podlaskie (Białystok)
mazowieckie (Piastów)
wielkopolskie (Obrzycko)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont pomieszczenia socjalnego |
Data zamieszczenia: | 2023-12-05 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Gliwicach ul. Ku Dołom 6 44-100 Gliwice powiat: Gliwice tel./fax 32 231 23 50 gliwice.plw@wetgiw.gov.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Gliwice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel./fax 32 231 23 5 |
Termin składania ofert: | 2023-12-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
2. Opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczenia socjalnego w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Gliwicach, zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym (Załącznik 1). 2.2. Do robót dotyczących pomieszczenia socjalnego wlicza się koszt urządzeń do zabudowy, tj. okap, zlewozmywak z baterią kuchenną, kuchenka indukcyjna na dwa palniki i zmywarka). 2.3.Zastosowane przez Wykonawcę materiały powinny być dopuszczone do obrotu oraz do powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie i na dowód tego posiadać odpowiednie dokumenty wymagane przez właściwe przepisy. 2.4. Materiały mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu estetyki, konstrukcji i kolorystyki zbliżonej do parametrów zawartych w dokumentacji projektowej. 2.5. Oferent powinien dokonać wizji lokalnej w miejscu, gdzie będą prowadzone prace, aby zapoznać się ze stanem istniejącym, warunkami prac objętych przedmiotem zamówienia itp., dla zdobycia wszelkich informacji w celu prawidłowej wyceny robót. Koszt wykonania wizji ponosi Oferent. Dokument nr: PIW.GL.FK.260.47.2023 Składanie ofert: 5. Składanie ofert 5.1. Miejsce i termin złożenia oferty: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Gliwicach, Ul. Ku Dołom 6, sekretariat, fax32 231 23 50 lub email: gliwice.plw@wetgiw.gov.pl Oferty należy złożyć do dnia 10.12.2023 r. 5.2. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 3 dni lub do dnia podpisania umowy. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Miejsce i termin realizacji: 3. Termin realizacji zamówienia: Przewidywany termin realizacji zamówienia - 10 dni od dnia podpisania umowy. Wymagania: 4. Sposób przygotowania oferty: 4.1. Ofertę należy sporządzić pisemnie w języku polskim na formularzu stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania. 4.2. Oferta musi być podpisana czytelnym podpisem lub podpisem i pieczątką przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy 4.3. Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich (PLN) cyfrowo i słownie, zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. 4.4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 6. Ocena ofert Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza (zdobędzie największą liczbę punktów) w oparciu o następujące kryteria oceny ofert: 6.1. Cena brutto - 80% Punkty będą obliczane na podstawie wzoru : Cn Pc= ----------- x 80 = ilość punktów Cb Pc- otrzymane punkty Cn- cena najniższa ze złożonych ofert Cb- cena badanej oferty Wykonawca, który przedstawi najniższą cenę w ofercie otrzyma 80 punktów, inni Wykonawcy odpowiednio mniej, stosownie do powyższego wzoru 6.2. Okres gwarancji 20% Wykonawca podaje okres gwarancji na całość robót w latach, począwszy od daty odbioru końcowego robót. Okres udzielonej gwarancji nie może być krótszy niż 2 lata. Zamawiający będzie przydzielał punkty proporcjonalnie za każdy rok powyżej minimalnego okresu gwarancji 2 lat wg poniższego wzoru: ( Ob - 2) pg = -------------- x 20 (5-2) Pg - otrzymane punkty Ob - okres udzielonej gwarancji w badanej ofercie Wykonawca może otrzymać maksymalnie 20 pkt, które otrzyma za udzielenie 5 lub więcej lat gwarancji. Do gwarancji na roboty nie wlicza się gwarancji na urządzenia udzielonej przez producentów urządzeń. Gwarancja na urządzenia nie może wynieść mniej niż 2 lata. 7. Wzór Umowy W załączniku nr 3 znajduje się Wzór umowy, którą Zamawiający podpisze z Wykonawcą. 8. Unieważnienie postępowania Zamawiający ma prawo do unieważnienia postępowania w sprawie niniejszego zamówienia, w szczególności w przypadku, gdy: -nie wpłynęła co najmniej jedna oferta nie podlegająca odrzuceniu, -cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
© eurobudowa.pl 2004-2024