wielkopolskie (Poznań)
dolnośląskie (Złotoryja)
dolnośląskie (Wrocław)
warmińsko-mazurskie (Braniewo)
mazowieckie (Ciechanów)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Świadczenie usług kominiarskich |
Data zamieszczenia: | 2023-12-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Radowo Małe Radowo Małe 21 72-314 Radowo Małe powiat: łobeski Tel : +48 91 39 72 222, Fax : +48 91 39 72 159 ug@radowomale.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Radowo Małe |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel : +48 91 39 72 2 |
Termin składania ofert: | 2023-12-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE zapraszamy do złożenia oferty na świadczenie usług kominiarskich w lokalach stanowiących własność Gminy Radowo Małe w 2024 roku I. Przedmiot zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się następujący zakres robót: 1) obowiązkowe okresowe kontrole stanu technicznego przewodów kominowych 1 raz w roku, które powinny zawierać: a) dokonanie kontroli i oględzin przewodów kominowych dymowych i wentylacyj- nych, b) badanie drożności przewodów kominowych dymowych i wentylacyjnych, c) badanie prawidłowości podłączeń kominowych, d) pomiar ciągu kominowego, e) sporządzenie odpowiednich protokołów. 2) obowiązkowa całoroczna obsługa w zakresie czyszczenia przewodów z usunięciem sadzy i innych zanieczyszczeń a) przewodów dymowych - pięciokrotne czyszczenie przewodów z częstotliwością raz na kwartał, b) przewodów wentylacyjnych - jednokrotnie w ciągu roku. Wykaz lokali mieszkalnych i użytkowych objętych przedmiotem zamówienia stanowi załącz- nik nr 1 do zapytania ofertowego. Dokument nr: IB.271.3.5.2023.AO Składanie ofert: VII. Miejsce, sposób i termin składania ofert: 1. Oferta powinna być złożona na formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do zapytania ofer- towego) wraz z w/w załącznikami. Ofertę należy złożyć do 18 grudnia 2023 r. do godz. 1000. Miejsce i termin realizacji: IV. Termin realizacji usługi: Od daty zawarcia umowy do 31 grudnia 2024 r. - warunki płatności: w terminie 14 dni od otrzymania poprawnie wystawionej faktury. Wymagania: II. Sposób realizacji usługi: 1. Przeglądy i czyszczenie przewodów kominowych( dymowych i wentylacyjnych) po- winno być wykonywane zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 1) lit. c oraz ust. 3 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.) oraz według zasad określonych w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów i terenów (Dz. U. z 2023 r., poz. 822), Polskimi Normami oraz sztuką budowlaną. 2. Wykonawca użyje do wykonania usługi własnego sprzętu i urządzeń oraz materiałów.3. Wykonawca poinformuję osobę odpowiedzialną ze strony Zamawiającego o wszelkich zauważonych podczas przeglądów nieprawidłowościach, które mogłyby spowodować awarię. 4. Wykonawca po przeprowadzonych kontrolach dokona 1 raz w roku sporządzi protokół kontroli w wersji papierowej wraz z wykazem nieprawidłowości i usterek jeżeli takie występują. III. Warunki udziału w postepowaniu: 1. Oferty mogą składać Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie; c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wyko- nania zamówienia. 2. Potwierdzenie spełniania przez Wykonawcę wyżej wymienionych warunków będą załą- czone do oferty oświadczenia na zasadzie ,,spełnia" / ,,nie spełnia" oraz kserokopia uprawnienia Mistrza kominiarskiego. 3. Oświadczenia, o których mowa składa się pod rygorem odpowiedzialności karnej za skła- danie fałszywych zeznań. V. Dokumenty jakie Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1. Formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 2 do zapytania ofertowego 2. Oświadczenie - stanowiące załącznik nr 3 do zapytania ofertowego 3. Kserokopia uprawnień Mistrza kominiarskiego 4. Wypis z CEIDG lub KRS 5.Stosowne pełnomocnictwa w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wy- nika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru albo wpisu do Centralnej Ewidencji i In- formacji Działalności Gospodarczej albo, gdy wykonawca jest osoba fizyczną nie będącą przedsiębiorcą, a ofertę w jego imieniu podpisuje pełnomocnik. Do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną notarialnie kopię stosownego pełnomocnictwa, określającego jego zakres i wystawionego przez osoby do tego upoważnione. VI. Cena ofertowa: 1. Wykonawca jest zobowiązany do podania cen jednostkowych w zł brutto wraz z po- datkiem VAT, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku. 2. Cena musi uwzględniać wszelkie koszty niezbędne do poniesienia dla terminowego i prawidłowego wykonania usług stanowiących przedmiot zapytania ofertowego. 3. Prawidłowe ustalenie należnej stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług. 4. Najniższa wskazana kwota zostanie uwzględniona jako najważniejszy czynnik wyboru danej oferty. 2. Dopuszcza się złożenie oferty: a) wersji papierowej w Urzędzie Gminy w Radowie Małym, I piętro, pokój nr 14 (se- kretariat) z dopiskiem: ,,Świadczenie usług kominiarskich w lokalach stanowią- cych własność Gminy Radowo Małe w 2024 roku" b) w wersji elektronicznej tj. w formie skanów, podpisanych przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy lub w postaci elektronicznej i opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, przesłanych na adres: aociepa@radowomale.pl VIII. Dodatkowe informacje: 1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wy- konawcy przekazują w formie pisemnej. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom. 5. W przypadku jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana nie podpisze umowy w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, zamawiający będzie uprawniony do wyboru oferty najkorzystniejszej z pozostałych ofert. 6. Zamawiający zastrzega możliwość odwołania lub unieważnienia postępowania w każ- dym czasie, w tym również po złożeniu ofert. Z tego tytułu Oferentom nie przysługują żadne roszczenia w szczególności: a) Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania postępowania o udzielenie za- mówienia jeżeli nie wpłynie żadna oferta lub gdy złożone oferty nie będą podlegały ocenie, b) Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania postepowania o udzielenie za- mówienia jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, którą zamawia- jący może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, c) O odwołaniu lub unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia Zamawia- jący poinformuje Wykonawców, którzy złożyli oferty. Uwagi: IX. Klauzula informacyjna Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrek- tywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (DZ.Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1) zwanego dalej ,,rozporządzeniem" Zamawiający informuje, że: 1. Administrator Pani/Pana danych osobowych Wójt Gminy Radowo Małe z siedzibą: Radowo Małe 21, 72-314 Radowo Małe.2. 3. 4. 5. 6. Administrator danych osobowych - Wójt Gminy Radowo Małe - przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów oraz na podstawie udzielonej zgody. Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Radowo Małe jest wyznaczony pracownik. Dane kontaktowe inspektora: tel. 515 280 235, e-mail: iodo- radowomale@wp.pl. Pana/ Pani dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w formie zapytania ofertowego na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r., poz.1605). Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres: - 4 lat poczynając od dnia zakończenia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego, albo przez okres dłuższy jeżeli wynika to z regulacji wewnętrznej danej Jednostki - jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata - przez cały czas trwania umowy. Obowiązek podania przez Panią/ Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postepowaniu o udzielenie zamówienia. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO o posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postepowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmiana postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników), - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. o nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit b, d lub e RODO prawo usunięcia danych osobowych, - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzanych danych osobowych, gdyż podstawą prawna przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest ar. 6 ust. 1 lit. c RODO. Kontakt: 2. Ze strony Zamawiającego osobą uprawnioną do udzielania informacji i wyjaśnień od- nośnie postępowania jest: Szymon Sitański, nr tel. 515 280 239 e-mail. ssitanski@radowomale.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025