Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana lamp na klatkach schodowych na lampy LED z czujnikiem ruchu |
Data zamieszczenia: | 2023-12-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Robotniczej Spółdzielni Mieszkaniowej ,,CHEMIK" w Kędzierzynie-Koźlu ul. 9 Maja 6 47-220 Kędzierzyn-Koźle powiat: kędzierzyńsko-kozielski tel. 77 / 48 333 13 |
Województwo: | opolskie |
Miasto: | Kędzierzyn-Koźle |
Wadium: | 1 900,00 zł |
Nr telefonu: | tel. 77 / 48 333 13 |
Termin składania ofert: | 2023-12-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ogłaszamy przetarg nieograniczony na wykonanie n/w robót : Wymiana lamp na klatkach schodowych na lampy LED z czujnikiem ruchu w budynkach mieszkalnym wielorodzinnym przy ulicach : Zielona 2 - 11 sztuk, Piotra Skargi 5 - 25 sztuk, Józefa Bema nr 1 i 2 - 2 x po 36 sztuk = 72 sztuk, łącznie 108 sztuk, zgodnie z zakresem robót stanowiącym załącznik do ogłoszenia przetargowego. Składanie ofert: I. Oferty na wykonanie w/w robót należy składać w siedzibie Zarządu Spółdzielni przy Ul. 9 Maja 6 w Kędzierzynie-Koźlu w terminie do 21.12.2023r do godz. 12.00 Miejsce i termin realizacji: - termin wykonania - do 30.06.2024r. Wymagania: Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. II. Oferta powinna zawierać: - koszt całkowity brutto wymiany oświetlenia w poszczególnych budynkach - stawkę roboczogodziny brutto dla robót dodatkowych. - okres gwarancji III. Do ofert należy załączyć: a) Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, na których należy zaznaczyć na kolorowo rodzaj działalności, której przetarg dotyczy w zakresie przedmiotu przetargu. Powyższe informacje powinny być potwierdzone aktualnym wydrukiem z systemu komputerowego Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub Krajowego Rejestru Sądowego b) Oryginał zaświadczenia z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu w płatnościach. c) Oryginał zaświadczenia z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o niezaleganiu w płatnościach. d) Wykaz zatrudnionych przez oferenta pracowników przewidzianych do wykonania przedmiotu przetargu . e) Kopię uprawnień budowlanych, kopię zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów osoby przewidzianej u oferenta do kierowania pracami będącymi przedmiotem przetargu f) Kopia polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej oferenta z tytułu prowadzonej działalności w zakresie przedmiotu przetargu na kwotę nie mniejszą niż 50.000 zł g) Oświadczenie oferenta o upoważnieniu reprezentantów Robotniczej Spółdzielni Mieszkaniowej ,,CHEMIK" do sprawdzenia u wystawców prawdziwości złożonych przez oferenta dokumentów przetargowych h) Podpisana Klauzula Informacyjna RODO Robotniczej Spółdzielni Mieszkaniowej ,,CHEMIK" (klauzula RODO dostępna na stronie internetowej rsmchemik.pl) i) Kopię dokumentu potwierdzającego wpłatę wadium. Dokumenty wymagane w pkt. b), c) winne być wystawione w okresie 30 dni przed terminem złożenia oferty do przetargu, chyba, że oferent składa więcej niż jedną ofertę. Wówczas wymagane oryginały winne znajdować się w jednej ze złożonych ofert, a w pozostałych ofertach winne znajdować się informacje, gdzie znajdują się oryginały. IV. Przystępujący do przetargu winni wpłacić wadium w kwocie: 1 900,00 zł na konto RSM ,,CHEMIK" - nr konta 31 1020 3714 0000 4202 0008 4640 PKO BP O/K-Koźle. Kwota ta winna znaleźć się na koncie do dnia 21.12.2023r. do godz. 12.00 Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium tylko w pieniądzu. Oferent traci wadium w przypadku, gdy nie podpisze umowy wg. warunków przedstawionych w swojej ofercie. Zamawiający zwraca wadium w ciągu 7 dni od dnia rozstrzygnięcia przetargu oferentom, których oferta nie została wybrana, a w przypadku wyboru oferty, wadium zostanie zwrócone w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy. Oferent zobowiązany jest w przypadku wygrania przetargu wpłacić na konto Spółdzielni kwotę 800 zł stanowiącą gwarancję należytego wykonania przedmiotu umowy. Kwota ta zostaje zatrzymana na okres 12 m-cy od daty odbioru końcowego robót. Warunki wpłaty, zabezpieczenia zostaną określone w umowie. Przetarg może być unieważniony bez podania przyczyny ** Zasady przeprowadzania przetargu zawarte są w Regulaminie zlecania dostaw i usług obcym wykonawcom w RSM ,,CHEMIK" znajdujących się u Kierownika Administracji Osiedla i w Dziale Gospodarki Mieszkaniowej przy ul. 9 Maja 6 oraz na stronie internetowej rsmchemik.pl Kontakt: Bliższych informacji n/t przedmiotu przetargu udziela Kierownik Administracji Osiedla ,,Leśne'' tel. 77 / 48 333 13 |
© eurobudowa.pl 2004-2025