mazowieckie (Piastów)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Prace instalacyjne związane z wymianą zaworów podpionowych na instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji w budynku mieszkalnym |
Data zamieszczenia: | 2024-02-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Przyszłość" ul. Katowicka 23 45-061 Opole powiat: Opole tel. 77 453 86 01 wew. 4, tel. 77 453 66 17 centrum@osm.opole.pl |
Województwo: | opolskie |
Miasto: | Opole |
Wadium: | nie jest wymagane |
Nr telefonu: | tel. 77 453 86 01 we |
Termin składania ofert: | 2024-02-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia są prace instalacyjne związane z wymianą zaworów podpionowych na instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji w budynku mieszkalnym. adres - Opole Ul. Waryńskiego 23 -31 . zakres - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. Uwagi: -- Oferowana cena winna obejmować: - dostawę i wbudowanie wszystkich materiałów koniecznych do prawidłowego wykonania prac, i - wykonanie wszelkich robót niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia, - wykonanie koniecznych prac rozbiórkowych i towarzyszących, - wykonanie prac porządkowych. -- Roboty należy prowadzić w sposób nie utrudniający przemieszczania się lokatorom; -- Należy utrzymywać czystość i porządek w trakcie I prowadzenia prac. Otwarcie ofert: 9. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT 1) Zamawiający otworzy koperty z ofertami w dniu 29.02.2024 r godz 1000. w siedzibie OSM ,,Przyszłość" przy Ul. Katowickiej 23, pok. nr 4. Składanie ofert: Oferty należy składać w nieprzejrzystych kopertach. Koperta winna być zaadresowana na adres - OSM ,,Przyszłość" 45-061 Opole Ul. Katowicka 23, oznaczona nazwą i dokładnym adresem oferenta oraz oznakowana: ,,Oferta -zawory podpionowe". 7. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT Oferty należy składać w sekretariacie Spółdzielni Opole Ul. Katowicka 23 pok. 1 w terminie do dnia 28.02.2024 r. do godz. 14.00. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane. Miejsce i termin realizacji: 3. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA Zamawiający planuje wykonać zadania w terminie do: 10.07.2024r. Wymagania: 4. WARUNKI ZAMÓWIENIA W przetargu mogą brać udział Oferenci, którzy: a) złożą oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. b) opracują ofertę zgodnie z pkt. 6 i złożą ważną ofertę wraz z oświadczeniami i dokumentami w terminie i miejscu wskazanym w pkt. 7. 5. WADIUM Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium. 6. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY Oferta powinna być napisana w języku polskim, w czytelny sposób. Oferta musi być w całości spięta lub zszyta w sposób trwały, uniemożliwiający jej przypadkowe zdekompletowanie. Wszystkie strony oryginału oferty powinny być ponumerowane oraz podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do występowania w imieniu Oferenta. Wszelkie poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone datą i podpisem osoby uprawnionej. Ceny ofertowe powinny być podane cyfrowo i słownie, (bez podatku VAT). OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ: Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. - oferowaną cenę wykonania zamówienia, - kosztorys ofertowy (wartość pozycji z narzutami z podsumowaniem elementów) z podaniem składników cenotwórczych, - potwierdzenie terminu wykonania prac zgodnie z pkt. 3 Specyfikacji lub informację w jakim terminie licząc od dnia podpisania umowy Oferent wykona przedmiot zamówienia, - aktualny wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert dokument potwierdzający status prawny Oferenta i dopuszczający Oferenta do obrotu prawnego w zakresie obejmującym zamówienie, - oświadczenie o dostarczeniu przed podpisaniem umowy odnawialnej polisy odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej dwukrotnie wyższej od składanej oferty; - referencje (przygotowane zgodnie z kryteriami wyboru ofert); - warunki płatności (zgodnie z kryteriami wyboru ofert); - oświadczenie o minimum pięcioletnim okresie udzielanej gwarancji, jakości wykonanych prac remontowych oraz wszystkich wbudowanych materiałów w ramach realizacji zadania; - imienne wskazanie kierownika budowy/ robót, - oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ 8. KRYTERIA WYBORU OFERT I ICH ZNACZENIE OCENA OFERT a. Cena - 92% b. Wiarygodność Oferenta - 6 % 6 % - referencje za zrealizowane prace o podobnym charakterze z ostatnich 3 lat, pod warunkiem załączenia referencji na zrealizowane prace na kwotę nie mniejszą niż 50 tys. zł (kwoty wynikające z referencji nie będą sumowane w celu spełnienia postawionego warunku, maksymalnie po 2% za każdą referencję za zrealizowane prace na kwotę niemniejszą niż 50 tys. zł, maksymalnie 6%). Pod uwagę będą brane wyłącznie referencje podmiotów, prowadzących działalność z zakresu zarządzania nieruchomościami lub będących właścicielami nieruchomości, które zostały wystawione i podpisane przez osoby lub organy uprawnione do podpisywania umów. Referencie winny obejmować informacje o należytym wykonaniu prac (bez usterek) oraz wykonaniu prac w terminie zgodnym z zawarta umowa. c. Warunki płatności: - płatność wynagrodzenia w całości po wykonaniu i odbiorze prac objętych umową - 2 % - płatność częściowa w trakcie realizacji prac do 70% wartości wynagrodzenia (maksymalnie 2 faktury częściowe, 30% wynagrodzenia płatne po wykonaniu i odbiorze całości prac objętych umową) - 0 % 2) Otwarcie kopert, podanie nazw i adresów oferentów oraz oferowanych cen wykonania zamówienia odbędzie się publicznie z udziałem oferentów. 3) Po otwarciu kopert z ofertami Zamawiający ma uprawnienia do odrzucenia oferty: z powodu braku lub niewłaściwego przygotowania oferty lub któregokolwiek z dokumentów wymienionych w pkt.6, z powodu braku wymaganych podpisów, z powodu braku proponowanej ceny wynagrodzenia. 4) Informacja o wynikach postępowania przetargowego zostanie zamieszczona na stronie internetowej Spółdzielni oraz na tablicy ogłoszeń OSM ,,Przyszłość" Opole ul. Katowicka 23. 10.ZAWARCIE UMOWY Z Oferentem, którego oferta zostanie przyjęta w postępowaniu przetargowym, zostanie podpisana umowa wg wzoru, który stanowi załącznik nr 2 do Specyfikacji. 12.ZAMAWIAJĄCEMU PRZYSŁUGUJE PRAWO - unieważnienia zamówienia bez podania przyczyn, - wybrania oferty, której cena w sposób znaczący odbiega od cen pozostałych Oferentów, wybrania oferty, której termin jest niezgodny ze Specyfikacją, - ograniczenia zakresu robót objętych zamówieniem. bez jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych ze strony Oferentów. Kontakt: 11. UDZIELANIE WYJAŚNIEŃ Wszelkich szczegółowych wyjaśnień udzielają pracownicy: - Działu ds. Obsługi Technicznej i Eksploatacji OSM. "Przyszłość" Opole ul. Katowicka 23 pok. 10, 10a, 8, 7 tel. 77 453 86 01 wew. 4; e-mail: sekretariat@osm.opole.pl - Administracji Osiedla ,,Centrum" Opole ul. Kośnego 31 b - tel. 77 453 66 17; e-mail centrum@osm.opole.pl. |
© eurobudowa.pl 2004-2024