mazowieckie (Sochaczew)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Świadczenie usług telefonii komórkowej i transmisji danych |
Data zamieszczenia: | 2024-02-12 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Kielcach Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 4 25-314 Kielce powiat: Kielce tel. (041) 343 82 76, fax (041) 340 32 01, 041 340 32 08, 041 340 32 55 kancelaria@kielce.plp.gov.pl |
Województwo: | świętokrzyskie |
Miasto: | Kielce |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (041) 343 82 76 |
Termin składania ofert: | 2024-02-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zapraszamy do złożenia oferty w postępowaniu którego przedmiotem jest; ,,Świadczenie usług telefonii komórkowej i transmisji danych dla Okręgowego Inspektoratu Pracy w Kielcach" 2. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest świadczenie dla Okręgowego Inspektoratu Pracy w Kielcach usług telefonii komórkowej i transmisji danych wraz z zachowaniem obecnie użytkowanych 25 numerów oraz dostarczenie 1 karty SIM z pakietową transmisją danych w ramach zamówienia podstawowego oraz aktywacją 29 numerów w ramach prawa opcji. 2.1. Zamówienie podstawowe - 25 abonamentów telefonicznych i 1 abonament do pakietowej transmisji danych: a) Wykonawca w ramach abonamentu zapewni bezpłatne połączenia z Biurem Obsługi Klienta, bezpłatne połączenia z pocztą głosową - dotyczy połączeń krajowych oraz bezpłatną identyfikację numeru dzwoniącego - dotyczy numerów niezastrzeżonych. b) Wykonawca w ramach abonamentu zapewni blokadę połączeń głosowych z numerami specjalnymi typu 0700, Premium Rate. Zamawiający nie będzie ponosił kosztów rozmów przychodzących w ruchu krajowym. c) Wykonawca zapewni świadczenie usług telekomunikacyjnych na terenie całego kraju (zasięg sieci komórkowej musi obejmować co najmniej 95 % terytorium RP) i poza jego granicami w szczególności połączenia telefoniczne do wszystkich sieci komórkowych, stacjonarnych, połączenia międzynarodowe, bezpłatną aktywację roamingu, usługę roamingu, obsługę wiadomości SMS/MMS, obsługę transmisji danych, połączenia z pocztą głosową. Wykonawca musi zapewniać realizację usługi zgodnie z publikowanymi mapami zasięgu 24h/dobę 7 dni w tygodniu. d) Wykonawca w ramach abonamentu zapewni bezpłatne połączenia przychodzące. e) Wykonawca w ramach abonamentu zapewni nielimitowane i bezpłatne połączenia do wszystkich operatorów komórkowych na terenie kraju. f) Wykonawca w ramach abonamentu zapewni nielimitowane i bezpłatne połączenia do wszystkich operatorów stacjonarnych na terenie kraju. g) Wykonawca w ramach abonamentu zapewni nielimitowane i bezpłatne wiadomości tekstowe (SMS) i multimedialne (MMS) na terenie kraju z wyłączeniem wiadomości SMS na telefony stacjonarne, wiadomości SMS/MMS na/z numery typu Premium Rate lub specjalne o podwyższonej opłacie. h) Wykonawca w ramach abonamentu zobowiązany jest uruchomić (od dnia rozpoczęcia świadczenia usługi) na wszystkich kartach dedykowanych do telefonów komórkowych oraz tabletu pakietową transmisję danych w telefonie w kraju min. 5 GB - dla 19 szt. abonamentów, min. 10 GB dla 6 szt. abonamentów oraz nie mniej niż 10 GB dla abonamentu Internetu mobilnego. Po przekroczeniu w jednym okresie rozliczeniowym pakietu transmisji danych użytkownik nadal może bezpłatnie korzystać z Internetu, przy czym dostawca ma prawo zmniejszyć jego prędkość do końca okresu rozliczeniowego. Zamawiający nie zostanie obciążony żadnymi dodatkowymi kosztami za transmisję danych po przekroczeniu limitu transferu danych. 2.2. Zamówienie opcjonalne - dostawa 29 szt. kart SIM: i) Wykonawca w ramach abonamentu zapewni bezpłatne połączenia z Biurem Obsługi Klienta, bezpłatne połączenia z pocztą głosową - dotyczy połączeń krajowych oraz bezpłatną identyfikację numeru dzwoniącego - dotyczy numerów niezastrzeżonych. j) Wykonawca w ramach abonamentu zapewni blokadę połączeń głosowych z numerami specjalnymi typu 0700 i Premium Rate. Zamawiający nie będzie ponosił kosztów rozmów przychodzących w ruchu krajowym. k) Wykonawca zapewni świadczenie usług telekomunikacyjnych na terenie całego kraju (zasięg sieci komórkowej musi obejmować co najmniej 95 % terytorium RP) i poza jego granicami w szczególności połączenia telefoniczne do wszystkich sieci komórkowych, stacjonarnych, połączenia międzynarodowe, bezpłatną aktywację roamingu, usługę roamingu, obsługę wiadomości SMS/MMS, obsługę transmisji danych, połączenia z pocztą głosową. Wykonawca musi zapewniać realizację usługi zgodnie z publikowanymi mapami zasięgu 24h/dobę 7 dni w tygodniu. l) Wykonawca w ramach abonamentu zapewni bezpłatne połączenia przychodzące. m) Wykonawca w ramach abonamentu zapewni nielimitowane i bezpłatne połączenia do wszystkich operatorów komórkowych na terenie kraju. n) Wykonawca w ramach abonamentu zapewni nielimitowane i bezpłatne połączenia do wszystkich operatorów stacjonarnych na terenie kraju. o) Wykonawca w ramach abonamentu zapewni nielimitowane i bezpłatne wiadomości tekstowe (SMS) i multimedialne (MMS) na terenie kraju z wyłączeniem wiadomości SMS na telefony stacjonarne, wiadomości SMS/MMS na/z numery typu Premium Rate lub specjalne o podwyższonej opłacie. p) Wykonawca w ramach abonamentu zobowiązany jest uruchomić (od dnia rozpoczęcia świadczenia usługi) na wszystkich kartach dedykowanych do telefonów komórkowych oraz tabletu pakietową transmisję danych w telefonie w kraju min. 5 GB. Po przekroczeniu w jednym okresie rozliczeniowym pakietu transmisji danych użytkownik nadal może bezpłatnie korzystać z Internetu, przy czym dostawca ma prawo zmniejszyć jego prędkość do końca okresu rozliczeniowego. Zamawiający nie zostanie obciążony żadnymi dodatkowymi kosztami za transmisję danych po przekroczeniu limitu transferu danych. q) DOSTAWA 29 szt. SIM jest ilością maksymalną, którą Zamawiający ma prawo zamówić w ramach realizacji prawa opcji. Podstawą do realizacji prawa opcji będzie pisemne (mailowe) zamówienie, określające wymaganą ilość do maksymalnej sumarycznej ilości nie większej niż wskazane powyżej. r) Zamawiający zastrzega możliwość realizacji prawa opcji najpóźniej do dwóch miesięcy przed zakończeniem umowy. 2.3. Zamawiający zastrzega obowiązek zachowania dotychczasowych numerów telefonów. Wykonawca zobowiązany będzie do przeniesienia użytkowanych 25 numerów abonenckich -warunek nie dotyczy dotychczasowego operatora. Nie jest wymagane przeniesienie numeru użytkowanego do pakietowej transmisji danych. 2.4.Wszelkie czynności związane ze zmianą operatora leżą po stronie Wykonawcy na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa. Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania dokumentów związanych z przeniesieniem obecnie użytkowanych numerów abonenckich Zamawiającego do swojej sieci własnym staraniem i na własny koszt. Umowa z obecnym operatorem obowiązuje do 28.02.2024 r. 2.5.Wszelkie koszty z tytułu ewentualnego przeniesienia ponosi Wykonawca. 2.6.Wykonawca zapewni, że w przypadku przeniesienia numeracji, nie spowoduje to przerwy świadczeniu usług, z wyjątkiem przerwy w dniu przeniesienia numerów do sieci Wykonawcy nie dłuższej niż w godz. 00:00 - 08:00. 2.7. Wykonawca zapewni możliwość zmiany trzech numerów telefonu w trakcie obowiązywania umowy na wniosek Zamawiającego (w czasie nie dłuższym niż 72 godz. od momentu zgłoszenia). W przypadku zmiany numeru nie będą to numery z puli ,,numerów złotych" lub ,,na życzenie" - dodatkowo płatnych. 2.8.Wymagania dotyczące kart SIM: a) Wykonawca dokona na rzecz Zamawiającego aktywacji kart SIM oraz wszystkich usług wymienionych w pkt 2.1. niniejszego zapytania. Koszt aktywacji wliczony jest w cenę abonamentu. b) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył nowe karty SIM w miejsce dotychczas użytkowanych tylko w przypadku uznania, iż jest to niezbędne dla prawidłowego wykonania usług - dopuszczalne jest korzystanie przez Wykonawcę z dotychczas użytkowanych przez Zamawiającego kart SIM. c) W przypadku kradzieży lub zgubienia przez użytkownika karty SIM, Wykonawca w ramach opłaty abonamentowej zapewni zablokowanie oraz odblokowanie karty SIM, poprzez zgłoszenie dokonane przez uprawnionego pracownika ze strony Zamawiającego, na dostępny w trybie 24/7/365, wskazany w formularzu oferty przez Wykonawcę telefoniczny numer alarmowy lub adres. d) Wszystkie aktywacje (karty SIM) będą działały w ramach miesięcznego abonamentu. Opłata abonamentowa związana jest z kosztem utrzymania aktywacji. Dokument nr: KL-POR-A.213.19.2024.3 Składanie ofert: 9. Termin, miejsce i sposób składania ofert: 9.1. Ofertę należy złożyć do dnia 20.02.2024 roku do godz.11.00 w sposób wybrany przez Wykonawcę tj.: a) w formie podpisanych zeskanowanych dokumentów na adres mailowy: kancelaria@kielce.plp.gov.pl w tytule mila wpisując; ,,Świadczenie usług telefonii komórkowej dla OIP w Kielcach" b) osobiście / za pomocą operatora pocztowego / kuriera na adres: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Kielcach Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 4, 25-314 Kielce. Miejsce i termin realizacji: 3. Termin wykonania zamówienia: 3.1. Umowa na świadczenie usług telekomunikacyjnych zostanie zawarta na czas określony 12 m-cy od 29.02.2024 r. do 28.02.2025 r. Umowa rozwiąże się 28 lutego 2025 r. bez składania dodatkowych wypowiedzenia w tym zakresie. 3.2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć karty SIM nie później niż do dnia rozpoczęcia usługi do siedziby Zamawiającego na adres Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 4 25-314 Kielce II piętro kancelaria pok. nr 210 DOSTAWA będzie dokonana w dni robocze w godz.ch 8:00 - 15:00. Wymagania: 2.9. Wymagania dodatkowe. a) Wykonawca zapewni w ramach aplikacji internetowej lub przesyłane jako plik PDF na adres email osoby wyznaczonej do kontaktu dostęp do pełnej informacji bilingowej z przeprowadzonych połączeń telefonicznych i transmisji danych i pozostałych usług (z podziałem na rodzaj wykonanego z danego numeru połączenia) zawierającego co najmniej: wykaz połączeń z wyszczególnieniem numeru telefonu adresata, daty oraz godziny rozpoczęcia i zakończenia każdego połączenia, informacje na temat skorzystania z usługi SMS/MMS (z uwzględnieniem daty oraz godziny skorzystania z usługi SMS/MMS, numeru telefonu adresata, kosztów usług). Dane muszą być udostępniane nie później niż w terminie 10 dni kalendarzowych od dnia zakończenia każdego okresu rozliczeniowego. Ewentualne koszty usługi związanej z zarządzaniem oraz dostępem do informacji bilingowej wraz z możliwością ich pobrania Wykonawca zobowiązany jest wliczyć w cenę abonamentu. b) Wykonawca wyznaczy opiekuna biznesowego odpowiedzialnego za bezpośredni kontakt z Zamawiającym w zakresie sprzedaży usług i rozpatrywania reklamacji. O każdej zmianie opiekuna Wykonawca niezwłocznie powiadomi Zamawiającego emailem. 2.10. Sposób przekazania kart SIM: a) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć karty SIM w dni robocze w godzinach 8.00-15.00, najpóźniej dzień przed rozpoczęciem świadczenia usługi. b) Przekazanie kart SIM potwierdzane będzie w formie pisemnej. c) Dokumentem potwierdzającym dostawę jest również list przewozowy dostarczony wraz z aparatami telefonicznymi, kartami SIM, tabletem przez firmę kurierską, z którą Wykonawca współpracuje, podpisany przez obie Strony. 4. Wymagane dokumenty i oświadczenia: 4.1. Wypełniony Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego, 4.2. Pełnomocnictwo - w przypadku gdy osoba podpisująca ofertę nie jest osobą wskazaną w KRS/CEIDG jako osoba uprawniona do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy (pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie uwierzytelnionego odpisu). 4.3. Dowód aktualnego wpisu do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo Telekomunikacyjne. 4.4. Cennik i regulamin usług telekomunikacyjnych przeznaczonych dla adresatów z rynku biznesowego z oferty Wykonawcy. 4.5. Zaakceptowany wzór umowy - Załącznik nr 2. Zamawiający dopuszcza podpisanie umowy drogą korespondencyjną. Zamawiający dopuszcza możliwość podpisania umowy na drukach Sprzedającego z zastrzeżeniem, że w umowie znajdą się istotne postanowienia dotyczące kar umownych oraz rozwiązania umowy bez składania dodatkowego wypowiedzenia w zakresie zakończenia czasu trwania umowy. 5. Zasady uzupełnianie ofert, poprawiania omyłek w ofertach oraz odrzucania ofert: 5.1. Zamawiający odrzuci ofertę: - niezgodną z opisem przedmiotu zamówienia, - niekompletną, w przypadku braku wymaganych przez Zamawiającego dokumentów lub istotnych informacji, które miały zawierać wymagane dokumenty, - złożone po terminie wskazanym jako termin składania ofert. 5.2. W sytuacji przedłożenia dokumentów wadliwych/zawierających błędy, Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o ich uzupełnienie w określonym terminie. Jeżeli Wykonawca nie uzupełni prawidłowo dokumentów w terminie wskazanym przez Zamawiającego, jego oferta nie będzie podlegała ocenie (zostanie odrzucona). 5.3. Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień dot. treści oferty lub dokumentów o których mowa w pkt 5. 5.4. Zamawiający będzie uprawniony do poprawienia oczywistych omyłek rachunkowych polegających na błędnych obliczeniach matematycznych, a w konsekwencji wprowadzonych w ten sposób zmian poprawi końcową wartość oferty. Przy poprawianiu oczywistych omyłek rachunkowych zamawiający zawsze za prawidłową uzna cenę jednostkową określoną w ofercie przez Wykonawcę 5.5. Zamawiający uprawniony będzie również do poprawy drobnych omyłek nie mających wpływu na treść złożonej oferty (np. poprawa oczywistych omyłek pisarskich). 6. Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 6.1. Cena - 100% (łączna cena z podatkiem VAT). Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto za wykonanie całości zamówienia oraz która spełnia wszystkie warunki określone w zapytaniu ofertowym w tym zawiera wszystkie wymagane dokumenty. Wykonawca zobowiązany jest podać wartość opłat abonamentowych w ujęciu miesięcznym oraz za cały okres obowiązywania umowy, wartość ewentualnych usług dodatkowych związanych z aktywacją usług. Cenę oferty stanowić będzie łączna maksymalna wartość wynagrodzenia Wykonawcy przez okres realizacji zamówienia tj. w ciągu 12 m-cy obowiązywania umowy. 6.2. Cena oferty ma obejmować wszystkie koszty jakie Zamawiający zobowiązany będzie ponieść w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do świadczenia usług przez cały okres trwania umowy, koszty wynikające wprost z dokumentacji jak również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia. 7. Termin związania ofertą: Okres związania ofertą - 30 dni od upływu terminu składania ofert. 8. Istotne zasady realizacji zamówienia: 8.1. Rozliczenia finansowe za wykonane usługi w danym okresie rozliczeniowym będą dokonywane, na podstawie prawidłowo wystawionej i dostarczonej faktury VAT zawierającej specyfikację rodzaju usług/opłat abonamentowych. Abonamenty zostaną opłacone z góry, pozostałe opłaty z dołu po okresie rozliczeniowym w którym były wykorzystywane. Okresem rozliczeniowym ustala się okres 1 miesiąca. 8.2. Wykonawca zobowiązuje się, że usługi zostaną uruchomione oraz będą świadczone na warunkach oraz zasadach określonych w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 oraz cenniku i regulaminie usług telekomunikacyjnych z oferty Wykonawcy 8.3. Termin płatności faktury VAT wynosi minimum 14 dni od dnia dostarczenia faktury VAT przez Zamawiającego. 8.4. Zamawiający dokona płatności na rzecz Wykonawcy przelewem na numer konta bankowego Wykonawcy wskazanego na prawidłowo wystawionej fakturze VAT. 8.5. Cena usługi może ulec zmianie jedynie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług. 8.6. Wszystkie rodzaje usług niewymienionych w formularzu cenowym z oferty Wykonawcy a dostępne w ofercie Wykonawcy, muszą być świadczone na rzecz Zamawiającego i rozliczane według zasad oraz cen wynikających z Cennika Wykonawcy. 8.7. Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o każdej zmianie cennika i regulaminu świadczenia usług stanowiących załączniki do umowy. 8.8. Zamawiający nie wyraża zgody, z wyjątkiem odrębnego zgłoszenia ze strony Zamawiającego, na zamieszczenie danych identyfikujących Zamawiającego (numer telefonu, nazwisko i imiona, nazwa miejscowości i ulicy) w spisach abonentów prowadzonych przez Wykonawcę i spisach abonentów innych przedsiębiorców telekomunikacyjnych oraz na udostępnienie przez Wykonawcę numeru/numerów telefonu Zamawiającego w ramach usług informacji o numerach telefonicznych (OBN - Ogólnokrajowe Biuro Numerów) świadczonych przez przedsiębiorców telekomunikacyjnych. Brak zgody obejmuje zamieszczanie danych osobowych w spisach udostępnianych zarówno w formie książkowej, jak i w postaci elektronicznej. 9.2. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 9.3. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawców o wyborze oferty. Po powzięciu wiadomości o wyniku postępowania, wybrany wykonawca ma przystąpić niezwłocznie do zawarcia umowy na wykonanie zamówienia, w terminie wyznaczonym przez zamawiającego. W przypadku nie zawarcia umowy w terminie wskazanym przez zamawiającego z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę - Zamawiający dokona ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty, z pominięciem oferty poprzednio wybranej. Zamawiający zastrzega, iż może odwołać postępowanie o udzielenie zamówienia w każdym czasie bez podania przyczyn, a Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego w takim przypadku żadne roszczenia. Uwagi: Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), Okręgowy Inspektor Pracy w Kielcach, informuje że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Okręgowy Inspektor Pracy w Kielcach, z siedzibą przy al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 4, 25-314 Kielce. 2. Administrator powołał inspektora ochrony danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: iod@kielce.plp.gov.pl 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu wykonywania zadań określonych w art. 10 ustawy z dnia 13 kwietnia 2007 r. o Państwowej Inspekcji Pracy lub innych celów wynikających z obowiązku prawnego, któremu podlega administrator. 4. Odbiorcą danych osobowych mogą zostać: o inne jednostki organizacyjne PIP, o uprawnione organy publiczne, o podmioty wykonujące usługi niszczenia i archiwizacji dokumentacji. 5. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. 6. Dane przechowywane będą przez czas określony w przepisach prawa. 7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania. 8. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 9. Podanie danych jest obowiązkiem ustawowym. 10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu. Kontakt: 10. Osoby wyznaczone do kontaktów z Wykonawcami: 10.1. Katarzyna Pela, tel. (041 340 32 08), email: kancelaria@kielce.plp.gov.pl, katarzyna.pela@kielce.plp.gov.pl. 10.2. Marek Kocznur, tel. (041 340 32 55), email: kancelaria@kielce.plp.gov.pl, marek.kocznur@kielce.plp.gov.pl. |
© eurobudowa.pl 2004-2025