Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
702z dziś
5734z ostatnich 7 dni
24488z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

USŁUGA SPRZATANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

USŁUGA SPRZATANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU

Data zamieszczenia: 2023-12-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Kuratorium Oświaty w Krakowie
ul. Szlak 73
31-153 Kraków
powiat: Kraków
tel.: 12 448 11 10, faks: 12 448 11 62
kurator@kuratorium.krakow.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 12 448 11 10,
Termin składania ofert: 2023-12-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
PN.: ,,USŁUGA SPRZATANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU
UŻYTKOWANYM PRZEZ KURATORIUM OŚWIATY W KRAKOWIE,
PRZY UL. SZLAK 73 W KRAKOWIE"
3. Opis przedmiotu zamówienia.
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług sprzątania i utrzymania
czystości w pomieszczeniach biurowych, częściach wspólnych budynku oraz w sanitariatach
i aneksach kuchennych w budynku użytkowanym przez Kuratorium Oświaty w Krakowie,
przy Ul. Szlak 73 w Krakowie.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do Zapytania
ofertowego.
3) Główny przedmiot zamówienia - Wspólny Słownik Zamówień - kod CPV: 90910000-9 Usługi
sprzątania, 90911200-8 Usługi sprzątania budynków, 90919200-4 Usługi sprzątania biur,
90911300-9 Usługi czyszczenia okien.
4) Zamawiający umożliwi Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej budynku.
Wizja lokalna budynku odbędzie się w dniach 11-12 grudnia br. w godz.ch 10:00 -
13:00, tylko po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu z osobą upoważnioną do kontaktu
ze strony Zamawiającego (tel. 12 448 11 29).
5) W ofercie należy przewidzieć wykonanie wszelkich niezbędnych przygotowań, zaopatrzenia
w środki i materiały do prawidłowej pracy i kompleksowej realizacji zamówienia.
Przedmiot zamówienia wykonywany
będzie z częstotliwością: dwa razy w tygodniu (tj. we wtorki i piątki) w godz.ch od 12:30 do
16:30, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, o których mowa w ustawie z dnia 18 stycznia
1951 r. o dniach wolnych od pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1920).

Dokument nr: WO-II.272.1.59.2023.MT

Otwarcie ofert: Otwarcie złożonych ofert nastąpi dnia 15 grudnia 2023 r., w budynku Kuratorium Oświaty
w Krakowie, Ul. Mazowiecka 25, o godz. 1300 pokój nr 309.

Składanie ofert:
10. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
Oferty należy składać na adres:
Kuratorium Oświaty w Krakowie
31-153 Kraków, Ul. Szlak 73
Dziennik Podawczy
poniedziałek: 900 - 1700,
wtorek - piątek: 730 - 1530,
drogą pocztową lub osobiście,
nie później niż do dnia 15 grudnia 2023 r., do godz. 1100
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Miejsce i termin realizacji:
4. Termin wykonania zamówienia.
Od dnia 3 stycznia 2024 r. do dnia 31 grudnia 2024 r.

Wymagania:
2. Tryb udzielenia zamówienia.
Postępowanie prowadzone z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r.
- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, z późn zm.) na podstawie art. 2 ust. 1
pkt 1 ustawy. Postępowanie jest prowadzone w oparciu o wewnętrzną procedurę Zamawiającego
w trybie konkurencyjnym z zachowaniem zasad uczciwej konkurencji, równego traktowania
wykonawców, jawności i przejrzystości, a także przy zachowaniu bezstronności i obiektywizmu
przez osoby przeprowadzające postępowanie.
5. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych
warunków.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy
prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
22) posiadają wiedzę i doświadczenie w przedmiocie zamówienia, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie wykonali co najmniej jedną usługę polegającą na utrzymaniu czystości
w pomieszczeniach biurowych na kwotę minimum 50 000,00 złotych brutto;
3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia;
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500 000,00 zł.
Ocena spełniania poszczególnych warunków nastąpi w oparciu o oświadczenia i dokumenty,
złożone przez Wykonawców wraz z ofertą. Oświadczenia winny być podpisane. Dokumenty winny
być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez
Wykonawcę. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana
według formuły ,,spełnia - nie spełnia".
Oferta, która nie spełnia warunków udziału w postępowaniu nie będzie rozpatrywana, chyba,
że Zamawiający podejmie decyzję o możliwości uzupełnienia lub przedstawienia innych
dokumentów przez Wykonawcę.
6. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
1) oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu
(wg załącznika nr 3),
2) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane,
oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane
należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez
podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych
lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze
wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy;
w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne
dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej
niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (wg załącznika nr 5),
3) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę
gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 zł.
7. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami
oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów oraz wskazanie osób uprawnionych
do porozumiewania się z Wykonawcami.
1) Adres korespondencyjny:
Kuratorium Oświaty w Krakowie
ul. Szlak 73
31-153 Kraków
fax. 12 448 11 62
tel. 12 448 11 17
adres poczty elektronicznej: kurator@kuratorium.krakow.pl,
malgorzata.morawska@kuratorium.krakow.pl
adres strony internetowej: www.kuratorium.krakow.pl
adres strony Biuletynu Informacji Publicznej: https://bip.malopolska.pl/kokrakow,
32) W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje,
Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.
3) Wszelkie dokumenty należy składać w formie pisemnej, w oryginale lub kopii poświadczonej
za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
8. Termin związania ofertą.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni (licząc od terminu wyznaczonego na składanie ofert).
9. Opis sposobu przygotowania oferty.
1) Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w niniejszym
zapytaniu ofertowym i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym
dokumencie.
2) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty,
niezależnie od wyniku niniejszego postępowania. Zamawiający nie odpowiada za koszty
poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty. Wykonawcy
zobowiązują się nie podnosić jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu względem Zamawiającego.
3) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
4) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6) Ofertę sporządza się pod rygorem nieważności w formie pisemnej, w języku polskim.
Wszystkie karty oferty powinny być trwale spięte, ponumerowane oraz zaparafowane
lub podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
7) Oferta powinna zawierać w szczególności:
a) formularz oferty, który należy umieścić, jako pierwszą stronę oferty - załączony wzór
(wg załącznika nr 1);
b) oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 6;
8) Ofertę należy złożyć w zaklejonej nieprzejrzystej kopercie.
9) Na kopercie należy umieścić następujące informacje:
Nazwa i adres Wykonawcy
Kuratorium Oświaty w Krakowie
ul. Szlak 73
31-153 Kraków
Oferta na ,,Usługę sprzątania i utrzymania czystości w budynku użytkowanym przez
Kuratorium Oświaty w Krakowie przy ul. Szlak 73 w Krakowie"
Nr sprawy: WO-II.272.1.59.2023.MT
Nie otwierać przed 15.12.2023 r. godz. 13:00
10) Za prawidłowe oznaczenie, złożenie oferty i jej nienaruszalność odpowiada Wykonawca.
11) Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem,
że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty
wymagają zachowania formy pisemnej.
412) Do oświadczeń Wykonawcy dotyczących zmiany lub wycofania oferty stosuje się odpowiednio
postanowienia punktu 9.6-7 oraz 9.11 niniejszego zapytania ofertowego. Na kopercie należy
dodatkowo umieścić zastrzeżenie ,,Zmiana oferty" lub ,,Wycofanie oferty".
13) Złożenie oferty zostanie potwierdzone pieczęcią wpływu do Zamawiającego z zaznaczeniem
daty złożenia.
14) W celu potwierdzenia prawidłowego umocowania do reprezentowania podmiotu,
Wykonawca składa:
a) aktualny wydruk z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji
Gospodarczej, potwierdzający że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie
prawnym;
b) pisemne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, obejmujące umocowanie
do przystąpienia podmiotu do zamówienia i zawarcia umowy w wyniku przeprowadzenia
przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (jeśli dotyczy).
Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kserokopii poświadczonej
notarialnie.
15) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za skutki braku zachowania powyższych warunków
przez Wykonawców.
11. Opis sposobu obliczenia ceny.
Wykonawca określa cenę usługi poprzez wskazanie w formularzu oferty całkowitej wartości brutto
zamówienia (z uwzględnieniem VAT). Zaoferowana w ofercie cena brutto musi uwzględniać
wszelkie koszty i opłaty związane z realizacją przedmiotu zamówienia (w tym musi zawierać koszt
środków czyszczących i higienicznych). Zamawiający nie dokonuje żadnych dodatkowych
obliczeń. Zaokrąglenia cen w złotych należy dokonywać do dwóch miejsc po przecinku. Cena nie
może być wyrażona w walucie obcej.
12. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty,
wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
1) Oferty oceniane będą na podstawie następującego kryterium:
Cena brutto usługi - waga kryterium: 100 %
Liczba punktów zostanie obliczona według wzoru:
C = (Cmin /Cob) x 100
gdzie:
C - ocena oferty badanej (liczba punktów przyznanych ofercie badanej)
Cmin - najniższa cena spośród badanych ofert
Cob - cena oferty badanej
52) Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów jaką po uwzględnieniu wagi,
może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. Punkty zostaną obliczone z dokładnością do dwóch
miejsc po przecinku. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę
punktów.
3) Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały
złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli
te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy w ofertach
dodatkowych nie będą mogli zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych wcześniej
ofertach.
4) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który otrzyma największą liczbę punktów
i którego oferta będzie spełniała warunki wymagane przez Zamawiającego.
5) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy w sprawie
zamówienia, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez
przeprowadzania ich ponownej oceny.
13. Informacja o sposobie powiadomienia o wynikach prowadzonego postępowania.
1) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców,
którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty drogą elektroniczną na adres mailowy
podany w ofercie. O zakończeniu postępowania bez wyboru oferty Zamawiający powiadomi
niezwłocznie Wykonawców, którzy złożyli oferty drogą elektroniczną na adres mailowy podany
w ofercie.
2) Wybrany Wykonawca zostanie powiadomiony o szczegółach podpisania umowy
z Zamawiającym.
3) Niezwłocznie po zawarciu umowy Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej
oraz stronie BIP informację o udzieleniu zamówienia zawierającą: nazwę (firmę) albo imię
i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania wybranego wykonawcy, a także cenę wybranej
oferty.
14. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy
w sprawie zamówienia publicznego,
Istotne postanowienia umowy określa wzór umowy stanowiący załącznik do niniejszego zapytania
ofertowego (załącznik nr 4).
15. Adres poczty elektronicznej oraz strony internetowej Zamawiającego.
Adres poczty elektronicznej:
kurator@kuratorium.krakow.pl,
Adres strony internetowej:
www.kuratorium.krakow.pl
16. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),
dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Małopolski Kurator Oświaty, ul. Szlak 73,
31-153 Kraków, tel. 12 448 11 10, fax. 12 448 11 62,
? w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się
z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, za pośrednictwem adresu e-mail:
iod@kuratorium.krakow.pl;
? Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu prowadzenia przedmiotowego
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną
ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania
6?
?
?
?
?
?
?
zamówień publicznych spoczywający na Kuratorium Oświaty w Krakowie jako jednostce
sektora finansów publicznych;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres prowadzenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego oraz po jego zakończeniu zgodnie z przepisami
dotyczącymi archiwizacji;
przetwarzane dane osobowe mogą być pozyskiwane od wykonawców, których dane dotyczą
lub innych podmiotów na których zasoby powołują się wykonawcy;
przetwarzane dane osobowe obejmują w szczególności imię i nazwisko, adres, NIP, REGON,
numer CEIDG, numer KRS oraz inne dane osobowe podane przez osobę składająca ofertę
i inną korespondencję wpływającą do Kuratorium Oświaty w Krakowie w celu udziału
w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego;
dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych
lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących
zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej,
w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Kuratorium
Oświaty w Krakowie. Dane osobowe są przekazywane do podmiotów przetwarzających dane
w imieniu administratora danych osobowych;
przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora danych osobowych:
? dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
? sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
? ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
? przeniesienia danych do innego administratora danych osobowych;
? wniesienia sprzeciwu;
przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących
narusza przepisy RODO;
Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji,
w tym profilowaniu.
17. Postanowienia końcowe.
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści zapytania do upływu terminu składania
ofert, o każdej zamianie Zamawiający zobowiązany jest poinformować wykonawców,
publikując zmiany na swojej stronie internetowej.
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie
bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty bez skutków
prawnych oraz finansowych.
3) Oferty przesłane po wyznaczonym terminie, nie będą rozpatrywane i zostaną niezwłocznie
zwrócone.
4) Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty zawarcia umowy lub zlecenia usług
w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
18. Załączniki.
Następujące załączniki stanowią integralną część niniejszego zapytania ofertowego:
1) Formularz oferty - załącznik nr 1;
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2;
3) Oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 3;
4) Wzór umowy - załącznik nr 4;
5) Wykaz wykonanych usług - załącznik nr 5.
Barbara Nowak
/-/
Małopolski Kurator Oświaty
7

Kontakt:
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
- Pani Małgorzata Morawska, tel. 12 448 11 29.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.