podlaskie (Białystok)
mazowieckie (Piastów)
wielkopolskie (Obrzycko)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa żurawi gąsienicowych |
Data zamieszczenia: | 2024-02-12 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Annbau Sroka Spółka Jawna Prosta 49 41-253 Czeladź powiat: będziński 515 541 145 annbauslask@gmail.com https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/184765 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Czeladź |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 515 541 145 |
Termin składania ofert: | 2024-03-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA 2 żurawi gąsienicowych. Powstaje w kontekście projektu FESL.10.03-IP.01-01A7/23 - Zagospodarowanie terenu pokopalnianego na potrzeby realizacji zaawansowanych usług konstrukcyjnych. Część 1 DOSTAWA 2 żurawi gąsienicowych. Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 żurawi gąsienicowych. Minimalne parametry techniczne: - maksymalny udźwig: min. 220 t, - moment obciążeniowy: min. 672 tm, - podwozie: teleskopowe z napędem gąsienicowym, - silnik o mocy min. 230 KW, emisja spalin zgodnie z normą UE 2016/1628 lub EPA/CARB lub ECE-R.96 lub równoważne, - wysięgnik min. 60 m, - monitorowanie za pomocą kamery, - klimatyzowana kabina operatora, odchylana, wyposażona w ekran, wskaźnik bezpiecznego obciążenia, - osprzęt roboczy: - balast do 70 t balastu całkowitego, - bezprzewodowy panel sterowania, - wiatromierz, - bocian o wysokości min. 3 m, - druga wciągarka, - druga rolka łamiąca, - zblocza, - system do montażu gąsienic. Minimalny okres gwarancji: 24 miesiące. Szczegóły w załączniku Zapytanie ofertowe 1_02_2024 Okres gwarancji 24 miesiące CPV: 42414100-2 Dokument nr: 2024-64441-184765, 1/02/2024 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2024-03-14 Za termin dostarczenia oferty uznaje się termin wpływu oferty za pośrednictwem strony https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 14.03.2024. Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2024-03 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo śląskie Powiat pszczyński Gmina Pawłowice Miejscowość Pniówek Wymagania: Zamówienia uzupełniające Opisano szczegółowo w załączniku 1_02_2024 Warunki zmiany umowy Dopuszczalne będą zmiany, dotyczące w szczególności: - zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych dla działania 10.3 Wsparcie MŚP na rzecz transformacji, w ramach Funduszy Europejskich dla Śląskiego 2021 - 2027, mających wpływ na realizację umowy; - zmiany umownego terminu wykonania umowy w związku z pojawieniem się okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; - zmiany umownego terminu wykonania umowy z powodu działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu zamówienia - maksymalnie o czas jej występowania; - zmiany umownego terminu wykonania umowy na skutek działania organów administracji, a w szczególności odmowy lub opóźnienia wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę; - zmiany terminu i warunków płatności; - zmiany organizacyjnej polegającej na zmianie osób, podwykonawców, grup wykonawców i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych pod warunkiem, że osoby podwykonawcy, grupy wykonawców i innych podmiotów spełniają wszystkie wymogi wynikające z zapytania ofertowego i złożonej oferty; - zmiany wynagrodzenia; - jeśli w trakcie realizacji projektu badawczego pojawią się zmiany w zakresie niniejszego zamówienia, Oferent zobowiązany jest je wprowadzić; - dopuszczalne są zamówienia dodatkowe - uzupełniające. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Do oferty (zaleca się skorzystanie z wzoru stanowiącego załącznik nr 3) należy dołączyć: a) oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych; Oświadczenie to, jak i pozostałe, winno zostać podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy składającego ofertę, b) oświadczenie w sprawie RODO, c) oświadczenie o niepodleganiu sankcjom, d) specyfikacje techniczną oferowanego urządzenia, e) certyfikat normy ISO 14001 (jeśli dotyczy). Typ Dodatkowe warunki udziału Opis W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, c) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o braku ww. powiązań według wzoru załączonego do niniejszego zapytania ofertowego. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2024-02-12 Data ostatniej zmiany 2024-02-12 13:30:50 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena netto. Punkty przyznawane są wg poniższego wzoru: C=80 x (cena najniższej oferty/ cena badanej oferty). Max. liczba punktów w ramach kryterium - 80 pkt. Czy kryterium cenowe NIE Opis Realizacja zlecenia zgodnie z normą ISO 14001- 10 pkt Realizacja zlecenia bez zastosowania normy ISO 14001 - 0 pkt. Czy kryterium cenowe NIE Opis Punkty zostaną przyznane, w przypadku gdy Oferent wykaże możliwość stosowania do napędu żurawi biopaliwa HVO. Żurawie mogą być napędzane HVO - 10 pkt. Żurawie nie mogą być napędzane HVO - 0 pkt. Czy kryterium cenowe NIE Opis W przypadku gdy oferty, które uzyskały identyczny najkorzystniejszy bilans punktacji, zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru jednej z takich ofert, stosując kryterium oddziaływania na środowisko - segregowanie odpadów w trakcie realizacji zlecenia . Kontakt: Osoby do kontaktu Sebastian Ścibior tel.: 515 541 145 e-mail: annbauslask@gmail.com |
© eurobudowa.pl 2004-2024