Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1012z dziś
6044z ostatnich 7 dni
24799z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wykonanie robót remontowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie robót remontowych

Data zamieszczenia: 2023-12-05
Dane kontaktowe Zamawiającego: Sąd Rejonowy w Myszkowie
ul. Kwiatkowskiego 2
42-300 Myszków
powiat: myszkowski
tel. (034) 315-98-12, (34) 315-98-15 oraz +48 881-45- 40-40
zamowienia.publiczne@myszkow.sr.gov.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Myszków
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (034) 315-98-12
Termin składania ofert: 2023-12-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Na wykonanie robót remontowych na Oddziale Finansowym w budynku
Sądu Rejonowego w Myszkowie
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przed przystąpieniem do złożenia oferty cenowej Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji
lokalnej wraz z dokonaniem szczegółowych uzgodnień z przedstawicielem Zamawiającego,
celem m.in. określenia faktycznego zakresu prac objętych zapytaniem ofertowym, oraz
zdobycia przez Wykonawcę wszelkich informacji, które mogą być konieczne do
przygotowania oferty, w tym w szczególności wymaganych dla pełnego i należytego
oszacowania rozmiarów i kosztów prac (w tym także koszty dojazdu oraz inne poniesione
koszty), wynikające z własnej wiedzy i doświadczenia oraz inne nie ujęte, a konieczne z
punktu widzenia Wykonawcy dla kompletności wyceny, gdyż zadeklarowana cena nie będzie
podlegała zmianie w okresie realizowania zamówienia.
Wizja lokalna będzie możliwa po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu:
? dla Oddziału Finansowego - z pracownikiem Sądu - Martyną Olczyk, nr tel. 881-45-40-40
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania na . ,,wykonanie robót remontowych na
Oddziale Finansowym w budynku Sądu Rejonowego w Myszkowie ,,
1. Zakres remontu:
o Gruntowanie powierzchni sufitów pod tynkowanie
o Tynkowanie sufitów/ naprawa sufitów
o Naprawa ścian, uzupełnienie ubytkówo
o
o
o
o
o
o
Gipsowanie sufitów
Gruntowanie powierzchni ścian pod malowanie
Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi
Przygotowanie pomieszczeń, zabezpieczenie pomieszczeń folią/taśmą w tym me-
bli, posadzek, okien, drzwi oraz przestawienie mebli
zakup potrzebnych materiałów do prac budowlano-wykończeniowych.
wywiezienie pozostałości, śmieci, gruzu, folii, po zakończeniu prac remontowo-
wykończeniowych
Zakup materiałów potrzebnych przy wykonaniu remontu (wliczenie ich w koszty
remontu)

CPV: 4553000-7

Dokument nr: D-350-34/23, RC/48/0/2023

Składanie ofert:
II. Ofertę należy złożyć drogą
1. elektroniczną, na adres:
a) zamowienia.publiczne@myszkow.sr.gov.pl z dopiskiem ,,wykonanie robót
remontowych na Oddziale Finansowym w budynku Sądu Rejonowego w
Myszkowie " do dnia 08.12.2023 r. do godz. 12.00
2. pocztową na adres :
b) Sąd Rejonowy w Myszkowie Ul. Kwiatkowskiego 2 42-300 Myszków
3. osobiście wręczyć w budynku Sądu.

Miejsce i termin realizacji:
4. TERMIN WYKONANIA:
Termin realizacji zamówienia: do 22.12.2024 roku
5. MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Sąd Rejonowy Ul. Kwiatkowskiego 2, 42-300 Myszków

Wymagania:
2. OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA:
Powyższe postępowanie nie podlega art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r.
Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2023, poz. 1605 ze zm.), tj. wartość zamówienia nie
przekracza 130 tys. złotych, jednakże w oparciu o art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia
2009r. o finansach publicznych (tj. Dz.U. z 2023 poz. 1270 z późn. zm.).
6. ZALICZKI:
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczek na poczet wykonania
zamówienia.
7. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) nie podlegają wykluczeniu;
b) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
? kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej;
? sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
? zdolności technicznej lub zawodowej.
2. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców wyżej wskazanych wa-
runków udziału w postępowaniu na podstawie danych i informacji zawartych w zło-
żonych z ofertą dokumentach.
3. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwier-
dzających okoliczności, o których mowa w pkt 1 pkt b), jeżeli Zamawiający posiada
oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za po-
mocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów pu-
blicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności
podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2023 r. poz. 57 ze zm.).
8. OPIS SPOSOBU OCENY OFERTY:1. Cena oferty musi być podana w PLN cyfrowo w kwocie netto i brutto, tj. z uwzględ-
nieniem ewentualnego należnego podatku VAT. Wszystkie ceny jednostkowe i warto-
ści należy podawać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2. Zamawiający dokona oceny złożonych ważnych ofert (tj. złożonych w terminie oraz
spełniających wymagania określone w niniejszym zapytaniu ofertowym) na podstawie
kryteriów:
o Cena (C) - 100%
W przypadku, gdy oferent przedstawi rażąco niską cenę, oferta zostanie uznana za nieważną.
Rażąco niska cena, to cena nieadekwatnie zaniżona w stosunku do warunków rynkowych.
9.SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
I. Oferta powinna zawierać:
1. formularz oferty - załącznik nr 1 - z podpisem i pieczątką osób uprawnionych do
składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy, zawierający nazwę i adres Wykonawcy,
NIP, cenę brutto, cenę netto, termin realizacji zamówienia itd.,
2. Podpisane oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewi-
dzianych w art. 13 lub art. 14 RODO Załącznik nr 2 do zaproszenia
3. Podpisane oświadczenie w zakresie przeciwdziałania agresji - Załącznik nr 3 do za-
proszenia
4. W toku badania oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień do-
tyczących treści złożonych ofert.
5. Zamawiający poprawia w ofercie:
a) oczywiste omyłki pisarskie,
b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych
dokonanych poprawek,
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnychwarunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
6. Zamawiający wzywa Wykonawców, w wyznaczonym przez siebie terminie, do uzu-
pełnienia dokumentów lub złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów.
7. Zamawiający wybierze do realizacji zamówienia Wykonawcę z najtańszą złożoną
ofertą, zgodnie z treścią zamówienia.
8. Jeden wykonawca może złożyć jedną ofertę
9. Oferty, które wpłyną po upływie terminu nie będą rozpatrywane.
11. UNIEWAŻNIENIE:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego z przyczyn
organizacyjnych, technicznych i/lub prawnych.

Kontakt:
10. OSOBY DO KONTAKTU:
Osoba upoważniona do kontaktu - Pani Martyna Olczyk - (34) 315-98-15 oraz +48 881-45-
40-40 e-mail: zamowienia.publiczne@myszkow.sr.gov.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.