Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6416z ostatnich 7 dni
26204z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Projekt techniczny oraz nadzór autorski nad budową hybrydowego gniazda cynkowniczego do...

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Projekt techniczny oraz nadzór autorski nad budową hybrydowego gniazda cynkowniczego do cynkowania ogniowego

Data zamieszczenia: 2024-02-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: PROTEC Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Korfantego 43
46-080 Chróścice
powiat: opolski
krzysztof.wolny@protec.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/185237
Województwo: opolskie
Miasto: Chróścice
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-02-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Projekt techniczny oraz nadzór autorski nad budową hybrydowego gniazda cynkowniczego do cynkowania ogniowego
Powstaje w kontekście naboru
FENG.01.01-IP.01-005/23 - Opracowanie zrównoważonej technologii wysokotemperaturowego, zanurzeniowego cynkowania wyrobów stalowych z wykorzystaniem dostosowanego gatunkowo, innowacyjnego stopu cynku

Część 1
Projekt techniczny oraz nadzór autorski

Przedmioty zamówienia
Usługa
Usługi inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu technicznego oraz nadzór autorski nad budową hy-brydowego gniazda cynkowniczego do cynkowania ogniowego składającego się z pieca z wanną cera-miczną i suszarki z możliwością elastycznego wykorzystania dwóch źródeł energii o wydajności min. 2.400 ton / rok przy 3 zmianach roboczych i temperaturze roboczej w przedziale 560°C - 620°C.
Zakres projektu technicznego obejmował będzie:
Opracowanie dokumentacji technicznej wykonawczej (model 3D oraz dokumentacja 2D) dla nowatorskiego gniazda cynkowniczego składającego się z hybrydowego pieca cynkowniczego z wanną ceramiczną oraz hybrydowej suszarki cynkowniczej. Dokumentacja musi być opracowana zgodnie z obowiązującymi normami dla tego typu urządzeń.
Poszczególne urządzenia będą składały się z następujących głównych podzespołów:
1. Hybrydowy piec cynkowniczy
Lp. Nazwa podzespołu
1 Obudowa
2 Izolacja termiczna
3 Hybrydowy system grzejny
4 Wanna ceramiczna
5 Pokrywa z kabiną
6 Instalacja kominowa
7 Kanały spalinowe
8 Szafa sterownicza
9 Instalacja elektryczna
2. Hybrydowa suszarka cynkownicza
Lp. Nazwa podzespołu
1 Obudowa
2 Izolacja termiczna
3 Hybrydowy system grzejny
5 Pokrywa
7 Kanały spalinowe
8 Szafa sterownicza
9 Instalacja elektryczna
3. Hybrydowe gniazdo cynkownicze
Lp. Nazwa podzespołu
1 Zestawienie gniazda cynkowniczego
2 Założenia branżowo fundamentowe pod posadowienie gniazda cynkowniczego
Nadzór nad budową hybrydowego gniazda cynkowniczego składającego się z hybrydowego pieca cynkowniczego z wanną ceramiczną oraz hybrydowej suszarki cynkowniczej:
Podstawowym celem w trakcie nadzoru autorskiego jest:
1. wsparcie techniczne podmiotu realizującego budowę hybrydowego gniazda cynkowniczego z zakresu dokumentacji technicznej, oraz przyjętych rozwiązań technicznych,
2. wprowadzanie niezbędnych zmian w opracowanej dokumentacji technicznej na etapie produkcyjnym,
3. nadzór autorski nad budową gniazda cynkowniczego na etapie produkcji
4. nadzór autorski nad pracami montażowymi gniazda cynkowniczego w miejscu docelowym, czyli w miejscowości Dobrzeń Wielki na działce nr 134, gmina Dobrzeń Wielki, pow. Opolski, woj. opolskie.
Dokumentacja projektowa gniazda cynkowniczego powinna zawierać informacje niezbędne dla Wykonawcy do wyprodukowania urządzenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 października 2008 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla maszyn (§58.1 oraz §59.1).
Przedmiotowe zapytanie ofertowe dotyczy zawarcia umowy warunkowej, która wejdzie w życie pod warunkiem podpisania umowy o dofinansowanie pomiędzy PROTEC Sp. z o.o. a Narodowym Centrum Badań i Rozwoju na dofinansowanie w/w projektu.
Sposób płatności:
Wykonanie projektu technicznego:
Zamawiający dopuszcza płatność zaliczkową w wysokości max. 50% wartości zamówienia z należnym podatkiem VAT. Płatność będzie dokonana w ciągu 7 dni od dnia przesłania zlecenia Wykonawcy.
Pozostała wartość usługi płatna w ciągu 30 dni po podpisaniu protokołu odbioru, na podstawie faktury. .
Nadzór autorski:
Termin realizacji zamówienia to 5 miesięcy. Łączna kwota wynagrodzenia na prowadzenie nadzoru autorskiego będzie podzielona na 5 transz, każda płatna co miesiąc na podstawie faktury VAT.

CPV: 71248000-8, 71320000-7, 73000000-2

Dokument nr: 2024-63488-185237, 3/2024/FENG

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-02-29

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-03

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
opolskie
Powiat
opolski
Gmina
Dobrzeń Wielki
Miejscowość
Chróścice

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
a) zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy w sytuacji:
? wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca lub Zamawiający nie mogli przewidzieć na etapie publikacji Zapytania ofertowego lub składania oferty i nie jest przez nich zawiniona. Termin realizacji Umowy zostanie wydłużony o czas niezbędny do eliminacji okoliczności, za które Zamawiający lub Wykonawca nie odpowiadają;,
? wystąpienia siły wyższej, tj. zdarzenia nadzwyczajnego i zewnętrznego, na którego wystąpienie i trwanie Zamawiający lub Wykonawca nie mają wpływu oraz któremu nie byli w stanie zapobiec pomimo dołożenia należytej staranności. W takim przypadku termin realizacji Umowy zostanie wydłużony o czas wystąpienia przypadku siły wyższej oraz usuwania jego skutków;
? Zawieszenia prac przez Zamawiającego z powodów wystąpienia przyczyn technicznych lub organizacyjnych, opóźnień w realizacji prac badawczo-rozwojowych, opóźnień w dostawie elementów do budowy gniazda cynkowniczego, opóźnień w montażu, opóźnień w budowie hali w której ma się znajdować gniazdo cynkownicze, okresowo uniemożliwiających kontynuowanie wykonywania przedmiotu umowy, o czas zawieszenia. O zawieszeniu Zamawiający powiadomi Wykonawcę wskazując przyczynę zawieszenia.
? konieczności wprowadzenia zmian w projekcie Zamawiającego wymagających akceptacji Instytucji Pośredniczącej. W takim przypadku termin realizacji zamówienia może zostać wydłużony o czas odpowiadający okresowi od złożenia wniosku o zmianę projektu przez Zamawiającego do czasu akceptacji zmian przez Instytucję Pośredniczącą.
? wydłużenia okresu realizacji projektu, wydłużenia okresu realizacji poszczególnych zadań w projekcie lub w przypadku opóźnienia w zawarciu umowy o dofinansowanie co skutkować będzie późniejszym okresem uruchomienia projektu. Termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas wydłużenia zadań, czy opóźnienia w zawarciu umowy.
? zmiany harmonogramu realizacji projektu wynikającej z postanowień umowy Zamawiającego z NCBR.
b) Wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie może ulec zmianie w następujących przypadkach:
? Zmiana obowiązującej stawki VAT. W takiej sytuacji wynagrodzenie ulegnie zmianie w sposób odpowiedni, tak aby odpowiadało zaktualizowanej stawce tego podatku dla zakresu dostaw objętego umową, który na dzień zmiany stawki podatku nie został jeszcze rozliczony. Wynagrodzenie netto Wykonawcy pozostaje bez zmian.
? zmiany regulacji prawnych obowiązujących w dniu złożenia oferty przez Wykonawcę lub podpisania umowy, która będzie wnosiła nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek tematu ujętego umową.
? w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez Strony, której wystąpienia Strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności oraz w zakresie zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia wynikającego z zwiększenia lub zmniejszenia zakresu umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy - o wartość wykonanych/ niewykonanych prac w ramach Przedmiotu Umowy;
? zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia wykonawcy w sytuacji wcześniejszego rozwiązania lub odstąpienia od Umowy w razie osiągnięcia satysfakcjonujących dla Zamawiającego efektów przed upływem założonego czasu trwania Umowy albo w razie stwierdzenia, iż dalsze wykonywanie Przedmiotu Umowy nie jest konieczne lub jest bezcelowe z naukowego lub ekonomicznego punktu widzenia
c) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;
d) wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie i sposobie wykonania przedmiotu zamówienia
e) w przypadku oczywistych omyłek pisarskich;
f) zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacjach określonych w sekcji 3.2.4 pkt. 4 lit. b) - e) Wytyczne dotyczące kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027.
g) zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w przypadku otrzymania decyzji jednostki finansującej projekt zawierającej zmiany zakresu zadań, terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których Zamawiający zostanie zobowiązany.
h) Zamawiający dopuszcza możliwość zmianę zakresu prac objętych umową, w przypadku wystąpienia konieczności zrealizowania zleconych prac przy zastosowaniu innych zasobów technicznych niż wskazane w ofercie, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Umowy.
2. Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają zgody Zamawiającego i Wykonawcy i formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu podpisanego przez obie strony.
3. Warunki wprowadzenia zmiany do umowy:
1) Strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1 powyżej.
2) Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie.
3) Złożony wniosek przez stronę inicjującą zmianę musi zawierać:
a) opis propozycji zmiany;
b) uzasadnienie zmiany;
c) opis wpływu zmiany na warunki realizacji umowy.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Wykonawca dysponuje wiedzą i doświadczeniem z zakresu projektowania urządzenia/urządzeń do cynkowania ogniowego i nadzoru autorskiego nad jego budową, tj. w okresie od 01.01.2018 roku do upływu terminu składania ofert wykonał należycie minimum dwie usługi z zakresu projektowania urządzenia/urządzeń do cynkowania ogniowego i prowadził nadzór nad jego budową (piece cynkownicze i/lub suszarki cynkownicze).
Z racji tego, iż wielu Wykonawców specjalizuje się w kompleksowym wykonawstwie w/w urządzeń (tj. projektowaniu, produkcji, montażu i nadzorze) Zamawiający uzna również ten warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie od 01.01.2018 do upływu terminu składania ofert wykonał należycie minimum dwie dostawy urządzeń do cynkownia ogniowego (piece cynkownicze i/lub suszarki cynkownicze), pod warunkiem że w ramach wykonywanych dostaw wchodziło również projektowanie urządzeń do cynkowania ogniowego (piece cynkownicze i/lub suszarki cynkownicze) i nadzór autorski nad ich budową. W tym celu, Wykonawca w kolumnie 4 załącznika nr 1 odpowiada na pytanie ,,Czy zamówienie obejmowało wykonanie projektu technicznego i jego nadzór autorski". Zamawiający nie wymaga aby ta informacja była zawarta w referencjach (Wykonawca nie ma wpływu na treść referenci).
W celu oceny spełnienia przez Wykonawcę niniejszego warunku, Wykonawca składa wraz z ofertą wypełniony Załącznik nr 1 ,,Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału". Dodatkowo dla potwierdzenia, iż zamówienia te zostały wykonane należycie, Wykonawca musi przedstawić dokumenty poświadczające należyte wykonanie zamówień określonych w/w oświadczeniu np. referencje i/lub poświadczenia i/lub bezusterkowe protokoły zdawczo odbiorcze ze zrealizowanych prac. Jeśli referencje, protokoły lub poświadczenia nie zawierają informacji kiedy miało miejsce wykonanie zamówienia to należy przedstawić dodatkowo inny dokument potwierdzający datę wykonania zamówienia.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Podstawy wykluczenia z postępowania:
1) Z udziału w postępowaniu zostaną wykluczone podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a wy-konawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co naj-mniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii pro-stej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
c) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
Sposób dokonywania oceny: Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi w formule ,,spełnia /nie spełnia". Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie (Załącznik nr 2 do Zapytania).
2) Z udziału w postępowaniu zostaną wykluczeniu Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodo-wego (Dz.U.poz.835).
Sposób dokonywania oceny: Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi w formule ,,spełnia /nie spełnia". Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie (Załącznik nr 2 do Zapytania).
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
DOKUMENTY, JAKIE WINIEN DOSTARCZYĆ WYKONAWCA, SKŁADAJĄC OFERTĘ
- Wypełniony formularz oferty z oświadczeniami (załącznik nr 2 do zapytania)
- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału (załącznik nr 1 do zapytania) wraz z referencjami.
- W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika/osobę upoważnioną pełnomocnictwo/upoważnienie należy dołączyć do oferty.
- W przypadku gdy Wykonawca nie jest zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej do oferty należy dołączyć inny dokument rejestrowy, z którego wynika prawo do reprezentacji podmiotu. Jeśli dokument jest w języku obcym również należy dołączyć tłumaczenie na język polski (w tym przypadku wystarczające będzie tłumaczenie części dot. reprezentacji podmiotu). W przypadku spółek cywilnych należy dołączyć kopię umowy spółki jeśli dokumenty nie zostały podpisane przez wszystkich wspólników.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-02-21
Data ostatniej zmiany
2024-02-21 15:05:48

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
1) Cena netto: 100 pkt
Ocenie podlega cena łączna netto oferty. Cena netto to wartość bez podatku VAT.
Wartość punktowa w niniejszym kryterium obliczana będzie w sposób następujący:
Zgodnie z zapytaniem ofertowym - zał.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Krzysztof Wolny
tel.:
e-mail: krzysztof.wolny@protec.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.