Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
775z dziś
5807z ostatnich 7 dni
24561z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) przebudowy progu wodnego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) przebudowy progu wodnego

Data zamieszczenia: 2023-12-01
Dane kontaktowe Zamawiającego: Narwiański Park Narodowy
Kurowo 10
18-204 Kobylin Borzymy
powiat: wysokomazowiecki
tel. 663103109
przetargi@npn.pl
Województwo: podlaskie
Miasto: Kobylin Borzymy
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 663103109
Termin składania ofert: 2023-12-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe
dla zamówienia publicznego
na wykonanie usługi: Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) przebudowy progu
wodnego zlokalizowanego na rzece Narew w km 302+140 na działce o numerze geodezyjnym 328,
obręb Pańki, gm. Choroszcz, woj. podlaskie
(o wartości mniejszej niż wartość określona w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych - Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.)
Narwiański Park Narodowy
zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na opracowanie Programu Funkcjonalno-
Użytkowego (PFU) oraz przedstawienie koncepcji wraz z szacunkowymi kosztami w celu
zaprojektowania i wykonania robót budowlanych przebudowy progu wodnego.
III.Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnego Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU)
oraz przedstawienie koncepcji wraz z szacunkowymi kosztami przebudowy progu wodnego
pozwalających na realizację zamówienia w formule ,,zaprojektuj i wybuduj"
1. Ww. istniejący próg wodny został wybudowany w 2010 roku, o następujących parametrach
technicznych:
a/ rzędna korony przelewu - 110,20 m n.p.m.
b/ rzędna NPP - 110,70 m n.p.m.
c/ szerokość przelewu - 30,30 m.
d/ długość progu wodnego - 44,00 m.
W okresie wiosennym 2022 roku w wyniku przechodzenia przez próg wielkich wód nastąpiła
deformacja ścianki szczelnej na lewej skarpie rzeki oraz wymycie skarpy. Obecnie ścianka szczelna jest
zdeformowana i wymaga bezzwłocznej przebudowy. Z uwagi na obszerną erozję lewej skarpy tuż za
progiem, w chwili obecnej nie ma możliwości umocnienia grodzicami w brzegu stałym, co nie
gwarantuje jej nośności i wytrzymałości. Aby osiągnąć cel należy wydłużyć linię zabicia grodzic aż na
teren sąsiedniej działki.
2. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i
Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji
projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu
funkcjonalnoużytkowego (Dz. U. z 2021 r., poz. 2454) oraz Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i
Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu
inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót
budowlanych określonych w programie funkcjonalno- użytkowym (Dz. U. z 2021 r., poz. 2458)
3. Kosztorysy planowanych prac projektowych i robót budowlanych zostaną opracowane zgodnie z
Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie określenia
metod i podstaw sporządzania kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót
budowlanych określonych w Programie Funkcjonalno- Użytkowym (Dz. U. z 2021 r., poz. 2458)
4. Wykonawca zobowiązany jest opracować PFU zgodnie z wymogami zawartymi w art. 103 ust. 3
ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn.
zm.)
5. Przedmiot zamówienia PFU powinien być wykonany zgodnie z przedstawioną przez Wykonawcę i
zaakceptowaną przez Zamawiającego koncepcją przebudowy progu wodnego.
6. Zamawiający wymaga, aby Program Funkcjonalno-Użytkowy wykonano poprzez dokonanie wizji
lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia celem uwzględnienia warunków realizacji
zamówienia w cenie oferty oraz w porozumieniu z Zamawiającym. Wykonawca jest zobowiązany
do udzielania Zamawiającemu odpowiedzi na pytania dotyczącego sporządzonego PFU. Wizja
lokalna będzie możliwa do przeprowadzenia w godz.ch pomiędzy 8:00 a 15:00 od poniedziałku
do piątku , do dnia upływu składania ofert, po uprzednim umówieniu się telefonicznie , nr
518 932 444 lub 690 111 694.
7. Przedmiot zamówienia powinien zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
polskimi normami, przepisami BHP i p.poż oraz warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót
budowlanych.
8. Zastosowane w PFU materiały, rozwiązania techniczne oraz urządzenia winny spełnić normy
bezpieczeństwa p.poż i bhp (posiadać polskie certyfikaty, atesty i świadectwa dopuszczenia ITB,
PZH) oraz innych wymaganych prawem instytucji.
9. Opracowanie powinno być przygotowane tak, aby informacje w dokumentach w zakresie
technologii wykonania robót i doboru materiałów określały przedmiot zamówienia w sposób
zgodny z Ustawą Prawo Zamówień Publicznych tj. bez używania nazw własnych, a jedynie poprzez
określenie parametrów precyzujących ich rodzaj, wielkość, standard oraz inne istotne elementy.
10. Wykonana dokumentacja ma być kompletna , zgodna z obowiązującymi standardami i ustaleniami
pomiędzy Wykonawcą , a Zamawiającym oraz przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie .
Zamawiający wymaga , aby przedmiot umowy był kompletny, by Zamawiający mógł przeprowadzić
postępowanie przetargowe w celu wyłonienia Wykonawcy w formule ,,zaprojektuj i wybuduj?
11. Wykonawca zobowiązuje się wykonać wszelkie niezbędne czynności dla prawidłowego
zrealizowania przedmiotu umowy, a w szczególności:
1) uzyskać niezbędne mapy (Zamawiający posiada i przekaże Wykonawcy mapę do celów
projektowych)
2) udzielać odpowiedzi na pytania potencjalnych Wykonawców usług projektowych i robót
budowlanych, które zostaną zadane w postępowaniu przetargowym na wyłonienie
projektanta i wykonawcy robót budowlanych , oraz wszelkich niezbędnych konsultacji z
tym związanych -w zakresie PFU - w postaci sformułowanych pisemnie wyjaśnień w
terminie do 3 dni liczonych od przekazania przez Zamawiającego zapytań od potencjalnych
Wykonawców, o których mowa wyżej.
12. Program Funkcjonalno-Użytkowy należy wykonać w ilości 3 egzemplarzy w wersji papierowej oraz
na nośnikach danych (płyta CD, DVD, pendrive). Pliki typu PDF, Word, Excel, DWG

Dokument nr: NPN-OOK-271/4/2023

Składanie ofert:
XII. Miejsce i termin złożenia oferty oraz sposób przygotowania i forma jej złożenia.
Wypełnioną ofertę (Załącznik nr 1) wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami należy przesłać w
terminie do 12.12.2023 r. do godz. 12:00 drogą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego:
przetargi@npn.pl z tytułem: ,,Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego przebudowy progu
w obrębie Pańki , gm. Choroszcz, woj. podlaskie.
Liczy się data i godz. wpływu oferty do Zamawiającego. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą
rozpatrywane.

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie 45 dni od dnia podpisania
umowy.

Wymagania:
II.Tryb udzielenia zamówienia:
1.2.Postępowanie wyłączone z zakresu stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych na
podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 tej ustawy.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
V.
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełnienia.
1. Ocena warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: wykonawca ,,spełnia˝
lub ,,nie spełnia" określone przez Zamawiającego warunki.
2. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy:
a)
Wykażą, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. minimum 1 osobą z
uprawnieniniami budowlanymi do projektowania bez ograniczeń.
W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje potencjałem kadrowym opisanym
dołączyć wykaz tych osób zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszego zapytania.
powyżej należy
Jeżeli Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów
(niezależnie od charakteru prawnego łączących ich stosunków) zobowiązany jest udowodnić
Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji Zamówienia, w
szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do
dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - wzór zobowiązania stanowi
załącznik nr 4 do niniejszego zapytania.
b) Wykażą, że w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym
okresie przynajmniej 2 usługi polegające na wykonaniu programu PFU lub opracowaniu
dokumentacji projektowo - kosztorysowej na wykonanie budowy, remontu, rozbudowy ,
przebudowy lub modernizacji budowli hydrotechnicznych o wartości min. 10 000,00 zł brutto
każda.
W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymogi opisane powyżej należy dołączyć wykaz
wykonanych robót zgodnie z załącznikiem nr 5 do niniejszego zapytania.
3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13
kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Z postępowania
wyklucza się: wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w
sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w
a) art. 1 pkt 3 ustawy;
b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu
ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu
terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca
takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę
na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o
którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3
ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217,
2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu
765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką
dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w
sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3
ustawy.
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie ww. ustawy stanowi ust 6 formularza
ofertowego (załącznik nr 1 do niniejszego zapytania).
VI.
Opis kryteriów wyboru oferty z podaniem ich znaczenia i opisu sposobu oceny ofert.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1. Cena ofertowa brutto (C) - waga 100% obliczana według wzoru:
C = Cn / Cb x 100% x 100 gdzie:
Cn - najniższa zaproponowana cena ofertowa brutto spośród ofert niepodlegających
odrzuceniu
Cb - cena ofertowa brutto badanej oferty
1) Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej
realizacji przedmiotu zamówienia.
2) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
3) Wynagrodzenie należne Wykonawcy będzie wynagrodzeniem ryczałtowym.
4) Wykonawcy będą związani ofertą przez okres 30 dni . Bieg terminu związania ofertą
rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca , którego oferta
została wybrana , uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia, Zamawiający
może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich
ponownej oceny.
5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania
przyczyny.
VII. Termin związania ofertą.
Składający ofertę Wykonawca pozostaje nią związany przez okres 30 dni od dnia upływu terminu
składania ofert tj. do dnia 10.01.2024 r.
VIII. Określenie warunków umowy.
Warunki umowy określa wzór umowy, który stanowi załącznik nr 6 do niniejszego zapytania
ofertowego.
X.
Postanowienia dodatkowe.
Wyniki zapytania ofertowego zostaną zamieszczone na stronie internetowej NPN www.bip.npn.pl
Zamówienia publiczne/Wyniki). Wybrany w wyniku postępowania wykonawca zostanie powiadomiony
o miejscu i terminie podpisania umowy telefonicznie lub mailowo.
1.
Narwiański Park Narodowy zastrzega sobie prawo do:
1) zmiany terminu składania ofert,
2) wyjaśniania treści ofert z wykonawcami w przypadku, gdy oferty budzą wątpliwości
Zamawiającego,
3) uzupełnienia ofert w przypadku stwierdzenia braków, które można uzupełnić,
4) odrzucenia ofert niezgodnych z warunkami zapytania ofertowego,
5) wykluczenia z postępowania wykonawców, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z
Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu
Zamawiającego lub osobami związanymi z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury
wyboru Wykonawcy,
6) wyjaśnienia podejrzenia rażąco niskiej ceny wraz z ewentualnym odrzuceniem oferty w
przypadku potwierdzenia tego faktu bądź braku wyjaśnienia ze strony Wykonawcy w terminie
wyznaczonym przez Zamawiającego.

Uwagi:
XI. Ochrona danych osobowych.
1. Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE(Dz.U.UE.L.2016.119.1), zwanym dalej: ,,RODO", Administratorem Danych
Osobowych przetwarzanych w celu przeprowadzenia postepowania o udzielenie zamówienia
publicznego jest Dyrektor Narwiańskiego Parku Narodowego, zwany dalej: ,,Administratorem",
z którym Wykonawca może kontaktować ? w następujący sposób: listownie na adres: Kurowo
10, 18-204 Kobylin Borzymy, telefonicznie: 663103109; poprzez e-mail: npn@npn.pl
2. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych Wykonawca może kontaktować ? z
Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w następujący sposób:
1) listownie na adres: Kurowo 10, 18-204 Kobylin Borzymy
2) telefonicznie: 663103109
3) adres e-mail: iod@npn.pl
3. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą ? na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w
związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w
procedurze zapytania ofertowego znak: NPN-OOK-271/4/2023 z dnia 29.11.2023 r. - na
podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień? publicznych -
Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn . zm .
4. Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą ? pracownicy Administratora, osoby lub
podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postepowania w oparciu o ustawę ? o
dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. (t. j. Dz. U. z 2018, poz. 1764 ze zm.)
oraz na podstawie innych przepisów prawa.
5. Dane osobowe Wykonawcy będą ? przechowywane przez okres 4 lat -dokumentacja
zamówienia publicznego.
6. Podanie przez Wykonawcę ? danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednakże jest
niezbędne do:
1) udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
2) wykonania przez Zamawiającego czynności związanych z badaniem i oceną oferty,
3) udostępnienia przez Zamawiającego informacji o wynikach postępowania.
7. Administrator nie zamierza przekazywać ? danych osobowych Wykonawcy do państw trzecich
ani do organizacji międzynarodowych.
8. Wykonawcy przysługuje prawo do:
1) dostępu do swoich danych osobowych,
2) sprostowania swoich danych osobowych,
3) usunięcia i ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
4) wniesienie skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych),
gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza
przepisy dotyczące ochrony danych osobowych.
9. W oparciu o dane osobowe Wykonawcy, Administrator nie będzie podejmował wobec
Wykonawcy zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania1.
10. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w
art. 13 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio
pozyskał w związku z ubieganiem się ? o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności o
poinformowaniu ww. osób fizycznych o udostepnieniu danych osobowych Administratorowi.
1
Profilowanie oznacza dowolną formę ? zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych,
które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych
osoby fizycznej, w szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących pracy tej osoby
fizycznej, jej sytuacji ekonomicznej, zdrowia, osobistych preferencji, zainteresowań,?
wiarygodności, zachowania, lokalizacji lub przemieszczania się.?

Kontakt:
IX. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą.
Do bezpośredniego kontaktu upoważnieni są Bazyli Piliczuk i Monika Laskowska (poniedziałek - piątek
8.00 - 15.00) telefon 518 932 444, 690 111 694. Pytania dotyczące zapytania ofertowego należy
kierować na adres e-mail: bazyli.piliczuk@npn.pl najpóźniej do dnia 11.12.2023 r. do godz. 15:00

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.