Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6416z ostatnich 7 dni
26204z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

ŚWIADCZENIE USŁUGI KONSERWACJI I SERWISOWANIA SYSTEMÓW: SYGNALIZACJI POŻAROWEJ SSP,...

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

ŚWIADCZENIE USŁUGI KONSERWACJI I SERWISOWANIA SYSTEMÓW: SYGNALIZACJI POŻAROWEJ SSP, SYGNALIZACJI ALARMOWEJ WŁAMANIA I NAPADU SSWN, SYSTEMU TELEWIZJI DOZOROWEJ STD ORAZ SYSTEMU KONTROLI DOSTĘPU SKD

Data zamieszczenia: 2024-02-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Sąd Rejonowy w Białogardzie
ul. Lipowa 1
78-200 Białogard
powiat: białogardzki
tel. 94 31 20 110 fax 94 31 20 180, tel. (94) 312 01 21,
o.administracyjny@bialogard.sr.gov.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Białogard
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 94 31 20 110 fa
Termin składania ofert: 2024-02-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
zapraszamy do złożenia oferty na:
,,ŚWIADCZENIE USŁUGI KONSERWACJI I SERWISOWANIA SYSTEMÓW:
SYGNALIZACJI POŻAROWEJ SSP, SYGNALIZACJI ALARMOWEJ WŁAMANIA
I NAPADU SSWN, SYSTEMU TELEWIZJI DOZOROWEJ STD ORAZ SYSTEMU
KONTROLI DOSTĘPU SKD W OBIEKTACH SĄDU REJONOWEGO W
BIAŁOGARDZIE"
Opis przedmiotu zamówienia:
1. W celu stałego utrzymania nw. instalacji systemów w stanie pełnej sprawności
techniczno-eksploatacyjnej Zamawiający powierzy do wykonania przedmiot zamówienia,
którym jest konserwacja i serwisowanie:
1) systemu sygnalizacji pożarowej SSP w budynkach sądu zlokalizowanych przy ul.
Lipowej 1, Ul. Lipowej 1A i Ul. Wileńskiej 2 w Białogardzie oraz przy Ul. Batalionów
Chłopskich 6 w Świdwinie - w tym w pomieszczeniu kasy sądowej (ul. Lipowa 1)
oraz kancelarii tajnej (ul. Lipowa 1A);
2) systemu sygnalizacji alarmowej włamania i napadu SSWN w budynkach sądu
zlokalizowanych przy Ul. Lipowej 1, Ul. Lipowej 1A i Ul. Wileńskiej
2 w Białogardzie oraz przy Ul. Batalionów Chłopskich 6 w Świdwinie - w tym
w pomieszczeniu kasy sądowej (ul. Lipowa 1) oraz kancelarii tajnej (ul. Lipowa
1A);.3) systemu kontroli dostępu SKD w budynkach sądu zlokalizowanych przy Ul. Lipowej
1, Ul. Lipowej 1A i Ul. Wileńskiej 2 w Białogardzie oraz przy Ul. Batalionów
Chłopskich 6 w Świdwinie - w tym w pomieszczeniu kasy sądowej (ul. Lipowa 1)
oraz kancelarii tajnej (ul. Lipowa 1A);
4) systemu telewizji dozorowej STD (CCTV) w budynkach sądu zlokalizowanych przy
ul. Lipowej 1, Ul. Lipowej 1A i Ul. Wileńskiej 2 w Białogardzie oraz przy ul.
Batalionów Chłopskich 6 w Świdwinie;
poprzez między innymi dokonywanie przeglądów, dokonywanie pomiarów izotopowych
czujek dymu, napraw bieżących, usuwanie awarii, sprawdzenie działania systemów,
utrzymanie w czystości czujek i kamer, a w razie potrzeby wymiana i utylizacja elementów
(np. czujek, przycisków, akumulatorów, czytników zużytych lub uszkodzonych).
2. Wykonawca na bieżąco wykonywać będzie przeglądy i konserwacje w/w systemów
jednak nie rzadziej, niż jeden raz na trzy miesiące sporządzi z przeglądów protokół dla
każdego systemu odrębnie.
3. Zestawienie elementów systemów:
a) SSP
Budynki Białogard ul.Lipowa 1 i Lipowa 1A
Nazwa
Producent
Centrala
POLON-ALFA
Czujka Jonizacyjna
POLON-ALFA
Czujka Optyczna
POLON-ALFA
Czujka Optyczno-radiowa
POLON-ALFA
Czujka Wielodetektorowa
POLON-ALFA
Ręczny ostrzegacz przeciwpożarowy
POLON-ALFA
Adapter radiowy
POLON-ALFA
Budynek Białogard ul.Wileńska 2
Nazwa
Producent
Centrala
POLON-ALFA
Czujka Jonizacyjna
POLON-ALFA
Czujka Optyczno-radiowa
POLON-ALFA
Czujka temperatury (ciepła)
POLON-ALFA
Ręczny ostrzegacz przeciwpożarowy
POLON-ALFA
Adapter radiowy
POLON-ALFA
Budynek Świdwin Ul. Batalionów Chłopskich 6
Nazwa
Producent
Centrala
POLON-ALFA
Czujka Jonizacyjna
POLON-ALFA
Czujka Optyczna
POLON-ALFA
Czujka Optyczno-radiowa
POLON-ALFA
Czujka temperatury (ciepła)
POLON-ALFA
Ręczny ostrzegacz przeciwpożarowy
POLON-ALFA
Adapter radiowy
POLON-ALFA
b) SSWiN
Ilość
2
59
30
23
12
15
3
Ilość
1
11
7
1
2
1
Ilość
1
21
1
6
2
3
1Budynki Białogard, Ul. Lipowa 1 i Lipowa 1A
Nazwa
ProducentIlość
Czujka PIRSatel, Paradox101
Centrala alarmowaSatel2
Budynek Białogard Ul. Wileńska 2
Nazwa
Producent
Ilość
Czujka PIRSatel20
Centrala alarmowaSatel1
Budynek Świdwin Ul. Batalionów Chłopskich 6
Nazwa
Producent
Ilość
Czujka PIRSatel31
Centrala alarmowaSatel1
c) SKD
Strefy kontroli dostępu
Budynek
Białogard Ul. Lipowa 1
Białogard Ul. Lipowa 1A
Białogard Ul. Wileńska 2
Świdwin Ul. Batalionów Chłopskich 6
Razem stref
Producent rozwiązania
Ilość stref
kontroli
dostępu
8
7
6
8
29
ROGER
d) STD (CCTV)
Elementy systemu CCTV
Budynki Białogard Ul. Lipowa 1 i Lipowa 1A
Nazwa
Ilość
Producent
Rejestrator
1
ASD
Kamera wewnętrzna IP
7
Dynacolor
Kamera zewnętrzna IP
12
Dynacolor
Budynek Białogard Ul. Wileńska 2
Nazwa
Ilość
Producent
Rejestrator
1
ASD
Kamera wewnętrzna IP
4
Dynacolor
Kamera zewnętrzna IP
4
Dynacolor
Budynek Świdwin Ul. Batalionów Chłopskich 6
Nazwa
Ilość
Producent
Rejestrator
1
ASD
Kamera wewnętrzna IP
7
Dynacolor
Kamera zewnętrzna IP
7
DynacolorIII.

Dokument nr: A.262.17.2024

Otwarcie ofert: 16. Komisyjne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w Sądzie Rejonowym
w Białogardzie, Ul. Lipowa 1, pokój 15, w dniu 23 lutego 2024 r., godz. 12.15.
17. Otwarcie ofert jest jawne. W przypadku nieobecności Wykonawcy przy otwieraniu ofert,
Zamawiający, na pisemny wniosek Wykonawcy, prześle Wykonawcy informację
z otwarcia ofert.

Składanie ofert:
12. Ofertę należy złożyć w Sądzie Rejonowym w Białogardzie , Ul. Lipowa 1, 78-200
Białogard, pokój nr 2 (Biuro Podawcze) lub przesłać pocztą, w terminie do dnia 23
lutego 2024 r., godz. 12.00. Ofertę pisemną należy złożyć w szczelnie zamkniętej
kopercie (opakowaniu), uniemożliwiającej odczytanie zawartości przed terminem
otwarcia ofert. Opakowanie powinno być oznaczone nazwą i adresem wykonawcy
i opisane:
Nazwa i adres wykonawcy
Sąd Rejonowy w Białogardzie
ul. Lipowa 1
78-200 Białogard
Oferta na:
,,ŚWIADCZENIE USŁUGI
KONSERWACJI
I
SERWISOWANIA
SYSTEMÓW:
SYGNALIZACJI
POŻAROWEJ SSP, SYGNALIZACJI ALARMOWEJ WŁAMANIA I NAPADU SSWN, SYSTEMU TELEWIZJI
DOZOROWEJ STD ORAZ SYSTEMU KONTROLI DOSTĘPU SKD W OBIEKTACH SĄDU REJONOWEGO
W BIAŁOGARDZIE".
NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM OTWARCIA OFERT:
DZIEŃ 23 LUTEGO 2024 R., GODZ. 12.15.

Miejsce i termin realizacji:
Warunki realizacji zamówienia (istotne postanowienia umowy).
1. Wymagany termin realizacji zamówienia to 24 miesiące: od dnia 1.03.2024 r. do dnia
28.02.2026 r.

Wymagania:
Opis kryteriów wyboru wykonawcy.
Zamawiający informuje, że zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który zaoferuje
najniższą cenę. Należy wycenić przegląd i konserwację każdego z systemów oddzielnie,
a następnie zsumować wartości. Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę i nie
może jej zmienić po złożeniu oferty - załącznik nr 1 (Formularz ofertowy).
2. Istotne postanowienia umowy zawiera Załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia tj.
Projekt umowy.
V.
Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące
warunki:
1. posiadają aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wydaną na
podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia na prowadzenie
działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych
w formie zabezpieczenia technicznego - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli
Wykonawca przedłoży wymaganą koncesję,
2. posiadają świadectwo autoryzacyjne na usługi serwisowe urządzeń firmy POLON-
ALFA (centrale POLON serii 4000) - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli
Wykonawca przedłoży wymagane świadectwo,
3. posiadają zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie montażu i programowania
systemów alarmowych firmy SATEL (centrale alarmowe, kontrola dostępu) - warunek
zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży wymagane zaświadczenie,
4. posiadają zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie montażu i programowania
systemów kontroli dostępu firmy ROGER (kontrola dostępu) - warunek zostanie
uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży wymagane zaświadczenie,
5. posiadają zezwolenie z Państwowej Agencji Atomistyki w zakresie obsługi izotopowych
czujek dymu - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży
wymagane pozwolenie.
W/w dokumenty należy przedłożyć jako załączniki do oświadczenia o spełnieniu warunków
udziału w postępowaniu - załącznik nr 2.
Spełnienie warunków, o których mowa powyżej, stanowić będzie podstawę dopuszczenia
złożonej oferty do badania pod kątem spełnienia wymagań merytorycznych oferowanego
przedmiotu zamówienia, a w przypadku pozytywnego wyniku tego badania - do oceny.
momentu ogłoszenia postępowania wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia
oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie. Zamawiający
dopuszcza porozumiewanie się za pomocą drogi elektronicznej i faksu.
3. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia
oraz informacje drogą elektroniczną lub faksem, każda ze stron, na żądanie drugiej,
niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. W przypadku uchylania się Wykonawców
od potwierdzenia odbioru oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji, to
Zamawiający na potwierdzenie doręczenia w celach dowodowych posłuży się ,,Raportem
transmisji danych" z faksu i komunikatem o wysłaniu wiadomości z poczty
elektronicznej.
4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z pisemną prośbą o wyjaśnienie treści
niniejszego zaproszenia do złożenia oferty.
5. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed
upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie wpłynie nie
później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania
ofert. Zamawiający zamieści treść zapytania oraz udzielonego wyjaśnienia na stronie
internetowej bez ujawnienia źródła zapytania.
6. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści niniejszego Zaproszenia wpłynie do Zamawiającego
po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w pkt 5, lub dotyczy udzielonych
wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez
rozpoznania.
7. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku
o którym mowa w pkt 5.
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania
ofert zmienić treść zaproszenia. Dokonaną zmianę Zamawiający zamieści na stronie
internetowej Zamawiającego.
9. Zamawiający przedłuży termin składania ofert, jeżeli w wyniku zmiany treści
zaproszenia do złożenia oferty niezbędny jest dodatkowy czas na wprowadzenie zmian
w ofertach. Informację o przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający niezwłocznie
zamieści na stronie internetowej Zamawiającego.
10. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą
rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
11. Opis sposobu przygotowywania oferty.
a)
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, zgodną z niniejszym zaproszeniem. Do
sporządzenia oferty należy wykorzystać formularz ofertowy (Załącznik nr 1).
b)
Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej, pod rygorem
nieważności.
c)
Każdy dokument składający się na ofertę musi być czytelny.
d)
Ofertę należy sporządzić w języku polskim. Dla zachowania czytelności oferta
powinna być wypełniona drukiem maszynowym lub czytelnym pismem ręcznym,
może mieć także postać wydruku komputerowego.
2.e)
f)
g)
h)
i)
j)
k)
l)
m)
Dokumenty składające się na ofertę winny być aktualne w terminie składania ofert
i przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez
Wykonawcę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy poprzez
umieszczenie klauzuli ,,za zgodność z oryginałem".
Oferta oraz wszelkie oświadczenia powinny być podpisane przez Wykonawcę lub
osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Jeżeli osoba/osoby podpisujące
ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej
treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty.
Zaleca się by każda zawierająca jakąkolwiek treść strona oferty była podpisana lub
parafowana przez Wykonawcę. Każda poprawka w treści oferty, w szczególności
każde przerobienie, przekreślenie, nadpisanie, uzupełnienie, muszą być parafowane
przez Wykonawcę.
Strony oferty wraz z załącznikami do oferty i oświadczeniami winny być trwale ze
sobą połączone, w sposób uniemożliwiający jej samoistną dekompletację. W treści
ofert winna być informacja o ilości stron. Zaleca się, aby wszystkie strony oferty
i załączników były sporządzone według porządku zagadnień określonych
w zaproszeniu do złożenia ofert, oraz aby oferta zawierała spis wszystkich
przedkładanych dokumentów i załączników.
Złożenie więcej niż jednej oferty spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych
przez Wykonawcę.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Wymagania dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców
występujących wspólnie. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Za wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się również wszystkich
wspólników spółki cywilnej.
Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie - formularz ofertowy - części
zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
Jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł oraz
wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa - części
oferty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, powinny być zawarte w ofercie w sposób
umożliwiający Zamawiającemu udostępnienie oferty innym uczestnikom
postępowania (zaleca się, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica
przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej
kopercie z oznakowaniem ,,tajemnica przedsiębiorstwa"). Przez tajemnicę
przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r.
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. z 2003 r., nr 153, poz. 1503 ze zm.)
rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne,
technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające
wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu
zachowania ich poufności.
13. Oferta złożona po terminie zostanie niezwłocznie zwrócona Wykonawcy.
14. Wykonawca ma prawo, przed upływem terminu składania ofert, wycofać się
z postępowania poprzez złożenie pisemnego powiadomienia, według takich samych
zasad, jak wprowadzanie zmian i poprawek, z napisem na kopercie ,,WYCOFANE".
Oferta wycofana nie będzie otwierana i zostanie zwrócona niezwłocznie Wykonawcy.
15. Wykonawca nie może wycofać oferty ani wprowadzać jakichkolwiek zmian w treści
oferty po upływie terminu składania ofert.
18. Kolejność otwarcia ofert zgodna będzie z kolejnością rejestracji ich wpływu do
Zamawiającego.
19. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
20. Podczas otwarcia ofert Zamawiający ogłosi nazwy i adresy Wykonawców, a także
informacje dotyczące ceny.
VII. W przypadku, gdy cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę jaką Zamawiający
zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo do
przeprowadzenie negocjacji z
Wykonawcą, który złożył ofertę najkorzystniejszą.W przypadku braku porozumienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia
negocjacji z kolejnymi Wykonawcami, którzy złożyli oferty - według rankingu ofert.
Integralną część zaproszenia do złożenia oferty stanowią załączniki:

Kontakt:
VI. Termin i sposób przekazania odpowiedzi przez wykonawcę.
1. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest
p.
Mariusz
Wołkowski
-
tel.
(94)
312
01
21,
email:
mariusz.wolkowski@bialogard.sr.gov.pl.
8. Pytania należy kierować na adres: Sąd Rejonowy w Białogardzie, ul. Lipowa 1, 78-200
Białogard, fax: 94 3120180; e-mail: o.administracyjny@bialogard.sr.gov.pl lub
mariusz.wolkowski@bialogard.sr.gov.pl. powołując się na nr sprawy: A.262.17.2024.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.