Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4273z ostatnich 7 dni
22923z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Usługi transmisji danych oraz dostępu do sieci Internet

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługi transmisji danych oraz dostępu do sieci Internet

Data zamieszczenia: 2023-12-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego w Szczecinie
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego nr 40
70-421 Szczecin
powiat: Szczecin
Tel.: 0 91 45 28 830
zamowienia.wsiii@wzp.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel.: 0 91 45 28 830
Termin składania ofert: 2023-12-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe na ,,Usługi transmisji danych oraz dostępu do sieci Internet w lokalizacjach
Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w latach 2024-2025".
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zapytanie ofertowe na ,,Usługi transmisji danych oraz dostępu do sieci Internet w lokalizacjach
Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w latach 2024-2025"
III.Przedmiot zamówienia
1.Określenie przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa transmisji danych oraz dostępu do sieci Internet
w lokalizacjach Urzędu w Szczecinie w latach 2024-2025.
? Usługi świadczone będą w okresie od 1 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2025 r.
Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na następujące części:
1) Część nr 1 zamówienia pn. ,,Usługa transmisji danych oraz dostępu do sieci Internet
w lokalizacjach Urzędu w Szczecinie w latach 2024-2025" (patrz pkt 3 poniżej);
2) Część nr 2 zamówienia pn. ,,Usługa transmisji danych oraz dostępu do sieci Internet w
lokalizacji Urzędu w Koszalinie, przy Ul. Aleja Monte Cassino 2" (patrz pkt 4 poniżej).
Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w szczegółowym
opisie przedmiotu zamówienia.
Szczegółowe warunki dotyczące procesu realizacji przedmiotu zamówienia / przedmiotu Umowy
zostały zawarte we wzorze umowy / istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną
wprowadzone do treści zawieranej umowy (tj. wymogami, zasadami i warunkami opisanymi
w rozdziale VI SOPZ).
Część nr 1 zamówienia pn. ,,Usługa transmisji danych oraz dostępu do sieci Internet
w lokalizacjach Urzędu w Szczecinie w latach 2024-2025".
Przedmiot zamówienia stanowi:
Świadczenie usług transmisji danych oraz dostępu do sieci Internet w lokalizacjach
Urzędu w Szczecinie w okresie od 1 stycznia 2024 roku do 31 grudnia 2025 roku.
Strona 3 z 13Zapytanie ofertowe na ,,Usługi transmisji danych oraz dostępu do sieci Internet w lokalizacjach
Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w latach 2024-2025".
Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia w tej części zamówienia zostały
zawarte w rozdziale IV SOPZ - Część nr 1 zamówienia pn. ,,Usługa transmisji danych
oraz dostępu do sieci Internet w lokalizacjach Urzędu w Szczecinie w latach 2024-2025".
4.
Część nr 2 zamówienia pn. ,,Usługa transmisji danych oraz dostępu do sieci Internet
w lokalizacji Urzędu w Koszalinie, przy Ul. Aleja Monte Cassino nr 2".
Przedmiot zamówienia stanowi:
Świadczenie usług transmisji danych oraz dostępu do sieci Internet w lokalizacji Urzędu
w Koszalinie, przy Ul. Aleja Monte Cassino nr 2
Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia w tej części zamówienia
zostały zawarte w rozdziale VI SOPZ - Część nr 2 zamówienia pn. ,,Usługa transmisji danych
oraz dostępu do sieci Internet w lokalizacji Urzędu w Koszalinie, przy Ul. Aleja Monte Cassino 2".
5.
Prawo opcji w ramach Części nr 1 zamówienia
1)
2)
3)
4)
5)
6.
Zamawiający - w ramach Części nr 1 zamówienia - przewiduje ewentualne zastosowanie
prawa opcji, polegającego na zwiększeniu przedmiot zamówienia / przedmiotu Umowy
o świadczenie usługi w jednej dodatkowej lokalizacji Urzędu w Szczecinie, przez okres nie
dłuższy niż 12 miesięcy.
Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji, o którym mowa w pkt 1, będzie możliwe
wyłącznie po uprzednim potwierdzeniu przez Wykonawcę, że nowa lokalizacja, która ma być
objęta prawem opcji znajduje się w zasięgu należącej do niego instalacji.
Ewentualne oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji, Zamawiający złoży Wykonawcy
nie później niż w dniu 30 września 2025 roku.
Usługa objęta prawem opcji, o którym mowa w pkt 1, będzie świadczona po cenie
jednostkowej, zaproponowanej w ust. 4 pkt 1 oferty - opłata za 1 miesiąc świadczenia przez
Wykonawcę usługi dla lokalizacji, w których usługi stanowiące przedmiot Umowy
będą świadczone z wykorzystaniem łącza o minimalnej przepustowości symetrycznej
transmisji danych pomiędzy lokalizacjami: 150 Mbps.
Szczegółowe zapisy dotyczące warunków skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego
zostały zawarte w § 7 wzoru umowy (załącznik nr 2 do ZO).
Informacja o możliwości składania ofert częściowych, o ile Zamawiający taką możliwość
przewiduje.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (tj. ofert przewidujących
wykonanie Części nr 1 zamówienia i/lub Części nr 2 zamówienia).
Wykonawca według własnego uznania może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia.

CPV: 72318000-7, 72400000-4

Dokument nr: WSIiI-II.2635.31.2023

Składanie ofert:
XI. Miejsce i termin składania ofert
1.
2.
2
Oferty należy przesłać pocztą elektroniczną na adres e-mail: zamowienia.wsiii@wzp.pl
w terminie do dnia 15 grudnia 2023 r., do godz.: 15:00.

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia/umowy
Termin realizacji przedmiotu zamówienia / przedmiotu Umowy: od 1 stycznia 2024 r.
do 31 grudnia 2025 r.

Wymagania:
(dalej zwane jako: ZO / zapytanie ofertowe).
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w procedurze zapytania ofertowego
(analizy rynku), na podstawie:
1. Art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023
r. poz. 1605 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą PZP.
2. Uchwały nr 95/21 Zarządu Województwa Zachodniopomorskiego z dnia 27 stycznia 2021 r.
w sprawie wprowadzenia zasad wykonywania ustawy Prawo zamówień publicznych w Urzędzie
Marszałkowskim Województwa Zachodniopomorskiego.
II.
Słownik pojęć i skrótów
Pojęciom stosowanym w niniejszym zapytaniu ofertowym (oraz załącznikach nr 1, nr 3 i nr 4
do zapytania ofertowego), Zamawiający nadaje następujące znaczenie:
1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
kwalifikowany podpis elektroniczny - kwalifikowany podpis elektroniczny w rozumieniu
art. 3 pkt 12 rozporządzenia eIDAS (,,zaawansowany podpis elektroniczny, który jest
składany za pomocą kwalifikowanego urządzenia do składania podpisu elektronicznego
i który opiera się na kwalifikowanym certyfikacie podpisu elektronicznego");
oferta - oferta składana w odpowiedzi na zapytanie ofertowe, podpisana zgodnie z treścią
rozdziału IX pkt 14 ZO oraz przygotowana zgodnie ze wzorem oferty Wykonawcy,
a w przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z tego wzoru, zawierająca wszystkie dane,
jakie wynikają z treści tego wzoru;
oferta Wykonawcy - formularz pn. Oferta Wykonawcy, stanowiący załącznik nr 1 do ZO;
oświadczenie Wykonawcy - formularz pn. Oświadczenie Wykonawcy, stanowiący
załącznik nr 4 do ZO.
podpis osobisty - podpis osobisty w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 6 sierpnia
2010 r. o dowodach osobistych (Dz. U. z 2022 r., poz. 671 z późn. zm.) (,,zaawansowany
podpis elektroniczny w rozumieniu art. 3 pkt 11" rozporządzenia eIDAS ,,weryfikowany
za pomocą certyfikatu podpisu osobistego");
prawo opcji - prawo Zamawiającego do zwiększenia przedmiotu Umowy w zakresie
określonym w § 7 ust. 1 wzoru Umowy / rozdziale V szczegółowego opisu przedmiotu
zamówienia
przedmiot Umowy - przedmiot umowy, określony w § 4 ust. 1-3 wzoru Umowy (w zakresie
Cześci nr 1 zamówienia) / rozdziale VI ust. 1-3 szczegółowego opisu przedmiotu
zamówienia (w zakresie Części nr 2 zamówienia);
przedmiot zamówienia - przedmiot zamówienia, określony odpowiednio dla danej części
zamówienia w rozdziale II SOPZ oraz rozdziale III ust. 1 ZO;
rozporządzenie eIDAS - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania
w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oaz uchylające
dyrektywę 1999/93/WE (Dz. Urz. UE seria L Nr 257 z dnia 28 sierpnia 2014, str. 73);
Strona 2 z 13Zapytanie ofertowe na ,,Usługi transmisji danych oraz dostępu do sieci Internet w lokalizacjach
Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w latach 2024-2025".
10) rozporządzenie RODO - rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE
L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1);
11) SOPZ / szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia, stanowiący załącznik nr 3 do ZO;
12) Umowa - umowa, która zostanie zawarta zgodnie ze wzorem Umowy (w zakresie Części
nr 1 zamówienia) / istotnymi dla stron postanowieniami, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy - zawartymi w rozdziale VI SOPZ (w zakresie Części nr 2
zamówienia) z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w danej
części zamówienia w wyniku przeprowadzenia zapytania ofertowego;
13) Urząd - Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego;
14) usługa/i - usługa/i stanowiące przedmiot zamówienia / przedmiot Umowy;
15) ustawa PZP - ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.);
16) wzór Umowy - wzór umowy dla Części nr 1 zamówienia, stanowiący załącznik nr 2 do ZO;
17) ZO / zapytanie ofertowe - niniejsze zapytanie ofertowe.
IV. Wzór Umowy / Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści
zawieranej Umowy.
1. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia (przedmiotu zamówienia / przedmiotu
Umowy):
1) w zakresie Części nr 1 zamówienia: zgodnie z wymogami, zasadami i warunkami opisanymi
we wzorze Umowy oraz rozdziale IV SOPZ;
2) w zakresie Części nr 2 zamówienia: zgodnie z wymogami, zasadami i warunkami opisanymi
w rozdziale VI SOPZ (stanowiących istotne dla stron postanowienia, które zostaną
wprowadzone do treści zawieranej umowy).
Strona 4 z 13Zapytanie ofertowe na ,,Usługi transmisji danych oraz dostępu do sieci Internet w lokalizacjach
Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w latach 2024-2025".
2.
3.
4.
V.
1.
2.
3.
Zamawiajacy zastrzega sobie prawo doszczegółowienia postanowień wzoru Umowy (dotyczy
Części nr 1 zamówienia) / szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (dotyczy obu części
zamówienia) / istotnych dla stron postanowień, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy (dotyczy Części nr 2 zamówienia).
Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z Umowy będzie tożsamy z jego zobowiązaniem
zawartym w ofercie.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści Umowy w stosunku do treści
zapytania ofertowego i oferty w okolicznościach określonych w § 13 wzoru Umowy (w zakresie
Części nr 1 zamówienia) / rozdziale VI ust. 11 SOPZ (w zakresie Części nr 2 zamówienia).
W zakresie Części nr 1 zamówienia - szczegółowe regulacje dotyczące terminów realizacji
przedmiotu zamówienia / przedmiotu umowy, zostały określone w § 5 i § 6 wzoru Umowy.
W zakresie Części nr 2 zamówienia - szczegółowe regulacje dotyczące terminów realizacji
przedmiotu zamówienia, zostały określone w rozdziale VI ust. 2, ust. 4 pkt 3 i 6, ust. 5 pkt 1,
ust. 6 SOPZ.
VI. Procedura oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do
wykluczenia z postępowania1
1.
2.
3.
4.
5.
6.
1
Zamawiający najpierw dokona oceny ofert (zgodnie z kryteriami oceny ofert opisanymi
w rozdziale XIII), a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona
jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu -
zgodnie z poniższymi ustępami.
Zamawiający nie stawia Wykonawcom warunków udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu
z postępowania, na zasadach określonych w ust. 4.
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku
do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy
z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
(Dz. U. z 2023 r., poz. 1497 z późn. zm.).
Wykazanie przez Wykonawcę braku podstaw do wykluczenia z postępowania (na podstawie
okoliczności wskazanych w ust. 4) nastąpi poprzez złożenie przez niego OŚWIADCZENIA,
o którym mowa w ust. 6. Zamawiający dokonuje weryfikacji potwierdzenia ww. braku podstaw
do wykluczenia z postępowania w oparciu o analizę OŚWIADCZENIA, o którym mowa w ust. 6.
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert
OŚWIADCZENIE, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, o których
mowa w ust. 4. Oświadczenie, o którym mowa w poprzednim zdaniu, Wykonawca zobowiązany
jest złożyć w ust. 1 oświadczenia Wykonawcy (tj. oświadczenia sporządzonego zgodnie
Procedura oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania
- w tym: wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie zobowiązani są dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania
przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania,
w okolicznościach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
(Dz. U. z 2023 r., poz. 1497 z późn. zm.).
Strona 5 z 13Zapytanie ofertowe na ,,Usługi transmisji danych oraz dostępu do sieci Internet w lokalizacjach
Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w latach 2024-2025".
7.
z formularzem pn. Oświadczenie Wykonawcy, stanowiącym załącznik nr 4 do zapytania
ofertowego).
Jeżeli Wykonawca nie złoży OŚWIADCZENIA, o którym mowa w ust. 6, lub innych dokumentów
niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, ww. OŚWIADCZENIE / oświadczenia lub
dokumenty będzie/będą niekompletne, zawiera/zawierają błędy lub budzi/budzą wskazane przez
Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do ich złożenia,
uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym,
chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta
Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
VII. Wyjaśnienia treści, zmiany zapytania ofertowego
1.Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego.
Zamawiający rekomenduje, aby Wykonawcy ewentualne wnioski o wyjaśnienie treści zapytania
ofertowego składali nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego
terminu do składania ofert.
2.Zamawiający w odpowiedzi na wniosek, o którym mowa w ust. 1, może udzielić wyjaśnień
albo pozostawić wniosek bez rozpoznania (treść ust. 3 stosuje się odpowiednio).
Zamawiający może pozostawić ww. wniosek bez rozpoznania w szczególności, gdy wpłynął
po upływie rekomendowanego terminu, o którym mowa w ust. 1 lub dotyczy udzielonych
wyjaśnień.
3.Wyjaśnienia zapytania ofertowego Zamawiający (bez ujawnienia źródła zapytania) zamieści
na stronie internetowej, na której zamieszczone jest zapytanie ofertowe.
4.W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią zapytania ofertowego a treścią udzielonych
wyjaśnień lub zmian zapytania ofertowego, jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma
zawierającego późniejsze oświadczenie Zamawiającego.
5.W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert
zmienić zapytanie ofertowe. W takim przypadku zmienione zapytanie ofertowe zostanie
przekazane niezwłocznie tym Wykonawcom, którym przekazano pierwotne zapytanie ofertowe
oraz podane do publicznej wiadomości na stronie www.bip.wzp.pl.
6.Jeżeli w wyniku zmiany zapytania ofertowego niezbędny będzie dodatkowy czas
na przygotowanie nowej oferty lub wprowadzenie zmian w ofercie pierwotnej, Zamawiający
przedłuży termin składania ofert.
VIII. Opis sposobu obliczenia ceny
1. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć ofertę według wzoru oferty Wykonawcy, stanowiącego
załącznik nr 1 do zapytania ofertowego).
2. Stawka podatku VAT na przedmiot zamówienia wynosi: 23%.
3. W ust. 4 oferty Wykonawcy - Wykonawca wypełnia tylko ten punkt lub punkty,
które odpowiadają nr części zamówienia, na które składa ofertę.
Wykonawca:
w punkcie 1) dotyczącym Części nr 1 zamówienia:
? wpisuje łączną cenę brutto za wykonanie Części nr 1 zamówienia zgodnie z treścią
zapytania ofertowego (w tym w szczególności rozdziału III ust. 3 ZO), rozdziałem IV
szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia i wzorem Umowy,
? dokonuje obliczenia ww. ceny zgodnie z tabelą zawarta w tym pkt oferty Wykonawcy
(w szczególności zgodnie z instrukcjami zawartymi w nagłówkach kolumn: nr 4, nr 6 i nr 7);
Strona 6 z 13Zapytanie ofertowe na ,,Usługi transmisji danych oraz dostępu do sieci Internet w lokalizacjach
Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w latach 2024-2025".
4.
5.
6.
7.
8.
w punkcie 2) dotyczącym Części nr 2 zamówienia:
? wpisuje łączną cenę brutto za wykonanie Części nr 2 zamówienia zgodnie z treścią
zapytania ofertowego (w tym w szczególności rozdziału III pkt 4 ZO), rozdziałem VI
szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia.
? dokonuje obliczenia ww. ceny zgodnie z tabelą zawarta w tym pkt oferty Wykonawcy
(w szczególności zgodnie z instrukcjami zawartymi w nagłówkach kolumn: nr 4, nr 6 i nr 7);
Podana przez Wykonawcę cena oferty stanowi maksymalny limit ponoszonego przez
Zamawiającego wydatku na sfinansowanie zamówienia. Cena ta nie podlega negocjacji,
czy zmianie w toku postępowania z zastrzeżeniem treści rozdziału XII ust. 2 ZO.
Cena musi być podana w złotych polskich (PLN), cyfrowo i słownie z dokładnością
do dwóch miejsc po przecinku.
W cenie oferty powinny być uwzględnione w szczególności:
? wszystkie należności publiczno - prawne z tytułu obrotu przedmiotem zamówienia;
? wszelkie opłaty i podatki, w tym podatek od towarów i usług (VAT);
? a także wszelkie inne koszty, jakie muszą być poniesione w celu prawidłowego realizowania
przedmiotu zamówienia / przedmiotu Umowy.
Cena oferty musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia /
przedmiotu Umowy, w tym wszelkie zobowiązania Wykonawcy zawarte w zapytaniu ofertowym,
szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i wzorze Umowy.
Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku
podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający - w celu oceny
takiej oferty - dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby
obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić
do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru
lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując
ich wartość bez kwoty podatku.
9.
Wzór formularza oferty Wykonawcy został opracowany przy założeniu, iż wybór oferty nie będzie
prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w zakresie podatku VAT.
W przypadku, gdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o powstaniu
u Zamawiającego obowiązku podatkowego, to winien odpowiednio zmodyfikować treść tego
formularza.
IX. Opis sposobu przygotowania ofert
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Zamawiający nie wymaga i nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych
(tj. ofert przewidujących, zgodnie z warunkami określonymi w zapytaniu ofertowym, odmienny
niż określony przez Zamawiającego sposób wykonania zamówienia publicznego).
3. Ofertę stanowi oferta podpisana zgodnie z treścią poniższego ust. 14 oraz przygotowana zgodnie
ze wzorem oferty Wykonawcy, a w przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z tego wzoru,
zawierająca wszystkie dane, jakie wynikają z treści tego wzoru.
4. Wraz z ofertą, Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
1) dokumenty wskazane w ust. 5 lub wskazać ich dostępność zgodnie z ust. 6;
2) oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania
na podstawie okoliczności wskazanych w rozdziale VI ust. 4 (wskazane w rozdziale VI
ust. 6) - oświadczenie podpisane zgodnie z treścią poniższego ust. 14 oraz przygotowane
zgodnie z wzorem oświadczenia Wykonawcy, a w przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta
z tego wzoru, zawierające wszystkie dane, jakie wynikają z treści tego wzoru.
Strona 7 z 13Zapytanie ofertowe na ,,Usługi transmisji danych oraz dostępu do sieci Internet w lokalizacjach
Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w latach 2024-2025".
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
Podmioty, które odpowiadają na zapytanie ofertowe, zobowiązane są do przedłożenia - odpisu
z właściwego rejestru (np. Krajowego Rejestru Sądowego) lub z centralnej ewidencji
i informacji o działalności gospodarczej (CEIDG), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub ewidencji.
W zakresie dokumentów, o których mowa w powyższym ust. 5 - w przypadku wskazania
dostępności dokumentów (tj. odpisu z właściwego rejestru / centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej) w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi
(lub ewentualnie - określonymi numerami) ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych,
Zamawiający pobiera samodzielnie wskazane przez Wykonawcę dokumenty. W sytuacji,
gdy ww. dokumenty będą dostępne pod wskazanym przez Wykonawcę adresem internetowym
tylko w języku obcym, zamawiający żąda ich złożenia w wraz z tłumaczeniem na język polski.
Oferta Wykonawcy powinna być podpisana (w wyznaczonych miejscach) przez osobę
upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia) w obrocie gospodarczym, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy
określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej
Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
Jeżeli z przedstawionych dokumentów (o których mowa w powyższych ust. 5-7) wynika,
że osoba, która podpisała ofertę nie jest uprawniona do reprezentacji Wykonawcy w obrocie
gospodarczym, do oferty załączyć należy dokument pełnomocnictwa do reprezentacji
Wykonawcy.
1) złożony w postaci dokumentu elektronicznego - dokument ten winien być złożony
w oryginale i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym / podpisem osobistym
(podpisany łącznie przez odpowiednie osoby uprawnione do reprezentacji)
lub w elektronicznej kopii, poświadczonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez
notariusza
2) lub w postaci scanu podpisanego dokumentu papierowego - dokument powinien stanowić
scan oryginału podpisanego dokumentu papierowego. W przypadku złożenia kopii
pełnomocnictwa (tj. scanu kopii podpisanego dokumentu papierowego - musi być ono
potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza).
Oferta Wykonawcy oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił
wzory w formie formularzy powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści
oraz opisu kolumn i wierszy.
Oferta oraz składane wraz z nią oświadczenia i dokumenty (tj. w szczególności dokumenty,
o których mowa w ust. 4 i ust. 8), powinny być sporządzone w języku polskim. Oferta
oraz składane wraz z nią oświadczenia i dokumenty powinny być czytelne.
Nieczytelne oferty mogą zostać odrzucone.
Oferta powinna być: opatrzona pieczątką firmową lub zawierać pełną nazwę Oferenta, opatrzona
datą sporządzenia, podpisana czytelnie przez Oferenta.
Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami: należy sporządzić i przesłać
w jednym egzemplarzu.
Ofertę (tj. ,,ofertę Wykonawcy") wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami
należy przesłać pocztą elektroniczną na adres e-mail wskazany w rozdziale XI pkt 1 ZO:
1) w oryginale w postaci dokumentu/ów elektronicznego/ych podpisanego/ych
kwalifikowanym podpisem elektronicznym / podpisem osobistym (podpisanego/ych
łącznie przez odpowiednie osoby uprawnione do reprezentacji);
2) lub scan oryginału podpisanego/ych dokumentu/ów papierowego/ych (podpisanego/ych
łącznie przez odpowiednie osoby uprawnione do reprezentacji).
Strona 8 z 13Zapytanie ofertowe na ,,Usługi transmisji danych oraz dostępu do sieci Internet w lokalizacjach
Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w latach 2024-2025".
15. W tytule wiadomości (e-maila), w której będzie przesyłana oferta - należy wskazać dane
identyfikujące postępowanie tak, aby przyporządkowanie oferty do danego postępowania
nie budziło żadnych wątpliwości, przykładowo: ,,Oferta Wykonawcy - znak sprawy
WSIiI-II.2635.31.2023", ,,Oferta Wykonawcy - Usługi transmisji danych oraz dostępu
do sieci Internet w lokalizacjach UMWZ w latach 2024-2025".
16. Wykonawca złoży ofertę wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami zgodnie
z wymaganiami zapytania ofertowego.
17. Wymagania określone w ust. 15 nie stanowią o treści oferty i ich niespełnienie nie będzie
skutkować odrzuceniem oferty. Wszelkie negatywne konsekwencje mogące wyniknąć
z niezachowania tych wymagań będą obciążały Wykonawcę.
18. Wykonawca może, przed upływem terminu składania ofert, wprowadzić zmiany do złożonej oferty
lub wycofać ofertę.
19. W zakresie składania oświadczeń woli dotyczących zmiany i wycofania oferty obowiązują takie
same zasady jak dla składania ofert.
20. Zmiany dotyczące treści oferty powinny być przygotowane, zatytułowane oraz przesłane w ten
sam sposób jak oferta i zawierać dodatkowe oznaczenie (dopisek), odpowiednio: ,,Zmiana"
albo ,,Wycofanie".
21. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
22. W zapytaniu ofertowym Zamawiający stosuje pomocniczo art. 18 ust. 1-3 ustawy PZP2.
W konsekwencji, Wykonawca, który zamierza zastrzec, jako tajemnicę przedsiębiorstwa,
informacje zawarte w składanych dokumentach, powinien przez przekazaniem tych informacji,
zastrzec, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią
tajemnicę przedsiębiorstwa.
UWAGA: W przypadku braku wykazania (złożenia właściwego uzasadnienia wraz
z przekazaniem ww. informacji), iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa,
Zamawiający uzna, iż nie została spełniona przesłanka podjęcia niezbędnych działań w celu
utrzymania ich w poufności i dane te staną się jawne od momentu upływu terminu składania ofert.
X.
1.
2.
Termin związania ofertą
Termin związania ofertą wynosi 60 dni, z tym, że bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się
wraz z upływem terminu składania ofert.
Wykonawca może przedłużyć termin związania ofertą, na czas niezbędny do zawarcia Umowy,
samodzielnie lub udzielając zgody na wniosek Zamawiającego.
Oferta musi być złożona (przesłana) przed upływem terminu składania ofert. Decydujące
znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty
do Zamawiającego (tj. data i godzina wpływu oferty na pocztę elektroniczną Zamawiającego),
a nie data i godzina jej wysłania (tj. nadania wiadomości przez Wykonawcę).
Art. 18 ust. 1-3 ustawy PZP: ,,1. Postępowanie o udzielenie zamówienia jest jawne. 2. Zamawiający może ograniczyć dostęp
do informacji związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia tylko w przypadkach określonych w ustawie.
3. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia
1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233), jeżeli wykonawca, wraz z przekazaniem takich
informacji, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę
przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust. 5."
Strona 9 z 13Zapytanie ofertowe na ,,Usługi transmisji danych oraz dostępu do sieci Internet w lokalizacjach
Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w latach 2024-2025".
3.
4.
Jeżeli oferta nie będzie oznaczona w wymagany sposób (tj. w sposób określony w rozdziale IX
ust. 15 ZO) lub nie zostanie przesłana na adres e-mail wskazany w ust. 1, Zamawiający
nie będzie ponosić żadnej odpowiedzialności za nieterminowe wpłynięcie oferty.
W przypadku złożenia oferty po terminie, nie będzie ona rozpatrywana.
XII. Badanie ofert - wyjaśnienia/uzupełnienia dotyczące złożonych ofert, zasady poprawiania
ofert przez Zamawiającego, przesłanki odrzucenia
1. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących
treści złożonych ofert. Nie dopuszcza się prowadzenia między Zamawiającym a Wykonawcą
negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz (z zastrzeżeniem pkt 2) dokonywanie jakiejkolwiek
zmiany w jej treści.
2. Zamawiający poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych
poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym i/lub załącznikami
do niego, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
- niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
3.
4.
5.
6.
7.
UWAGA: Zamawiający będzie dokonywał badania oferty w zakresie występowania rażąco niskiej
ceny jedynie w przypadkach opisanych poniżej w ust. 4.
Jeżeli zaoferowana cena, wydaje się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia /
przedmiotu Umowy i budzi wątpliwości Zamawiającego, co do możliwości wykonania przedmiotu
zamówienia / przedmiotu Umowy zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego
lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający żąda od Wykonawcy wyjaśnień,
w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny, lub ich istotnych części składowych.
Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny, spoczywa na Wykonawcy.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców uzupełnienia
dokumentów (za wyjątkiem dokumentu oferty). W szczególności - jeżeli Wykonawca nie złożył
wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie do ich
złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba, że mimo ich złożenia oferta podlega
odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
1) złożenie oferty stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji;
2) treść oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego, chyba że Zamawiający będzie mógł
dokonać poprawienia omyłki niepowodującej istotnych zmian w treści oferty;
3) oferta zawiera błędy w obliczeniu ceny;
4) oferta jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;
5) Wykonawca złoży więcej niż jedną ofertę (wówczas Zamawiający odrzuca wszystkie oferty
złożone przez tego Wykonawcę);
6) Wykonawca nie udzieli wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty (nie odpowie
na wezwanie do wyjaśnień, o którym mowa w pkt 1);
7) Wykonawca nie udzieli wyjaśnień w zakresie występowania rażąco niskiej ceny lub jeżeli
dokonana ocena wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera
rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia / przedmiotu Umowy;
8) Wykonawca nie odpowie na wezwanie do uzupełnienia dokumentów / oświadczeń, o którym
mowa w ust. 6;
Strona 10 z 13Zapytanie ofertowe na ,,Usługi transmisji danych oraz dostępu do sieci Internet w lokalizacjach
Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w latach 2024-2025".
9)
8.
9.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodzi się
na poprawienie omyłki, o której mowa w ust. 2 pkt 3;
10) Wykonawca nie wyraził zgody, o której mowa w rozdziale X pkt 2 zapytania ofertowego,
na przedłużenie terminu związania ofertą.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z Wykonawcami (Oferentami) w celu
doprecyzowania ofert - jeżeli będzie to niezbędne dla zapewnienia porównywalności złożonych
ofert.
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia (niezależnie od treści rozdziału
XIV ZO), jeżeli:
1) nie złożono żadnej oferty;
2) wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu;
3) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny
najkorzystniejszej oferty;
4) w przypadkach, o których mowa w rozdziale XIII ust. 8 ZO zostały złożone oferty dodatkowe
o takiej samej cenie;
5) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania
lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym lub Zamawiającego,
czego nie można było wcześniej przewidzieć;
6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie
niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
XIII. Opis kryteriów oceny ofert
1.Zamawiający dokonuje oceny ofert na podstawie kryteriów oceny ofert opisanych w poniższych
ustępach.
2.Przy dokonywaniu oceny ofert Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
3.
Lp.Nazwa kryteriumKryterium (waga w %)Punkty
1.Cena100100
W kryterium ,,Cena":
Ocena ofert w zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
Liczba punktów
w kryterium ,,Cena"
=
Najniższa cena brutto
x 100% (waga) x
100 pkt
Cena badana brutto
W kryterium ,,Cena" oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
Do obliczenia punktów za kryterium ,,Cena" Zamawiający przyjmie łączną cenę brutto
podaną w ust. 4 oferty Wykonawcy, tj. odpowiednio:
1)
2)
do oceny oferty w kryterium ,,Cena" w Części nr 1 zamówienia, Zamawiajacy przyjmie cenę
podaną w ust. 4 pkt 1 oferty Wykonawcy;
do oceny oferty w kryterium ,,Cena" w Części nr 2 zamówienia, Zamawiający przyjmie cenę
podaną w ust. 4 pkt 2 oferty Wykonawcy.
4.Zamawiający dokona oceny stosując zasadę, iż oferta nieodrzucona, która otrzymała najwyższą
liczbę punktów w kryterium ,,Cena" (waga 100%), jest ofertą najkorzystniejszą.
5.Liczba punktów w kryterium ,,Cena" (opisanym w ust. 3); zostanie przyznana z dokładnością
do dwóch miejsc po przecinku tj. do 0,01 pkt (liczba pkt zostanie zaokrąglona do pełnych setnych
Strona 11 z 13Zapytanie ofertowe na ,,Usługi transmisji danych oraz dostępu do sieci Internet w lokalizacjach
Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w latach 2024-2025".
części punktu, przy czym końcówki poniżej 0,005 pkt zostaną pominięte, a końcówki 0,005 pkt
i wyższe zostaną zaokrąglone do 0,01 pkt).
6.Liczba punktów uzyskana w kryterium "Ceny" będzie stanowić końcową ocenę oferty.
7.Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą końcową ocenę oferty
spośród ofert, które nie zostaną odrzucone.
8.Jeżeli w postępowaniu, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena, nie można dokonać
wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie,
Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym
przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
9.Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen lub kosztów wyższych
niż zaoferowane w złożonych ofertach.
10. W sytuacji, gdy okaże się, że oferta, która uzyskała najwyższą liczbę pkt w kryterium ,,Cena",
bądź oferta wybrana, jako najkorzystniejsza nie spełnia wymagań określonych w zapytaniu
ofertowym, Zamawiający jest uprawniony do dokonania wyboru kolejno sklasyfikowanej oferty.
XIV. Informacje dodatkowe i ochrona danych osobowych
1.Dodatkowe informacje udzielane
zamowienia.wsiii@wzp.pl)
2.Niniejsze postępowanie jest wyłączone spod stosowania ustawy PZP na podstawie
art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP.
Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do złożenia zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od kontynuowania prowadzenia
postępowania (w szczególności bez dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty) lub odstąpienia
od realizacji zamówienia (w szczególności nie zawarcia Umowy z którymkolwiek z Wykonawców)
bez konieczności podania przyczyny.
Zamawiający oświadcza i informuje, że:
1) zapytanie ofertowe ma wyłącznie charakter sondażu rynku po kątem wyboru oferty
najkorzystniejszej i nie stanowi podstawy do roszczeń dotyczących zawarcia Umowy;
2) złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie oferenta (Wykonawcy) roszczenia
względem Zamawiającego o zawarcie Umowy.

Uwagi:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia RODO Zamawiający informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Województwo Zachodniopomorskie
- Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego, ul. Marszałka Józefa
Piłsudskiego nr 40, 70-421 Szczecin;
3.
4.
5.
6.
2)
3)
4)

za
pośrednictwem
poczty
elektronicznej
(adres:
administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować
pod adresem e-mail: abi@wzp.pl;
Pani/Pana dane osobowe zbierane są / przetwarzane będą:
a) w celu związanym z prowadzeniem przedmiotowego postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego (prowadzonym w procedurze zapytania ofertowego
na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP), zawarciem Umowy oraz realizacji Umowy
- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c rozporządzenia RODO,
b) w celu wykonania obowiązków prawnych ciążących na administratorze, wynikających
z obowiązujących przepisów prawa, w szczególności związanych z archiwizacją
dokumentacji - zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia RODO;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia 6 września 2001 roku
O dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2022 r. poz. 902) oraz inne podmioty
Strona 12 z 13Zapytanie ofertowe na ,,Usługi transmisji danych oraz dostępu do sieci Internet w lokalizacjach
Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w latach 2024-2025".
upoważnione na podstawie przepisów ogólnych oraz instytucje na mocy wiążących umów
(np. w celu rozliczenia środków publicznych);
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres niezbędny do realizacji celów
przetwarzania, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji
tj. okres zgodny z kategorią archiwalna dokumentacji zamówienia;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 rozporządzenia RODO;
7) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 rozporządzenia RODO prawo dostępu do danych osobowych
Pani/Pana dotyczących,
b) na podstawie art. 16 rozporządzenia RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych,
c) na podstawie art. 18 rozporządzenia RODO prawo żądania od administratora
ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem, że wystąpienie
z takim żądaniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przypadków,
o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia RODO,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących
narusza przepisy rozporządzenia RODO;
8) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia RODO prawo do usunięcia
danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia
RODO,
c) na podstawie art. 21 rozporządzenia RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania
danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia RODO;
9) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne
z rozporządzeniem RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez
administratora (Województwo Zachodniopomorskie); organem właściwym dla przedmiotowej
skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa;
10) w przypadku przekazywania Zamawiającemu danych osobowych w sposób inny
niż od osoby, której dane dotyczą, Wykonawca zobowiązany jest do podania osobie,
której dane dotyczą, informacji, o których mowa w art. 14 rozporządzenia RODO.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.