wielkopolskie (Poznań)
warmińsko-mazurskie (Ełk)
śląskie (Mikołów)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | ŚWIADCZENIE USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ ORAZ CZĘŚCI TERENU DO NIEGO PRZYLEGŁEGO |
Data zamieszczenia: | 2023-12-04 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
ELBLĄSKI PARK TECHNOLOGICZNY ul. Stanisława Sulimy 1 82-300 Elbląg powiat: Elbląg : 55 239 34 67 biuro@ept.umelblag.pl |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Elbląg |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | : 55 239 34 67 |
Termin składania ofert: | 2023-12-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,ŚWIADCZENIE USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BUDYNKU ELBLĄSKIEGO PARKU TECHNOLOGICZNEGO W ELBLĄGU ORAZ CZĘŚCI TERENU DO NIEGO PRZYLEGŁEGO." Krótki opis przedmiotu zamówienia . Przedmiotem zamówienia jest: ŚWIADCZENIE USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BUDYNKU ELBLĄSKIEGO PARKU TECHNOLOGICZNEGO W ELBLĄGU ORAZ CZĘŚCI TERENU DO NIEGO PRZYLEGŁEGO - w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r. Wykonywanie usługi będzie się odbywało we wszystkie dni robocze zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. CPV: 90919200-4, 90610000-6 Dokument nr: 2023/BZP 00528242, SWZ/SB/1/2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-12-11 09:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ce98f0d4-9035-11ee-b55a-a22b2d7f700e 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z rozdziałem XI SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny poprzez informacje przekazane w załączniku nr 7 do SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-12-11 09:00 Miejsce składania ofert: Oferty wraz z wymaganymi dokumentami należy składać za pośrednictwem portalu e-zamówienia pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/, link bezpośredni do strony postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-ce98f0d4-9035-11ee-b55a-a22b2d7f700e Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: SWZ/SB/1/2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia . Przedmiotem zamówienia jest: ŚWIADCZENIE USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BUDYNKU ELBLĄSKIEGO PARKU TECHNOLOGICZNEGO W ELBLĄGU ORAZ CZĘŚCI TERENU DO NIEGO PRZYLEGŁEGO - w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r. Wykonywanie usługi będzie się odbywało we wszystkie dni robocze zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. 4.2.6.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 7 Art. 109 ust. 1 pkt 8 Art. 109 ust. 1 pkt 9 Art. 109 ust. 1 pkt 10 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy: 1.1. znajdują się w sytuacji ekonomiczne i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przez co Zamawiający rozumie: posiadanie opłaconej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o parametrach: a) Zakres czasowy polisy: act committed (tzn., że wypadek ubezpieczeniowy jest związany ze zdarzeniem powodującym szkodę), b) Suma gwarancyjna minimum 1.000.000,00 zł (jeden milion złotych) na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia, c) Zakres ubezpieczenia z powyższej polisy OC powinien być rozszerzony przynajmniej o następujące klauzule: - szkody wyrządzone przez podwykonawców osób objętych ubezpieczeniem, - szkody wyrządzone nieumyślnie, w tym wskutek rażącego niedbalstwa, - szkody w mieniu powierzonym, które stanowiło przedmiot obróbki, naprawy, czyszczenia lub innych usług o podobnych charakterze wykonywanych przez ubezpieczonego, - szkody powstałe po wykonaniu pracy lub usługi wynikłe z nienależytego wykonania zobowiązania. 1.2. posiadają zdolności techniczne lub zawodowe, przez co Zamawiający rozumie: a. w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - należycie zrealizowali lub w przypadku świadczeń trwających również realizują min. dwa zamówienia dotyczące usługi sprzątania budynków biurowych o łącznej wartości nie mniejszej niż 250 000 zł netto, w tym co najmniej jedno zamówienie o wartości minimum 100.000 zł netto polegające na usłudze stałego sprzątania budynku biurowego. Zamówienia, o których mowa powyżej powinny być świadczone w sposób stały w okresie nie krótszym niż jeden rok (okres na jaki została zawarta umowa). b. dysponują następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: co najmniej dwoma (2) osobami, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia, z których każda posiada co najmniej roczne doświadczeniem w pracy polegającej na sprzątaniu pomieszczeń biurowych. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga podmiotowych środków dowodowych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń zgodnie z art. 125 ust. 1 PZP 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga podmiotowych środków dowodowych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń zgodnie z art. 125 ust. 1 PZP 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Zgodnie z SWZ SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zgodnie z SWZ 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: w zakresie dopuszczonym zgodnie z art. 455 PZP oraz opisanym szczegółowo we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2025