pomorskie (Rumia)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
kujawsko-pomorskie (Bukowiec)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usunięcie skutków awarii pompowni wód deszczowych |
Data zamieszczenia: | 2024-02-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością ul. Logistyczna 22 70-608 Szczecin powiat: Szczecin Tel. 91 50 66 200, telefonu: 91 50 66 200;, faksu: 91 50 66 299; przetargi@zuo.szczecin.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Szczecin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel. 91 50 66 200, t |
Termin składania ofert: | 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Postępowanie o udzielenie zamówienia sektorowego o wartości poniżej progów unijnych, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego pn.: ,,Usunięcie skutków awarii pompowni wód deszczowych PDb na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Szczecinie zgodnie z projektem Budowlano-Wykonawczym". OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - ROBOTA BUDOWLANA SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1. Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia: CPV: 45000000-7, 45262600-7, 45232440-8, 45232423-3, 45311000-0, 45316100-6, 45311200-2, 45233120-6, 45112710-5 Dokument nr: ZUO.PDG.ZP.101.003.2024.JG Otwarcie ofert: 8.2. Miejsce składania i otwarcia ofert: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. Logistyczna 22 w Szczecinie, pok. nr 301 (sekretariat). Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego przy Ul. Logistycznej 22 w Szczecinie, pok. nr 201 (sala konferencyjna). 8.3. Termin otwarcia ofert: 2024-03-29, godz.12:15 Składanie ofert: SEKCJA VIII - PROCEDURA 8.1. TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-03-29 godz. 12:00 Miejsce i termin realizacji: § 6 Umowy. 4.7.4.2. Umowa zostaje zawarta na czas określony od dnia zawarcia Umowy do dnia 7.09.2024 r. [dalej: ,,Termin wykonania Przedmiotu Umowy"], przy czym z uwagi na to, że etap IV może zostać zrealizowany jedynie w trakcie przestoju ZTUO, planowany termin realizacji- 12.08-07.09.2024 r. lub w trakcie rocznego przestoju ZTUO w 2025 roku (planowany termin ok.10- 30.08.2025 r.) W przypadku, gdy etap ten ze względu na procedurę przetargową będzie musiał zostać zrealizowany w roku 2025 Zamawiający poinformuje o dokładnym terminie Wykonawcę, nie później niż 60 dni kalendarzowych przed przystąpieniem. Wymagania: SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY 1.1. Rola Zamawiającego: Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez Zamawiającego sektorowego. 1.2. Nazwa Zamawiającego: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. 1.4.10. adres strony internetowej Zamawiającego: www.zuo.szczecin.pl. 1.5. Rodzaj Zamawiającego: Podmiot prawa publicznego. 1.6. Przedmiot działalności Zamawiającego: gospodarka odpadami (produkcja energii cieplnej i elektrycznej). SEKCJA II - INFORMACJE PODSTAWOWE 2.1. Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia sektorowego. 2.2. Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie. 2.3. Nazwa zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia sektorowego o wartości poniżej progów unijnych prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na usunięcie skutków awarii pompowni wód deszczowych PDb na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Szczecinie zgodnie z projektem Budowlano- Wykonawczym. 2.6. Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie. 2.7. Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2.8. Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną: Przetarg nieograniczony na podstawie § 35 Regulaminu udzielania zamówień w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów Spółce z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Szczecinie, stanowiącego Załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 16/2022 Prezesa Zarządu Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie z dnia 11 kwietnia 2022 r. w sprawie wprowadzenia zmian w Regulaminie udzielania zamówień w Zakładzie Unieszkodliwiania Opadów Spółce z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Szczecinie (dalej: Regulamin). 2.8.1. Zamawiający przewiduje przeprowadzenie drugiego etapu postępowania - negocjacji. 2.8.2. Zgodnie z Rozdziałem V Regulaminu decyzję o przeprowadzeniu negocjacji może podjąć kierownik zamawiającego na wniosek Komisji Przetargowej. 2.8.3. Przedmiot negocjacji i ich zakres obejmować może cenę oraz inne istotne warunki realizacji zamówienia. 2.8.4. Negocjacje są przeprowadzane z zachowaniem następujących zasad: 1) negocjacje prowadzone są w formie pisemnej, osobistych spotkań, telekonferencji, za pomocą poczty elektronicznej (e-mail); 2) do negocjacji zamawiający zaprasza wykonawców, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty; 3) podczas negocjacji wykonawcy składają oferty dodatkowe zawierające cenę lub inne informacje wskazane przez Zamawiającego. Wykonawcy w ofertach dodatkowych nie mogą zaproponować wyższej ceny lub innych warunków mniej korzystnych niż zaproponowane w ofercie pierwotnej; 4) negocjacje nie mogą prowadzić do zmiany treści SWZ i/lub OPZ; 5) w trakcie negocjacji Zamawiający nie może udzielać informacji w sposób, który mógłby zapewnić niektórym Wykonawcą przewagę nad innymi; 6) z przeprowadzonych negocjacji należy sporządzić informację z ich przebiegu (np. w formie protokołu, notatki służbowej). SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: http://bip.zuo.szczecin.pl/zamowienia_publiczne/ 3.2. Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.3. Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie. 3.4. Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski. 3.5. RODO (obowiązek informacyjny): Z dniem 25 maja 2018 r. przepisy RODO1 mają bezpośrednie zastosowanie w państwach członkowskich, w tym także do udzielania zamówień publicznych, konkursów i do zawierania umów koncesji na roboty budowlane i usługi. Zamawiający zobowiązany jest do wypełnienia m.in. obowiązku informacyjnego. W tym celu przygotował Klauzulę Informacyjną dla Wykonawców stanowiącą Załącznik nr 9 do SWZ. Dodatkowo dla uzyskania przez Zamawiającego potwierdzenia, że osoby, których dane osobowe są przekazywane Zamawiającemu, dysponują już wskazanymi informacjami, jak również w celu właściwego zabezpieczenia i ochrony danych tych osób, z których Wykonawca będzie korzystał, przekazanych przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym celem uzyskania danego zamówienia publicznego, w Formularzu ofertowym w części C Formularza ofertowego, w punkcie 11 znajduje się oświadczenie wymagane przez Zamawiającego od Wykonawcy. 1 Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, dalej ,,RODO".Znak sprawy: ZUO.PDG.ZP.101.003.2024.JG 4.1.1. Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie. 4.1.2. Numer referencyjny: ZUO.PDG.ZP.101.003.2024.JG. 4.1.3. Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane. 4.1.4. Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie. 4.1.5. Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie dotyczy. 4.1.6. Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak. 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usunięcie skutków awarii pompowni wód deszczowych PDb na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Szczecinie zgodnie z projektem Budowlano- Wykonawczym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 8 do SWZ [dalej: ,,OPZ"]. 4.7.3.Zamówienie obejmuje opcje: Nie. 4.7.4.Okes realizacji zamówienia: 4.7.4.1. Przedmiot Umowy będzie wykonywany zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym, który zostanie przygotowany i przedłożony do zaakceptowania Zamawiającemu przez Wykonawcę w terminie 7 (siedmiu) dni od daty podpisania Umowy i następnie po zaakceptowaniu przez Zamawiającego zostanie dołączony jako załącznik do Umowy [dalej: ,,harmonogram rzeczowo - finansowy"], z zastrzeżeniem § 5 ust. 5 oraz § 6 Umowy. 4.7.4.3. Wiążące dla Stron są etapy wskazane w załączniku nr 2 do SWZ- Wzór umowy, które muszą zostać uwzględnione przez Wykonawcę w harmonogramie rzeczowo finansowym. 4.7.5.Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie. 4.7.6.Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie. 4.8. Kryteria oceny ofert 4.8.1.Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował się kryterium najniższej ceny. 4.8.2.Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. 4.8.3.Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną. 4.8.4.W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach. 4.8.5.W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego. SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1. Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak. 5.2. Fakultatywne podstawy wykluczenia: 5.2.1. Na podstawie § 27 ust. 2 pkt. 4 Regulaminu - Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. 5.2.2. Na podstawie § 27 ust. 2 pkt. 5 Regulaminu - Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę, który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych dowodów. 5.2.3. Na podstawie § 27 ust. 2 pkt. 7 Regulaminu - Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę, który z przyczyn leżących po jego stronie, w znacznym stopniu lub zakresie nie wykonał lub nienależycie wykonał albo długotrwale nienależycie wykonywał istotne zobowiązanie wynikające z wcześniejszej umowy w sprawie zamówienia publicznego lub umowy koncesji, co doprowadziło do wypowiedzenia lub odstąpienia od umowy, odszkodowania, wykonania zastępczego lub realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady. 5.3. Warunki udziału w postępowaniu: Tak. 5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu:Znak sprawy: ZUO.PDG.ZP.101.003.2024.JG 5.4.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie; 5.4.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie; 5.4.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie; 5.4.4. Zdolności technicznej lub zawodowej: 5.4.4.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w Postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 10 (dziesięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane podobne do przedmiotu zamówienia, tj. polegające na wykonaniu robót budowlanych w zakresie sanitarnych sieci zewnętrznych lub innych obiektów infrastruktury wodno-kanalizacyjnej typu pompownie wody/ścieków, stacje uzdatniania wody, hydrofornie, sieci wodociągowe o wartości min. 800 000,00 zł netto każda. W przypadku gdy wartość roboty budowlanej wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z dnia, w którym nastąpiła publikacja przedmiotowego postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem publikacji postępowania. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, warunek udziału w postępowaniu dotyczy tych robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w Postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj. Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia osobami spełniającymi poniższe wymagania: 1) Kierownik budowy - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz minimum 3 (trzy) lata doświadczenia zawodowego po uzyskaniu uprawnień lub posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz minimum 3 (trzy) lata doświadczenia zawodowego po uzyskaniu uprawnień; 2) Kierownik robót branży sanitarnej - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz minimum 3 (trzy) lata doświadczenia zawodowego po uzyskaniu uprawnień; 5.4.4.2.Znak sprawy: ZUO.PDG.ZP.101.003.2024.JG 3) Kierownik robót branży konstrukcyjno-budowlanej - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz minimum 3 (trzy) lata doświadczenia zawodowego po uzyskaniu uprawnień; 4) Kierownik robót branży elektrycznej - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz minimum 3 (trzy) lata doświadczenia zawodowego po uzyskaniu uprawnień. Zamawiający dopuszcza wykazywanie przez Wykonawcę tej samej osoby do pełnienie dwóch lub więcej funkcji pod warunkiem spełnienia przez tą osobę wymagań określonych w SWZ łącznie. 5.5. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Dokumenty składane przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona (składane na wezwanie Zamawiającego): 5.5.1. Zamawiający po dokonaniu czynności badania i oceny ofert wezwie Wykonawcę którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 (pięć) dni aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania: 1) Oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 5 do SWZ. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku oferty wspólnej ww. dokument każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, składa w swoim imieniu. 2) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie § 27 ust. 2 pkt 4 Regulaminu. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub w kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem. W przypadku oferty wspólnej ww. odpis każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, składa w swoim imieniu.Znak sprawy: ZUO.PDG.ZP.101.003.2024.JG 2. Zamawiający nie wzywa do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 2) powyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 10 (dziesięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; Wzór wykazu robót budowlanych stanowi Załącznik nr 11 do SWZ. Ww. dokument należy złożyć w oryginale. 2) 5.6. 5.7. 5.8. 5.9. Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 12 do SWZ. Ww. dokument należy złożyć w oryginale. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Nie dotyczy. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie dotyczy. Jeżeli Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych, wskazanie środków podlegających uzupełnieniu (jeżeli dotyczy): Nie dotyczy. Wykaz wymaganych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą: Dokumenty składane wraz z ofertą: 1. Dokumenty, z których wynika umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy (przynajmniej do złożenia oferty) - np. odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (o ile dotyczy). Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Jeżeli Wykonawca działa przez pełnomocnika należy dodatkowo załączyć stosowne pełnomocnictwo dla danej osoby, w oryginale lub kopii poświadczonejZnak sprawy: ZUO.PDG.ZP.101.003.2024.JG za zgodność z oryginałem przez notariusza - przykładowy wzór pełnomocnictwa stanowi Załącznik nr 8 do SWZ. 2. Wypełniony Formularz ofertowy - stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ. Ww. dokument należy złożyć w oryginale. 3. Oświadczenie w zakresie potwierdzającym brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4. Oświadczenie w zakresie potwierdzającym spełnianie warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 5. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - jeśli dotyczy, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ. Ww. dokument należy złożyć w oryginale. 6. Oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - jeśli dotyczy, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ. Ww. dokument należy złożyć w oryginale. 7. Dowód wniesienia wadium. 5.10. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa powyżej w ust. 2 pkt 3) i 4) powyżej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (każdy podmiot wypełnia i podpisuje odrębny formularz). Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia z postępowania w zakresie, w jakim każdy z tych Wykonawców powyższe wykazuje. 5.11. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wskazanych w SWZ Wykonawca składa inny równoważny dokument lub dokumenty, wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5.12. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4 powyżej, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednie oświadczenie Wykonawcy. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1. Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie. 6.2. Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie. 6.3. Zamawiający wymaga wadium: Tak. 6.3.1. Informacje dotyczące wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 30 000,00 PLN (trzydziestu tysięcy 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. 3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:Znak sprawy: ZUO.PDG.ZP.101.003.2024.JG pieniądzu; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy w Banku Bank Pekao S.A. nr rachunku 97 1240 3927 1111 0010 3806 8666 z dopiskiem ,,Wadium - ,,nazwa Wykonawcy - ZUO.PDG.ZP.101.0003.2024.JG". UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia musi spełniać co najmniej poniższe wymagania: 1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące zatrzymanie wadium przez Wykonawcę określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, bez potwierdzania tych okoliczności; 2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty całej kwoty wadium; 3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie; 4) termin obowiązywania gwarancji lub poręczenia nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); 5) w treści gwarancji lub poręczenia powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania; 6) beneficjentem gwarancji lub poręczenia jest: Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Sp. z o.o., ul. Logistyczna 22, 70-608 Szczecin; 7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga aby gwarancja lub poręczenie obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu gwarancji lub poręczenia) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum); 8) musi zostać złożone w oryginale. 6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli Wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp. 7. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 2 ustawy Pzp, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej. 8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa ustawa Pzp, którą w tym zakresie stosuje się odpowiednio. 6.4. Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak. 1) 2) 3) 4)Znak sprawy: ZUO.PDG.ZP.101.003.2024.JG 6.5. Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 6.5.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w oryginale. 6.5.2. Wymagania dot. składania dokumentów w niniejszym postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, znajdują się w treść SWZ. 6.5. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie. SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1. Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zaliczek na warunkach określonych we Wzorze Umowy - Załącznik nr 2 do SWZ. 7.2. Zamawiający przewiduje zmiany Umowy: Tak Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień Umowy na warunkach określonych we Wzorze Umowy - Załącznik nr 2 do SWZ. 7.3. Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak. 8.4. Termin związania ofertą: 30 dni, tj. do dnia 27.04.2024 r. Uwagi: 2.1. Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia sektorowego. 2.2. Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie. 2.3. Nazwa zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia sektorowego o wartości poniżej progów unijnych prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na usunięcie skutków awarii pompowni wód deszczowych PDb na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Szczecinie zgodnie z projektem Budowlano- Wykonawczym. 2.4. Identyfikator postępowania: ZUO.PDG.ZP.101.003.2024.JG. 2.5. Data ogłoszenia: 2024-02-15 2.6. Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie. 2.7. Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2.8. Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną: Przetarg nieograniczony na podstawie § 35 Regulaminu udzielania zamówień w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów Spółce z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Szczecinie, stanowiącego Załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 16/2022 Prezesa Zarządu Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie z dnia 11 kwietnia 2022Znak sprawy: ZUO.PDG.ZP.101.003.2024.JG r. w sprawie wprowadzenia zmian w Regulaminie udzielania zamówień w Zakładzie Unieszkodliwiania Opadów Spółce z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Szczecinie (dalej: Regulamin). 2.8.1. Zamawiający przewiduje przeprowadzenie drugiego etapu postępowania - negocjacji. 2.8.2. Zgodnie z Rozdziałem V Regulaminu decyzję o przeprowadzeniu negocjacji może podjąć kierownik zamawiającego na wniosek Komisji Przetargowej. 2.8.3. Przedmiot negocjacji i ich zakres obejmować może cenę oraz inne istotne warunki realizacji zamówienia. 2.8.4. Negocjacje są przeprowadzane z zachowaniem następujących zasad: 1) negocjacje prowadzone są w formie pisemnej, osobistych spotkań, telekonferencji, za pomocą poczty elektronicznej (e-mail); 2) do negocjacji zamawiający zaprasza wykonawców, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty; 3) podczas negocjacji wykonawcy składają oferty dodatkowe zawierające cenę lub inne informacje wskazane przez Zamawiającego. Wykonawcy w ofertach dodatkowych nie mogą zaproponować wyższej ceny lub innych warunków mniej korzystnych niż zaproponowane w ofercie pierwotnej; 4) negocjacje nie mogą prowadzić do zmiany treści SWZ i/lub OPZ; 5) w trakcie negocjacji Zamawiający nie może udzielać informacji w sposób, który mógłby zapewnić niektórym Wykonawcą przewagę nad innymi; 6) z przeprowadzonych negocjacji należy sporządzić informację z ich przebiegu (np. w formie protokołu, notatki służbowej). 4. Termin związania ofertą: 30 dni, tj. do dnia 27.04.2024 r. |
© eurobudowa.pl 2004-2024