wielkopolskie (Poznań)
dolnośląskie (Złotoryja)
mazowieckie (Ciechanów)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie robót remontowych |
Data zamieszczenia: | 2023-12-05 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Sąd Rejonowy w Myszkowie ul. Kwiatkowskiego 2 42-300 Myszków powiat: myszkowski tel. (034) 315-98-12, (34) 315-98-15 oraz +48 881-45- 40-40 zamowienia.publiczne@myszkow.sr.gov.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Myszków |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (034) 315-98-12 |
Termin składania ofert: | 2023-12-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT Na wykonanie robót remontowych na Oddziale Finansowym w budynku Sądu Rejonowego w Myszkowie 3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Przed przystąpieniem do złożenia oferty cenowej Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej wraz z dokonaniem szczegółowych uzgodnień z przedstawicielem Zamawiającego, celem m.in. określenia faktycznego zakresu prac objętych zapytaniem ofertowym, oraz zdobycia przez Wykonawcę wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, w tym w szczególności wymaganych dla pełnego i należytego oszacowania rozmiarów i kosztów prac (w tym także koszty dojazdu oraz inne poniesione koszty), wynikające z własnej wiedzy i doświadczenia oraz inne nie ujęte, a konieczne z punktu widzenia Wykonawcy dla kompletności wyceny, gdyż zadeklarowana cena nie będzie podlegała zmianie w okresie realizowania zamówienia. Wizja lokalna będzie możliwa po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu: ? dla Oddziału Finansowego - z pracownikiem Sądu - Martyną Olczyk, nr tel. 881-45-40-40 Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania na . ,,wykonanie robót remontowych na Oddziale Finansowym w budynku Sądu Rejonowego w Myszkowie ,, 1. Zakres remontu: o Gruntowanie powierzchni sufitów pod tynkowanie o Tynkowanie sufitów/ naprawa sufitów o Naprawa ścian, uzupełnienie ubytkówo o o o o o o Gipsowanie sufitów Gruntowanie powierzchni ścian pod malowanie Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi Przygotowanie pomieszczeń, zabezpieczenie pomieszczeń folią/taśmą w tym me- bli, posadzek, okien, drzwi oraz przestawienie mebli zakup potrzebnych materiałów do prac budowlano-wykończeniowych. wywiezienie pozostałości, śmieci, gruzu, folii, po zakończeniu prac remontowo- wykończeniowych Zakup materiałów potrzebnych przy wykonaniu remontu (wliczenie ich w koszty remontu) CPV: 4553000-7 Dokument nr: D-350-34/23, RC/48/0/2023 Składanie ofert: II. Ofertę należy złożyć drogą 1. elektroniczną, na adres: a) zamowienia.publiczne@myszkow.sr.gov.pl z dopiskiem ,,wykonanie robót remontowych na Oddziale Finansowym w budynku Sądu Rejonowego w Myszkowie " do dnia 08.12.2023 r. do godz. 12.00 2. pocztową na adres : b) Sąd Rejonowy w Myszkowie Ul. Kwiatkowskiego 2 42-300 Myszków 3. osobiście wręczyć w budynku Sądu. Miejsce i termin realizacji: 4. TERMIN WYKONANIA: Termin realizacji zamówienia: do 22.12.2024 roku 5. MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA: Sąd Rejonowy Ul. Kwiatkowskiego 2, 42-300 Myszków Wymagania: 2. OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA: Powyższe postępowanie nie podlega art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2023, poz. 1605 ze zm.), tj. wartość zamówienia nie przekracza 130 tys. złotych, jednakże w oparciu o art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (tj. Dz.U. z 2023 poz. 1270 z późn. zm.). 6. ZALICZKI: Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 7. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu; b) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: ? kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej; ? sytuacji ekonomicznej lub finansowej; ? zdolności technicznej lub zawodowej. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców wyżej wskazanych wa- runków udziału w postępowaniu na podstawie danych i informacji zawartych w zło- żonych z ofertą dokumentach. 3. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwier- dzających okoliczności, o których mowa w pkt 1 pkt b), jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za po- mocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów pu- blicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2023 r. poz. 57 ze zm.). 8. OPIS SPOSOBU OCENY OFERTY:1. Cena oferty musi być podana w PLN cyfrowo w kwocie netto i brutto, tj. z uwzględ- nieniem ewentualnego należnego podatku VAT. Wszystkie ceny jednostkowe i warto- ści należy podawać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 2. Zamawiający dokona oceny złożonych ważnych ofert (tj. złożonych w terminie oraz spełniających wymagania określone w niniejszym zapytaniu ofertowym) na podstawie kryteriów: o Cena (C) - 100% W przypadku, gdy oferent przedstawi rażąco niską cenę, oferta zostanie uznana za nieważną. Rażąco niska cena, to cena nieadekwatnie zaniżona w stosunku do warunków rynkowych. 9.SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY I. Oferta powinna zawierać: 1. formularz oferty - załącznik nr 1 - z podpisem i pieczątką osób uprawnionych do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy, zawierający nazwę i adres Wykonawcy, NIP, cenę brutto, cenę netto, termin realizacji zamówienia itd., 2. Podpisane oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewi- dzianych w art. 13 lub art. 14 RODO Załącznik nr 2 do zaproszenia 3. Podpisane oświadczenie w zakresie przeciwdziałania agresji - Załącznik nr 3 do za- proszenia 4. W toku badania oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień do- tyczących treści złożonych ofert. 5. Zamawiający poprawia w ofercie: a) oczywiste omyłki pisarskie, b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnychwarunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 6. Zamawiający wzywa Wykonawców, w wyznaczonym przez siebie terminie, do uzu- pełnienia dokumentów lub złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów. 7. Zamawiający wybierze do realizacji zamówienia Wykonawcę z najtańszą złożoną ofertą, zgodnie z treścią zamówienia. 8. Jeden wykonawca może złożyć jedną ofertę 9. Oferty, które wpłyną po upływie terminu nie będą rozpatrywane. 11. UNIEWAŻNIENIE: Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego z przyczyn organizacyjnych, technicznych i/lub prawnych. Kontakt: 10. OSOBY DO KONTAKTU: Osoba upoważniona do kontaktu - Pani Martyna Olczyk - (34) 315-98-15 oraz +48 881-45- 40-40 e-mail: zamowienia.publiczne@myszkow.sr.gov.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025