Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usuwanie awarii, wykonanie remontów, konserwacji budynków, pomieszczeń, małej architektury obiektów szkół i przedszkoli |
Data zamieszczenia: | 2023-12-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Mikołów Rynek 16 43-190 Mikołów powiat: mikołowski zam@mikolow.eu https://platformazakupowa.pl/transakcja/860438 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Mikołów |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-12-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Usuwanie awarii, wykonanie remontów, konserwacji budynków, pomieszczeń, małej architektury obiektów szkół i przedszkoli na terenie Gminy Mikołów. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania polegającego na usuwaniu awarii elementów budynków, usuwaniu awarii instalacji wod-kan, c.o., gazu oraz usuwaniu awarii elektrycznych, teletechnicznych i odgromowych, wykonanie drobnych remontów, konserwacji budynków, pomieszczeń, małej architektury obiektów szkół i przedszkoli na terenie Gminy Mikołów, a podlegających Gminie Mikołów. Część 1: Usuwanie awarii elementów budynków, wykonanie drobnych remontów, konserwacji, przeglądu i kontroli rocznej stanu technicznego przewodów kominowych w budynkach i pomieszczeniach, usuwanie awarii obiektów małej architektury na terenie szkół i przedszkoli Gminy Mikołów, a podlegających Gminie Mikołów. Zakres robót obejmuje: - roboty dekarskie, - roboty murarskie, - roboty tynkarskie i okładzinowe, - roboty posadzkarskie, - roboty malarskie, - roboty ślusarskie, - roboty stolarskie, - roczne kontrole stanu technicznego przewodów kominowych ze sporządzeniem protokołów zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1c ustawy Prawo Budowlane, - czyszczenie przewodów dymowych przynajmniej raz na kwartał z wpisaniem do książki przeglądów przewodów kominowych, - roboty naprawcze elewacji budynków, - roboty naprawcze obiektów i urządzeń małej architektury, - roboty brukarskie, - roboty betoniarskie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią załącznik nr 5.1 do SWZ oraz w przedmiarach robót, które stanowią załącznik nr 6.1 do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4.1 do SWZ. Miejsce wykonania robót budowlanych: Gmina Mikołów, placówki wymienione w specyfikacjach technicznych. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania polegającego na usuwaniu awarii elementów budynków, usuwaniu awarii instalacji wod-kan, c.o., gazu oraz usuwaniu awarii elektrycznych, teletechnicznych i odgromowych, wykonanie drobnych remontów, konserwacji budynków, pomieszczeń, małej architektury obiektów szkół i przedszkoli na terenie Gminy Mikołów, a podlegających Gminie Mikołów. Część 2: Usuwanie awarii instalacji wod-kan, c.o., gazu wraz z wykonaniem rocznych przeglądów i prób szczelności wewnętrznych instalacji i urządzeń gazowych w budynkach szkół i przedszkoli Gminy Mikołów, a podlegających Gminie Mikołów. Zakres robót obejmuje: - roboty napraw instalacji wodnej wraz z armaturą, - roboty napraw instalacji kanalizacyjnej wraz z armaturą, - roboty napraw instalacji gazu wraz z urządzeniami gazowymi, - roboty napraw instalacji centralnego ogrzewania, - roboty napraw, przeglądów i konserwacji instalacji wentylacji mechanicznej z dostarczeniem stosownego protokołu, - serwisowanie i konserwacja oraz naprawy kotłów węglowych, gazowych i olejowych oraz węzłów cieplnych wraz z dostarczeniem stosownego protokołu, - roczne przeglądy i próby szczelności wewnętrznej instalacji i urządzeń gazowych zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1c ustawy Prawo Budowlane wraz z dostarczeniem stosownego protokołu, - wykonanie drobnych robót budowlanych związanych z usuwaniem awarii ww. instalacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią załącznik nr 5.2 do SWZ oraz w przedmiarach robót, które stanowią załącznik nr 6.2 do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4.2 do SWZ. Miejsce wykonania robót budowlanych: Gmina Mikołów, placówki wymienione w specyfikacjach technicznych. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania polegającego na usuwaniu awarii elementów budynków, usuwaniu awarii instalacji wod-kan, c.o., gazu oraz usuwaniu awarii elektrycznych, teletechnicznych i odgromowych, wykonanie drobnych remontów, konserwacji budynków, pomieszczeń, małej architektury obiektów szkół i przedszkoli na terenie Gminy Mikołów, a podlegających Gminie Mikołów. Część 3: Usuwanie awarii instalacji elektrycznej, odgromowej i teletechnicznej wraz z wykonaniem pięcioletniej kontroli stanu technicznego instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności instalacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów w budynkach szkół i przedszkoli Gminy Mikołów, a podlegających Gminie Mikołów. Zakres robót obejmuje: - roboty napraw instalacji elektrycznej gniazdkowej i oświetleniowej, - roboty napraw instalacji piorunochronnej, - roboty napraw instalacji teletechnicznej, - roboty napraw wewnętrznych tablic rozdzielczych, - regulacje opraw oświetlenia zewnętrznego i wewnętrznego wraz z wymianą źródła światła, - wykonanie pięcioletniej kontroli stanu technicznego instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności instalacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo Budowlane wraz z dostarczeniem stosownego protokołu, - wykonanie drobnych robót budowlanych związanych z usuwaniem awarii ww. instalacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią załącznik nr 5.3 do SWZ oraz w przedmiarach robót, które stanowią załącznik nr 6.3 do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4.3 do SWZ. Miejsce wykonania robót budowlanych: Gmina Mikołów, placówki wymienione w specyfikacjach technicznych. CPV: 45000000-7, 45111100-9,45233260-9,45261900-3,45262300-4,45262500-6,45410000-4,45430000-0,45440000-3, 45330000-9- Dokument nr: 2023/BZP 00537570, TP/4/2023/UM Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-12-22 09:05 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_mikolow 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_mikolow. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_mikolow. Zamawiający wymaga aby wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza ,,Wyślij wiadomość do Zamawiającego". Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku ,,Wyślij wiadomość do Zamawiającego" po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji "Komunikaty". Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. (Dz. U. 2020 r. poz. 2452) w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0, d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Ofertę, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz przedmiotowe środki dowodowe składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie (pliku), który następnie przesyła do systemu. Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej. Zamawiający dopuszcza wykorzystanie formatów: .xml (tylko dla dokumentów podpisanych profilem zaufanym), .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .jpg. jpeg), ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń: .zip, .7Z. Wśród rozszerzeń powszechnych a niewystępujących w Rozporządzeniu KRI występują: .rar .gif .bmp. .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB, natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB. Szczegółowy opis wymagań znajduje się w SWZ w Rozdziale XII i XV. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1.Administratorem danych osobowych jest: Gmina Mikołów Urząd Miasta Mikołów, Ul. Rynek 16, 43-190 Mikołów, 2. z Inspektorem Ochrony Danych, można kontaktować się - pisemnie na adres siedziby Zamawiającego, - poprzez pocztę elektroniczną pod adresem e-mail: grzegorz.szymanski@mikolow.eu, 3. Dane osobowe, o których mowa w pkt 1 przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i wykonania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.Odbiorcami danych osobowych, o których mowa w pkt 1 będą: - osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, - Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie, - osoby upoważnione przez Administratora do przetwarzania danych osobowych, -podmioty będące dostawcami systemów teleinformatycznych wykorzystywanych przez Administratora. 5. Dane osobowe zawarte w dokumentacji postępowania nie będą stanowiły podstawy do podejmowania względem osób, których te dane dotyczą decyzji w sposób zautomatyzowany ani ich profilowania, stosowanie do art. 22 RODO. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą zgodnie z ustawą Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. 6. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania tych danych wynikają z ustawy Pzp. 7. Posiada Pan/Pani - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, - na podstawie art. 18 RODO z zastrzeżeniem art. 19 ust.3 ustawy Pzp prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. 8. Nie przysługuje Pani/Panu: -w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, - prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO, - na podst. art.21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 9. Jednocześnie przypominam o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu i których danych nie pozyskał bezpośrednio od tych osób lecz z innych źródeł, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń tego obowiązku, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/860438 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-12-22 09:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_mikolow Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2025