podlaskie (Białystok)
łódzkie (Łódź)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa styropianu |
Data zamieszczenia: | 2023-12-05 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Karczmiska Karczmiska Pierwsze, ul. Centralna 17 24-310 Karczmiska powiat: opolski (lubelski) Tel. (81) 8287026, Faks: (81) 8287026 w. 25 sekretariat@poczta.karczmiska.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Karczmiska |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel. (81) 8287026, F |
Termin składania ofert: | 2023-12-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.: ,,DOSTAWA styropianu do wykonania docieplenia remizy OSP w Słotwinach" w ramach zadania pn. Termomodernizacja remizy OSP w Słotwinach. 1 Określenie przedmiotu zamówienia (określenie wielkości lub zakresu zamówienia): Przedmiotem zamówienia jest dostawa docelowo: - 220 m3 styropianu o grubości 10 cm do ocieplenia elewacji budynku; - 20 m3 styropianu o grubości 8 cm do ocieplenia fundamentów. Jednorazowy zakup materiałów jest ograniczony ilością środków w ramach Funduszu Sołeckiego m. Słotwiny na 2023 r., dlatego Zamawiający prosi o wycenę: 1. 1 m3 styropianu o grubości 10 cm z przeznaczeniem na docieplenie elewacji budynku; 2. 1 m3 styropianu o grubości 8 cm z przeznaczeniem na docieplenie fundamentów. Styropian musi posiadać jakość określoną w normach polskich. DOSTAWA odbędzie się na wskazany adres do m. Słotwiny. Kody CPV 19521000-4 Produkty z polistyrenu CPV: 19521000-4 Dokument nr: GPI.271.3.15.2023.GM Otwarcie ofert: 9 Miejsce i termin otwarcia oferty cenowej: Otwarcie ofert złożonych w wersji papierowej w sekretariacie Urzędu Gminy nastąpi w dniu 13.12.2023 r. o godz. 14.40 w siedzibie zamawiającego pok. nr 23. Oferty przesłane drogą e-mailową zostaną wydrukowane i dołączone do postępowania 13.12.2023 r. o godz. 14.40. Specyfikacja: Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie zamawiającego - Urząd Gminy Karczmiska, Karczmiska Pierwsze, Ul. Centralna 17, 24-310 Karczmiska. Składanie ofert: 8 Forma, miejsce i termin złożenia oferty: Ofertę należy złożyć w języku polskim, w formie pisemnej wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania w sekretariacie Urzędu Gminy - I piętro pokój 15, przesyłając na adres: Gmina Karczmiska, Karczmiska Pierwsze, Ul. Centralna 17, 24-310 Karczmiska. Zamawiający dopuszcza przesłanie skanów przygotowanej oferty drogą e-mailową. Oferty należy przesyłać na adresy e-mail wskazane poniżej do dnia 13.12.2023 r. do godz. 14.30. 1) sekretariat@poczta.karczmiska.pl 2) do wiadomości: g.makolus@poczta.karczmiska.pl. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania zamówienia: Zamówienie należy wykonać do dnia 20.12.2023 r. Wymagania: 4 Opis wymagań stawianych Wykonawcy: Składając ofertę Wykonawca oświadcza, że: 1) Posiada uprawnienia i umiejętności do wykonania przedmiotu zamówienia oraz, że nie zachodzą przesłanki do wykluczenia wykonawcy z postępowania, w tym dotyczące: o kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, o sytuacji ekonomicznej lub finansowej, o zdolności technicznej lub zawodowej. 2) Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, zamieszczone w druku oferty pkt. 3. 5 Zawartość oferty: Oferta wykonawcy musi zawierać następujące dokumenty: - wypełniony i podpisany formularz ofertowy, 6 Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej: o Cenę ofertową należy przestawić jako cenę: netto, podatek VAT, brutto, o Cena ofertowa podana przez wykonawcę obowiązuje przez cały okres ważności umowy i nie podlega waloryzacji. W podanej cenie należy uwzględnić wszystkie koszty, jakie Wykonawca poniesie podczas realizacji przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem kryteriów oceny ofert. 7 Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryteriami: Kryteria oceny ofert: Cena - 100 %. ilość punktów zostanie wyliczona wg schematu: Cena brutto najniższa / Cena brutto oferowana x 100 10 Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania: Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w następujących przypadkach: 1) nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału w postępowaniu, 2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć. 11 Warunki wykluczenia z postępowania. 1) Z postępowania zostanie wykluczony wykonawca, który jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Gminą Karczmiska lub spełnia przesłanki określone w art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. 2) Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Gminą Karczmiska lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Gminy Karczmiska lub osobami wykonującymi w imieniu Gminy Karczmiska czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku do prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób. 3) Zgodnie z art. 7 ust. 9 w powiązaniu z ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania wyklucza się również: 1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3; 2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2022 r. i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r.,o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3; 3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2022 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3. Wykluczenie następuje na okres trwania wymienionych okoliczności. 12 Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano zostanie przekazana oferentom drogą e-mailową najpóźniej w terminie 2 dni od dnia składania ofert. 13 Informacje dodatkowe. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,Rozporządzenie", informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Karczmiska - reprezentowany przez Wójta (adres: 24-310 Karczmiska ul. Centralna 17, e-mail: sekretariat@poczta.karczmiska.pl , nr tel. tel. 81 828-70-26). 2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iodo@poczta.karczmiska.pl lub na adres administratora. 3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), zwanej dalej PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy. 5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami PZP. 6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP. 7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP. 8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do: - dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, - w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, 1. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia; - na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych. 2. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 3. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP. 4. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Administratora w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 Rozporządzenia, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Administratora. 6. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, Administrator nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia. 7. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. 8. Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporządzenia. 14 Zamawiający zastrzega sobie możliwość modyfikacji treści zapytania ofertowego do dnia składania ofert. Kontakt: Pracownikiem uprawnionym do kontaktu z wykonawcami jest - Grzegorz Makolus - Inspektor ds. zamówień publicznych i programów UE, tel. 791 342 200. |
© eurobudowa.pl 2004-2024