Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont obiektu sakralnego Kościoła

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont obiektu sakralnego Kościoła

Data zamieszczenia: 2024-02-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Zesłania Ducha Świętego w Lalikach
Laliki 159
34-373 Zwardoń
powiat: żywiecki
33 8637190 wew. 23 wew. 40, 510 303 719
przetargi@milowka.com.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Zwardoń
Wadium: ---
Nr telefonu: 33 8637190 wew. 23 w
Termin składania ofert: 2024-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Dla zadania pn.:
,,Prace konserwatorskie kościoła Najświętszej Marii Panny Nieustającej Pomocy
w Lalikach"
BB- BB-
Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
Zabytków.I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest remont obiektu sakralnego Kościoła Najświętszej Marii Panny Nieustającej Pomocy w Lalikach
w
przysiółku Pochodzita znajdującego się na działce nr ewid. 132/1 w Lalikach.
Kościół wpisany jest do rejestru zabytków województwa śląskiego pod nr A/559/2019 decyzją z dnia 14.10.2019 r.
Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
2. Planowane prace są następujące:
- impregnacja pokrycia dachu wykonanego z gontu drewnianego,
- konserwacja szalunku drewnianego,
- konserwacja stolarki drzwiowej i okiennej,
- konserwacja kamiennego cokołu, schodów oraz murków.
UWAGA!!!
ZAKRES PRAC NIE OBEJMUJE KONSERWACJI OGRODZENIA WOKÓŁ KOŚCIOŁA, KTÓRY ZOSTAŁ UWZGLĘDNIONY W
PROGRAMIE PRAC KONSERWATORSKICH.
Do obowiązków Wykonawcy będzie należało opracowanie sposobu postępowania z zabytkiem po wykonaniu prac budowlanych oraz prowadzenie
dokumentacji przebiegu wskazanych w pozwoleniu prac i przekazanie jej wojewódzkiemu konserwatorowi zabytków w terminie do 3 miesięcy
od dnia zakończenia tych prac.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia precyzuje PROGRAM PRAC KONSERWATORSKICH (załącznik nr 7 do SWZ) oraz Pozwolenie
Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (załącznik nr 8 do SWZ).
Roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia należy wykonać zgodnie z niniejszą SWZ, zasadami sztuki budowlanej, wiedzą
techniczną, obowiązującymi przepisami i normami. Zobowiązanie wykonania robót zgodnie z powyższymi dokumentami nie zwalnia Wykonawcy
m. in. od obowiązku weryfikacji tej dokumentacji w trakcie trwania umowy i zgłaszania Zamawiającemu wykrytych w niej wad czy uchybień
skutkujących możliwością niedochowania warunków umowy lub naruszeniem przepisów prawa.
Parafia nie przewiduje obowiązku odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do
realizacji zamówienia dostępnych na miejscu.

CPV: 45 000 000 - 7, 45 210 000 - 2, 45 212 360 - 7

Dokument nr: 1.2024

Otwarcie ofert: 15. Miejsce i termin otwarcia ofert.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 28.03.2024 r. o godz. 10.30 w Urzędzie Gminy Milówka przy Ul. Jana Kazimierza 123; 34-360 Milówka.16.
Tryb otwarcia ofert i oceny ofert.
Otwarcie ofert nie jest jawne.

Składanie ofert:
IV. ZASADY UCZESTNICTWA W POSTĘPOWANIU I WYBORU OFERT
Składanie ofert:
1. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy Milówka Ul. Jana Kazimierza 123, dziennik podawczy w terminie do 28.03.2024 r.
do
godz. 10.00.

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 30.08.2024 r.

Wymagania:
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.)
udzielenia zamówienia:
a) Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.).
b)
Parafia Zesłania Ducha Świętego w Lalikach ogłosiła postępowanie zakupowe nr 1.2024 na swojej stronie internetowej pod adresem
https://www.laliki.wiara.org.pl/ .
Informacje o miejscu ogłoszenia tego postępowania przez Parafię oraz samo ogłoszenie wraz z załącznikami zostały również opublikowane
przez Gminę Milówka na stronie internetowej http://www.bip.milowka.com.pl/ w zakładce Zamówienia publiczne ?Przetargi.
c) Warunki przystąpienia do udziału w postępowaniu zostały opisane w Rozdziale II niniejszego ogłoszenia do postępowania zakupowego
Nr
1.2024.
d) Postępowanie zakupowe o udzielenie zamówienia jest jawne z uwzględnieniem obowiązku traktowania na równych prawach wszystkich
Wykonawców, uczestniczących w postępowaniu gwarantującym zachowanie uczciwej konkurencji transparencji.
e) Parafia zastrzega sobie prawo do wystąpienia z zapytaniem dotyczącym dodatkowych informacji, dokumentów, zaświadczeń lub wyjaśnień
w szczególności w związku z weryfikacją oświadczeń złożonych przez oferentów.
f) Parafia zastrzega sobie możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania bez uzasadnienia.
g) Parafia zobowiązuje się do poddania ewentualnych sporów w relacjach z Wykonawcami o roszczenia cywilnoprawne w sprawach,
w
których zawarcie ugody jest dopuszczalne, mediacjom lub innemu polubownemu rozwiązaniu przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii
Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osobą prowadzącą inne polubowne rozwiązanie sporu.II. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Parafia określa warunku udziału w postępowaniu:
1) zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Warunek dotyczący zdolności zawodowej zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia tj. :
o kwalifikacje i umiejętności: jedną osobę posiadającą uprawnienia do przyjęcia obowiązku kierowania pracami budowlanymi przy zabytkach
nieruchomych zgodnie z wymogami art. 37c. ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity Dz.
U. z 2022 poz. 840) oraz Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 sierpnia 2018 r. w sprawie prowadzenia prackonserwatorskich, prac restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków albo na Listę Skarbów
Dziedzictwa oraz robót budowlanych, badań architektonicznych i poszukiwań zabytków (Dz. U. z 2021 r. poz. 81) - załącznik nr 5.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców
na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
II. DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW
Do oferty należy dołączyć:
1)Wypełniony Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SWZ;
2)kosztorys ofertowy uproszczony;
3)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SWZ;
4)Oświadczenie RODO - załącznik nr 3 do SWZ;
5)w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do
reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego;
6)pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy w powyższym
zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych - postanowienie niniejsze stosuje się odpowiednio do reprezentowania wykonawcy
powołanego i funkcjonującego na podstawie przepisów ustaw;
7)Oświadczenie oferenta o zdolności finansowej do wykonania inwestycji, pokrytej w całości z własnych środków finansowych, z uwagi na
ryczałtowy charakter wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia w jednej transzy - załącznik nr 6 do SWZ;8)
Wykaz osób składany w celu oceny oferty z zastosowaniem kryterium - doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia wraz
z informacjami na temat: posiadanych kwalifikacji zawodowych (rodzaj i zakres uprawnień oraz nazwa specjalności), zakresu
wykonywanych czynności przy wykonywaniu zamówienia, podstawa dysponowania osobami - załącznik nr 5 do SWZ;
9)Oświadczenie dotyczące przepisów sankcyjnych związanych z wojną na Ukrainie - załącznik nr 10 do SWZ
2.W przypadku powoływania się na zasoby podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w
postępowaniu - zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby
realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy, a także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające
brak podstaw wykluczenia tego podmiotu i spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się
na jego zasoby.
3. Dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
a) Potencjał podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy)
- W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postepowaniu, wykonawca może polegać na potencjale podmiotu trzeciego. Podmiot
trzeci, na potencjał którego wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, nie może podlegać
wykluczeniu.
- Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu
udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy
środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.- Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub
ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie
zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
- Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają
spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda,
aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że
samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
- Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby,
jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
Załącznik nr 4 stanowi projekt umowy. Parafia przyjmuje, że postanowienia projektu umowy nie zakwestionowane pisemnie w ofercie zostaną
uznane przez Wykonawcę za wiążące w chwili podpisania umowy.
III. KRYTERIUM WYBORU OFERTY.
1. Przy ocenie ofert i wyborze najkorzystniejszej oferty Parafia będzie się kierowała następującym kryterium:
cena brutto
- 100%,
2. Liczba punktów przyznanych przez członków komisji przetargowej dla kryteriów zostanie wyliczona według następującego wzoru :C brutto oferty z najniższą ceną
C =
x 100%
C brutto oferty badanej
3. Do formularza ofertowego należy wpisać okres udzielonej gwarancji. Zamawiający wymaga 36 miesięcy jako minimalnego okresu gwarancji
rękojmi udzielonych przez Wykonawcę na wykonane roboty.
i
4. Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i nie podlegających odrzuceniu.
5. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę długości gwarancji krótszego niż 36 miesięcy, Zamawiający ofertę odrzuci. W przypadku, gdy
Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego okresu gwarancji Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje minimalny okres gwarancji,
tj. 36 miesięcy.
6.
Za
najkorzystniejszą
( kryterium cena)
zostanie
uznana
oferta,
która
uzyskała
największą
łączną
ilość
punktów
7. Maksymalną ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć wykonawca wynosi 100 pkt.
8. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji na przedmiot zamówienia.
9. Kosztorys ofertowy uproszczony opracowany według kolejności pozycji wyszczególnionych w przedmiarach robót. Wykonawca określi ceny
jednostkowe netto oraz wartości netto dla wszystkich wymienionych pozycji, a następnie zsumuje je i powiększy o podatek od towarów i usług
(VAT) wg obowiązujących stawek. Wyliczoną kwotę brutto Wykonawca wpisze do formularza ofertowego. Rozliczenia będą prowadzone
w
złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
10. Cenę ofertową należy podać cyfrowo i słownie.11.Wykonawca zobowiązany jest zastosować stawkę VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów
i usług.
12. Cena ryczałtowa oferty powinna obejmować pełen zakres zamówienia wynikający z dokumentacji ponadto uwzględniać wszystkie niezbędne
koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia leżące po stronie Wykonawcy.
13. Jeżeli Wykonawca w wycenionym przedmiarze robót nie wyceni pozycji, wpisze dla danej pozycji wartość 0 zł, opuści (usunie) pozycję lub
scali pozycje - Parafia zwróci się do Wykonawcy o wyjaśnienie treści oferty, czy pozycje te zostały wycenione w innych pozycjach
kosztorysowych i czy będą wykonane na etapie realizacji robót.
14.Wykonawca, obliczając cenę oferty, musi zawrzeć w kosztorysie ofertowym wszystkie pozycje wraz z ich opisem zawartym w przedmiarze
robót oraz ilości robót opisane w przedmiarze robót.
15. Cena ofertowa brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, zgodnie
dokumentacją projektową.
z
16. Oferowana przez wykonawcę cena stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za realizację przedmiotu zamówienia. Każdy z Wykonawców
może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić.
17. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
2. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia Osoba podpisująca ofertę
musi być upoważniona do reprezentowania Oferenta.3. Oferenci, którzy przekażą listownie oferty na adres wskazany w Rozdziale IV pkt. 1 SWZ powinni zadbać o to, aby dotarły one na wskazany
adres przed terminem otwarcia ofert. Zaleca się korzystanie z usług przesyłek rejestrowanych lub kurierskich, aby mieć pewność dostarczenia
oferty w odpowiednim czasie i uniknąć ewentualnych problemów z zatwierdzeniem oferty ze względu na opóźnienia
w dostawie
poczty.
4. Bez względu na wybrany sposób składania ofert, oferenci powinni upewnić się, że ich dokumenty są kompleksowe, zgodne z wymaganiami
ogłoszenia o zamówieniu, oraz że są odpowiednio podpisane i opieczętowane, aby uniknąć ewentualnych nieścisłości czy problemów
w
procesie oceny ofert.
5. Ofertę należy składać z dopiskiem: ,,OFERTA NA: ,,Prace konserwatorskie kościoła Najświętszej Marii Panny Nieustającej Pomocy
w Lalikach" NIE OTWIERAĆ WCZEŚNIEJ NIŻ W DNIU 28.03.2024 r. DO GODZ. 10.30.
6. Oferent przed upływem terminu składania ofert może wprowadzić zmiany do złożonej oferty. Zmiany należy złożyć według takich samych
zasad jak składanie ofert, z dopiskiem ,,ZMIANA OFERTY" na kopercie.
7. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert może wycofać złożoną ofertę.
8. Wycofanie oferty należy złożyć według takich samych zasad jak składanie ofert, z dopiskiem ,,WYCOFANIE OFERTY" na kopercie.
9. Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcjum/spółka cywilna) powinni spełniać następujące wymagania:
a) Ponoszą solidarną odpowiedzialność za realizację zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniuo
udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniui
zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego,
b) Ustanowienie pełnomocnika dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi być stwierdzone
pełnomocnictwem załączonym do oferty, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza,c) Parafia będzie zwracać się do wyznaczonego reprezentanta z wszelkimi sprawami związanymi z prowadzonym postępowaniem
i
realizacją przedmiotu zamówienia,
d) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia będą dokonywane wyłącznie z pełnomocnikiem,
e) W przypadku, gdy oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, Parafia przed podpisaniem umowy
może żądać przedstawienia umowy regulującej ich współpracę.
10. Za termin złożenia oferty przyjmuje się termin dostarczenia oferty do Urzędu Gminy Milówka ul. Jana Kazimierza 123, dziennik podawczy,
w tym godzina dostarczenia.
11. Każdy z Wykonawców może zwrócić się na adres e-mail: przetargi@milowka.com.pl o udzielenie wyjaśnień dotyczących treści niniejszego
zaproszenia do składania ofert. Udzielenie wyjaśnień dotyczących treści zaproszenia do składania ofert odbędzie się niezwłocznie, jednak nie
później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie wpłynął na podany adres e-mail, nie
później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
12. Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
17.
Oczywiste omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny.
Parafia
poprawi
oczywiste
pisarskie
i
omyłki
rachunkowe
w
obliczeniu
ceny
i niezwłocznie zawiadomi o tym Wykonawcę.
18.
Dopuszczalność zmian ,,Specyfikacji Warunków Zamówienia".
1) W szczególnie uzasadnionych przypadkach przed upływem terminu składania ofert Parafia może zmodyfikować treść Specyfikacji
Warunków Zamówienia. Każda wprowadzona przez Parafię zmiana stanie się częścią Specyfikacji Warunków Zamówienia.
2) Parafia - w razie potrzeby - przedłuży termin składania ofert w celu umożliwienia Wykonawcom uwzględnienia w przygotowanych
ofertach otrzymanych wyjaśnień i uzupełnień SWZ.
V. WYNIKI POSTĘPOWANIA, WARUNKI ZAWARCIA UMOWY ORAZ WNIESIENIE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO
WYKONANIA UMOWY.
1. Parafia udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w niniejszym ogłoszeniu
o
postępowaniu zakupowym i została oceniona jako najkorzystniejsza na podstawie podanych kryteriów wyboru.
2. Parafia powiadomi o wyniku postępowania wszystkich Wykonawców, przesyłając niezwłocznie zawiadomienie o wyniku postępowania,
zamieszczając ogłoszenie o wyborze oferty na stronie internetowej Parafii https://www.laliki.wiara.org.pl/ oraz na stronie gminy Milówka
http://www.bip.milowka.com.pl/ .
3. Parafia w informacji o wyniku postępowania wskaże firmę (nazwę) i siedzibę Wykonawcy, którego oferta została wybrana oraz cenę tej oferty.4. Parafia doręczy niezwłocznie zawiadomienie o wyborze oferty do Wykonawcy, którego oferta została wybrana wraz z wskazaniem terminu i
miejsca zawarcia umowy.
5. Od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wymagane będzie wniesienie, przed zawarciem umowy,
zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 3 % ceny całkowitej (brutto) podanej w ofercie za wykonanie całości
przedmiotu zamówienia. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Zabezpieczenie
powinno być wniesione w pieniądzu, przelewem na konto Parafii: Bank Spółdzielczy w Rajczy nr: 44 8125 0008 0009 6478 2000 0010
Parafii potwierdzenie przelewu najpóźniej w dniu zawarcia umowy. Parafia zwróci zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania umowy
i uznania przez Parafię za należycie wykonaną.
VI. RAŻĄCO NISKA CENA.
1. Cena rażąco niska to cena nierealna, niepozwalająca na realizację zamówienia z należytą starannością, wskazująca na zamiar realizacji
zamówienia poniżej kosztów własnych Wykonawcy, niepozwalająca na wygenerowanie przez niego zysku, znacznie odbiegająca od cen
rynkowych innych, takich samych lub podobnych rodzajów zamówień, wskazującą na możliwość wykonania zamówienia poniżej kosztów
wytworzenia usługi.
2. Przy kalkulacji rażąco niskiej ceny, będą brane pod uwagę następujące kryteria:
1. Kwota przeznaczona na realizację danej inwestycji,
2. Kwoty ofert.
3. Powyższe kryteria zostaną zsumowane, a następnie wyliczona w ten sposób kwota zostanie podzielona na liczbę wszystkich ofert (średnia
arytmetyczna).4. Za rażąco niską cenę zostanie uznana oferta, której cena będzie niższa o 30% od wyliczonej średniej arytmetycznej.
VII. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ
1. Wykonawcom, których interes prawny w ich ocenie doznał uszczerbku nie przysługują żadne środki ochrony prawnej.
2. Zamawiający ma prawo odwołania lub unieważnienia przetargu według swoich potrzeb.
PROJEKT UMOWY - załącznik nr 4 do SWZ
1. Załącznik nr 4 do SWZ stanowi projekt umowy. Zamawiający przyjmuje, że postanowienia projektu umowy nie zakwestionowane pisemnie
w ofercie zostaną uznane przez Wykonawcę za wiążące w chwili podpisania umowy.

Uwagi:
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH RODO
Postępowanie zakupowe prowadzone jest zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych zwane dalej RODO).
Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia
września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2023 r. poz. 1605 ze zm.).

Kontakt:
13. Uprawnieni do kontaktów z oferentami są:
Patrycja Bogdał - w sprawach proceduralnych tel. 33 8637190 wew. 23.
Bartłomiej Majiczek - w sprawach merytorycznych tel. 33 8637190 wew. 40.
ks. Andrzej Ślęczka - w sprawach merytorycznych tel. 510 303 719.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.