wielkopolskie (Poznań)
warmińsko-mazurskie (Ełk)
mazowieckie (Ciechanów)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) przebudowy progu wodnego |
Data zamieszczenia: | 2023-12-01 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Narwiański Park Narodowy Kurowo 10 18-204 Kobylin Borzymy powiat: wysokomazowiecki tel. 663103109 przetargi@npn.pl |
Województwo: | podlaskie |
Miasto: | Kobylin Borzymy |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 663103109 |
Termin składania ofert: | 2023-12-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe dla zamówienia publicznego na wykonanie usługi: Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) przebudowy progu wodnego zlokalizowanego na rzece Narew w km 302+140 na działce o numerze geodezyjnym 328, obręb Pańki, gm. Choroszcz, woj. podlaskie (o wartości mniejszej niż wartość określona w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) Narwiański Park Narodowy zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na opracowanie Programu Funkcjonalno- Użytkowego (PFU) oraz przedstawienie koncepcji wraz z szacunkowymi kosztami w celu zaprojektowania i wykonania robót budowlanych przebudowy progu wodnego. III.Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnego Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) oraz przedstawienie koncepcji wraz z szacunkowymi kosztami przebudowy progu wodnego pozwalających na realizację zamówienia w formule ,,zaprojektuj i wybuduj" 1. Ww. istniejący próg wodny został wybudowany w 2010 roku, o następujących parametrach technicznych: a/ rzędna korony przelewu - 110,20 m n.p.m. b/ rzędna NPP - 110,70 m n.p.m. c/ szerokość przelewu - 30,30 m. d/ długość progu wodnego - 44,00 m. W okresie wiosennym 2022 roku w wyniku przechodzenia przez próg wielkich wód nastąpiła deformacja ścianki szczelnej na lewej skarpie rzeki oraz wymycie skarpy. Obecnie ścianka szczelna jest zdeformowana i wymaga bezzwłocznej przebudowy. Z uwagi na obszerną erozję lewej skarpy tuż za progiem, w chwili obecnej nie ma możliwości umocnienia grodzicami w brzegu stałym, co nie gwarantuje jej nośności i wytrzymałości. Aby osiągnąć cel należy wydłużyć linię zabicia grodzic aż na teren sąsiedniej działki. 2. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalnoużytkowego (Dz. U. z 2021 r., poz. 2454) oraz Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno- użytkowym (Dz. U. z 2021 r., poz. 2458) 3. Kosztorysy planowanych prac projektowych i robót budowlanych zostaną opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w Programie Funkcjonalno- Użytkowym (Dz. U. z 2021 r., poz. 2458) 4. Wykonawca zobowiązany jest opracować PFU zgodnie z wymogami zawartymi w art. 103 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) 5. Przedmiot zamówienia PFU powinien być wykonany zgodnie z przedstawioną przez Wykonawcę i zaakceptowaną przez Zamawiającego koncepcją przebudowy progu wodnego. 6. Zamawiający wymaga, aby Program Funkcjonalno-Użytkowy wykonano poprzez dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia celem uwzględnienia warunków realizacji zamówienia w cenie oferty oraz w porozumieniu z Zamawiającym. Wykonawca jest zobowiązany do udzielania Zamawiającemu odpowiedzi na pytania dotyczącego sporządzonego PFU. Wizja lokalna będzie możliwa do przeprowadzenia w godz.ch pomiędzy 8:00 a 15:00 od poniedziałku do piątku , do dnia upływu składania ofert, po uprzednim umówieniu się telefonicznie , nr 518 932 444 lub 690 111 694. 7. Przedmiot zamówienia powinien zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, polskimi normami, przepisami BHP i p.poż oraz warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 8. Zastosowane w PFU materiały, rozwiązania techniczne oraz urządzenia winny spełnić normy bezpieczeństwa p.poż i bhp (posiadać polskie certyfikaty, atesty i świadectwa dopuszczenia ITB, PZH) oraz innych wymaganych prawem instytucji. 9. Opracowanie powinno być przygotowane tak, aby informacje w dokumentach w zakresie technologii wykonania robót i doboru materiałów określały przedmiot zamówienia w sposób zgodny z Ustawą Prawo Zamówień Publicznych tj. bez używania nazw własnych, a jedynie poprzez określenie parametrów precyzujących ich rodzaj, wielkość, standard oraz inne istotne elementy. 10. Wykonana dokumentacja ma być kompletna , zgodna z obowiązującymi standardami i ustaleniami pomiędzy Wykonawcą , a Zamawiającym oraz przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie . Zamawiający wymaga , aby przedmiot umowy był kompletny, by Zamawiający mógł przeprowadzić postępowanie przetargowe w celu wyłonienia Wykonawcy w formule ,,zaprojektuj i wybuduj? 11. Wykonawca zobowiązuje się wykonać wszelkie niezbędne czynności dla prawidłowego zrealizowania przedmiotu umowy, a w szczególności: 1) uzyskać niezbędne mapy (Zamawiający posiada i przekaże Wykonawcy mapę do celów projektowych) 2) udzielać odpowiedzi na pytania potencjalnych Wykonawców usług projektowych i robót budowlanych, które zostaną zadane w postępowaniu przetargowym na wyłonienie projektanta i wykonawcy robót budowlanych , oraz wszelkich niezbędnych konsultacji z tym związanych -w zakresie PFU - w postaci sformułowanych pisemnie wyjaśnień w terminie do 3 dni liczonych od przekazania przez Zamawiającego zapytań od potencjalnych Wykonawców, o których mowa wyżej. 12. Program Funkcjonalno-Użytkowy należy wykonać w ilości 3 egzemplarzy w wersji papierowej oraz na nośnikach danych (płyta CD, DVD, pendrive). Pliki typu PDF, Word, Excel, DWG Dokument nr: NPN-OOK-271/4/2023 Składanie ofert: XII. Miejsce i termin złożenia oferty oraz sposób przygotowania i forma jej złożenia. Wypełnioną ofertę (Załącznik nr 1) wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami należy przesłać w terminie do 12.12.2023 r. do godz. 12:00 drogą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego: przetargi@npn.pl z tytułem: ,,Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego przebudowy progu w obrębie Pańki , gm. Choroszcz, woj. podlaskie. Liczy się data i godz. wpływu oferty do Zamawiającego. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie 45 dni od dnia podpisania umowy. Wymagania: II.Tryb udzielenia zamówienia: 1.2.Postępowanie wyłączone z zakresu stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 tej ustawy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. V. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełnienia. 1. Ocena warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: wykonawca ,,spełnia˝ lub ,,nie spełnia" określone przez Zamawiającego warunki. 2. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy: a) Wykażą, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. minimum 1 osobą z uprawnieniniami budowlanymi do projektowania bez ograniczeń. W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje potencjałem kadrowym opisanym dołączyć wykaz tych osób zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszego zapytania. powyżej należy Jeżeli Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów (niezależnie od charakteru prawnego łączących ich stosunków) zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji Zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 4 do niniejszego zapytania. b) Wykażą, że w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie przynajmniej 2 usługi polegające na wykonaniu programu PFU lub opracowaniu dokumentacji projektowo - kosztorysowej na wykonanie budowy, remontu, rozbudowy , przebudowy lub modernizacji budowli hydrotechnicznych o wartości min. 10 000,00 zł brutto każda. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymogi opisane powyżej należy dołączyć wykaz wykonanych robót zgodnie z załącznikiem nr 5 do niniejszego zapytania. 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Z postępowania wyklucza się: wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w a) art. 1 pkt 3 ustawy; b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie ww. ustawy stanowi ust 6 formularza ofertowego (załącznik nr 1 do niniejszego zapytania). VI. Opis kryteriów wyboru oferty z podaniem ich znaczenia i opisu sposobu oceny ofert. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: 1. Cena ofertowa brutto (C) - waga 100% obliczana według wzoru: C = Cn / Cb x 100% x 100 gdzie: Cn - najniższa zaproponowana cena ofertowa brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Cb - cena ofertowa brutto badanej oferty 1) Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 2) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 3) Wynagrodzenie należne Wykonawcy będzie wynagrodzeniem ryczałtowym. 4) Wykonawcy będą związani ofertą przez okres 30 dni . Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca , którego oferta została wybrana , uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. VII. Termin związania ofertą. Składający ofertę Wykonawca pozostaje nią związany przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert tj. do dnia 10.01.2024 r. VIII. Określenie warunków umowy. Warunki umowy określa wzór umowy, który stanowi załącznik nr 6 do niniejszego zapytania ofertowego. X. Postanowienia dodatkowe. Wyniki zapytania ofertowego zostaną zamieszczone na stronie internetowej NPN www.bip.npn.pl Zamówienia publiczne/Wyniki). Wybrany w wyniku postępowania wykonawca zostanie powiadomiony o miejscu i terminie podpisania umowy telefonicznie lub mailowo. 1. Narwiański Park Narodowy zastrzega sobie prawo do: 1) zmiany terminu składania ofert, 2) wyjaśniania treści ofert z wykonawcami w przypadku, gdy oferty budzą wątpliwości Zamawiającego, 3) uzupełnienia ofert w przypadku stwierdzenia braków, które można uzupełnić, 4) odrzucenia ofert niezgodnych z warunkami zapytania ofertowego, 5) wykluczenia z postępowania wykonawców, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami związanymi z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, 6) wyjaśnienia podejrzenia rażąco niskiej ceny wraz z ewentualnym odrzuceniem oferty w przypadku potwierdzenia tego faktu bądź braku wyjaśnienia ze strony Wykonawcy w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Uwagi: XI. Ochrona danych osobowych. 1. Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(Dz.U.UE.L.2016.119.1), zwanym dalej: ,,RODO", Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w celu przeprowadzenia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Dyrektor Narwiańskiego Parku Narodowego, zwany dalej: ,,Administratorem", z którym Wykonawca może kontaktować ? w następujący sposób: listownie na adres: Kurowo 10, 18-204 Kobylin Borzymy, telefonicznie: 663103109; poprzez e-mail: npn@npn.pl 2. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych Wykonawca może kontaktować ? z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w następujący sposób: 1) listownie na adres: Kurowo 10, 18-204 Kobylin Borzymy 2) telefonicznie: 663103109 3) adres e-mail: iod@npn.pl 3. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą ? na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w procedurze zapytania ofertowego znak: NPN-OOK-271/4/2023 z dnia 29.11.2023 r. - na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień? publicznych - Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn . zm . 4. Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą ? pracownicy Administratora, osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postepowania w oparciu o ustawę ? o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. (t. j. Dz. U. z 2018, poz. 1764 ze zm.) oraz na podstawie innych przepisów prawa. 5. Dane osobowe Wykonawcy będą ? przechowywane przez okres 4 lat -dokumentacja zamówienia publicznego. 6. Podanie przez Wykonawcę ? danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednakże jest niezbędne do: 1) udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, 2) wykonania przez Zamawiającego czynności związanych z badaniem i oceną oferty, 3) udostępnienia przez Zamawiającego informacji o wynikach postępowania. 7. Administrator nie zamierza przekazywać ? danych osobowych Wykonawcy do państw trzecich ani do organizacji międzynarodowych. 8. Wykonawcy przysługuje prawo do: 1) dostępu do swoich danych osobowych, 2) sprostowania swoich danych osobowych, 3) usunięcia i ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, 4) wniesienie skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych), gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy dotyczące ochrony danych osobowych. 9. W oparciu o dane osobowe Wykonawcy, Administrator nie będzie podejmował wobec Wykonawcy zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania1. 10. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w związku z ubieganiem się ? o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności o poinformowaniu ww. osób fizycznych o udostepnieniu danych osobowych Administratorowi. 1 Profilowanie oznacza dowolną formę ? zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej, w szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących pracy tej osoby fizycznej, jej sytuacji ekonomicznej, zdrowia, osobistych preferencji, zainteresowań,? wiarygodności, zachowania, lokalizacji lub przemieszczania się.? Kontakt: IX. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą. Do bezpośredniego kontaktu upoważnieni są Bazyli Piliczuk i Monika Laskowska (poniedziałek - piątek 8.00 - 15.00) telefon 518 932 444, 690 111 694. Pytania dotyczące zapytania ofertowego należy kierować na adres e-mail: bazyli.piliczuk@npn.pl najpóźniej do dnia 11.12.2023 r. do godz. 15:00 |
© eurobudowa.pl 2004-2025