wielkopolskie (Poznań)
(04211 Kijów)
mazowieckie (Płock)
mazowieckie (Płock)
śląskie (Gliwice)
mazowieckie (Góra Kalwaria)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa Sali gimnastycznej |
Data zamieszczenia: | 2024-01-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Żurawica Ojca Św. Jana Pawła II 1 37-710 Żurawica powiat: przemyski zamowienia.publiczne@zurawica.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Żurawica |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-02-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa Sali gimnastycznej przy SP w Bolestraszycach - etap I oraz poprawa efektywności energetycznej budynków publicznych Krótki opis przedmiotu zamówienia Budowa budynku sali sportowej wolnostojący, jednokondygnacyjnej z zapleczem dwukondygnacyjnym, połączonym z istniejącym budynkiem dydaktycznym projektowanym jednokondygnacyjnym łącznikiem komunikacyjnym. Budynek hali projektowany jest w technologii tradycyjnej. Budynek o ogólnej bryle prostopadłościanu składa się z jednej części głównej sali sportowej krytej dachem dwuspadowym i łącznika do istniejącego budynku szkoły. Projektowany poziom parteru 209,0m n.p.m. Główne wejście do hali od strony zachodniej poprzez budynek szkoły podstawowej. Wejścia dodatkowe przez łącznik w tym dla osób niepełnosprawnych bezpośrednio z terenu przy budynku, ponadto 3 wyjścia ewakuacyjne bezpośrednio na zewnątrz budynku. Powierzchnia użytkowa sali głównej wynosi 345,60 m2 a wysokość sali w świetle do najniższego elementu konstrukcyjnego wynosi 6,85m. Przy sali sportowej zaprojektowano pomieszczenia towarzyszące jak zespoły szatniowo - sanitarne dla uczestników zajęć sportowych w głównej sali, oraz małą salę na piętrze np. do zajęć aerobiku z własnymi zespołami szatniowo - sanitarnymi ponadto pokój dla nauczyciela, 2 magazyny sprzętu sportowego oraz toaletę dla niepełnosprawnych z prysznicem. W konstrukcji hali zaprojektowano słupy i rygle żelbetowe wylewane, ściany murowane z pustaków gazobetonowych, dach - wiązary kratownicowe z drewna, dach dwuspadowy kryty blachą. CPV: 45000000-7, 45262300-4,45111200-0,45262310-7,45262100-2,45262522-6,45410000-4,45421132-8,45421131-1,45430000-0 Dokument nr: 2024/BZP 00054055, ZPF.I.271.1.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-02-16 10:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-601913ca-b6c6-11ee-b7da-22bd761ba7f3 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Żurawica; 2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: daneosobowe@zurawica.pl. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P. 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania ZPF.I.271.16.2023 Strona 3 z 25 dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia); b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-02-16 10:00 Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem funkcjonalności do złożenia, oferty dostępnego na Platformie Zamówień Publicznych e-zamówienia Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 400 dni Wymagania: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 80 000 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100 groszy); SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZPF.I.271.1.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Budowa budynku sali sportowej wolnostojący, jednokondygnacyjnej z zapleczem dwukondygnacyjnym, połączonym z istniejącym budynkiem dydaktycznym projektowanym jednokondygnacyjnym łącznikiem komunikacyjnym. Budynek hali projektowany jest w technologii tradycyjnej. Budynek o ogólnej bryle prostopadłościanu składa się z jednej części głównej sali sportowej krytej dachem dwuspadowym i łącznika do istniejącego budynku szkoły. Projektowany poziom parteru 209,0m n.p.m. Główne wejście do hali od strony zachodniej poprzez budynek szkoły podstawowej. Wejścia dodatkowe przez łącznik w tym dla osób niepełnosprawnych bezpośrednio z terenu przy budynku, ponadto 3 wyjścia ewakuacyjne bezpośrednio na zewnątrz budynku. Powierzchnia użytkowa sali głównej wynosi 345,60 m2 a wysokość sali w świetle do najniższego elementu konstrukcyjnego wynosi 6,85m. Przy sali sportowej zaprojektowano pomieszczenia towarzyszące jak zespoły szatniowo - sanitarne dla uczestników zajęć sportowych w głównej sali, oraz małą salę na piętrze np. do zajęć aerobiku z własnymi zespołami szatniowo - sanitarnymi ponadto pokój dla nauczyciela, 2 magazyny sprzętu sportowego oraz toaletę dla niepełnosprawnych z prysznicem. W konstrukcji hali zaprojektowano słupy i rygle żelbetowe wylewane, ściany murowane z pustaków gazobetonowych, dach - wiązary kratownicowe z drewna, dach dwuspadowy kryty blachą. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45262300-4 - Betonowanie 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45262310-7 - Zbrojenie 45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45262522-6 - Roboty murarskie 45410000-4 - Tynkowanie 45421132-8 - Instalowanie okien 45421131-1 - Instalowanie drzwi 45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian 45442100-8 - Roboty malarskie 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe 45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych 45321000-3 - Izolacja cieplna 45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 400 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 1 Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: a) posiada środki finansowe lub zdolności kredytową w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w wysokość nie niższej niż 2 000 000 zł. b) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł. 4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawcy, który: a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie dwie roboty budowlane o wartości co najmniej 4 000 000 złotych brutto; polegające na budowie sali gimnastycznej o minimalnej powierzchni sali głównej 300 m2 (każda), b) dysponuje lub będzie dysponować: - 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w branży konstrukcyjno-budowlanej, będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającą wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, - 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami instalacyjnymi (branża sanitarna) bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającą wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, - 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami instalacyjnymi (branża elektryczna) bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającą wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu: - zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; - zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; - odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: - informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem; - dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia. b) zdolności technicznej lub zawodowej: - wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane - według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. c) dysponuje lub będzie dysponować: - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania - według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 80 000 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100 groszy); 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie i na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach Umowy, stanowiących Załącznik nr 8 do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-03-16 |
© eurobudowa.pl 2004-2025