Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont instalacji oświetlenia części wspólnej budynku wielorodzinnego |
Data zamieszczenia: | 2024-02-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
ZARZĄDCA WSPÓLNOTY MIESZKANIOWEJ POWSTAŃCÓW WIELKOPOLSKICH 3 W KONINIE KONIŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA ul. Kard S. Wyszyńskiego 28A 62-510 Konin powiat: Konin tel: 63 242-26-80 sekretariat@ksmkonin.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Konin |
Wadium: | nie wymaga |
Nr telefonu: | tel: 63 242-26-80 |
Termin składania ofert: | 2024-02-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
OGŁOSZENIE Konińska Spółdzielnia Mieszkaniowa, jako Zarządca Wspólnoty Mieszkaniowej Powstańców Wielkopolskich 3 w Koninie, ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia na wykonanie robót zleconych w trybie ,,negocjacji z ogłoszeniem" pod nazwą: ,,Remont instalacji oświetlenia części wspólnej budynku wielorodzinnego położonego przy Ul. Powstańców Wielkopolskich 3 w Koninie" E. Wymagany okres udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty i dostarczone materiały minimum 36 miesięcy. Dokument nr: 2/ZT/WM/2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert:20 lutego 2024 roku o godz. 900 w siedzibie Zarządcy przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 28a w Koninie (pokój nr 22). Specyfikacja: Materiały do przygotowania ofert są bezpłatnie dostępne do pobrania w siedzibie Zarządcy (pokój nr 21) po uprzednim uzgodnieniu terminu pod nr telefonu 63 242-26-80 wew. 58. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert:20 lutego 2024 roku do godz. 900 w sekretariacie Zarządcy przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 28a w Koninie (pokój nr 23). Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia: 25 kwietnia 2024 roku. Wymagania: Wadium:Zamawiający nie wymaga wadium. Wymagania:A. Oferent zrealizował w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego przedmiotu zamówienia, w których co najmniej jedno dotyczyło wykonania robót w budynku mieszkalnym wielorodzinnym, B. Oferent nie podlega wykluczeniu z tytułu niewykonania choćby jednego zamówienia publicznego z należytą starannością w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, C. Oferent znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, bez konieczności udzielania zaliczki, D. Oferent posiada aktualną polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 100.000,00 zł, Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w całości lub w części bez podania przyczyny. Kontakt: Informacji dotyczących postępowania udziela się pod nr telefonu 63 242-26-80 wew. 58 lub osobiście w siedzibie Zarządcy (pokój nr 21) |
© eurobudowa.pl 2004-2024