Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie projektu modernizacji skateparku |
Data zamieszczenia: | 2024-01-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Ośrodek Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Mokotów Olkuska 3 lok. 16 02-604 Warszawa powiat: Warszawa tel. 504 949 661, tel. 508 107 120 m.orlik@osirmokotow.waw.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 504 949 661, te |
Termin składania ofert: | 2024-01-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT Z FAKUTATYWNYMI NEGOCJACJAMI Ośrodek Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Mokotów, zaprasza do złożenia oferty w ramach zamówienia dokonywanego zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie z Zarządzeniem nr 1/2022 r. Dyrektora Ośrodka Sportu i Rekreacji w dzielnicy Mokotów z dnia 03.01.2022 roku w sprawie wprowadzenia ,,Regulaminu udzielaniu zamówień publicznych w Ośrodku Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Mokotów", której przedmiotem jest: Wykonanie projektu modernizacji skateparku przy metrze Wilanowska w ramach Projektu Budżetu Obywatelskiego na rok 2023 Nr 567 ,,Remont Kultowego skateparku przy metrze Wilanowska". II.PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem niniejszej umowy jest: Wykonanie projektu modernizacji skateparku przy metrze Wilanowska w ramach Projektu Budżetu Obywatelskiego na rok 2023 Nr 567 ,,Remont Kultowego skateparku przy metrze Wilanowska". 2. Miejsce inwestycji: Skatepark usytuowany na działce z obrębu 10230 nr 3/8 przy zbiegu ulic Puławskiej i Japońskiej w Warszawie. 3. Skatepark o powierzchni 694 m2, o nawierzchni betonowej z 7 betonowymi przeszkodami. 4. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą m. in. następujące prace: 1) wykonanie koncepcji modernizacji skateparku (do akceptacji przez zamawiającego ); 2) opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej podstawy do wszczęcia procedury mającej na celu wyłonienie Wykonawcy na dokonanie modernizacji skateparku w oparciu o wykonany projekt; 3) wykonanie kosztorysu inwestorskiego w 3 egzemplarzach; 4) wykonanie przedmiaru prac (kosztorys ślepy do celów postępowania o udzielenie zamówienia publicznego) w 3 egzemplarzach; 5) wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w 3 egzemplarzach; 6) wykonanie projektu remontu w 3 egzemplarzach; 7) pełnienie nadzoru autorskiego na etapie wykonywania robót (maksymalnie 3 pobyty) w tym pomoc w udzielaniu odpowiedzi przy zapytaniach potencjalnych Wykonawców na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie wykonania modernizacji skateparku; 5. Wykonanie projektu będzie szczegółowo omawiane z Zamawiającym. 6. Wykonawca ma obowiązek skonsultować zakres prac budowlanych i uzyskać akceptację autora projektu z budżetu obywatelskiego oraz Zamawiającego. 7. Wykonawca ma obowiązek współpracować z Zamawiającym w zakresie pomocy w przygotowaniu dokumentacji w celu dokonania zgłoszenia modernizacji (o ile będzie taka konieczność). 8. Dodatkowy zakres, który należy uwzględnić w projekcie (szczegółowy zakres może stanowić podstawę do negocjacji, celem otrzymania dokumentacji zgodnej z oczekiwaniami Zamawiającego) m.in.: 1) Minirampa: projekt remontu z uwzględnieniem modyfikacji np. dodanie copingu (rura na krawędzi) poprawienie kątów bryły mających uatrakcyjnić funkcje minirampy. 2) Transfer z krawężnikiem na górze: projekt remontu powinien uwzględnić złagodzenie podjazdów i krawężników oraz poprawić funkcjonalność. 3) Piramida: projekt remontu powinien zapewnić większą atrakcyjność ćwiczeń na tym urządzeniu ( np. poprzez dodanie funkcji umożliwiającej skoki). 4) Piramida: projekt remontu powinien zapewnić rozwiązania funkcjonalne dla najmłodszych. 5) China bank: projekt remontu powinien uatrakcyjnić zakres ćwiczeń na tym urządzeniu. 6) Mały funbox: projekt remontu powinien zapewnić większą atrakcyjność ćwiczeń na tym urządzeniu ( np. poprzez dodanie rurki). 7) Quarterpipe: projekt remontu powinien zapewnić większą atrakcyjność ćwiczeń na tym urządzeniu ( np. poprzez dodanie copingu itp.). 9. Projekt ma obejmować remont skateparku w obrysie jego płyty. 10. Remont powierzchni płyty z zapewnieniem spadków umożliwiających odprowadzenie wody na teren zielony. 11. Należy przewidzieć remont, przebudowę i uzupełnienie istniejących przeszkód. 12. Projekt ma obejmować również uatrakcyjnienie obiektu poprzez zastosowanie malowania powierzchni i / lub wykonanie w niej mozaiki, elementów ze stali kwasoodpornej. 13. Na projekcie należy także ująć ławki i kosze na śmieci - lokalizacja do ustalenia z Zamawiającym na etapie realizacji projektu. 14. Projekt winien być wykonany z uwzględnieniem wymogów bezpieczeństwa dla użytkowników przy projektowaniu skateparków. 15. Szczegółowy przedmiot zamówienia określa dodatkowo wzór Projektowanych postanowień umowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia. Dokument nr: OSiR-M.ZP.26.15.MO.2023 Składanie ofert: Oferta winna być złożona (na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do zaproszenia), do 9 stycznia 2024 r. do godz. 10:00, drogą elektroniczną na adres e-mail: m.orlik@osirmokotow.waw.pl. Miejsce i termin realizacji: TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1) rozpoczęcie - w dniu zawarcia umowy; 2) zakończenie w terminie 60 dni od daty podpisania Umowy, z zastrzeżeniem wydłużenia terminu o czas niezbędny na uzyskanie pozwoleń/zgłoszeń lub uzyskaniem innych zgód urzędowych (o ile będą konieczne); 23) termin nadzorów autorskich będzie ustalany w toku wykonywanych prac. Wykonawca ma obowiązek stawienia się na wezwanie Zamawiającego w terminie do 3 dni od daty zgłoszenia potrzeby dokonania nadzoru autorskiego. Wymagania: Zamawiający przed złożeniem oferty dopuszcza przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia celem dokładnego zapoznania się z przedmiotem zamówienia Termin wizji lokalnej do uzgodnienia między zainteresowanymi potencjalnymi Wykonawcami, a Zamawiającym. IV.KRYTERIA OCENY OFERT 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się nw. kryterium oceny ofert: Kryterium wyboru Znaczenie kryterium (w %) Maksymalna liczba punktów Cena brutto oferty 100 % 100 punktów V.TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. VI.KALKULACJA CENY OFERTOWEJ 1. Łączna wartość brutto oferty zostanie podana przez Wykonawcę w ofercie. 2. Cena jednostkowa zostanie podana dla 1 nadzoru autorskiego. 3. Ceny muszą być wyrażone w złotych polskich (PLN), z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 4. Wykonawca w zaoferowanej cenie przedmiotu zamówienia uwzględnia wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 5. Cena oferty określona przez Wykonawcę nie będzie podlegała waloryzacji. 6. Zaoferowana przez Wykonawcę cena jest ceną ryczałtową i obejmuje wszystkie świadczenia Wykonawcy wynikające z przedmiotu zamówienia. VII.DODATKOWE INFORMACJE 1. Wykonawca oświadcza, że przed podpisaniem umowy zapoznał się ze wszystkimi warunkami, które są niezbędne do wykonania przez niego przedmiotu umowy, bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych kosztów. 2. Warunki realizacji przedmiotu umowy zawarto we wzorze Projektowanych postanowień umownych, stanowiącym załącznik nr 2 do zaproszenia. 3. Zamawiający zawrze z Wykonawcą umowę, na podstawie załącznika nr 2 do zaproszenia. 4. Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmian w umowie. Zmianom nie ulegną zapisy mające wpływ na czynniki cenotwórcze dotyczące kalkulowania oferty. 5. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia zapytania na każdym jego etapie bez podania przyczyny. VIII.ZAMAWIAJĄCY W RAMACH NINIEJSZEJ PROCEDURY, DOPUSZCZA MOŻLIWOŚĆ: o negocjowania warunków zawartych w dokumentacji dotyczącej niniejszego zapytania ofertowego w szczególności; o negocjacja ceny zaoferowana w ofercie Wykonawcy; o terminy wynikające z PPU; o pozostałe elementy zawarte w dokumentacji. Negocjacje mogą odbyć się w dowolnej formie: Microsoft Teamsy, Zoom, osobiście w siedzibie Zamawiającego, e-mailowo. Forma negocjacji zostanie ustalona po złożeniu ofert z Wykonawcą, którego oferta będzie najkorzystniejsza w oparciu o wskazane kryteria oceny ofert. Uwagi: OCHRONA DANYCH W związku z prowadzonym postępowaniem, informujemy, że Administratorem danych osobowych Oferenta jest Ośrodek Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Mokotów z siedzibą w Warszawie, ul. Olkuska 3 lok. 16, 02-604 Warszawa, adres e-mail: sekretariat@osirmokotow.waw.pl, tel. 22 325 46 05, reprezentowany przez Dyrektora. W sprawach związanych z danymi osobowymi można skontaktować się z powołanym Inspektorem ochrony danych: mailowo na adres iod@osirmokotow.waw.pl bądź listownie na adres korespondencyjny wskazany powyżej. Oferent ma prawo dostępu do danych, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do sprostowania danych, prawo sprzeciwu - korzystanie z uprawnień przysługujących osobie, której dane dotyczą, realizowane jest w oparciu o zasady i przepisy rozporządzenia, ustawy o ochronie danych osobowych, KPA oraz przepisów sektorowych. Jeżeli Oferent uzna, że dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawa, ma prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Adres: Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych Adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Dane osobowe Oferenta będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania, a następnie, jeśli to będzie miało miejsce do zawarcia i wykonania umowy. Podanie przez Oferenta danych jest konieczne do przeprowadzenia ww. postępowania. Podstawą prawną przetwarzania danych Oferenta jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO, (tzn. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której Wykonawca jest stroną lub do podjęcia działań przed zawarciem umowy). Odbiorcami danych osobowych Oferenta będą te podmioty, którym mamy obowiązek przekazywania ich na gruncie obowiązujących przepisów prawa, w tym Urząd Skarbowy, organy kontrolne, a także podmioty świadczące na naszą rzecz usługi na podstawie podpisanych umów. Dane osobowe będą przez nas przetwarzane przez cały czas, przez który będzie trwała procedura, w razie podpisania umowy - do zakończenia realizacji, a także później tj. do czasu upływu terminu przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy i w związku z realizacją obowiązku archiwizacyjnego. Kontakt: I.OSOBY UPRAWNIONE DO KONTAKTÓW Z WYKONAWCAMI 1. Michał Wizner tel. 504 949 661 e-mail: m.wizner@osirmokotow.waw.pl 2. Adam Lambach tel. 508 107 120 e-mail: a.lambach@osirmokotow.waw.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025