pomorskie (KARTUZY)
lubelskie (Zakrzówek)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Świadczenie usług w zakresie prac geodezyjnych i kartograficznych |
Data zamieszczenia: | 2023-12-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Siewierz ul. Żwirki i Wigury 16 42-470 Siewierz powiat: będziński tel. 32 64 99 400, fax 32 64 99 402, tel.: 32 64 99 467 siewierz@siewierz.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Siewierz |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 32 64 99 400, f |
Termin składania ofert: | 2023-12-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Świadczenie usług w zakresie prac geodezyjnych i kartograficznych na potrzeby gospodarki nieruchomościami w roku 2024 na terenie Miasta i Gminy Siewierz I. Przedmiot zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie prac geodezyjnych i kartograficznych na potrzeby gospodarki nieruchomościami w roku 2024 na terenie Miasta i Gminy Siewierz. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) Wykazy zmian gruntowych, b) Zmiana użytku gruntowego, c) Rozgraniczenia nieruchomości, d) Ustalenie granic nieruchomości według ewidencji gruntów, e) Wznowienie znaków granicznych, f) Określenie przebiegu granicy działki na podstawie operatów archiwalnych w stosunku do istniejącej na gruncie sytuacji, g) Sporządzanie projektów podziału nieruchomości dla potrzeb regulacji gruntów zajętych pod drogi publiczne (art. 73 ustawy z dnia 13.10.1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, Dz. U. 133, poz. 872 z późn. zm.), h) Podziały nieruchomości i) Stabilizacja punktów granicznych j) Badanie ksiąg wieczystych, 13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz cenowy - załącznik nr 1A do niniejszego zapytania ofertowego. Podane w formularzu cenowym ilości prac geodezyjnych są szacunkowe w całym okresie realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia mniejszej lub większej ilości usług w zależności od potrzeb. W przypadku mniejszej ilości usług niż szacowane w formularzu cenowym Wykonawca nie będzie wnosił roszczeń do Zamawiającego. 4. Poszczególne rodzaje prac wskazane w załączniku nr 1A do zapytania będą zlecane sukcesywnie w miarę potrzeb. Zamawiający określi ich rodzaj i ilość każdorazowo w pisemnym zleceniu podając zakres prac i termin ich wykonania. CPV: 71354000-4, 71355000-1 Dokument nr: RIFZP-VII.271.36.2023 Otwarcie ofert: 11. Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert. Składanie ofert: VII. Miejsce i termin składania ofert 10. Oferty należy składać w postaci elektronicznej na adres e-mail: siewierz@siewierz.pl do dnia 13 grudnia 2023 r. do godz. 10:00. Miejsce i termin realizacji: II. Termin realizacji zamówienia Termin realizacji zamówienia: do 31 grudnia 2024 r. Wymagania: w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 130 000 złotych 5. Rozliczenie finansowe Wykonawcy z Zamawiającym odbywać się będzie w oparciu o ceny jednostkowe usług określone przez Wykonawcę w formularzu cenowym, wg załącznika nr 1A do zapytania, zgodnie z faktycznym wykonaniem, potwierdzonym przez Zamawiającego, w protokole zdawczo-odbiorczy. 6. Płatność będzie następowała odrębnie za każde zlecenie, na podstawie faktury VAT w formie przelewu bankowego na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę, w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury. Podstawa wystawienia faktury jest obustronnie podpisany protokół zdawczo-odbiorczy. 7. Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym w celu koordynowania prawidłowego przebiegu realizacji przedmiotu zamówienia. 8. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych ani wariantowych. III. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowej, tj. wykażą: 1) Należyte wykonanie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech różnych rodzajowo usług w zakresie prac geodezyjnych lub kartograficznych o charakterze tożsamym z przedmiotem zamówienia, tj. usług wymienionych w załączniku 1A do niniejszego zapytania. Uwaga: Wykonawca powinien wykazać należyte wykonanie co najmniej trzech różnych rodzajowo usług geodezyjnych lub kartograficznych, przy czym Zamawiający dopuszcza wykazanie trzech usług wykonanych w ramach jednego zlecenia. 2) Dysponowanie minimum jedną osobą, która posiada uprawnienia zawodowe w zakresie określonym w art. 43 pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity: Dz. U. 2021, poz. 1990 z późn. zm.) 2Uwaga: Zgodnie z art. 45g ust. 4 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii mogą również wykonywać osoby, którym uznano kwalifikacje do wykonywania zawodów regulowanych w dziedzinie geodezji i kartografii na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednol. Dz. U. z 2023 r. poz. 334) 2. Wykonawca podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu w przypadku wystąpienia przesłanek wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie przewiduje wykluczenia z powodu przesłanek z wskazanych w art. 109 ust. 1 ustawy Pzp. 3. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022, poz. 835) z postępowania wyklucza się: 1) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014, o których to rozporządzeniach mowa w art. 1 pkt 2 i 3 ww. ustawy albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy, 2) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy, 3) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w pkt 3. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie pkt 3, Zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy, nie zaprasza go do złożenia oferty dodatkowej, nie zaprasza go do negocjacji, a także nie prowadzi z takim wykonawcą negocjacji, odpowiednio do etapu prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego rozumie się złożenie oferty. Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie pkt 3, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej, o której mowa w art. 7 ust. 7 ww. ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. IV. Informacja o dokumentach składających się na ofertę 1. Wykonawca ma obowiązek przedłożenia w ofercie następujących dokumentów: Formularz oferty według zał. nr 1, Formularz cenowy według zał. nr 1A, Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, jeżeli oferta będzie podpisana przez osobę(y) upoważnioną(e) lub w przypadku występowania podmiotów wspólnie (np. jako konsorcjum), Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według zał. 2, Oświadczenie o braku wykluczenia z postępowania według zał. 3, Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane - wg zał. nr 4, z załączeniem: dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg zał. nr 5. Jeżeli Wykonawca, który złożył najwyżej ocenioną ofertę, nie załączył do oferty wymaganych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 3 - 6, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych oświadczeń lub dokumentów. 43. Oferta podmiotów występujących wspólnie: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie spółki cywilnej, konsorcjum, porozumienia zawartego między podmiotami). 2) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. 3) Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). 4) Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dla spełnienia warunków udziału w postępowaniu dopuszcza się aby Wykonawcy spełniali te warunki łącznie. 5) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 6) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia wg załącznika 2 i 3 składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Udział podmiotów trzecich: 1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, wg załącznika 2 i 3 do zapytania. 3) Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. 4) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy. 5) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 56) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu. Możliwość prowadzenia negocjacji: Zamawiający przewiduje możliwość (nie obowiązek) prowadzenia negocjacji. Negocjacje nie mogą prowadzić do zmiany treści zapytania ofertowego i dotyczą wyłącznie ceny. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z możliwości prowadzenia negocjacji, Zamawiający dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert, złożonych w odpowiedzi na zapytanie ofertowe. W przypadku podjęcia decyzji o prowadzeniu negocjacji cen Zamawiający informuje równocześnie wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty o Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone - podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Zamawiający zaprosi jednocześnie wszystkich Wykonawców do negocjacji cen ofert złożonych w odpowiedzi na zapytanie ofertowe, jeżeli nie podlegały one odrzuceniu. Podjęcie negocjacji przez Wykonawcę nie jest obowiązkowe. Zamawiający w zaproszeniu do negocjacji wskazuje miejsce, termin i sposób prowadzenia negocjacji. Podczas negocjacji ofert Zamawiający zapewnia równe traktowanie wszystkich Wykonawców. Zamawiający nie udziela informacji w sposób, który mógłby zapewnić niektórym wykonawcom przewagę nad innymi Wykonawcami. Prowadzone negocjacje mają charakter poufny. Żadna ze stron nie może, bez zgody drugiej strony, ujawniać informacji technicznych i handlowych związanych z negocjacjami. Zgoda jest udzielana w odniesieniu do konkretnych informacji i przed ich ujawnieniem. Zamawiający informuje równocześnie wszystkich Wykonawców, których oferty złożone w odpowiedzi na zapytanie ofertowe nie zostały odrzucone, o zakończeniu negocjacji oraz zaprasza ich do składania ofert dodatkowych. Zamawiający wyznacza termin na złożenie ofert dodatkowych z uwzględnieniem czasu potrzebnego na przygotowanie tych ofert. Złożenie oferty dodatkowej nie jest obowiązkowe. Wykonawca może złożyć ofertę dodatkową, która zawiera nową propozycję w zakresie ceny. Oferta dodatkowa nie może być mniej korzystna niż oferta złożona w odpowiedzi na zapytanie ofertowe. Oferta przestaje wiązać wykonawcę w zakresie, w jakim złoży on ofertę dodatkową zawierającą korzystniejszą propozycję w ramach ceny. Oferta dodatkowa, która jest mniej korzystna w kryterium ceny niż oferta złożona w odpowiedzi na zapytanie ofertowe, podlega odrzuceniu, z wiążąca pozostaje oferta złożona w odpowiedzi na zapytanie ofertowe. V. Opis sposobu przygotowywania ofert, forma składania dokumentów 1. Oferta powinna być sporządzona na Formularzu oferty zgodnie z załącznikiem nr 1, w języku polskim, w postaci elektronicznej w szczególności w formacie 62. 3. danych .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps .odt. (dopuszcza się skan) lub innym zgodnym z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. Ofertę można złożyć w postaci skanu oferty z własnoręcznym podpisem (nie wymaga się podpisu elektronicznego). Możliwe jest również złożenie oferty opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (e-dowód). Ofertę należy podpisać przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. Jeżeli dokumenty będą podpisane przez pełnomocnika firmy lub inną osobę upoważnioną, to do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo lub upoważnienie. Pełnomocnictwo przekazuje się w formie skanu (nie wymaga się podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. VI. Opis sposobu obliczenia ceny 1. 2. 3. 4. Ceną ofertową jest cena brutto i powinna być podana w PLN cyfrowo i słownie. Cenę oferty należy obliczyć sumując wszystkie wartości pozycji formularza cenowego - wskazane w załączniku nr 1A. Podana cena nie stanowi ostatecznego wynagrodzenia Wykonawcy, a służy do porównania cen złożonych ofert. Cena, jaką zapłaci Zamawiający wybranemu Wykonawcy będzie wynikać z ilości faktycznie wykonanych usług w ramach realizowanego zamówienia oraz podanych cen jednostkowych. Formularz cenowy musi być załączony do oferty. Wykonawca może podać tylko jedną cenę. Oferty z cenami wariantowymi będą odrzucone. Poszczególne rodzaje prac objęte niniejszym zamówieniem będą zlecane sukcesywnie w miarę potrzeb. Zamawiający określi je każdorazowo w pisemnym zleceniu podając zakres prac i termin ich wykonania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilości bądź częstotliwości wykonywania zamawianych usług, rezygnacji z niektórych zaplanowanych prac, zwiększenia zakresu niektórych usług kosztem ograniczenia innych. W przypadku mniejszej ilości usług niż szacowane Wykonawca nie będzie wnosił roszczeń do Zamawiającego. Zamawiający będzie poprawiał w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 12. Oferty są jawne od chwili ich otwarcia przez Zamawiającego. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, 7zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informację stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji dotyczących nazwy i adresu Wykonawcy, ceny, terminu wykonania zamówienia, warunków płatności. 13. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. 14. Zamawiający odrzuca ofertę, która została złożona przez Wykonawcę po terminie. VIII. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną: siewierz@siewierz.pl Ofertę, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz inne dokumenty składa się w postaci elektronicznej w formie zeskanowanych dokumentów podpisanych przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy (nie jest wymagany podpis elektroniczny) albo w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym, wysłanych na adres e-mail: siewierz@siewierz.pl. Wykonawca może zwrócić się drogą elektroniczną na maila: siewierz@siewierz.pl do Zamawiającego z prośbą o wyjaśnienie zapytania ofertowego. Zamawiający jest zobowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, nie później niż na 1 dzień przez upływem terminu składania ofert - pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął do zamawiającego nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania wpłynął po upływie terminu składania wniosku lub dotyczy udzielonych wyjaśnień Zamawiający może udzielić wyjaśnień lub pozostawić wniosek bez rozpoznania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa powyżej. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający zamieści na stronie internetowej Zamawiającego https://bip.siewierz.pl/bipkod/037 IX. Istotne dla wnioskodawcy postanowienia umowy 1. 2. X. Projektowane postanowienia umowy, która zostanie podpisana w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego zapytania ofertowego stanowi załącznik nr 6 do zapytania ofertowego. Wykonawca akceptuje postanowienia umowne składając oświadczenie na formularzu oferty - załącznik nr 1. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się? od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców albo unieważnić? postępowanie. Termin związania ofertą: 8Wykonawca pozostaje związany ofertą do 30 dni od terminu składania ofert. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. XI. Kryterium wyboru ofert Jako kryterium wyboru oferty przyjmuje się kryterium Cena - 100 %. Uwagi: 1) W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 92) Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. 3) Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 4) Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Uwagi: XII. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1) administratorem danych osobowych Pani/Pana przetwarzanych w Urzędzie Miasta i Gminy Siewierz jest Burmistrz Miasta i Gminy Siewierz. 2) kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta i Gminy Siewierz: e-mail: iod@siewierz.pl 3) dane osobowe Pani/Pana przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, 4) odbiorcami danych osobowych Pani/Pana będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu ustawę z dnia 06 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. 5) w odniesieniu do danych osobowych Pani/Pana decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, 6) Wykonawca posiada: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana 1 , ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych 2 , ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych 3 z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO 4 , ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO. 7) Pani/Panu nie przysługuje: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Kontakt: Ze strony Zamawiającego pracownikiem uprawnionym do kontaktowania się z Wykonawcami jest Agnieszka Kańtoch, tel.: 32 64 99 467. |
© eurobudowa.pl 2004-2024