Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remonty cząstkowe nawierzchni dróg i ulic |
Data zamieszczenia: | 2024-02-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miasto Jastrzębie-Zdrój Aleja Józefa Piłsudskiego 60 44-335 Jastrzębie-Zdrój powiat: Jastrzębie-Zdrój 32 4785133 bzp@um.jastrzebie.pl https://platformazakupowa.pl/pn/um_jastrzebiezdroj |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Jastrzębie-Zdrój |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 32 4785133 |
Termin składania ofert: | 2024-03-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remonty cząstkowe nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Jastrzębia-Zdroju Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Zamówienie obejmuje: - Remont cząstkowy nawierzchni dróg asfaltowych (1500 m2), - Uzupełnienie ubytków frezem (500 m2), - Uzupełnienie ubytków kruszywem (100 m2), - Wymiane fragmentu drogi (50 m2), - Nakładki asfaltowe (1000 m2), - Awaryjne naprawa uszkodzeń (100 m2). Wykaz dróg przeznaczonych do remontu cząstkowego będzie przekazywany przez Zamawiającego Wykonawcy, w zależności od stanu nawierzchni z podaniem terminu jego wykonania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna w wersji elektronicznej: - przedmiary robót w formie kosztorysów ślepych - załącznik nr 8 do SWZ CPV: 45233220-7 Dokument nr: 2024/BZP 00213815, BZP.271.271.6.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-03-08 09:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/um_jastrzebiezdroj 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W przedmiotowym postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami (w szczególności składanie ofert, oświadczeń, wymiana informacji, przekazywanie dokumentów lub oświadczeń) odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344 z późn. zm.) za pośrednictwem strony https://platformazakupowa.pl/um_jastrzebiezdroj 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie. Rejestracja i konto na Platformie jest darmowe. Sposób założenia konta opisany został w instrukcji znajdującej się pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 2. Informacje o wymaganiach technicznych niezbędnych do wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej znajdują się w Regulaminie Platformy, znajdującym się pod linkiem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz w instrukcjach, o których mowa w pkt. 1. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Z uwagi na limit znaków w niniejszym ogłoszeniu Zamawiający informuje, że klauzula informacyjna dotycząca obowiązków Zamawiającego wynikających z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (ue) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/we, jest zawarta w rozdziale 32 Specyfikacji Warunków Zamówienia Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/um_jastrzebiezdroj TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-03-08 09:00 Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy - strona https://platformazakupowa.pl/um_jastrzebiezdroj Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.271.6.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Zamówienie obejmuje: - Remont cząstkowy nawierzchni dróg asfaltowych (1500 m2), - Uzupełnienie ubytków frezem (500 m2), - Uzupełnienie ubytków kruszywem (100 m2), - Wymiane fragmentu drogi (50 m2), - Nakładki asfaltowe (1000 m2), - Awaryjne naprawa uszkodzeń (100 m2). Wykaz dróg przeznaczonych do remontu cząstkowego będzie przekazywany przez Zamawiającego Wykonawcy, w zależności od stanu nawierzchni z podaniem terminu jego wykonania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna w wersji elektronicznej: - przedmiary robót w formie kosztorysów ślepych - załącznik nr 8 do SWZ 4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak 4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu robót budowlanych, tj.: - remont cząstkowy nawierzchni dróg asfaltowych, - uzupełnienie ubytków frezem, - uzupełnienie ubytków kruszywem, - wymiana fragmentu drogi, - wykonanie nakładki asfaltowej, - awaryjne naprawy uszkodzeń. Wartość przewidywanych zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych nie przekroczy kwoty 212 990,22 zł brutto. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który spełni poniższe warunki: a/ nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 poz. 835). b/ Wykonawca udokumentuje, że dysponuje lub będzie dysponować przy wykonywanych pracach osobą przyjmującą obowiązki: kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami o specjalności drogowej; Uwaga: W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczypospolitej Polski wymaga się od wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.). Warunki zawartej umowy, dotyczącej zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, będą tożsame z warunkami opisanymi w projekcie umowy dotyczącej zamówienia podstawowego. Termin realizacji zostanie uzgodniony na etapie zawarcia umowy na roboty powtórzeniowe. 2. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 3. Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej. 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1) Wykonawca winien udokumentować, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zadania związane z remontem cząstkowym nawierzchni asfaltowych, których wartość winna wynosić min. 200 000,00 brutto zł łącznie. Przez zadanie Zamawiający rozumie wykonanie zakresu robót w ramach jednej umowy, zlecenia na rzecz danego Zamawiającego. UWAGA: W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa powyżej, powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, winien wykazać wyłącznie zadania, w wykonaniu których bezpośrednio uczestniczył. 2) Wykonawca udokumentuje, że dysponuje lub będzie dysponować przy wykonywanych pracach osobą przyjmującą obowiązki kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami o specjalności drogowej, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Uwaga: W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczypospolitej Polski wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.). 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz ofertowy - według załącznika nr 1, 2) Wycena - według załącznika nr 1a, 3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby - według załącznika nr 5 lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - jeżeli wykonawca polega na zdolnościach podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy), 4) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - według załącznika nr 6, 5) Pełnomocnictwo - wg załącznika nr 4 (jeżeli dotyczy), 6) Kosztorys uproszczony obejmujące wszystkie pozycje ujęte w kosztorysie ślepym (przedmiarze robót) wg załącznika nr 8 (Uwaga: Wycena wszystkich robót winna być opracowana w formie kosztorysu uproszczonego zawierającego podstawę podanej wyceny, opis robót, jednostkę obmiarową, ilość, cenę jednostkową oraz wartość pozycji w wyliczeniu do 2 miejsc po przecinku. W celu sprawniejszej weryfikacji kosztorysu zaleca się dodatkowo przedłożyć go w postaci pliku Excel. Wersję szczegółową kosztorysu Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Przykładowy wzór pełnomocnictwa - załącznik nr 4 do SWZ. Uwaga: Pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się zamówienie. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarnie odpowiedzialność za realizację zamówienia. 2. Obowiązek złożenia oświadczenia dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia, o czym mowa w Rozdziale 21 pkt 1 oraz Rozdziale 20 przez każdego z Wykonawców. 3. Obowiązek złożenia oświadczenia, z którego wynikać będzie, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy według załącznika nr 6 do SWZ. 4. Sposób spełnienia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunków udziału w postępowaniu (powyższą kwestię reguluje art. 58 ust. 4 ustawy PZP): W przypadku Wykonawców występujących wspólnie spełnianie warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej określone w Rozdziale 21 pkt 1 mogą być spełniane łącznie. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Zakazuje się zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień § 18 ust. 2 - 5 umowy. 2. Z uwagi na limit znaków w niniejszym ogłoszeniu Zamawiający informuje, iż rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały szczegółowo określone w § 18 i 19 projektowanych postanowień umownych stanowiących załącznik nr 9 do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-04-06 |
© eurobudowa.pl 2004-2025