wielkopolskie (Poznań)
dolnośląskie (Złotoryja)
warmińsko-mazurskie (Braniewo)
pomorskie (Gdynia)
mazowieckie (Ciechanów)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Pełnienie nadzoru inwestorskiego |
Data zamieszczenia: | 2023-12-05 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. A. Świętochowskiego w Gołotczyźnie ul. Ciechanowska 18b 06-430 Sońsk powiat: ciechanowski tel.: (23) 6713031 fax.: (23) 6713031 bratne@ci.home.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Sońsk |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: (23) 6713031 f |
Termin składania ofert: | 2023-12-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE (specyfikacja warunków zamówienia) na wykonanie usługi pn.: ,,Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad rewitalizacją budynku szkoły rolniczej BRATNE na terenie Zespołu Szkół CKR im. A. Świętochowskiego w Gołotczyżnie przy Ul. Ciechanowskiej 18b". ogłaszamy - w trybie publicznego zapytania ofertowego przez jego publikację na stronie BIP (www.bip.e-bratne.ol) Zespołu Szkół CKR w Gołotczyżnie -postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego. III. Przedmiot zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi rewitalizacyjnymi budynku szkoły rolniczej ,,BRATNE" na terenie Zespołu Szkół CKR im. A. Świętochowskiego w Gołotczyżnie zakresie: a) robót konstrukcyjno-budowlanych, b) robót instalacyjno-elektrycznych, c) robót instalacyjno-sanitarnych. 2. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik Nr 4 do Zapytania ofertowego. 4. Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na wykonywanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w poszczególnych specjalnościach branżowych zamawianej usługi, wymienionych w ust. 1, co oznacza, że uczestnikiem niniejszego postępowania może być osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą. Oferent/Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia może złożyć ofertę na jedną część, na dwie części, jak również na wszystkie części (zadania) - wypełniając właściwe pozycje formularza oferty. CPV: 71247000-1 Dokument nr: Z.Sz.Got.26.28.2023 Składanie ofert: VIII. Opis sposobu przygotowania i składania ofert 1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 2. Oferta powinna zostać sporządzona według formularza oferty, który stanowi załącznik nr2 do Zapytania Ofertowego (w tradycyjnej formie dokumentowej) wraz ze stosownymi oświadczeniami i przesłana lub złożona osobiście do dnia 11 grudnia 2023 r. do godz. 13.00. Miejsce i termin realizacji: IV. Termin wykonania zamówienia Przedmiot zamówienia należy wykonać do dnia 28 grudnia 2024 roku, licząc od dnia podpisania umowy; przy czym Wykonawca w ramach wynagrodzenia określonego w umowie zobowiązany będzie do uczestniczenia w przeglądach i odbiorach w okresie rękojmi i gwarancji jakości udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych (okres min. 60 miesięcy). Wymagania: II. Tryl? postępowania Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych netto zatwierdzonym Zarządzeniem Nr 6/2021 Dyrektora Zespołu Szkół CKR w Gołotczyżnie z dnia 28 stycznia 2021 roku. V. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. Wykonawcy, którzy spełniają lub dysponują: 1) co najmniej jedną osobą na stanowisko inspektora nadzoru inwestorskiego robót sanitarnych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych, sieci i urządzeń cieplnych. wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dacie 1 ich wydania), należącą do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadającą min. 6-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami budowlanymi w zakresie instalacji sanitarnych, 2) co najmniej jedną osobą na stanowisko inspektora nadzoru inwestorskiego robót konstrukcyjno-budowlanych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dacie ich wydania oraz posiadającą, minimum 6-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami budowlanymi i należącą do właściwej izby samorządu zawodowego, oraz jednocześnie posiadającą kwalifikacje do: o kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków, wynikające z art. 37c ustawy z 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t. j. Dz.U. z 2020 r. poz. 282 ze zm.) tj. osobą która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, 3) co najmniej jedną osobą na stanowisko inspektora nadzoru inwestorskiego robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dacie ich wydania), należącą do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadającą, minimum 6-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami budowlanymi w zakresie instalacji elektrycznych. VI. Dokumenty składane wraz z oferta - na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz sposób oceny spełniania tych warunków: 1. Na potwierdzenie spełniania wymaganych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu, Oferent/Wykonawca zobowiązany będzie załączyć do oferty następujące dokumenty: 1) wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 2. 2) oświadczenie Oferenta/Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na formularzu stanowiącym załącznik nr 6 do Zapytania Ofertowego. 3) podpisana klauzula informacyjna RODO załącznik nr 5. 2. Zamawiający oceni spełnianie warunku udziału w postępowaniu wg formuły spełnia/nie spełnia. VII. Dokumenty składane na żądanie Zamawiającego (zgodnie z rankingiem ofert): Oferenci (firmy lub osoby fizyczne), których oferty zostaną wybrane jako najkorzystniejsze będą zobowiązani - pod rygorem wykluczenia z postępowania - przedłożyć w terminie 3 dni od otrzymania wezwania (przesłanego przez Zamawiającego na skrzynkę e-mail Oferenta) następujące dokumenty: 1. wykaz osób (wraz z informacją o podstawie dysponowania osobami wskazanymi w wykazie) na formularzu wykazu osób stanowiącym załącznik nr 3. 2. zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, 3. kopia uprawnień budowlanych osób proponowanych do wykonania przedmiotowego zamówienia, 4. zaświadczenie o przynależności do izby samorządu zawodowego, 5. dokumenty potwierdzające minimum 6-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierownika budowy lub robót, 2 Niezłożenie przez Oferenta wykazu osób wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, lub innego żądanego dokumentu skutkować będzie uznaniem przez Zamawiającego, jako nie spełnianie przez Oferenta warunku udziału w postępowaniu i wykluczeniem Oferenta z postępowania bez ponownego wzywania do uzupełnienia brakującego dokumentu lub wyjaśniania dokumentów załączonych do oferty. Uwaga! Zamawiający dopuszcza złożenie Wykazu osób i innych dokumentów - wraz z ofertą. 3. Oferta przesłana w inny sposób nie będzie uwzględniona przy ocenie ofert i zostanie uznana za odrzuconą. 4. Złożone oferty mogą zostać wycofane lub zmienione przed ostatecznym upływem terminu składania ofert. 5. Oferty zostaną otwarte przez Komisję, powołaną przez Dyrektora Zespołu Szkół CKR w Gołotczyźnie. 6. Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert. IX. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z oferentami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone w języku polskim. 2. W postępowaniu, zapytania dotyczące przedmiotu zamówienia. Oferenci przekazują drogą elektroniczną, za pośrednictwem w/w skrzynki e-mail lub telefonicznie (23/671-30-31) najpóźniej na 3 dni przed terminem składania ofert. Zamawiający zamieści odpowiedzi na zadane w terminie pytania na stronie www.bip.e-bratne.pl w zakładce przetargi. 3. Oferenci składają oferty w tradycyjnej formie ,,papierowej" w zamkniętych kopertach za pośrednictwem: poczty, kuriera lub osobiście w sekretariacie Zespołu Szkół CKR w Gołotczyźnie. 4. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami, jest kierownik gospodarczy Wiesław Jaźwiński. X. Opis sposobu obliczenia ceny 1. Ceną oferty będzie zaoferowana przez Wykonawcę cena brutto w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego - odrębnie dla każdej z 3 części zamówienia. 2. Cena przedstawiona w ofercie musi uwzględniać wszystkie koszty, jakie będzie zobowiązany ponieść Zamawiający z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia i jest ceną ryczałtową w rozumieniu art. 632 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 poz. 1740 ze zm.). Tym samym Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w wyliczeniu ceny wynikających z nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. XI. Kryteria oceny ofert 1. Ocenie będą podlegały wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o kryterium ceny brutto odrębnie dla każdej z trzech części zamówienia: 2. Zamawiający podpisze z Wykonawcą lub Wykonawcami, których oferta lub oferty uznane zostaną za najkorzystniejsze, umowę lub umowy o realizację zamówienia na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego. 3 XII. Informacje dodatkowe 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: 1) zmiany lub odwołania warunków postępowania; 2) unieważnienia postępowania. 2. Zamawiający poinformuję o wyborze oferty/ofert najkorzystniejszej/ych przez zamieszczenie infcrmacji na stronie www.bip.e-bratne.pl w zakładce przetargi. |
© eurobudowa.pl 2004-2025