Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | ŚWIADCZENIE USŁUGI KONSERWACJI I SERWISOWANIA SYSTEMÓW: SYGNALIZACJI POŻAROWEJ SSP, SYGNALIZACJI ALARMOWEJ WŁAMANIA I NAPADU SSWN, SYSTEMU TELEWIZJI DOZOROWEJ STD ORAZ SYSTEMU KONTROLI DOSTĘPU SKD |
Data zamieszczenia: | 2024-02-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Sąd Rejonowy w Białogardzie ul. Lipowa 1 78-200 Białogard powiat: białogardzki tel. 94 31 20 110 fax 94 31 20 180, tel. (94) 312 01 21, o.administracyjny@bialogard.sr.gov.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Białogard |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 94 31 20 110 fa |
Termin składania ofert: | 2024-02-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY zapraszamy do złożenia oferty na: ,,ŚWIADCZENIE USŁUGI KONSERWACJI I SERWISOWANIA SYSTEMÓW: SYGNALIZACJI POŻAROWEJ SSP, SYGNALIZACJI ALARMOWEJ WŁAMANIA I NAPADU SSWN, SYSTEMU TELEWIZJI DOZOROWEJ STD ORAZ SYSTEMU KONTROLI DOSTĘPU SKD W OBIEKTACH SĄDU REJONOWEGO W BIAŁOGARDZIE" Opis przedmiotu zamówienia: 1. W celu stałego utrzymania nw. instalacji systemów w stanie pełnej sprawności techniczno-eksploatacyjnej Zamawiający powierzy do wykonania przedmiot zamówienia, którym jest konserwacja i serwisowanie: 1) systemu sygnalizacji pożarowej SSP w budynkach sądu zlokalizowanych przy ul. Lipowej 1, Ul. Lipowej 1A i Ul. Wileńskiej 2 w Białogardzie oraz przy Ul. Batalionów Chłopskich 6 w Świdwinie - w tym w pomieszczeniu kasy sądowej (ul. Lipowa 1) oraz kancelarii tajnej (ul. Lipowa 1A); 2) systemu sygnalizacji alarmowej włamania i napadu SSWN w budynkach sądu zlokalizowanych przy Ul. Lipowej 1, Ul. Lipowej 1A i Ul. Wileńskiej 2 w Białogardzie oraz przy Ul. Batalionów Chłopskich 6 w Świdwinie - w tym w pomieszczeniu kasy sądowej (ul. Lipowa 1) oraz kancelarii tajnej (ul. Lipowa 1A);.3) systemu kontroli dostępu SKD w budynkach sądu zlokalizowanych przy Ul. Lipowej 1, Ul. Lipowej 1A i Ul. Wileńskiej 2 w Białogardzie oraz przy Ul. Batalionów Chłopskich 6 w Świdwinie - w tym w pomieszczeniu kasy sądowej (ul. Lipowa 1) oraz kancelarii tajnej (ul. Lipowa 1A); 4) systemu telewizji dozorowej STD (CCTV) w budynkach sądu zlokalizowanych przy ul. Lipowej 1, Ul. Lipowej 1A i Ul. Wileńskiej 2 w Białogardzie oraz przy ul. Batalionów Chłopskich 6 w Świdwinie; poprzez między innymi dokonywanie przeglądów, dokonywanie pomiarów izotopowych czujek dymu, napraw bieżących, usuwanie awarii, sprawdzenie działania systemów, utrzymanie w czystości czujek i kamer, a w razie potrzeby wymiana i utylizacja elementów (np. czujek, przycisków, akumulatorów, czytników zużytych lub uszkodzonych). 2. Wykonawca na bieżąco wykonywać będzie przeglądy i konserwacje w/w systemów jednak nie rzadziej, niż jeden raz na trzy miesiące sporządzi z przeglądów protokół dla każdego systemu odrębnie. 3. Zestawienie elementów systemów: a) SSP Budynki Białogard ul.Lipowa 1 i Lipowa 1A Nazwa Producent Centrala POLON-ALFA Czujka Jonizacyjna POLON-ALFA Czujka Optyczna POLON-ALFA Czujka Optyczno-radiowa POLON-ALFA Czujka Wielodetektorowa POLON-ALFA Ręczny ostrzegacz przeciwpożarowy POLON-ALFA Adapter radiowy POLON-ALFA Budynek Białogard ul.Wileńska 2 Nazwa Producent Centrala POLON-ALFA Czujka Jonizacyjna POLON-ALFA Czujka Optyczno-radiowa POLON-ALFA Czujka temperatury (ciepła) POLON-ALFA Ręczny ostrzegacz przeciwpożarowy POLON-ALFA Adapter radiowy POLON-ALFA Budynek Świdwin Ul. Batalionów Chłopskich 6 Nazwa Producent Centrala POLON-ALFA Czujka Jonizacyjna POLON-ALFA Czujka Optyczna POLON-ALFA Czujka Optyczno-radiowa POLON-ALFA Czujka temperatury (ciepła) POLON-ALFA Ręczny ostrzegacz przeciwpożarowy POLON-ALFA Adapter radiowy POLON-ALFA b) SSWiN Ilość 2 59 30 23 12 15 3 Ilość 1 11 7 1 2 1 Ilość 1 21 1 6 2 3 1Budynki Białogard, Ul. Lipowa 1 i Lipowa 1A Nazwa ProducentIlość Czujka PIRSatel, Paradox101 Centrala alarmowaSatel2 Budynek Białogard Ul. Wileńska 2 Nazwa Producent Ilość Czujka PIRSatel20 Centrala alarmowaSatel1 Budynek Świdwin Ul. Batalionów Chłopskich 6 Nazwa Producent Ilość Czujka PIRSatel31 Centrala alarmowaSatel1 c) SKD Strefy kontroli dostępu Budynek Białogard Ul. Lipowa 1 Białogard Ul. Lipowa 1A Białogard Ul. Wileńska 2 Świdwin Ul. Batalionów Chłopskich 6 Razem stref Producent rozwiązania Ilość stref kontroli dostępu 8 7 6 8 29 ROGER d) STD (CCTV) Elementy systemu CCTV Budynki Białogard Ul. Lipowa 1 i Lipowa 1A Nazwa Ilość Producent Rejestrator 1 ASD Kamera wewnętrzna IP 7 Dynacolor Kamera zewnętrzna IP 12 Dynacolor Budynek Białogard Ul. Wileńska 2 Nazwa Ilość Producent Rejestrator 1 ASD Kamera wewnętrzna IP 4 Dynacolor Kamera zewnętrzna IP 4 Dynacolor Budynek Świdwin Ul. Batalionów Chłopskich 6 Nazwa Ilość Producent Rejestrator 1 ASD Kamera wewnętrzna IP 7 Dynacolor Kamera zewnętrzna IP 7 DynacolorIII. Dokument nr: A.262.17.2024 Otwarcie ofert: 16. Komisyjne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w Sądzie Rejonowym w Białogardzie, Ul. Lipowa 1, pokój 15, w dniu 23 lutego 2024 r., godz. 12.15. 17. Otwarcie ofert jest jawne. W przypadku nieobecności Wykonawcy przy otwieraniu ofert, Zamawiający, na pisemny wniosek Wykonawcy, prześle Wykonawcy informację z otwarcia ofert. Składanie ofert: 12. Ofertę należy złożyć w Sądzie Rejonowym w Białogardzie , Ul. Lipowa 1, 78-200 Białogard, pokój nr 2 (Biuro Podawcze) lub przesłać pocztą, w terminie do dnia 23 lutego 2024 r., godz. 12.00. Ofertę pisemną należy złożyć w szczelnie zamkniętej kopercie (opakowaniu), uniemożliwiającej odczytanie zawartości przed terminem otwarcia ofert. Opakowanie powinno być oznaczone nazwą i adresem wykonawcy i opisane: Nazwa i adres wykonawcy Sąd Rejonowy w Białogardzie ul. Lipowa 1 78-200 Białogard Oferta na: ,,ŚWIADCZENIE USŁUGI KONSERWACJI I SERWISOWANIA SYSTEMÓW: SYGNALIZACJI POŻAROWEJ SSP, SYGNALIZACJI ALARMOWEJ WŁAMANIA I NAPADU SSWN, SYSTEMU TELEWIZJI DOZOROWEJ STD ORAZ SYSTEMU KONTROLI DOSTĘPU SKD W OBIEKTACH SĄDU REJONOWEGO W BIAŁOGARDZIE". NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM OTWARCIA OFERT: DZIEŃ 23 LUTEGO 2024 R., GODZ. 12.15. Miejsce i termin realizacji: Warunki realizacji zamówienia (istotne postanowienia umowy). 1. Wymagany termin realizacji zamówienia to 24 miesiące: od dnia 1.03.2024 r. do dnia 28.02.2026 r. Wymagania: Opis kryteriów wyboru wykonawcy. Zamawiający informuje, że zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę. Należy wycenić przegląd i konserwację każdego z systemów oddzielnie, a następnie zsumować wartości. Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić po złożeniu oferty - załącznik nr 1 (Formularz ofertowy). 2. Istotne postanowienia umowy zawiera Załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia tj. Projekt umowy. V. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży wymaganą koncesję, 2. posiadają świadectwo autoryzacyjne na usługi serwisowe urządzeń firmy POLON- ALFA (centrale POLON serii 4000) - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży wymagane świadectwo, 3. posiadają zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie montażu i programowania systemów alarmowych firmy SATEL (centrale alarmowe, kontrola dostępu) - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży wymagane zaświadczenie, 4. posiadają zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie montażu i programowania systemów kontroli dostępu firmy ROGER (kontrola dostępu) - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży wymagane zaświadczenie, 5. posiadają zezwolenie z Państwowej Agencji Atomistyki w zakresie obsługi izotopowych czujek dymu - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży wymagane pozwolenie. W/w dokumenty należy przedłożyć jako załączniki do oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2. Spełnienie warunków, o których mowa powyżej, stanowić będzie podstawę dopuszczenia złożonej oferty do badania pod kątem spełnienia wymagań merytorycznych oferowanego przedmiotu zamówienia, a w przypadku pozytywnego wyniku tego badania - do oceny. momentu ogłoszenia postępowania wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie. Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się za pomocą drogi elektronicznej i faksu. 3. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje drogą elektroniczną lub faksem, każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. W przypadku uchylania się Wykonawców od potwierdzenia odbioru oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji, to Zamawiający na potwierdzenie doręczenia w celach dowodowych posłuży się ,,Raportem transmisji danych" z faksu i komunikatem o wysłaniu wiadomości z poczty elektronicznej. 4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z pisemną prośbą o wyjaśnienie treści niniejszego zaproszenia do złożenia oferty. 5. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie wpłynie nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Zamawiający zamieści treść zapytania oraz udzielonego wyjaśnienia na stronie internetowej bez ujawnienia źródła zapytania. 6. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści niniejszego Zaproszenia wpłynie do Zamawiającego po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w pkt 5, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. 7. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o którym mowa w pkt 5. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść zaproszenia. Dokonaną zmianę Zamawiający zamieści na stronie internetowej Zamawiającego. 9. Zamawiający przedłuży termin składania ofert, jeżeli w wyniku zmiany treści zaproszenia do złożenia oferty niezbędny jest dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach. Informację o przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający niezwłocznie zamieści na stronie internetowej Zamawiającego. 10. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 11. Opis sposobu przygotowywania oferty. a) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, zgodną z niniejszym zaproszeniem. Do sporządzenia oferty należy wykorzystać formularz ofertowy (Załącznik nr 1). b) Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej, pod rygorem nieważności. c) Każdy dokument składający się na ofertę musi być czytelny. d) Ofertę należy sporządzić w języku polskim. Dla zachowania czytelności oferta powinna być wypełniona drukiem maszynowym lub czytelnym pismem ręcznym, może mieć także postać wydruku komputerowego. 2.e) f) g) h) i) j) k) l) m) Dokumenty składające się na ofertę winny być aktualne w terminie składania ofert i przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy poprzez umieszczenie klauzuli ,,za zgodność z oryginałem". Oferta oraz wszelkie oświadczenia powinny być podpisane przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Zaleca się by każda zawierająca jakąkolwiek treść strona oferty była podpisana lub parafowana przez Wykonawcę. Każda poprawka w treści oferty, w szczególności każde przerobienie, przekreślenie, nadpisanie, uzupełnienie, muszą być parafowane przez Wykonawcę. Strony oferty wraz z załącznikami do oferty i oświadczeniami winny być trwale ze sobą połączone, w sposób uniemożliwiający jej samoistną dekompletację. W treści ofert winna być informacja o ilości stron. Zaleca się, aby wszystkie strony oferty i załączników były sporządzone według porządku zagadnień określonych w zaproszeniu do złożenia ofert, oraz aby oferta zawierała spis wszystkich przedkładanych dokumentów i załączników. Złożenie więcej niż jednej oferty spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Wymagania dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców występujących wspólnie. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Za wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się również wszystkich wspólników spółki cywilnej. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie - formularz ofertowy - części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa - części oferty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, powinny być zawarte w ofercie w sposób umożliwiający Zamawiającemu udostępnienie oferty innym uczestnikom postępowania (zaleca się, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem ,,tajemnica przedsiębiorstwa"). Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. z 2003 r., nr 153, poz. 1503 ze zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. 13. Oferta złożona po terminie zostanie niezwłocznie zwrócona Wykonawcy. 14. Wykonawca ma prawo, przed upływem terminu składania ofert, wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego powiadomienia, według takich samych zasad, jak wprowadzanie zmian i poprawek, z napisem na kopercie ,,WYCOFANE". Oferta wycofana nie będzie otwierana i zostanie zwrócona niezwłocznie Wykonawcy. 15. Wykonawca nie może wycofać oferty ani wprowadzać jakichkolwiek zmian w treści oferty po upływie terminu składania ofert. 18. Kolejność otwarcia ofert zgodna będzie z kolejnością rejestracji ich wpływu do Zamawiającego. 19. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. 20. Podczas otwarcia ofert Zamawiający ogłosi nazwy i adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny. VII. W przypadku, gdy cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenie negocjacji z Wykonawcą, który złożył ofertę najkorzystniejszą.W przypadku braku porozumienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji z kolejnymi Wykonawcami, którzy złożyli oferty - według rankingu ofert. Integralną część zaproszenia do złożenia oferty stanowią załączniki: Kontakt: VI. Termin i sposób przekazania odpowiedzi przez wykonawcę. 1. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest p. Mariusz Wołkowski - tel. (94) 312 01 21, email: mariusz.wolkowski@bialogard.sr.gov.pl. 8. Pytania należy kierować na adres: Sąd Rejonowy w Białogardzie, ul. Lipowa 1, 78-200 Białogard, fax: 94 3120180; e-mail: o.administracyjny@bialogard.sr.gov.pl lub mariusz.wolkowski@bialogard.sr.gov.pl. powołując się na nr sprawy: A.262.17.2024. |
© eurobudowa.pl 2004-2025