wielkopolskie (Poznań)
dolnośląskie (Złotoryja)
warmińsko-mazurskie (Braniewo)
warmińsko-mazurskie (Ełk)
mazowieckie (Ciechanów)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie przeglądów instalacji gazowej |
Data zamieszczenia: | 2023-12-05 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Boguszowie-Gorcach Sp. z o. o ul. Henryka Sienkiewicza 46 58-370 Boguszów-Gorce powiat: wałbrzyski tel. 74 844-94-11, 74 844-94-12, fax 74 662-29-64 zgm@boguszow.com.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Boguszów-Gorce |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 74 844-94-11, 7 |
Termin składania ofert: | 2023-12-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE Dot, złożenia oferty na wykonanie przeglądów instalacji gazowej w budynkach i lokalach gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Boguszowie-Gorcach w 2024 roku. Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Boguszowie-Gorcach ZAPRASZA do złożenia oferty na: wykonanie przeglądów instalacji gazowej w budynkach i lokalach gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Boguszowie-Gorcach w 2024 roku. l.Określenie przedmiotu zamówienia 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie przeglądu instalacji gazowej w ok 37 budynkach gminnych i około 245 lokalach gminnych w Boguszowie-Gorcach, zgodnie z harmonogramem, stanowiącym załącznik nr 4 do zapytania ofertowego. 2. W kalkulacji należy uwzględnić wszelkie koszty i składniki, które można było przewidzieć w trakcie opracowywania oferty do czasu jej złożenia, konieczne do prawidłowego wykonania zamówienia. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w odniesieniu do ich wykonywania, bezpieczeństwa i właściwej organizacji. Dokument nr: l.dz.TT/ 4573/2023 Składanie ofert: 6. Miejsce i termin złożenia oferty cenowej: 1. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 19.12.2023 r. w siedzibie Zamawiającego, Ul. Sienkiewicza 46, 58-370 Boguszów-Gorce, sekretariat, pok. Nr 8., lub przesłać elektronicznie na adres e-mail: zgm@boguszow.com.pl 2. Ofertę w formie papierowej należy złożyć w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność. 3. Koperta powinna być zaadresowana na: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Boguszowie-Gorcach oraz oznakowana w sposób następujący: ,,Oferta na wykonanie przeglądów gazowych w budynkach i lokalach gminnych w Boguszowie-Gorcach 2024" 4. Koperta powinna również posiadać nazwę i adres Wykonawcy, aby można było odesłać ofertę w przypadku stwierdzenia jej opóźnienia. 5. Propozycja otrzymana przez zamawiającego po terminie podanym powyżej nie będzie uwzględniona przy wyborze. Miejsce i termin realizacji: 2. Termin świadczenia usług 1. Usługi świadczone będą od dnia 02.01.2024 r. do dnia 31.12.2024 r. w terminach zgodnych z harmonogramem. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w harmonogramie w trakcie realizacji zamówienia. O wszystkich zmianach Wykonawca informowany będzie z odpowiednim wyprzedzeniem. Wymagania: 3. Warunki rozliczania wykonawcy: 1. Wykonawca rozliczany będzie w sposób ryczałtowo-ilościowy na podstawie ilości rzeczywiście wykonanych przeglądów potwierdzonych protokołem. 2. Wykonawca otrzymywać będzie wynagrodzenie raz w miesiącu, na podstawie wykonanych protokołów przeglądu w miesiącu ubiegłym. 3. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu protokoły wykonane w danym miesiącu najpóźniej do 5-tego dnia następnego miesiąca. 4. Zapłata wynagrodzenia Wykonawcy następować będzie z konta bankowego Zamawiającego, w terminie do 30 dni od dnia doręczenia faktury z kompletem dokumentów rozliczeniowych, zaakceptowanych przez Zamawiającego 4. Oferta musi zawierać: 1. Wypełniony Formularz ofertowy wg zał. 1 2. Kserokopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu - zał. 2 do zaproszenia 4. Zaakceptowany wzór umowy - zał. 3 do zaproszenia 5. Ponadto: Oferta powinna zawierać oferowaną przez Wykonawcę cenę netto i brutto Ceny podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie Cena ofertowa jest wiążąca - ostateczna. 5. Kryterium oceny ofert: Zamawiający wybierze najkorzystniejszą dla siebie ofertę spośród wszystkich prawidłowo złożonych w terminie ofert. 7. Informacje dodatkowe 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodatkowych rozmów i negocjacji z Wykonawcami. 3. Złożenie oferty nie musi skutkować zawarciem umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty bez podania przyczyny. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w harmonogramie oraz w zakresie przedmiotu zamówienia. 8. Podpisanie umowy W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego w powiadomieniu o wyborze oferty wybrany Wykonawca zobowiązany jest podpisać umowy. Uwagi: 9. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: o administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. Sienkiewicza 46, 58-370 Boguszów-Gorce, Tel. 74 84 49 411, adres e-mail: o Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia, prowadzonym w trybie Zapytania Ofertowego.; o odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. -Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej ,,ustawa Pzp"; o Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; o obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; o w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; o posiada Pani/Pan: o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; o nie przysługuje Pani/Panu: o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; << na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Kontakt: 1. Informacje dodatkowe można uzyskać w Dziale Technicznym ZGM Sp. z o.o. w Boguszowie-Gorcach tel.074/84-49-411 wew. 33, |
© eurobudowa.pl 2004-2025