podlaskie (Białystok)
mazowieckie (Piastów)
wielkopolskie (Obrzycko)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Sukcesywne świadczenie usług geodezyjnych |
Data zamieszczenia: | 2023-12-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Pokoju 26 21-500 Biała Podlaska powiat: Biała Podlaska fax: + 48 83 342 59 88, Tel: + 48 83 342 55 98 sekretariat@pecbp.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Biała Podlaska |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | fax: + 48 83 342 59 |
Termin składania ofert: | 2023-12-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Sukcesywne świadczenie usług geodezyjnych na rzecz Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Białej Podlaskiej Opis: Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe 1. Sukcesywne, w ramach bieżących potrzeb, wykonywanie usług geodezyjnych polegających na: o na tyczeniu i inwentaryzacji tras sieci ciepłowniczych, o tyczeniu i inwentaryzacji tras przyłączy ciepłowniczych, o wykonanie map do celów projektowych, 2. Sukcesywne wykonywanie map zasadniczych wraz z zielenią (drzewostan i krzewy) i rzędnymi poziomu zero zabudowań do których będą doprowadzone przyłącza oraz map pomocniczych do celów projektowych w wersji papierowej + wersja elektroniczna *.dxf. w terminie do 14 dni od dnia złożenia zlecenia. 3. Sukcesywne tyczenie tras przyłączy i sieci ciepłowniczych, 4. Sukcesywną inwentaryzację tras sieci i przyłączy ciepłowniczych, 5. Dostarczenie Zamawiającemu szkicu z tyczenia (tyczenie, pomiar powykonawczy, pomiar studni, domiar dodatkowy itp.), 6. Złożenie operatu do ODGiK, 7. Wykonanie wersji elektronicznej SHP *.dxf. pomiaru powykonawczego i dostarczenie go dla Zamawiającego przed złożeniem w ODGiK w celu uzgodnienia prawidłowości trasy, 8. Wykonanie i przekazanie Zamawiającemu szkicu z pomiaru powykonawczego, dokumentującego lokalizację elementów projektu z naniesionymi punktami współrzędnych wysokościowych oraz połączeń spawanych (muf) na rurociągach z domiarami od załamań na sieci/przyłączu lub punktów charakterystycznych widocznych po zasypaniu (studnie, skrzynki uliczne do zasuw itp.) 9. Szkic tyczenia powinien zawierać domiary każdego punktu tyczonego z minimum dwóch punktów charakterystycznych terenu oraz jeden reper roboczy (wysokościowy) przy sieci lub przyłączu do 100 m, a powyżej 100 m minimum dwa repery robocze (wysokościowe). W przypadkach uzasadnionych Zamawiający wskaże niezbędną ilość reperów roboczych. Wykonane czynności nie mogą przewidywać dodatkowych opłat. 10. Wyznaczenie dodatkowych punktów wysokościowych (reperów roboczych) - repery powinny znajdować się poza strefą przemieszczeń podłoża, spowodowanego przez roboty ziemne. 11. Wykonanie mapy powykonawczej w wersji papierowej (3 egzemplarze z zaznaczonymi mufami) powinno nastąpić w terminie do 14 dni od daty wykonania końcowego pomiaru sieci. CPV: 71250000-5 Dokument nr: 18.PN.U.23 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. ul. Pokoju 26 / Sala konferencyjna / pokój nr 19 / piętro 1 21-500 Biała Podlaska w dniu 21.12.2023 godz. 12:45. Składanie ofert: MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT: 1. Oferty należy złożyć w zamkniętej kopercie (opakowaniu) w siedzibie Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. ul. Pokoju 26 / Sekretariat / pokój nr 8 / piętro 1 21-500 Biała Podlaska nie później niż do dnia 21.12.2023 godz. 12:00. Miejsce i termin realizacji: TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 1. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z warunkami zawartymi w umowie od 01.01.2024r. do 31.12.2026r. Wymagania: III.TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 1. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego. Do udzielania zamówienia sektorowego nie stosuje się ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych. 2. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z ,,Regulaminem postępowania w sprawach udzielania zamówień publicznych" w Przedsiębiorstwie Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Białej Podlaskiej. OFERTY CZĘŚCIOWE 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. VII. OFERTY WARIANTOWE 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. VIII. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O ZAMÓWIENIE 1. Ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 2. Zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów; 3. Pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną; fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem; 4. Jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie pełnomocnika przed zawarciem umowy do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. IX. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki: a) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: o Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. b) Posiadania wiedzy i doświadczenia: o Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. c) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: o Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. d) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: o Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 2. Z postępowania wyklucza się: a) Wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę Zamawiającemu, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba, że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, b) Wykonawców, którym w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania Zamawiający naliczył karę umowną nałożoną w wyniku nie wywiązywania się z obowiązków wynikających z zawartej umowy, c) Wykonawców, którzy dotychczas realizowane na rzecz Zamawiającego dostawy, usługi lub roboty budowlane wykonali bez zachowania należytej staranności lub też w sposób dla Zamawiającego uciążliwy, Wykonawców, którzy uchylali się od wypełniania obowiązków wynikających z zawartych z umówlub przyjętych zamówień w szczególności od obowiązków wynikających z gwarancji lub rękojmi za wady, Wykonawców, w stosunku, do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego, Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą,lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Wykonawców wymienionych w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczące środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi (Dz. U. UE. L. z 2006 r. Nr 134, str. 1 z późn. zm.) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. U. UE. L. z 2014 r. Nr 78, str. 6 z późn. zm.) albo wpisanych na listę, o której mowa w art. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Wykonawców, których beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę, o której mowa w art. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 217 z późn. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę, o której mowa w art. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. X.WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA: 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1) 2. Kserokopia świadectwa nadania uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii. 3. Parafowany projekt umowy (załącznik nr 2) 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie). Zamawiający będzie porozumiewał się z Wykonawcami pisemnie i środkami komunikacji elektronicznej. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przesłane środkami komunikacji elektronicznej winny być również niezwłocznie przekazane pisemnie. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji przekazanych za pomocą środków komunikacji elektronicznej. 3. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ, w formie zgodnej z SIWZ. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynie po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w X. 4 SIWZ, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień lub pozostawić wniosek bez rozpoznania. 4. Zamawiający nie udziela żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiającego pytania w sprawach wymagających zachowania pisemności postępowania. 5. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, Zamawiający może w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert, zmodyfikować treść SIWZ. 6. Wszelkie modyfikacje, uzupełnienia oraz zmiany, w tym zmiany terminów, jak również pytania Wykonawców wraz z wyjaśnieniami stają się integralną częścią SIWZ i będą wiążące przy składaniu ofert. O przedłużeniu terminu składania ofert, jeżeli będzie to niezbędne dla wprowadzenia w ofertach zmian wynikających z modyfikacji, zawiadomieni zostaną wszyscy Wykonawcy, w drodze zamieszczenia stosownej zmiany na stronie internetowej Zamawiającego. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu, w którym wykonawca może zwracać się do zamawiającego o wyjaśnienia treści SIWZ. XII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM: 1. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. XIII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 1. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez 30 dni. 2. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. XIV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY: 1. Oferta musi być zgodna z treścią SIWZ oraz obejmować cały zakres przedmiotu zamówienia. 2. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, potwierdzonym przez Wykonawcę 3. Każdy Wykonawca przedłoży tylko jedną ofertę. Oferty Wykonawcy, który przedłoży więcej niż jedną ofertę, zostaną odrzucone z postępowania. 4. Wykonawca składający ofertę ponosi pełną odpowiedzialność za jej kompletność, zgodność z wymaganiami SIWZ oraz ponosi wszelkie koszty związane z jej przygotowanie i złożeniem. 5. Oferta oraz pozostałe załączniki, dla których Zamawiający określił wzory, powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści oraz opisu kolumn i wierszy. Tam gdzie Zamawiający nie określił wzoru oświadczenia lub dokumentu, Wykonawca składa oświadczenie lub dokument w formie przez siebie ustalonej, obejmującej żądane informacje. 6. Załączone do oferty kopie wymaganych dokumentów i oświadczeń muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. 7. Oferta oraz wszystkie załączniki do oferty winne być zaopatrzone w imię, nazwisko i podpis osoby lub osób upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy według zapisów w przedmiotowym rejestrze, albo w imię, nazwisko i podpis pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawcę. W przypadku popisania oferty przez pełnomocnika należy dołączyć do niej pełnomocnictwo zaopatrzone w imię, nazwisko i podpis osoby lub osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy wymienionych w rejestrze. 8. W przypadku braku wymaganych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw albo złożenia oświadczeń lub dokumentów zawierających błędy lub złożenia wadliwych pełnomocnictw, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 9. Cena podana w ofercie będzie wiążąca, stała i niezmienna przez cały okres zamówienia. 10. Wszystkie strony oferty winny być kolejno ponumerowane i spięte w sposób uniemożliwiający ich przypadkowe zdekompletowanie. 11. Wykonawca powinien umieścić ofertę w zamkniętej kopercie (opakowaniu). Koperta (opakowanie) winna być zaadresowana na adres Zamawiającego i opatrzona nazwą Wykonawcy oraz dopiskiem ,,Oferta 18.PN.U.23 - nie otwierać przed 21.12.2023 godz.12:45" 12. Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej uprzednio oferty wyłącznie w formie nowej kompletnej oferty, złożonej jak w trybie składania ofert, z dopiskiem ,,Zmiana nr ...... oferty na 18.PN.U.23 - nie otwierać przed 21.12.2023 godz.12:45". 13. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę. 14. W toku badania i oceny złożonych ofert, Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert. 15. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, niezwłocznie powiadamiając o tym fakcie Wykonawcę. 16. Zamawiający informuje, że w wyniku realizacji umowy nie będą prowadzone rozliczenia w innych walutach niż w PLN. 2. Dla Zamawiającego dla oceny zachowania terminu decydujące znaczenie ma data i godzina dostarczanie oferty do siedziby Zamawiającego. 4. Zamawiający niezwłocznie zwróci Wykonawcom oferty złożone po ustalonym terminie bez otwierania. XVI. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY: 1. Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w ofercie. 2. Ceny jednostkowe oraz wartość netto i brutto w formularzu muszą być wyliczone i podane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku - nie dopuszcza się podania jednostek mniejszych niż setna część złotego. 3. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia do Zamawiającego m.in. wartość towaru, opłaty podatkowe, koszty przygotowania dostawy, kosztu pakowania i transportu. 4. Cena oferty musi być wyrażona w PLN. 5. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszej SIWZ oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej, zobowiązującej przepisami realizacji przedmiotu zamówienia (łącznie z podatkiem akcyzowym oraz VAT). 6. Cena ofertowa musi być jednoznaczna, ostateczna i zostanie wprowadzona do umowy, jako obowiązujące strony wynagrodzenie ryczałtowe, niezmienne na okres realizacji przedmiotu zamówienia. 7. W przypadku rozbieżności Zamawiający poprawia oczywiste omyłki pisarskie oraz oczywiste omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, o czym niezwłocznie powiadamia Wykonawcę. XVII. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT: 1. Oferty zostaną sprawdzone, czy zostały sporządzone zgodnie z warunkami podanymi w SIWZ, a następnie ocenione przez Komisję, zgodnie z kryteriami oceny ofert. W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnieńdotyczących treści oferty i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 2. Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert, przedstawione w tabeli: Nazwa kryteriumWagaSposób oceny Cena brutto (Kc)100% = 100 pktMatematyczny Wzór ?????ż??? cena ofertowa Kc= x 100 Cena oferty ??????? Oferta, która przedstawiła najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów. XVIII. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO: 1. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę. 2. Umowa w sprawie realizacji zamówienia zostanie zawarta z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej SIWZ oraz danych zawartych w ofercie. 3. Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej w terminie nie krótszym niż 3 dni robocze od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 4. W sytuacji, gdy będzie złożona jedna oferta, jest możliwe podpisanie umowy przed w/w terminem. 5. Projekt umowy stanowi integralną część niniejszej SIWZ i zawiera istotne postanowienia i zobowiązania stron. XIX. POUCZENIE O ŚRODKACH ODWOŁAWCZYCH: 1. Wobec czynności podjętych przez Zamawiającego w toku postępowania o udzielenie zamówienia wg. wewnętrznych zasad udzielania zamówienia sektorowego na dostawy, usługi lub roboty budowlane, Wykonawcy przysługuje prawo wniesienia protestu do Zarządu Spółki. 2. Protest powinien wskazywać oprotestowaną czynność lub zaniechanie Zamawiającego, a także zawierać żądanie, zwięzłe przytoczenie zarzutów oraz okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające jego wniesienie. 3. Protest wnosi się w terminie 3 dni roboczych od dnia, w którym wykonawca powziął lub mógł powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia z tym, że protest dotyczący postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia wnosi się nie później niż 3 dni przed upływem terminu składania ofert. 4. Protest uważa się za wniesiony z chwilą, gdy doszedł do Zamawiającego w taki sposób, że mógł zapoznać się z jego treścią, ale nie później niż do godz. 15.00 w ostatnim dniu, kiedy dopuszczalne jest jego wniesienie. 5. Zamawiający rozpatruje protest w terminie 3 dni. Brak odpowiedzi w tym terminie oznacza oddalenie skargi. Wniesienie protestu dopuszczalne jest tylko przed zawarciem umowy. XX. POSTANOWIENIE KOŃCOWE: 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny lub zamknięcia postępowania bez rozstrzygnięcia. 2. Uczestnicy postępowania mają prawo wglądu do treści protokołu oraz ofert złożonych w trakcie prowadzonego postępowania, z wyjątkiem dokumentów lub informacji zastrzeżonych przez uczestników postępowania. 3. Zamawiający udostępnia wskazane dokumenty na pisemny wniosek Wykonawcy. 4. Zamawiający wyznacza termin, miejsce oraz zakres udostępnionych dokumentów. 5. Zamawiający wyznacza osobę w obecności, której udostępnione zostaną dokumenty. 6. Udostępnianie może mieć miejsce wyłącznie w siedzibie Zamawiającego oraz w czasie godzin jego urzędowania. Kontakt: Adres do korespondencji: sekretariat@pecbp.pl. W temacie wiadomości należy przywołać numer sprawy tj. 18.PN.U.23 Dane teleadresowe Zamawiającego są wskazane w I SIWZ. |
© eurobudowa.pl 2004-2024