łódzkie (Wolbórz)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Sukcesywne dostawy mączki wapiennej - kruszywa wypełniającego do mieszanek mineralno-bitumicznych, w workach papierowych na paletach |
Data zamieszczenia: | 2023-12-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Dróg i Zieleni w Sopocie Aleja Niepodległości 930 81-861 Sopot powiat: Sopot tel. 58 551 21 15 zamowienia@zdiz.sopot.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Sopot |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 58 551 21 15 |
Termin składania ofert: | 2023-12-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Sukcesywne dostawy mączki wapiennej - kruszywa wypełniającego do mieszanek mineralno-bitumicznych w workach papierowych na paletach zapraszamy do złożenia oferty cenowej w procedurze ZP-117/NZ/2023/EB dotyczącej udzjelenia zamówienia na: Sukcesywne dostawy mączki wapiennej - kruszywa wypełniającego do mieszanek mineralno-bitumicznych, w workach papierowych na paletach. 3. Wymieniona wyżej mączka wapienna musi posiadać wszelkie niezbędne atesty i spełniać wymogi wynikające z odpowiednich przepisów. Zamawiający przewiduje prawo opcji w przedmiotowym postępowaniu. Opcja minimum w przedmiotowym postępowaniu polega na zobowiązaniu się Zamawiającego do zamawiania w zakresie zamówienia podstawowego gwarantowanego na zasadach określonych w Istotnych postanowieniach umowy. Opcja maksimum polega na prawie Zamawiającego do zamawiania, ponad ilości determinujące opcję zamówienia podstawowego gwarantowanego, na zasadach określonych w Istotnych postanowieniach umowy, do zakresu wartości maksimum- zamówienie opcjonalne niegwarantowane. 4. Zgłoszenie zapotrzebowania na mączkę wapienną w ilości stosownej do potrzeb Zamawiającego odbywać się będzie telefonicznie lub e-mailem przez wyznaczonego pracownika Zamawiającego. 5. Wymagany termin przygotowania przedmiotu zamówienia do odbioru - nie dłuższy niż 10 dni od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. 6. Dostawy mączki wapiennej będą realizowane transportem Zamawiającego. 7. Miejsce wydania musi znajdować się na terenie Polski. Miejsce wydania nie może być zmienione na dalsze od siedziby Zamawiającego w trakcie trwania Umowy. Wykonawca zobowiązany jest podać odległość w km od miejsca wydania przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego (Al. Niepodległości 930, 81-861 Sopot) - odległość należy podawać w kilometrach wyłącznie według wskazania: https://www.google.pl/maps/ - w opcji najkrótsza trasa). Odległość nie może mieć wartości 0 km. 8. Odbioru ilościowo - jakościowego będzie dokonywać wyznaczony pracownik Działu Służby Drogowej Zamawiającego. 9. Wszelkie wady i niedobory bieżącej dostawy będą zgłaszane Wykonawcy niezwłocznie po stwierdzeniu ich ujawnienia, a Wykonawca potwierdzi pisemnie przyjęcie zgłoszenia. Dokument nr: ZP-117/NZ/2023/EB Składanie ofert: 10. TERMIN SKŁADANIA ofert: 15.12.2023 r. godz. 11:00 12. Miejsce składania ofert: elektronicznie, e-mailem na adres : zamowienia@zdiz.sopot.pl Miejsce i termin realizacji: 11. Termin realizacji zadania sukcesywnie od 02.01.2024 r. do 31.12.2024 r. Wymagania: 2. Formularz ofertowy nie odzwierciedla rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Służyć będzie do porównania i oceny złożonych ofert oraz wyboru Wykonawcy. Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa [wzór umowy załgczono do niniejszego zapytania ofertowego). 13. Przy wyborze oferty zostaną zastosowane następujące kryteria oceny ofert: Cena: waga 60% / pkt* Odległość miejsca wydania od siedziby Zamawiającego: waga 40%/pkt 14.Warunki płatności: Płatność za dostarczony przedmiot umowy dokonywana będzie przez Zamawiającego na podstawie prawidłowo sporządzonej faktury VAT, w terminie do 21 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT, na rachunek Wykonawcy zarejestrowany w US. Faktura VAT, aby mogła być uznana za prawidłowo wystawioną, musi w swojej treści wskazywać Nabywcę i Odbiorcę, tj. jako (Nabywcę) winna wskazywać: Gminę Miasta Sopotu z siedzibą ul. Kościuszki 25/27, 81-704 Sopot NIP 585-14-11-941 REGON: 191675563 Faktura winna w treści wskazywać Odbiorcę i winna być dostarczona na adres Odbiorcy, tj.: Zarząd Dróg i Zieleni w Sopocie Al. Niepodległości 930, 81-861 Sopot, pod rygorem uznania faktury VAT za niedostarczoną i brakiem wymagalności należności nią objętych. Płatności za prawidłowo wystawioną fakturę VAT dokonywać będzie Zarząd Dróg i Zieleni w Sopocie. Wykonawca ma możliwość przesyłania Zamawiającemu ustrukturyzowanych faktur elektronicznych za pośrednictwem platformy. Wykonawca przesyła ustrukturyzowane faktury elektroniczne za pośrednictwem platformy https://www.brokerinfinite.efaktura.gov.pl/. Dane konta Zamawiającego: Nazwa podmiotu: zdizsopot Adres PEF: 5851003159 Zamawiający oświadcza, że będzie realizować płatności za faktury z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności, tzw. split payment. Podzieloną płatność, tzw. split payment stosuje się wyłącznie przy płatnościach bezgotówkowych, realizowanych za pośrednictwem polecenia przelewu lub polecenia zapłaty dla czynnych podatników VAT. Mechanizm podzielonej płatności nie będzie wykorzystywany do zapłaty za czynności lub zdarzenia pozostające poza zakresem VAT (np. zapłata odszkodowania), a także za świadczenia zwolnione z VAT, opodatkowane stawką 0% lub objęte odwrotnym obciążeniem. Wykonawca oświadcza, że wyraża zgodę na dokonywanie przez Zamawiającego płatności w systemie podzielonej płatności. Wykonawca oświadcza, że numer rachunku rozliczeniowego wskazany we wszystkich fakturach, które będą wystawione w jego imieniu, jest rachunkiem dla którego zgodnie z rozdziałem 3a ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2018 poz. 2187 ze zm.) prowadzony jest rachunek VAT." Za datę płatności uważa się datę obciążenia rachunku bankowego Zarządu Dróg i Zieleni w Sopocie. 16. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej/elektronicznej - w języku polskim; ofertę można złożyć jako skan podpisanych dokumentów na adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdiz.sopot.pl. 17. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji ofert z dwoma wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów ofert. 18. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie do przedstawienia aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku przedsiębiorców) oraz zaświadczenia o nadaniu numeru NIP. 19. Cena ofertowa podana przez Wykonawcę będzie obowiązująca w okresie trwania umowy. Ma obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia 20. Zamawiający przewiduje możliwość wznowienia dostaw na kolejne 12 miesięcy. Kontakt: 15. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: w kwestiach formalnych i merytorycznych: Ewa Banaszak adres mail: zamowienia@zdiz.sopot.pl. |
© eurobudowa.pl 2004-2025