Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zimowe utrzymanie dróg gminnych w roku 2024 |
Data zamieszczenia: | 2023-12-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA RESZEL Rynek 24 11-440 Reszel powiat: kętrzyński przetargi@gminareszel.pl |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Reszel |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-12-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Reszel i dróg powiatowych na terenie miasta Reszel w roku 2024 Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Reszel i dróg powiatowych na terenie miasta Reszel w roku 2024 - Część 1 - Rejon Nr 1 - o łącznej długości ok. 4,730 km . 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) odśnieżanie jezdni dróg gminnych i jezdni dróg powiatowych, 2) zwalczanie śliskości nawierzchni dróg , 3) usuwanie skutków gołoledzi, 4) wywożenie śniegu i lodu z ulic, rozjazdów lub innych wskazanych miejsc przez Zamawiającego 5) zakup i magazynowanie soli oraz przygotowywanie mieszanek piasku z solą (20%) i innych materiałów uszorstniających, 6) zapewnienie dyspozycyjności pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za należyte wykonanie usługi, 3. Wymagania techniczne i jakościowe: 1) Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia odpowiedniej ilości materiału zwiększającego szorstkość i środków chemicznych niezbędnych do zwalczania śliskości dróg, 2) Wskazanie lokalizacji i zabezpieczenia składowisk materiałów uszorstniających należy do obowiązków Wykonawcy, 3) Zabezpieczenie odpowiedniej ilości sprzętu i personelu do wykonania powierzonego zadania, 4) Stosowanie materiałów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r. / Dz.U. Nr 230 poz. 1960/ w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach. 4. Zamawiający ma prawo kontrolować prawidłowość i rzetelność wykonania prac w dowolnym czasie, spisując protokół z przeprowadzonej kontroli. 5. Zamawiający na bieżąco będzie potwierdzał wykonanie prac. 6. Zamówienie będzie realizowane w miarę potrzeb zamawiającego i panujących warunków atmosferycznych (opadów śniegu), każdorazowo po telefonicznym zleceniu przedstawiciela zamawiającego. 7. W przypadku nagłej zmiany warunków atmosferycznych Wykonawca podejmuje decyzję o uruchomieniu pogotowia zimowego bez uprzedniej decyzji Zamawiającego niezwłocznie informując o tym Zamawiającego. 8. Ustala się standardy i kolejność odśnieżania - zgodnie z załącznikiem od nr 7 do SWZ - Plan odśnieżania dróg gminnych miejskich i zamiejskich na terenie miasta i gminy Reszel w roku 2024 - Rejony od nr 1 do nr 4. 9. Ustala się zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ - Zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach gminnych na terenie miasta i gminy Reszel i drogach powiatowych na terenie miasta Reszel w roku 2024. 10. Wywóz śniegu i lodu odbywać się będzie wyłącznie na podstawie decyzji Zamawiającego. 11. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za właściwe zabezpieczenie, bezpieczeństwo ruchu, oznakowanie, utrudnienia oraz ewentualne szkody wyrządzone osobom trzecim, w związku z wykonywanymi usługami objętymi niniejszym przedmiotem zamówienia w obrębie Rejonu Wykonawcy, na czas akcji zimowego utrzymania dróg gminnych. 12. Uszczegółowienie i dodatkowe opisy przedmiotu zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 5 do SWZ. UWAGA! Zamawiający nie mógł zamieścić kompletnego zapisu z uwagi na ograniczoną ilość znaków. Pełen zapis w SWZ. Przedmiotem zamówienia jest Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Reszel i dróg powiatowych na terenie miasta Reszel w roku 2024 - Część 2 - Rejon Nr 2 - o łącznej długości ok. 24,900 km. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) odśnieżanie jezdni dróg gminnych i jezdni dróg powiatowych, 2) zwalczanie śliskości nawierzchni dróg , 3) usuwanie skutków gołoledzi, 4) wywożenie śniegu i lodu z ulic, rozjazdów lub innych wskazanych miejsc przez Zamawiającego 5) zakup i magazynowanie soli oraz przygotowywanie mieszanek piasku z solą (20%) i innych materiałów uszorstniających, 6) zapewnienie dyspozycyjności pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za należyte wykonanie usługi, 3. Wymagania techniczne i jakościowe: 1) Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia odpowiedniej ilości materiału zwiększającego szorstkość i środków chemicznych niezbędnych do zwalczania śliskości dróg, 2) Wskazanie lokalizacji i zabezpieczenia składowisk materiałów uszorstniających należy do obowiązków Wykonawcy, 3) Zabezpieczenie odpowiedniej ilości sprzętu i personelu do wykonania powierzonego zadania, 4) Stosowanie materiałów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r. / Dz.U. Nr 230 poz. 1960/ w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach. 4. Zamawiający ma prawo kontrolować prawidłowość i rzetelność wykonania prac w dowolnym czasie, spisując protokół z przeprowadzonej kontroli. 5. Zamawiający na bieżąco będzie potwierdzał wykonanie prac. 6. Zamówienie będzie realizowane w miarę potrzeb zamawiającego i panujących warunków atmosferycznych (opadów śniegu), każdorazowo po telefonicznym zleceniu przedstawiciela zamawiającego. 7. W przypadku nagłej zmiany warunków atmosferycznych Wykonawca podejmuje decyzję o uruchomieniu pogotowia zimowego bez uprzedniej decyzji Zamawiającego niezwłocznie informując o tym Zamawiającego. 8. Ustala się standardy i kolejność odśnieżania - zgodnie z załącznikiem od nr 7 do SWZ - Plan odśnieżania dróg gminnych miejskich i zamiejskich na terenie miasta i gminy Reszel w roku 2024 - Rejony od nr 1 do nr 4. 9. Ustala się zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ - Zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach gminnych na terenie miasta i gminy Reszel i drogach powiatowych na terenie miasta Reszel w roku 2024. 10. Wywóz śniegu i lodu odbywać się będzie wyłącznie na podstawie decyzji Zamawiającego. 11. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za właściwe zabezpieczenie, bezpieczeństwo ruchu, oznakowanie, utrudnienia oraz ewentualne szkody wyrządzone osobom trzecim, w związku z wykonywanymi usługami objętymi niniejszym przedmiotem zamówienia w obrębie Rejonu Wykonawcy, na czas akcji zimowego utrzymania dróg gminnych. 12. Uszczegółowienie i dodatkowe opisy przedmiotu zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 5 do SWZ. 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Reszel i dróg powiatowych na terenie miasta Reszel w roku 2024 - Część 3 - Rejon Nr 3 - o łącznej długości ok. 31,200 km. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) odśnieżanie jezdni dróg gminnych i jezdni dróg powiatowych, 2) zwalczanie śliskości nawierzchni dróg , 3) usuwanie skutków gołoledzi, 4) wywożenie śniegu i lodu z ulic, rozjazdów lub innych wskazanych miejsc przez Zamawiającego 5) zakup i magazynowanie soli oraz przygotowywanie mieszanek piasku z solą (20%) i innych materiałów uszorstniających, 6) zapewnienie dyspozycyjności pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za należyte wykonanie usługi, 3. Wymagania techniczne i jakościowe: 1) Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia odpowiedniej ilości materiału zwiększającego szorstkość i środków chemicznych niezbędnych do zwalczania śliskości dróg, 2) Wskazanie lokalizacji i zabezpieczenia składowisk materiałów uszorstniających należy do obowiązków Wykonawcy, 3) Zabezpieczenie odpowiedniej ilości sprzętu i personelu do wykonania powierzonego zadania, 4) Stosowanie materiałów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r. / Dz.U. Nr 230 poz. 1960/ w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach. 4. Zamawiający ma prawo kontrolować prawidłowość i rzetelność wykonania prac w dowolnym czasie, spisując protokół z przeprowadzonej kontroli. 5. Zamawiający na bieżąco będzie potwierdzał wykonanie prac. 6. Zamówienie będzie realizowane w miarę potrzeb zamawiającego i panujących warunków atmosferycznych (opadów śniegu), każdorazowo po telefonicznym zleceniu przedstawiciela zamawiającego. 7. W przypadku nagłej zmiany warunków atmosferycznych Wykonawca podejmuje decyzję o uruchomieniu pogotowia zimowego bez uprzedniej decyzji Zamawiającego niezwłocznie informując o tym Zamawiającego. 8. Ustala się standardy i kolejność odśnieżania - zgodnie z załącznikiem od nr 7 do SWZ - Plan odśnieżania dróg gminnych miejskich i zamiejskich na terenie miasta i gminy Reszel w roku 2024 - Rejony od nr 1 do nr 4. 9. Ustala się zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ - Zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach gminnych na terenie miasta i gminy Reszel i drogach powiatowych na terenie miasta Reszel w roku 2024. 10. Wywóz śniegu i lodu odbywać się będzie wyłącznie na podstawie decyzji Zamawiającego. 11. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za właściwe zabezpieczenie, bezpieczeństwo ruchu, oznakowanie, utrudnienia oraz ewentualne szkody wyrządzone osobom trzecim, w związku z wykonywanymi usługami objętymi niniejszym przedmiotem zamówienia w obrębie Rejonu Wykonawcy, na czas akcji zimowego utrzymania dróg gminnych. 12. Uszczegółowienie i dodatkowe opisy przedmiotu zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 5 do SWZ. Przedmiotem zamówienia jest: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Reszel i dróg powiatowych na terenie miasta Reszel w roku 2024 - Część 4 - Rejon Nr 4 - o łącznej długości ok. 9,632 km 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) odśnieżanie jezdni dróg gminnych i jezdni dróg powiatowych, 2) zwalczanie śliskości nawierzchni dróg , 3) usuwanie skutków gołoledzi, 4) wywożenie śniegu i lodu z ulic, rozjazdów lub innych wskazanych miejsc przez Zamawiającego 5) zakup i magazynowanie soli oraz przygotowywanie mieszanek piasku z solą (20%) i innych materiałów uszorstniających, 6) zapewnienie dyspozycyjności pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za należyte wykonanie usługi. 3. Wymagania techniczne i jakościowe: 1) Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia odpowiedniej ilości materiału zwiększającego szorstkość i środków chemicznych niezbędnych do zwalczania śliskości dróg, 2) Wskazanie lokalizacji i zabezpieczenia składowisk materiałów uszorstniających należy do obowiązków Wykonawcy, 3) Zabezpieczenie odpowiedniej ilości sprzętu i personelu do wykonania powierzonego zadania, 4) Stosowanie materiałów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r. / Dz.U. Nr 230 poz. 1960/ w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach. 4. Zamawiający ma prawo kontrolować prawidłowość i rzetelność wykonania prac w dowolnym czasie, spisując protokół z przeprowadzonej kontroli. 5. Zamawiający na bieżąco będzie potwierdzał wykonanie prac. 6. Zamówienie będzie realizowane w miarę potrzeb zamawiającego i panujących warunków atmosferycznych (opadów śniegu), każdorazowo po telefonicznym zleceniu przedstawiciela zamawiającego. 7. W przypadku nagłej zmiany warunków atmosferycznych Wykonawca podejmuje decyzję o uruchomieniu pogotowia zimowego bez uprzedniej decyzji Zamawiającego niezwłocznie informując o tym Zamawiającego. 8. Ustala się standardy i kolejność odśnieżania - zgodnie z załącznikiem od nr 7 do SWZ - Plan odśnieżania dróg gminnych miejskich i zamiejskich na terenie miasta i gminy Reszel w roku 2024 - Rejony od nr 1 do nr 4. 9. Ustala się zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ - Zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach gminnych na terenie miasta i gminy Reszel i drogach powiatowych na terenie miasta Reszel w roku 2024. 10. Wywóz śniegu i lodu odbywać się będzie wyłącznie na podstawie decyzji Zamawiającego. 11. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za właściwe zabezpieczenie, bezpieczeństwo ruchu, oznakowanie, utrudnienia oraz ewentualne szkody wyrządzone osobom trzecim, w związku z wykonywanymi usługami objętymi niniejszym przedmiotem zamówienia w obrębie Rejonu Wykonawcy, na czas akcji zimowego utrzymania dróg gminnych. 12. Uszczegółowienie i dodatkowe opisy przedmiotu zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 5 do SWZ. CPV: 90620000-9, 90630000-2 Dokument nr: 2023/BZP 00539094, TB-ZP.271.15.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-12-15 11:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8b831ffa-941e-11ee-ba3b-4e891c384685 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne zostały szczegółowo opisane w SWZ przedmiotowego postępowania oraz Regulaminie Platformy e-Zamówienia. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że: 2. Administratorem danych osobowych (dalej ADO) jest Burmistrz Reszla, z siedzibą: Urząd Gminy Reszel, Ul. Rynek 24, 11-440 Reszel, tel: +48 89 755 39 00, e-mail: burmistrz@gminareszel.pl 3. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych i realizacji praw dziecka, może Pan/i kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych (dalej IOD), Panią Dorotą Brandeburg za pomocą: poczty elektronicznej na adres: iod@gminareszel.pl; telefonicznie pod nr telefonu: 782348222; lub pisemnie na adres: Ul. Rynek 24, 11-440 Reszel. 1) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji. 2) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P. 3) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 4) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 5) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 6) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia); b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 7) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;8) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do..... UWAGA! Ze względu na ograniczoną ilość znaków, pełny opis w SWZ Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-12-15 11:00 Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024