warmińsko-mazurskie (Olsztyn)
łódzkie (Wolbórz)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami wbudowanymi ciśnieniowo za pomocą remontera |
Data zamieszczenia: | 2024-01-24 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Koluszki ul. 11 Listopada 65 95-040 Koluszki powiat: łódzki wschodni 44 7256700, tel. 44 725-67-19, tel. 44 725-67-75 um@koluszki.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Koluszki |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 44 7256700, tel. 44 |
Termin składania ofert: | 2024-02-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY / ZAPYTANIE OFERTOWE (postępowanie poniżej kwoty 130 000,00 zł) na Remonty cząstkowe nawierzchni dróg bitumicznych za pomocą remontera typu PATCHER na terenie Gminy Koluszki oraz dróg powiato- wych na terenie Gminy Andrespol w roku 2024. 1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest remont cząstkowy nawierzchni bitumicz- nych emulsją i grysami wbudowanymi ciśnieniowo za pomocą remontera typy PATCHER dróg znajdujących się na terenie Gminy Koluszki oraz dróg powiatowych na terenie Gminy Andrespol. Wykonanie przedmiotu umowy odbywać się będzie na zasadzie zlecenia przesłanego pocztą elektroniczną. W zleceniu Zamawiający określi miejsca wykonywania przedmiotu zamó- wienia. Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć wykonanie zleconych prac nie później niż w terminie 3 dni od dnia poinformowania przez Za- mawiającego, chyba że warunki atmosferyczne (np. deszcz, śnieg) unie- możliwi rozpoczęcie realizacji. Termin wykonania prac będzie każdorazo- wo określony w zleceniu (w zależności od zakresu prac) jednak nie będzie krótszy niż 10 dni (termin może ulec zmianie z uwagi na panujące warunki atmosferyczne). Strony ustalą termin odbioru zleconych prac (jednak nie później niż 3 dni od zakończenia prac). 2. Zakres prac obejmuje: Ustala się, że zakres robót do wykonania będzie obejmował: Lp.Wyszczególnienie robótJednostka miaryOgółem ilość do wykonania 1Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami wbudowanymi ciśnieniowo zaton200 pomocą remontera typu PATCHER ? Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu prac do wykonania w ramach zawartej umowy jednak nie mniej niż do wysokości 50%. ? Zamawiający zastrzega, że remontery każdorazowo przed rozpoczę- ciem pracy jak i po jej zakończeniu podlegają kontroli wagowej w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (na terenie Gminy Kolusz- ki). ? Zamawiający zastrzega, że remonty wykonywać można przy suchej i ciepłej pogodzie - temperatura podłoża powyżej 10 stopni Celsjusza - nie dopuszcza się stosowania remontów podczas opadów deszczu i w przypadku utrzymującej się wody opadowej w dziurach. ? Zamawiający zastrzega, że Wykonawca zobowiązany jest do stoso- wania oznakowania i zabezpieczenia robót poprzez stosowne znaki drogowe oraz wymagania BHP. Dokument nr: GID.7234.P.2024 Otwarcie ofert: ? Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05 lutego 2024 roku o godz. 10.10 w pokoju nr 215 II piętro. ? Otwarcie ofert jest jawne. Składanie ofert: ? Oferty można składać w kancelarii Urzędu Miejskiego w Koluszkach przy Ul. 11 Listopada 65. ? Oferty można składać w terminie do dnia 05 lutego 2024 roku do godz. 10.00. Miejsce i termin realizacji: b. Czas realizacji na wykonanie przedmiotu umowy - od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2024 roku. Wymagania: Niniejsze postępowanie jest prowadzone zgodnie z Zarządzeniem nr 3/2021 Burmistrza Koluszek z dnia 04 stycznia 2021 roku w sprawie wprowadzenia regulaminu zamówień publicznych o wartości poniżej kwoty 130 000,00 zł. 3. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a. Podpisanie umowy nastąpi w ciągu 7 dni od rozstrzygnięcia niniejszego postępowania. c. Posiadanie sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Opis kryteriów oceny oferty 100% cena. 5. Opis sposobu przygotowania oferty: ? Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. ? Jeżeli któryś z wymaganych dokumentów składanych przez Wykonawcę jest sporządzony w języku obcym, dokument taki należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym bez wymaganych tłumaczeń nie będą brane pod uwagę. ? Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty. ? W przypadku, gdy wykonawca składa kopię jakiegoś dokumentu, musi być ona poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (zaleca się, aby Wykonawca na każdej zapisanej stronie kserokopii złożył własnoręczny podpis poprzedzony dopiskiem ,,za zgodność z oryginałem"). Jeżeli do reprezentowania wykonawcy upoważnione są łącznie dwie lub więcej osób kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez te osoby. ? Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. Oferta powinna być umieszczona w kopercie oznakowanej w następujący sposób: ,,Urząd Miejski w Koluszkach ul. 11 Listopada 65, 95-040 Koluszki. Oferta na: Remonty cząstkowe nawierzchni dróg bitumicznych za pomocą remontera typu PATCHER na terenie Gminy Koluszki oraz dróg powiatowych na terenie Gminy Andrespol w roku 2024. Nie otwierać przed dniem 05 lutego 2024 roku do godz. 10.00" 6. Oferta powinna zawierać: a. Wypełniony formularz ofertowy - Załącznik nr 1 b. Wypełniony formularz cen jednostkowych - Załącznik nr 2 c. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 7. Płatność: ? Należność zostanie uregulowana ze środków budżetowych Gminy Koluszki na rok 2024. ? Z wykonawcą, który zaoferował najkorzystniejszą cenę w danym sektorze zostanie zawarta umowa, której projekt zawiera załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia. ? Zapłata za wykonanie usługi nastąpi w terminie do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionego oryginału faktury VAT. ? Podstawą wystawienia faktury będzie protokół odbioru wykonanych prac podpisany przez każdą ze stron. ? Usługa realizowana w ramach przedmiotu umowy rozliczana będzie fakturami za każde zlecenie 8. Postanowienia końcowe: a) Do niniejszej specyfikacji nie mają zastosowania przepisy Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2023 poz. 1605 ze zmianami). b) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny. Kontakt: 9. Do kontaktów z oferentami upoważnieni są: 1. Referat Gospodarki Komunalnej: ? Adam Olek, Iwona Jałmużna tel. 44 725-67-75, e-mail: a.olek@koluszki.pl ? Tomasz Stachlewski tel. 44 725-67-19, e-mail: t.stachlewski@koluszki.pl 2. Informacje udzielane są w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Koluszkach. poniedziałek, środa, czwartek: w godz.8.00 - 16.00 wtorek: w godz. 8.00 - 17.00 piątek: w godz. 8.00 - 15.00 |
© eurobudowa.pl 2004-2025