Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Odtworzenie zabytkowych elementów obiektu

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Odtworzenie zabytkowych elementów obiektu

Data zamieszczenia: 2024-02-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiat Prudnicki
ul. Kościuszki 76
48-200 Prudnik
powiat: prudnicki
tel. 077 4381700, fax. 077 4381701, tel. 77 438 17 46
Województwo: opolskie
Miasto: Prudnik
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 077 4381700, fa
Termin składania ofert: 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ
Dla zadnia p.n.:
,,Odtworzenie zabytkowych elementów obiektu
Zakładu Opieki Zdrowotnej w Białej"
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość szacunkowa
jest mniejsza niż 130 000 zł netto.
2. Nazwa przedmiot zamówienia:
,,Odtworzenie zabytkowych elementów obiektu
Zakładu Opieki Zdrowotnej w Białej"
2.1. Opis przedmiotu zamówienia
Zakres prac i robót objętych zamówieniem obejmuje:
- Renowacja dwoje drzwi wejściowych do budynku szpitala,
- Wymianę obróbek blacharskich na budynku szpitala,
- Wymianę rynien dachowych na budynku szpitala,
- Wymianę rur spustowych na budynku szpitala,
- Wymianę instalacji odgromowej na budynku szpitala.
Ponadto zamówienie obejmuje:
- Organizację i zagospodarowanie placu budowy,
- Wykonanie wszystkich innych prac, robót i czynności niezbędnych do prawidłowej
realizacji przedmiotu zamówienia.

CPV: 45453100-8, 45261000-4, 45312311-0

Dokument nr: WI.7013.1.2024

Składanie ofert:
.Oferty należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego w Prudniku,
ul. Kościuszki 76, 48-200 Prudnik: w formie pisemnej umieszczając
ją w zamkniętym opakowaniu, w terminie do 29 marca 2024 r. do godz. 1200 ,
pokoju nr 102 (sekretariat), Opakowanie powinno być oznaczone nazwą (firmy)
i adresem Wykonawcy, zaadresowane następująco:
Powiat Prudnicki
48-200 Prudnik, ul Kościuszki 76
Oferta na:
,,Odtworzenie zabytkowych elementów obiektu
Zakładu Opieki Zdrowotnej w Białej"
,,Nie otwierać przed dniem 29.03.2024 r. godz. 1215 "

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania zamówienia do 05 lipca 2024 r.

Wymagania:
Niniejsze zamówienie jest wyłączone spod stosowania ustawy z dnia 11 września
2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019)
3.2. Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany
w fakturze nastąpi w terminie do 30 dni od dnia otrzymania przez
Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności
uważa się datę, w którym Zamawiający wydał swojemu bankowi dyspozycję
polecenia przelewu pieniędzy na konto Wykonawcy.
4. Warunki udziału w postępowaniu:
4.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy:
1) którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują
odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania
zadania.
2) Wykonawca ustanowi kierownika robót posiadającego wiedzę i
doświadczenie przy realizacji robót objętych zakresem inwestycyjnym.
3) Wykonawca udzieli na okres 5 lat gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot
zamówienia.
6. Udzielanie wyjaśnień:
6.1. Wykonawcy mogą do końca połowy upływu wyznaczonego terminu składania
ofert, złożyć pytania do treści niniejszego zaproszenia na adres e-mail:
p.kowalski@powiatprudnicki.pl, po tym terminie Zamawiający nie ma obowiązku
udzielenia wyjaśnień na postawione pytania.
Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 1 dzień
przed upływem terminu składania ofert, które przekazuje wykonawcom.
6.2. W uzasadnionych przypadkach, Zamawiający może zmienić treść zaproszenia,
nie później niż na 1 dzień przed upływem terminu składania ofert. Dokonaną
zmianę treści zaproszenia zamawiający przekazuje niezwłocznie wykonawcom.
7. Opis sposobu przygotowania oferty:
7.1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
7.2. Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia
i nie dopuszcza składania ofert częściowych.
7.3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim (czytelną i trwałą techniką).
7.4. Ofertę stanowi wypełniony ,,Formularz Oferty"
7.5. Wraz z ofertą należy złożyć:
1) pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona
za zgodność z oryginałem przez osobę prawnie reprezentującą wykonawcę
lub przez notariusza) o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych
dokumentów(np. z KRS,CEIDG),
2) kserokopie dokumentów potwierdzających uprawnienia do kierowania
robotami w specjalnościach wymienionych w ust. 4 pkt 2, potwierdzające
posiadanie potencjału kadrowego Wykonawcy do wykonania przedmiotu
zamówienia.
3) Zaparafowany wzór umowy.
7.6. Ofertę podpisuje osoba upoważniona do reprezentowania wykonawcy, zgodnie
z formą reprezentacji wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie
właściwym dla danej formy organizacyjnej wykonawcy, albo przez
upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy.
8.2. Oferty otrzymane po wyznaczonym terminie określonym w pkt 8.1., nie będą
podlegały badaniu i ocenie przez Zamawiającego.
9. Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
9.1. Cena oferty jest to łączna cena, żądana przez wykonawcę obejmująca
wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
9.2. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością
do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający przyjmuje, że cena oferty brutto
podana cyfrowo przez Wykonawcę jest właściwą ceną oferty i ma pierwszeństwo
nad ceną podaną słownie.
10. Opis sposobu wyboru najkorzystniejszej oferty:
10.1.Kryteria wyboru i sposobu oceny ofert:
- najniższej ceny.
10.2. Wybór najkorzystniejszej oferty:
10.2.1. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści
złożonych ofert.
10.2.2. Zamawiający poprawia w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki
rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych
poprawek i zawiadamia o tym niezwłocznie wykonawcę.
10.2.3. Zamawiający odrzuci ofertę, która nie odpowiada treści zaproszenia lub
posiada błąd w obliczeniu ceny oferty, który nie stanowi oczywistej omyłki
rachunkowej i zawiadamia o tym niezwłocznie wykonawcę.
10.2.4. Zamawiający wybierze jako najkorzystniejszą ofertę, która spełnia wszystkie
postawione wymagania udziału w postępowaniu oraz uzyska najwyższą łączną
ilość punktów.
11. Unieważnienie postępowania:
11.1. Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia
publicznego w następujących przypadkach:
1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,
2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie
postępowanie lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym.
12. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
12.1.Zamawiający informację o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierającą
nazwę, siedzibę i adres Wykonawcy oraz cenę i punktację przyznaną w danym
kryterium którego ofertę wybrano:
- pisemnie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty.
12.2. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy:
1) w terminie do 7 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty, wybrany
wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy lub potwierdzenia przyjęcia
do realizacji zlecenia, na warunkach określonych w zaproszeniu i złożonej
oferty,
2) niedotrzymanie przez Wykonawcę terminu o którym mowa powyżej, będzie
przyjęte za odmowę podpisania umowy.

Uwagi:
13. Ochrona danych osobowych:
13.1. Zamawiający informuje, że Administratorem danych osobowych Wykonawcy
jest Powiat Prudnicki, ul. Kościuszki 76, 48-200 Prudnik.
13.2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można
kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu
e-mail: iod@powiatprudnicki.pl
13.3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji.
13.4. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo
zamówień publicznych.
13.5. Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim
zainteresowanym, a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie
zawartych umów.
13.6. Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres obowiązywania
umowy a następnie 5 lat, albo 15 lat w przypadku zamówień
współfinansowanych ze środków UE, począwszy od 1 stycznia roku
kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy.
Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one
uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).
13.7. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych a także,
na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia Parlamentu i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, prawo
sprostowania danych, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania. Osobie,
której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
13.8. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić
Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować
może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.

Kontakt:
5. Sposób komunikacji:
5.1. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów i udzielania informacji jest:
Przemysław Kowalski; tel. 77 438 17 46; e-mail:p.kowalski@powiatprudnicki.pl,

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.