ocenie spełnienia warunków oraz formalnej poprawności ofert, zostanie dokona ocena ofert -wybór najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryterium wyboru:
Cena ofertowa (brutto) - waga 100 pkt
7.2. Oferty nie podlegające odrzuceniu będą oceniane w odniesieniu do wymienionego kryterium. Najtańsza cena ofertowa brutto otrzyma maksymalną ilość punktów określonych poniżej przez Zamawiającego, natomiast pozostałym Wykonawcom zostanie przyznana odpowiednio (proporcjonalnie) mniejsza ilość punktów.
7.3. Ocena ofert będzie się odbywała wg następującej zasady:
Ocena punktowa kryterium ceny (Kc) dokonana zostanie zgodnie z formułą:
najniższa cena ofertowa brutto
Cena = --------------------------------------------- X 100% X 100 pkt
cena oferty badanej brutto
W zakresie kryterium (cena ofertowa brutto) oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
7.4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru (uzyskała największą ilość punktów) - oferta z najniższą ceną ofertową.
8. Informacje dotyczące gromadzenia danych osobowych.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Bogatynia, adres: ul. I. Daszyńskiego 1, 59-920 Bogatynia, tel. 75 77 25 100, e-mail: umig@bogatynia.pl
? inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Bogatynia jest Pan Mariusz Kania, tel. 75 77 25 395, email: iod@bogatynia.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Rozbiórka byłego budynku OSP w Kopaczowie na działce nr 140, obr. Kopaczów, AM-1.
? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;
? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
? posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.