podlaskie (Białystok)
mazowieckie (Piastów)
wielkopolskie (Obrzycko)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Opracowanie projektów rozbiórki oraz wykonanie robót rozbiórkowych wraz z likwidacją przyłączy, instalacji, urządzeń technicznych oraz pozostałego wyposażenia |
Data zamieszczenia: | 2023-12-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. KWK ,,Knurów - Szczygłowice" ul. Dworcowa 1 44-190 Knurów powiat: gliwicki (+48) 71 787 35 34, tel.: 32 718 57 99, tel. 32 717 65 60, tel. 32 717 67 36 helpdesk@logintrade.net |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Knurów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | (+48) 71 787 35 34, |
Termin składania ofert: | 2023-12-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Opracowanie projektów rozbiórki oraz wykonanie robót rozbiórkowych dla 3 obiektów budowlanych zlokalizowanych na terenie JSW S.A. KWK ,,Knurów-Szczygłowice" Ruch Szczygłowice wraz z likwidacją przyłączy, instalacji, urządzeń technicznych oraz pozostałego wyposażenia. 6. Lista produktów Lp. 1. Nazwa produktu Opracowanie projektów rozbiórki oraz wykonanie robót rozbiórkowych dla 3 obiektów budowlanych zlokalizowanych na terenie JSW S.A. KWK ,,Knurów-Szczygłowice" Ruch 1 Szczygłowice wraz z likwidacją przyłączy, instalacji, urządzeń technicznych oraz pozostałego wyposażenia Dokument nr: 12230536 Otwarcie ofert: Termin rozpoczęcia licytacji: 15.12.2023 r. godz. 10:00 Składanie ofert: 9. Terminy TERMIN SKŁADANIA ofert: 13.12.2023 r. do godz. 10:00 Ofertę można złożyć w jednej z następujących form: ? w formie pisemnej - przez przesłanie oferty w zaklejonej kopercie z dopisaną informacją: ,,Oferta do postępowania nr 12230536 na Opracowanie projektów rozbiórki oraz wykonanie robót rozbiórkowych dla 3 obiektów budowlanych zlokalizowanych na terenie JSW S.A. KWK ,,Knurów-Szczygłowice" Ruch Szczygłowice wraz z likwidacją przyłączy, instalacji, urządzeń technicznych oraz pozostałego wyposażenia. Wykonawca przesyła ofertę wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami na adres: JSW S.A. KWK ,,Knurów- Szczygłowice", 44-190 Knurów Ul. Dworcowa 1, Wydział Zamówień i Umów, pokój nr 101. ? w formie wiadomości e-mail - jako skan (pdf) oferty sporządzonej uprzednio w formie pisemnej ze wszystkimi koniecznymi elementami. Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki mailowej wskazanej w punkcie 12 Ogłoszenia o aukcji. Tytuł wiadomości e-mail winien brzmieć: oferta do postępowania nr 12230536. ? w formie elektronicznej - w formie plików pdf obejmujących treść oferty i podpisanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki mailowej wskazanej w punkcie 12 Ogłoszenia o aukcji. Tytuł wiadomości e-mail winien brzmieć: oferta do postępowania nr 12230536. Miejsce i termin realizacji: 15. Termin dostawy/wykonania Termin realizacja przedmiotu umowy: 1. Realizacja całości zadania - do 5 miesięcy od daty przekazania placu budowy. 2. Protokolarne przekazanie placu budowy - do 3 miesięcy od daty zawarcia umowy. 3. Termin realizacji poszczególnych elementów przedmiotu umowy zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Umowy tj. Harmonogram rzeczowo-finansowy. Wymagania: 1. Języki Język polski 2. Opis Podczas licytacji elektronicznej japońskiej zniżkowej wyświetlane są automatycznie następujące po sobie malejące poziomy cenowe. Złożenie oferty przez Wykonawcę oznacza akceptację danego poziomu cenowego, widocznego podczas licytacji. Wykonawca posiada określoną ilość czasu na każdorazowe podjęcie decyzji o akceptacji danego poziomu cenowego. Brak akceptacji pierwszego lub kolejnych postąpień w wyznaczonym czasie, powoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego udziału w licytacji. O wyborze oferty i podjętej decyzji Wykonawca zostanie poinformowany po zatwierdzeniu wyników postępowania. Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT (NETTO). Prosimy o zalogowanie się do aukcji z odpowiednim wyprzedzeniem uwzględniając ewentualne problemy sprzętowe oraz techniczne (np. problemy z logowaniem). UWAGA!!! Czas trwania sesji na platformie Operatora aukcji wynosi 5 minut. Zalogowanie się na więcej niż 5 minut przed rozpoczęciem aukcji bez wykonywania jakichkolwiek akcji (stan bezczynności) wymaga odświeżenia strony i ponownego zalogowania się. 3. Informacje dodatkowe Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie ,,Regulaminu określającego sposób przygotowania i prowadzenia w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. postępowań przetargowych nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych" - Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 760/X/2021 z dnia 30.11.2021 r. dalej: Regulamin. Uwaga ! Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13:00 Wykonawca powinien uzyskać informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu terminu licytacji.Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu +48 32 718 57 99. Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są na platformie zakupowej dostępnej na stronie internetowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/aktualneaukcje.html oraz na stronie Zamawiającego pod poniższym linkiem: https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/przetargi/ Wnioski o wyjaśnienie treści ogłoszenia należy przesyłać na skrzynkę mailową o adresie: dmatuszewska@jsw.pl Łączna objętość plików, które Wykonawcy przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie: dmatuszewska@jsw.pl (załączają do wiadomości mailowej) nie może przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie 50 MB, pozostałe pliki Wykonawca zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej. Postanowienia wzoru umowy/IPU znajdują zastosowanie w zakresie, w jakim nie są modyfikowane lub uchylane przez postanowienia Ogłoszenia o aukcji oraz Specyfikacji technicznej w niniejszym postępowaniu. 4. Waluta PLN 7. Kryteria oceny Lp. 1. Ilość Nazwa kryterium Cena 8. Reguły Aukcja japońska Aukcja otwarta Aukcja zniżkowa Cena dotyczy całego kontraktu Czas na decyzję (w sekundach): 60 10. Widok Wykonawca nie widzi nazw pozostałych Wykonawców. 11. Informacje o ofertach 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Jednostka Uwagi miary pakiet4. Zamawiający nie dopuszcza możliwość powierzenia całości lub części przedmiotu zamówienia podwykonawcom/osobom trzecim. 5. Oferta musi zawierać propozycję ceny według formuły określonej przez prowadzącego postępowanie w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do ogłoszenia o aukcji. 6. Kryterium oceny - 100 % cena. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną. 7. Jeżeli w aukcji licytowana jest pozycja, której jednostką miary jest pakiet Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w obrębie pakietu, ponadto po zakończeniu aukcji Wykonawcy będą zobowiązani (na wniosek Prowadzącego postępowanie) do rozpisania cen jednostkowych pakietu zgodnie z wartością uzyskaną w wyniku aukcji. Łączna wartość pakietu po rozpisaniu cen jednostkowych nie może przekroczyć wartości wylicytowanej w aukcji. Nierozpisanie pakietu w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z wycofaniem oferty 14. Warunki płatności 1. Zapłata ceny nastąpi w terminie do 60 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. Zapłata następuje przelewem w dniu obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 2. Rozliczenia między Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich. 3. Fakturę za realizację przedmiotu umowy należy wystawić na adres: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. KWK ,,Knurów-Szczygłowice" ul. Dworcowa 1, 44-190 Knurów. 4. Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Umowy tj. Harmonogram rzeczowo-finansowy. 5. Podstawą wystawiania faktur będzie Protokół odbioru, podpisany przez upoważnione osoby Wykonawcy i Zamawiającego - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Umowy tj. Harmonogram rzeczowo-finansowy. 6. Nie dopuszcza się stosowania zaliczek i przedpłat bez zgody Zarządu JSW S.A. 16. Sposób dostawy/wykonania Zgodnie ze Specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 2 do ogłoszenia o aukcji. 17. Warunki udziału I. Wykonawca, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil (konto) na platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl. Wykonawca nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji na platformie pod adresem internetowym: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.html Rejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne. II. Złożenie przez Wykonawcę oferty zawierającej: 1. Wypełniony Formularz ofertowy będący Załącznikiem nr 1 do ogłoszenia o aukcji. 2. Wykaz robót będący załącznikiem nr 4 do ogłoszenia o aukcji dotyczący wykonania co najmniej co najmniej 1 roboty budowlanej dla zakładów przemysłowych, z ostatnich trzech lat licząc od terminu składania ofert (jeżeli okres działalności jest krótszy, to za ten okres).W/w wykaz winien zawierać przedmioty wykonanych robót, datę wykonania oraz dane podmiotu, na rzecz którego robota została wykonana. 3. Referencje bądź inne dokumenty wystawione przez upoważnione osoby na rzecz których wskazane w wykazie remonty były wykonane, potwierdzające, że zostały one wykonane należycie. UWAGA Jeżeli zostaną dołączone kopie dokumentów, to muszą one być poświadczone za zgodność z oryginałem na każdej stronie przez Wykonawcę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Wszystkie dokumenty należy dostarczyć w języku polskim. 18. Prawa i obowiązki zamawiającego 1. Zamawiającemu przysługuje prawo odwołania aukcji lub zmiany jej warunków. 2. Zamawiającemu przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert lub unieważnienia Postępowania bez podania przyczyn na każdym etapie Postępowania. 3. Oferty złożone w toku Aukcji elektronicznej przestają wiązać, gdy Wykonawca złoży kolejną, korzystniejszą ofertę, zawarto umowę albo Aukcję unieważniono. 4. Zawarcie umowy następuje w formie pisemnej. 5. Reklamacje związane z przebiegiem licytacji należy składać na adres e-mail: dmatuszewska@jsw.pl do godz. 12:00 następnego dnia roboczego po dniu, gdy zakończono licytację. 6. Zamawiający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą stosownie do postanowień Regulaminu. 19. Dokumenty wymagane od wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę w aukcji elektronicznej Zgodnie z załącznikiem nr 2 - Specyfikacja techniczna. Informacje i dokumenty Wykonawca przesyła na adres e - mail: dmatuszewska@jsw.pl. W tytule wiadomości Wykonawca podaje numer postępowania 20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach ----- 21. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia Zgodnie ze Specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 2 do ogłoszenia o aukcji. 22. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne Uwagi: Operator aukcji: JSW IT SYSTEMS Spółka z o.o. ul. Armii Krajowej 56 44-330 Jastrzębie-Zdrój NIP: 633-19-81-130 www.jswits.pl Kontakt: Pomoc techniczna dla uczestników aukcji: (+48) 71 787 35 34 helpdesk@logintrade.net 12. Kontakt w sprawach formalnych Wydział Zamówień i Umów (KWK Knurów - Szczygłowice"): Daria Matuszewska nr tel.: 32 718 57 99; e-mail: dmatuszewska@jsw.pl 13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia Osoba kontaktowa w sprawach technicznych: Janusz Musztyfaga, tel. 32 717 65 60, jmusztyfaga@jsw.pl, Dariusz Beier, tel. 32 717 67 36, dbeier@jse.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024