wielkopolskie (Poznań)
dolnośląskie (Złotoryja)
warmińsko-mazurskie (Braniewo)
mazowieckie (Ciechanów)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonywanie czynności inspektora nadzoru |
Data zamieszczenia: | 2023-12-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach ul. Wita Stwosza 7 40-040 Katowice powiat: Katowice Tel. 32-606-18-00, tel. 32/606-18-81 do@mops.katowice.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Katowice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel. 32-606-18-00, t |
Termin składania ofert: | 2023-12-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przedmiot zamówienia - wykonywanie czynności inspektora nadzoru we wszystkich branżach związanych z oceną, wyceną, przygotowaniem, realizacją i odbiorem robót remontowo-budowlanych i naprawczych oraz projektowych prowadzonych w obiektach użytkowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej położonych w Katowicach w 2024r. I. Opis przedmiotu zamówienia: Wykonywanie czynności inspektora nadzoru we wszystkich branżach: a) ogólnobudowlanej, b) instalacyjnej (obejmującej instalacje centralnego ogrzewania, wodno-kanalizacyjne, gazowe) - 1 osoba może obejmować zakres kilku instalacji lub różne osoby do różnych instalacji, c) elektrycznej, związanych z doradztwem, oceną, wyceną, przygotowaniem, realizacją, nadzorem nad przebiegiem, sprawdzaniem prawidłowości realizacji, kontrolą, zakończeniem i odbiorem robót remontowo-budowlanych i naprawczych oraz projektowych prowadzonych w obiektach użytkowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej położonych w Katowicach w 2024r. zgodnie z potrzebami i wymaganiami Zamawiającego, obowiązującymi przepisami i wymaganiami prawa budowlanego, zasadami wiedzy technicznej i należytą starannością. Obowiązki związane z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru obejmują w ramach prowadzonego nadzoru w szczególności następujące czynności w obiektach MOPS Katowice: 1. Ocena stanu technicznego i konieczności wykonania robót remontowo-budowlanych i naprawczych w obiektach MOPS wskazanych przez Zamawiającego. 2. Stałe konsultowanie, opiniowanie i fachowe doradztwo na rzecz Zamawiającego. 3. Przygotowywanie propozycji zakresu prac wraz z szacowaniem kosztów do projektów planów remontowych 4. Przygotowywanie zakresu oraz wyceny robót budowlanych, w tym kosztorysowanie przed i po wykonaniu robót wraz z przygotowaniem 2 przedmiar u prac do planowanych do realizacji i realizowanych robót remontowo-budowlanych i naprawczych. 5. Ocena i przygotowanie do realizacji robót pod względem wymagań prawa budowlanego i przepisów, ocena konieczności sporządzania projektu technicznego, uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót, konieczności uzyskania innych wymaganych zgód, pozwoleń, decyzji i uzgodnień z jednostkami zewnętrznymi. 6. Konsultowanie i pomoc w przygotowywaniu potrzebnych dokumentów związanych z prowadzonymi lub planowanymi do prowadzenia przez Zamawiającego pracami remontowo-budowlanymi, naprawczymi i projektowymi. 7. Pomoc techniczna w zakresie prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia i jego wartości. 8. Sprawdzanie i ocena ofert wykonawców robót remontowo-budowlanych i naprawczych oraz prac projektowych pod katem poprawności merytorycznej i finansowej oraz zgodności z wymaganiami Zamawiającego. Przygotowywanie oferentom/wykonawcom propozycji wyjaśnień na zapytania związane z realizacją robót remontowo-budowlanych i naprawczych lub dokumentacji projektowej. 9. Nadzór nad przebiegiem i terminowością opracowania dokumentacji projektowej. Sprawdzanie kompletności i prawidłowości opracowanej dokumentacji projektowej i kosztorysowej. Niezwłoczne zgłaszanie uwag i wniosków dotyczących przygotowywanej dokumentacji oraz informowanie o wadach i dokonywanie stosownych wyjaśnień i uzgodnień z projektantem. 10. Sprawdzanie i opiniowanie dokumentacji technicznej dla Zamawiającego oraz konfrontowanie jej z rzeczywistym stanem technicznym obiektu i instalacji oraz potrzeb Zamawiającego. 11. Kontrola i nadzór nad przebiegiem realizacji wykonywanych na zlecenie Zamawiającego robót remontowo-budowlanych i naprawczych pod kątem prawidłowości, celowości, zgodności z zamówieniem, wytycznymi Zamawiającego, jakości robót i użytych materiałów zgodnie z przepisami, normami i sztuką budowlaną. 12. Nadzór nad zgodnością realizacji robót remontowo-budowlanych i naprawczych z opracowanych projektem technicznym, w przypadku prac, które wymagają opracowania dokumentacji technicznej. 13. Prowadzenie nadzoru technicznego nad realizacją powierzonych do nadzoru robót zgodnie z prawem budowlanym, uzgodnieniami, zaleceniami oraz wymaganiami Zamawiającego. 14. Uzgadnianie realizacji robót remontowo-budowlanych i naprawczych z kierownikiem budowy, wykonawcą prac, dokonywanie wpisów do dziennika budowy zgodnie z zaleceniem i wytycznymi Zamawiającego. 15. Kontrola i pilnowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy dla prac, dla których jest on wymagany. 16. Kontrola przebiegu, jakości i prawidłowości oraz wartości realizacji robót remontowo-budowlanych i naprawczych przed odbiorami robót zanikających i ulegających zakryciu, odbiorami częściowymi i 3 końcowymi oraz koordynacja realizacji. Pilnowanie terminowości realizacji robót. 17. Sprawdzanie dokumentów jakości, aprobat, deklaracji zgodności, atestów, instrukcji, projektów warsztatowych i/lub montażu i innych dokumentów dotyczących używanych materiałów, wyrobów i urządzeń przed ich użyciem. Bieżące dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu i potwierdzanie tego wpisem w prowadzonym dzienniku budowy, jeśli dziennik budowy jest dla danej roboty prowadzony. 18. Stałe konsultowanie i fachowe doradzanie na rzecz Zamawiającego wszystkich czynności związanych z przygotowaniem i realizacją robót remontowo-budowlanych i naprawczych oraz projektowych prowadzonych w obiektach użytkowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej położonych w Katowicach. 19. Informowanie na bieżąco Zamawiającego o przebiegu realizacji robót remontowo-budowlanych i naprawczych. Niezwłoczne zgłaszanie uwag i wniosków dotyczących realizacji robót oraz informowanie o wadach, problemach, przerwach w realizacji robót oraz o wystąpieniu okoliczności, które mogłyby wpłynąć na opóźnienie realizacji. 20. Kontakty z Wykonawcami prac oraz udział w spotkaniach koordynacyjnych z Wykonawcą i Zamawiającym. 21. Przybywanie na teren realizacji robót lub w inne uzgodnione miejsce na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, a w razie zagrożenia życia, zdrowia lub mienia niezwłocznie. 22. W przypadku wystąpienia awarii w obiektach Zamawiającego niezwłoczne przybycie na miejsce zdarzenia lub konsultacja telefoniczna, jeśli sytuacja nie wymaga niezwłocznego przybycia inspektora nadzoru na miejsce. Uzgodnienie przyczyny, możliwości, zakresu i kosztów usunięcia awarii. Pomoc w znalezieniu wykonawcy do usunięcia awarii, gdy sytuacja wymaga niezwłocznej reakcji. 23. Sprawdzanie prawidłowości i zgodności wykonania robót remontowo-budowlanych i naprawczych, kosztorysów i dokumentacji powykonawczej oraz udział w czynnościach związanych z odbiorem prac częściowym i końcowym, zatwierdzanie do odbioru. 24. Sprawdzanie i zatwierdzanie kosztorysów powykonawczych i dokumentacji powykonawczej. 25. Sprawdzanie i potwierdzanie do wypłat częściowych zestawień wartości wykonanych robót zgodnie ze stanem faktycznym, a także wypłat końcowych zgodnie ze stanem faktycznym oraz zakresem umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawca prac. 26. Opiniowanie i przedkładanie do akceptacji Zamawiającemu wystąpienia wszelkich zmian w realizacji robót, a w szczególności: 1) pominięcia danej roboty, 2) wykonania robót dodatkowych, 3) wykonania robót zamiennych, 4 4) wykonania robót uzupełniających, 5) konieczności zmiany kolejności robót, 6) zmiany terminu wykonania robót, 7) konieczności przeprowadzenia niezbędnych dodatkowych ekspertyz i badań technicznych 27. Sporządzanie opinii w ważnych sprawach finansowych, technicznych i prawnych związanych z realizacją robót remontowo-budowlanych i naprawczych oraz prac projektowych Zamawiającego. 28. Sprawdzanie oraz potwierdzanie faktycznego wykonania prac oraz usunięcia ewentualnych stwierdzonych wad i usterek w trakcie realizacji robót, w trakcie odbioru, a także w okresie gwarancji i rękojmi. 29. Organizowanie i dokonanie przy udziale przedstawiciela Zamawiającego odbiorów częściowych i odbiorów końcowych robót budowlanych oraz protokolarne przekazanie przedstawicielowi Zamawiającego zrealizowanego zakresu inwestycji. 30. Prowadzenie spraw w imieniu i na rzecz Zamawiającego związanych z oceną, wyceną, przygotowaniem, realizacją i odbiorem robót remontowo-budowlanych i naprawczych oraz projektowych prowadzonych w obiektach użytkowanych przez Zamawiającego, w tym przygotowywanie, składanie, odbieranie wniosków oraz innych koniecznych dokumentów u dostawców mediów, związanych z przyłączaniem oraz uruchomianiem dostawy mediów do jednostek Zamawiającego. 31. Udział w przeglądach technicznych w okresie obowiązywania rękojmi i gwarancji wykonanych robót. 32. Konsultowanie i rozstrzyganie wątpliwości o charakterze technicznym, w toku przygotowywania lub prowadzenia robót, w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektów lub rzeczoznawców, proponowanie rozwiązań, przygotowywanie opinii w zakresie poprawy funkcjonalności lub zapobieganiu awaryjności obiektów i urządzeń technicznych w obiektach użytkowanych przez Zamawiającego. 33. Opracowywanie projektów technicznych dla planowanych do realizacji prac, których wartość nie będzie przekraczała kwoty 15.000 zł netto wykonywane na podstawie odrębnego zlecenia. W przypadku opracowywania przez Wykonawcę projektów technicznych, Wykonawcy przysługuje dodatkowe wynagrodzenie ustalone z Zamawiającym, stosownie do uzgodnionego zakresu prac projektowych, z zastrzeżeniem zapisów §3 umowy. O konieczności wykonania nadzoru budowlanego w odniesieniu do konkretnego budynku lub konkretnych prac przedstawiciel Zamawiającego będzie informował Wykonawcę telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną. 3. Obiekty użytkowane przez Zamawiającego są obiektami w większości czynnymi 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku), ale są też obiekty czynne całodobowo. Dokument nr: DO.261.1.50.2023 Składanie ofert: VI. Miejsce, termin składania ofert. Oferty sporządzone zgodnie ze sposobem określonym w części V zapytania ofertowego, należy złożyć w formie elektronicznej w terminie do dnia 14.12.2023r. do godz. 14.00 na adres e-mail: do@mops.katowice.pl. Miejsce i termin realizacji: 5 II. Istotne warunki realizacji zamówienia 1. Termin realizacji prac: w 2024r. (od stycznia 2024r. do 31.12.2024r.). Wymagania: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2. Realizacja i organizacja prac na terenie obiektów Zamawiającego, w tym wizje lokalne, prace pomiarowe i inne prace powinna być każdorazowo uzgodniona z Kierownikiem Działu Obsługi Administracyjnej lub pracownikiem MOPS oraz w porozumieniu z kierownikami jednostek MOPS, funkcjonujących w danym obiekcie. Realizacja prac powinna uwzględniać konieczność funkcjonowania w tym obiekcie komórek MOPS oraz przyjmowania klientów. W związku z czym obiekt i teren należy odpowiednio zabezpieczyć przed przystąpieniem do prac oraz podczas realizacji prac, a prace tak prowadzić, żeby zapewnić możliwie maksymalne warunki bezpieczeństwa pracy pracowników i przyjmowanych klientów. Szczegóły zabezpieczenia należy uzgodnić z przedstawicielem Zamawiającego Kierownikiem Działu Obsługi Administracyjnej MOPS Katowice. 4. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, wobec których zachodzą podstawy do wykluczenia o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego tj. Zamawiający wykluczy z postępowania: 1) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w 11 związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.3), zwanego dalej ,,rozporządzeniem 765/2006", i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.4), zwanego dalej ,,rozporządzeniem 269/2014" albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego; 2) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym 6 mowa w ar t. 1pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego; 3) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. co Wykonawca potwierdza składając wypełniony druk Oświadczenia, zgodnie z załącznikiem nr 2 do Zapytania ofertowego. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w części II pkt 4. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie części II pkt 4, Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy. Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie części II pkt 4, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie, podlegają karze pieniężnej, zgodnie z obowiązującymi przepisami. III. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki szczegółowe w następującym zakresie: 1. Wykonawca nie jest w stanie upadłości lub likwidacji, co zostanie potwierdzone aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - Zamawiający może samodzielnie zweryfikować spełnianie niniejszego warunku pobierając wydruki z odpowiedniej bazy danych rejestrowych lub Wykonawca może dołączyć wydruk odpisu do oferty, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi odpowiednią wiedzę, doświadczenie i uprawnienia do prawidłowego wykonywania przedmiotu umowy we wszystkich wymaganych branżach wymienionych w części I zapytania ofertowego. Wymagane jest wykazanie przynajmniej 1 osoby do pełnienia nadzoru w każdej wymaganej branży. Zamawiający dopuszcza sytuację, że 1 osoba może pełnić nadzór w kilku branżach, jeśli posiada i wykaże takie uprawnienia. Inspektorzy wyznaczeni przez Wykonawcę do 7 realizacji zam ówienia w danej branży muszą mieć uprawnienia wydane przed datą 01.01.2023r. 3. Wykonawca nie jest wykluczony z postępowania na podstawie przepisów, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, o których mowa w części II pkt 4 zapytania ofertowego, co potwierdza składając do oferty wypełniony druk Oświadczenia, na załączniku nr 2 do zapytania ofertowego. Ocenę spełnienia warunku udziału w zapytaniu przeprowadza się zgodnie z formułą ,,spełnia/nie spełnia". Warunek wymieniony w pkt. 1 zostanie uznany za spełniony, jeżeli odpis wykonawcy z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jest aktualny i z rejestru wynika, że wykonawca nie jest w stanie upadłości lub likwidacji. Warunek wymieniony w pkt. 2 zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży dokumenty określone w cz. IV pkt. 2 zapytania ofertowego potwierdzające jego spełnienie dla każdej branży wymienionej w części I zapytania ofertowego. Natomiast warunek wymieniony w pkt. 3 zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży Oświadczenie na załączniku nr 2 potwierdzające jego spełnienie. IV. Wykaz oświadczeń lub dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy: W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę w/w warunków, Wykonawca dostarcza: 1. Aktualny wypis z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub KRS - Zamawiający może samodzielnie zweryfikować spełnianie warunku określonego w części III pkt 1, pobierając wydruki z odpowiedniej bazy danych rejestrowych lub Wykonawca może dołączyć wydruk odpisu do oferty. 2. Wykaz osób w zakresie wskazanym w części III pkt. 2, przewidzianych do realizacji zakresu umowy (na załączniku nr 1 do zapytania) wraz z załączeniem kopii uprawnień oraz zaświadczeń o wpisie do Izby Inżynierów Budownictwa wymienionych osób. 3. Podpisane oświadczenie na załączniku nr 2 do zapytania. V. Opis sposobu przygotowania oferty. 1. Oferta powinna być przygotowana w formie określonej w części VI pkt 1 Zapytania ofertowego, w języku polskim oraz podpisana przez osobę lub osoby do tego uprawnione, wyszczególnione w odpowiednim dokumencie potwierdzającym ich uprawnienia (wypis z właściwego rejestru, wpis do ewidencji działalności gospodarczej) lub posiadające stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być udzielone na piśmie oraz wskazywać czy ustanowiony pełnomocnik jest umocowany jedynie do reprezentowania 8 Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo składa się w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy. Wszelkie inne kopie dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku składania oferty drogą elektroniczną, Zamawiający dopuszcza złożenie w/w dokumentów w formie skanu. Każdy wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Wszelkie poprawki w treści oferty powinny być naniesione czytelnie i opatrzone podpisem osoby uprawnionej. 2. Oferta powinna być przygotowana wg załącznika nr 3 i powinna zawierać: 1) cenę brutto za 1 godzinę pracy inspektora nadzoru osobno dla każdej branży: ogólnobudowlanej, elektrycznej, instalacyjnej (instalacje wod-kan, c.o. gazowe) oraz sumę 3 cen brutto za 1 godzinę pracy każdego z w/w inspektorów nadzoru za wykonanie przedmiotu zamówienia, 2) wypełnione odpowiednie pozycje formularza oferta, zgodnie ze stanem faktycznym i z oświadczeniem woli Wykonawcy, 3) wymagane załączniki określone w części IV zapytania ofertowego, Do oferty Wykonawca może dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 3. Sposób obliczenia ceny oferty. 1) Cenę oferty należy obliczyć przy zachowaniu następujących założeń: a) Podstawą do określenia ceny oferty jest zakres prac określony w części I zapytania ofertowego. b) Cena musi zawierać wszystkie koszty wynikające z zakresu prac oraz wszystkie inne koszty związane ze zleceniem lub podpisaniem umowy i prawidłową oraz pełną realizacją niniejszego zamówienia, projekt umowy stanowi załącznik nr 4 do niniejszego zapytania. 2) Cenę należy wyliczyć w walucie PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (do 1 grosza). Przy wyliczaniu ceny należy zaokrąglić ją do pełnego grosza w taki sposób, że końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyżej zaokrągla się do 1 grosza. 3) Cena oferty powinna zawierać należny podatek oraz wszelkie inne wymagane składniki. Wysokość podatku wynika z obowiązujących przepisów ustawy o podatkach. 4. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 1) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego, 2) zawiera błędy w obliczeniu ceny, 9 3) wykonawca nie wykaże spełnienia warunków udziału, określonych w części III zapytania ofertowego, 4) oferta jak również hasło do otwarcia oferty zostanie przesłana na adres mailowy po terminach wskazanych w części VI zapytania ofertowego. 5) oferta zostanie przesłana niezaszyfrowana. Ofertę należy złożyć zaszyfrowaną. Hasło do otwarcia oferty należy przesłać drogą elektroniczną w dniu otwarcia ofert tj. 14.12.2023r. od godz. 14.00 do godz. 14.30, na adres e-mail: do@mops.katowice.pl. Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane w niniejszym zapytaniu ofertowym załączniki. VII. Kryteria wyboru ofert Kryterium wyboru oferty będzie najniższa cena, stanowiąca sumę 3 cen brutto za 1 godzinę pracy inspektorów nadzoru z 3 branż. VIII. Informacje dodatkowe 1. MOPS zastrzega sobie prawo do niedokonania wyboru, szczególnie jeśli przedstawione oferty nie będą spełniały oczekiwań merytorycznych bądź możliwości finansowych określonych dla tego zamówienia przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach. 2. W trakcie prowadzonego postępowania Zamawiający może żądać od Wykonawcy złożenia wyjaśnień lub uzupełnienia wadliwych dokumentów, które zostały załączone do oferty. 3. Realizacja zamówienia nastąpi na podstawie pisemnej umowy. Projekt umowy stanowi załącznik nr 4 do zapytania ofertowego. 4. Przedstawiając ofertę, Wykonawca wyraża zgodę na warunki płatności określone w umowie, której projekt stanowi załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego. 5. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni, licząc od dnia wyznaczonego na składanie ofert. 6. Zamawiający informuje, że aktualnie przewiduje do realizacji w 2024r. zgodnie z planem 3 remonty w obiektach MOPS Katowice (2 o wartości nie przekraczającej 130.000 zł i 1 powyżej wartości 130.000 zł) oraz bieżące konserwacje i remonty, naprawy i remonty drobne w ramach posiadanych środków finansowych. Według stanu na dzień wszczęcia postępowania Zamawiający posiada w dyspozycji 17 obiektów oraz 16 lokali (razem 33 lokalizacje) na terenie miasta Katowice. 10 7. Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania Zamawiający umieści na stronie www.mops.katowice.pl. 8. W przypadku, gdy wybrany w niniejszych postępowaniu wykonawca prac odmówi podpisania umowy, do podpisania umowy może zostać wyznaczony wykonawca, którego oferta była kolejną cenowo ważną i nieodrzuconą ofertą. Uwagi: IX. Pouczenie w sprawie przetwarzania danych osobowych. Administratorem danych osobowych ujawnionych w dokumentach wymienionych w Warunkach udziału w postępowaniu jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach, ul. Wita Stwosza 7, 40-040 Katowice. We wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz z wykonywaniem Pani/Panu praw w zakresie ochrony danych osobowych można kontaktować się z inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem poczty elektronicznej: daneosobowe@mops.katowice.pl, lub pod nr telefonu: 32 606-18-00 oraz za pośrednictwem elektronicznej skrytki ePUAP pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/f7s0tdv03y lub na stronie http://www.mops.katowice.pl/node/3127 Dane są przetwarzane w celu realizacji zadań wynikających z ustawy o pomocy społecznej z dnia 12.03.2004r. oraz w celu archiwalnym zgodnie z ustawą o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych. Dane te są konieczne do przeprowadzenia postępowania w celu zrealizowania przedmiotowego zamówienia. Pozyskiwane danych odbywa się poprzez złożenie poprzez Wykonawcę lub Podwykonawcę dokumentów wymienionych w Zapytaniu ofertowym. Powyższe dane będą przechowywane przez okres zgodny z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt zatwierdzonym przez Archiwum Państwowe. Dane nie będą udostępnione innym odbiorcom, za wyjątkiem przypadków, kiedy obowiązek udostępniania wynika z przepisów prawa. Dane mogą być jednak ujawnione innym podmiotom zapewniającym obsługę administracyjną, techniczną i informatyczną MOPS. W szczególności podmiotom administrującym systemami informatycznymi, serwisującym sprzęt informatyczny, zapewniającymi transport dokumentów i nośników elektronicznych, zapewniającymi niszczenie dokumentów i nośników elektronicznych oraz podmiotom zapewniającym obsługę prawną. Przekazanie danych realizowane będzie na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania, a podmioty przetwarzające mogą je przetwarzać jedynie na polecenie Ośrodka, co należy rozumieć w ten sposób, że nie są uprawnione do przetwarzania tych danych we własnych celach. 11 Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, uzupełnienia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie danych jest obowiązkowe i wynika z ustawy o pomocy społecznej z dnia 12.03.2004. Szczegółowe Kontakt: 9. Osobą uprawnioną do kontaktów z Oferentami jest Kierownik Działu Obsługi Administracyjnej Pan Sebastian Holewik, urzędujący w MOPS Katowice, ul. Wita Stwosza 7 pok. 311 (tel. ? 32/606-18-81; w dni powszednie w godzinach od 800 do 1400). |
© eurobudowa.pl 2004-2025