Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Likwidacja nielegalnych składowisk odpadów |
Data zamieszczenia: | 2024-02-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu ul. Mińska 60 54-610 Wrocław powiat: Wrocław Telefon: (+48) 71 35 63 919 zamowienia.publiczne.wroclaw@kowr.gov.pl https://kowr.eb2b.com.pl/ |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Wrocław |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon: (+48) 71 35 |
Termin składania ofert: | 2024-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Likwidacja nielegalnych składowisk odpadów znajdujących się na nieruchomościach będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa na terenie woj. dolnośląskiego Zamówienie podzielono na 7 odrębnych przedmiotów zamówienia: Przedmiot 1 Powiat. M. Wrocław o działka 4 AM-17 obręb Wojszyce, gmina Wrocław o działka 5 AM- 21 obręb Wojszyce, gmina Wrocław o działki 19/1; 19/13 obręb Psie Pole, gmina Wrocław Przedmiot 2 Powiat oławski o działka 877 AM-1 obręb Wójcice, gmina Jelcz Laskowice o działka 27/2 AM-46 obręb Laskowice, gmina Jelcz Laskowice Przedmiot 3 Powiat polkowicki o działka 8/7 AM- 2 obręb 1 Polkowice, gmina Polkowice Przedmiot 4 Powiat zgorzelecki o działka 101 AM-2 obręb Wilka, gmina Sulików o działka 414 AM- 1 obręb Czerwona Woda, gmina Węgliniec Przedmiot 5 Powiat oleśnicki o działki 194/2, 188/1; 187/1 obręb Łuczyna, gmina Dobroszyce Przedmiot 6 Powiat świdnicki o działka 808/18 AM- 3 obręb Roztoka, gmina Dobromierz Przedmiot 7 Powiaty: trzebnicki, kłodzki, polkowicki, strzeliński, złotoryjski o działka 89/50 AM- 1 obręb Rzędziszowice , gmina Zawonia, powiat trzebnicki o działka 204/17 AM- 3 obręb Wierzchowice, gmina Gaworzyce, powiat polkowicki o działka 301/55 AM- 3 obręb Wojbórz, gmina Kłodzko, powiat kłodzki o działka 11/29 AM- 1 obręb Wyszonowice, gmina Wiązów, powiat strzeliński o działka 172/11 AM-4 obręb I Wojcieszów, gmina Wojcieszów , powiat złotoryjski 3.4 Przedmioty zamówienia nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone. 3.5 Zakres prac obejmuje między innymi: a) Sortowanie (segregację) odpadów, b) Załadunek na samochody posegregowanych odpadów, c) Transport odpadów do miejsca ich zbierania lub przetwarzania, d) W przypadku odpadów niebezpiecznych przekazanie do ostatecznego procesu odzysku lub ostatecznego procesu unieszkodliwienia przez posiadacza opadów prowadzącego taki pro-ces, e) Rozplantowanie terenu po zakończeniu prac, f) Oznakowanie terenu poprzez ustawienie tablic informacyjnych o zakazie wysypywania śmieci. 3.6 Dodatkowe obowiązki Wykonawcy: a) przejęcie terenu nielegalnych wysypisk. Z chwilą przejęcia terenu Wykonawca staje się posiadaczem i wytwórcą odpadów. b) niezwłoczne rozpoczęcie realizowania przedmiotu zamówienia, c) zagospodarowanie przejętego terenu na własny koszt, d) wykonywanie prac w sposób zapewniający ochronę środowiska naturalnego oraz pod względem przeciwpożarowym oraz bezpieczeństwa i ochrony pracy, e) pisemne powiadomienie Zamawiającego o planowanych odbiorze końcowym z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem, f) przekazanie Zamawiającemu dowodu przekazania odpadów podmiotowi, który posiada sto-sowne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku oraz unieszkodliwiania odpadów. W przypadku gdy Wykonawca zagospodarowuje odpady we własnej instalacji do-wodem przekazania odpadów może być kwit wagowy lub oświadczenie odbioru odpadu na potrzeby własne. 3.7 Szczegółowy opis oraz zakres usługi w poszczególnych przedmiotach zamówienia za-warto w załączniku nr 1 do umowy ,,Szczegółowy opis i zakres zamówienia". 3.8 Wykonawca zobowiązany jest wykonać całość zamówienia zgodnie z: a) Ustawą z dn. 14 grudnia 2012 r. o odpadach, b) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w za-kresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest, c) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierają-cych azbest d) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy z dnia 14 października 2005r w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów, e) Innymi obowiązującymi przepisami nie wymienionymi wyżej w zakresie objętym zamówie-niem. 3.9 Przed przystąpieniem do składania ofert Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej na nieru-chomościach objętych zamówieniem. 3.10 Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy stanowiących załącznik 8 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy 5. Część zamówienia Część zamówienia: LOT-0001 Tytuł: Przedmiot 1 Powiat. M. Wrocław: działka 4 AM-17 obręb Wojszyce, gmina Wrocław; działka 5 AM- 21 obręb Wojszyce, gmina Wrocław; działki 19/1; 19/13 obręb Psie Pole, gmina Wrocław Opis: Przedmiot zamówienia nie może być dzielony przez Wykonawców. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone. 3.5 Zakres prac obejmuje między innymi: a) Sortowanie (segregację) odpadów, b) Załadunek na samochody posegregowanych odpadów, c) Transport odpadów do miejsca ich zbierania lub przetwarzania, d) W przypadku odpadów niebezpiecznych przekazanie do ostatecznego procesu odzysku lub ostatecznego procesu unieszkodliwienia przez posiadacza opadów prowadzącego taki pro-ces, e) Rozplantowanie terenu po zakończeniu prac, f) Oznakowanie terenu poprzez ustawienie tablic informacyjnych o zakazie wysypywania śmieci. 3.6 Dodatkowe obowiązki Wykonawcy: a) przejęcie terenu nielegalnych wysypisk. Z chwilą przejęcia terenu Wykonawca staje się posiadaczem i wytwórcą odpadów. b) niezwłoczne rozpoczęcie realizowania przedmiotu zamówienia, c) zagospodarowanie przejętego terenu na własny koszt, d) wykonywanie prac w sposób zapewniający ochronę środowiska naturalnego oraz pod względem przeciwpożarowym oraz bezpieczeństwa i ochrony pracy, e) pisemne powiadomienie Zamawiającego o planowanych odbiorze końcowym z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem, f) przekazanie Zamawiającemu dowodu przekazania odpadów podmiotowi, który posiada stosowne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku oraz unieszkodliwiania odpadów. W przypadku gdy Wykonawca zagospodarowuje odpady we własnej instalacji dowodem przekazania odpadów może być kwit wagowy lub oświadczenie odbioru odpadu na potrzeby własne. 3.7 Szczegółowy opis oraz zakres usługi w poszczególnych przedmiotach zamówienia za-warto w załączniku nr 1 do umowy ,,Szczegółowy opis i zakres zamówienia". 3.8 Wykonawca zobowiązany jest wykonać całość zamówienia zgodnie z: a) Ustawą z dn. 14 grudnia 2012 r. o odpadach, b) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w za-kresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest, c) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest d) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy z dnia 14 października 2005r w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów, e) Innymi obowiązującymi przepisami nie wymienionymi wyżej w zakresie objętym zamówieniem. 3.9 Przed przystąpieniem do składania ofert Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej na nieruchomościach objętych zamówieniem. 3.10 Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy stanowiących załącznik 8 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy. Wewnętrzny identyfikator: Przedmiot 1 Główna klasyfikacja (cpv): 90500000 Usługi związane z odpadami Część zamówienia: LOT-0002 Tytuł: Przedmiot 2 Powiat oławski o działka 877 AM-1 obręb Wójcice, gmina Jelcz Laskowice o działka 27/2 AM-46 obręb Laskowice, gmina Jelcz Laskowice Opis: Przedmiot zamówienia nie może być dzielony przez Wykonawców. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone. 3.5 Zakres prac obejmuje między innymi: a) Sortowanie (segregację) odpadów, b) Załadunek na samochody posegregowanych odpadów, c) Transport odpadów do miejsca ich zbierania lub przetwarzania, d) W przypadku odpadów niebezpiecznych przekazanie do ostatecznego procesu odzysku lub ostatecznego procesu unieszkodliwienia przez posiadacza opadów prowadzącego taki pro-ces, e) Rozplantowanie terenu po zakończeniu prac, f) Oznakowanie terenu poprzez ustawienie tablic informacyjnych o zakazie wysypywania śmieci. 3.6 Dodatkowe obowiązki Wykonawcy: a) przejęcie terenu nielegalnych wysypisk. Z chwilą przejęcia terenu Wykonawca staje się posiadaczem i wytwórcą odpadów. b) niezwłoczne rozpoczęcie realizowania przedmiotu zamówienia, c) zagospodarowanie przejętego terenu na własny koszt, d) wykonywanie prac w sposób zapewniający ochronę środowiska naturalnego oraz pod względem przeciwpożarowym oraz bezpieczeństwa i ochrony pracy, e) pisemne powiadomienie Zamawiającego o planowanych odbiorze końcowym z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem, f) przekazanie Zamawiającemu dowodu przekazania odpadów podmiotowi, który posiada stosowne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku oraz unieszkodliwiania odpadów. W przypadku gdy Wykonawca zagospodarowuje odpady we własnej instalacji dowodem przekazania odpadów może być kwit wagowy lub oświadczenie odbioru odpadu na potrzeby własne. 3.7 Szczegółowy opis oraz zakres usługi w poszczególnych przedmiotach zamówienia za-warto w załączniku nr 1 do umowy ,,Szczegółowy opis i zakres zamówienia". 3.8 Wykonawca zobowiązany jest wykonać całość zamówienia zgodnie z: a) Ustawą z dn. 14 grudnia 2012 r. o odpadach, b) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w za-kresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest, c) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest d) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy z dnia 14 października 2005r w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów, e) Innymi obowiązującymi przepisami nie wymienionymi wyżej w zakresie objętym zamówieniem. 3.9 Przed przystąpieniem do składania ofert Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej na nieruchomościach objętych zamówieniem. 3.10 Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy stanowiących załącznik 8 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy. Wewnętrzny identyfikator: Przedmiot 2 Główna klasyfikacja (cpv): 90500000 Usługi związane z odpadami Część zamówienia: LOT-0003 Tytuł: Przedmiot 3 Powiat polkowicki o działka 8/7 AM- 2 obręb 1 Polkowice, gmina Polkowice Opis: Przedmiot zamówienia nie może być dzielony przez Wykonawców. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone. 3.5 Zakres prac obejmuje między innymi: a) Sortowanie (segregację) odpadów, b) Załadunek na samochody posegregowanych odpadów, c) Transport odpadów do miejsca ich zbierania lub przetwarzania, d) W przypadku odpadów niebezpiecznych przekazanie do ostatecznego procesu odzysku lub ostatecznego procesu unieszkodliwienia przez posiadacza opadów prowadzącego taki pro-ces, e) Rozplantowanie terenu po zakończeniu prac, f) Oznakowanie terenu poprzez ustawienie tablic informacyjnych o zakazie wysypywania śmieci. 3.6 Dodatkowe obowiązki Wykonawcy: a) przejęcie terenu nielegalnych wysypisk. Z chwilą przejęcia terenu Wykonawca staje się posiadaczem i wytwórcą odpadów. b) niezwłoczne rozpoczęcie realizowania przedmiotu zamówienia, c) zagospodarowanie przejętego terenu na własny koszt, d) wykonywanie prac w sposób zapewniający ochronę środowiska naturalnego oraz pod względem przeciwpożarowym oraz bezpieczeństwa i ochrony pracy, e) pisemne powiadomienie Zamawiającego o planowanych odbiorze końcowym z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem, f) przekazanie Zamawiającemu dowodu przekazania odpadów podmiotowi, który posiada stosowne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku oraz unieszkodliwiania odpadów. W przypadku gdy Wykonawca zagospodarowuje odpady we własnej instalacji dowodem przekazania odpadów może być kwit wagowy lub oświadczenie odbioru odpadu na potrzeby własne. 3.7 Szczegółowy opis oraz zakres usługi w poszczególnych przedmiotach zamówienia za-warto w załączniku nr 1 do umowy ,,Szczegółowy opis i zakres zamówienia". 3.8 Wykonawca zobowiązany jest wykonać całość zamówienia zgodnie z: a) Ustawą z dn. 14 grudnia 2012 r. o odpadach, b) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w za-kresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest, c) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest d) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy z dnia 14 października 2005r w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów, e) Innymi obowiązującymi przepisami nie wymienionymi wyżej w zakresie objętym zamówieniem. 3.9 Przed przystąpieniem do składania ofert Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej na nieruchomościach objętych zamówieniem. 3.10 Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy stanowiących załącznik 8 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy. Wewnętrzny identyfikator: Przedmiot 3 Główna klasyfikacja (cpv): 90500000 Usługi związane z odpadami Część zamówienia: LOT-0004 Tytuł: Powiat zgorzelecki o działka 101 AM-2 obręb Wilka, gmina Sulików o działka 414 AM- 1 obręb Czerwona Woda, gmina Węgliniec Opis: Przedmiot zamówienia nie może być dzielony przez Wykonawców. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone. 3.5 Zakres prac obejmuje między innymi: a) Sortowanie (segregację) odpadów, b) Załadunek na samochody posegregowanych odpadów, c) Transport odpadów do miejsca ich zbierania lub przetwarzania, d) W przypadku odpadów niebezpiecznych przekazanie do ostatecznego procesu odzysku lub ostatecznego procesu unieszkodliwienia przez posiadacza opadów prowadzącego taki pro-ces, e) Rozplantowanie terenu po zakończeniu prac, f) Oznakowanie terenu poprzez ustawienie tablic informacyjnych o zakazie wysypywania śmieci. 3.6 Dodatkowe obowiązki Wykonawcy: a) przejęcie terenu nielegalnych wysypisk. Z chwilą przejęcia terenu Wykonawca staje się posiadaczem i wytwórcą odpadów. b) niezwłoczne rozpoczęcie realizowania przedmiotu zamówienia, c) zagospodarowanie przejętego terenu na własny koszt, d) wykonywanie prac w sposób zapewniający ochronę środowiska naturalnego oraz pod względem przeciwpożarowym oraz bezpieczeństwa i ochrony pracy, e) pisemne powiadomienie Zamawiającego o planowanych odbiorze końcowym z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem, f) przekazanie Zamawiającemu dowodu przekazania odpadów podmiotowi, który posiada stosowne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku oraz unieszkodliwiania odpadów. W przypadku gdy Wykonawca zagospodarowuje odpady we własnej instalacji dowodem przekazania odpadów może być kwit wagowy lub oświadczenie odbioru odpadu na potrzeby własne. 3.7 Szczegółowy opis oraz zakres usługi w poszczególnych przedmiotach zamówienia za-warto w załączniku nr 1 do umowy ,,Szczegółowy opis i zakres zamówienia". 3.8 Wykonawca zobowiązany jest wykonać całość zamówienia zgodnie z: a) Ustawą z dn. 14 grudnia 2012 r. o odpadach, b) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w za-kresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest, c) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest d) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy z dnia 14 października 2005r w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów, e) Innymi obowiązującymi przepisami nie wymienionymi wyżej w zakresie objętym zamówieniem. 3.9 Przed przystąpieniem do składania ofert Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej na nieruchomościach objętych zamówieniem. 3.10 Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy stanowiących załącznik 8 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy. Wewnętrzny identyfikator: Przedmiot 4 Główna klasyfikacja (cpv): 90500000 Usługi związane z odpadami Część zamówienia: LOT-0005 Tytuł: Przedmiot 5 Powiat oleśnicki o działki 194/2, 188/1; 187/1 obręb Łuczyna, gmina Dobroszyce Opis: Przedmiot zamówienia nie może być dzielony przez Wykonawców. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone. 3.5 Zakres prac obejmuje między innymi: a) Sortowanie (segregację) odpadów, b) Załadunek na samochody posegregowanych odpadów, c) Transport odpadów do miejsca ich zbierania lub przetwarzania, d) W przypadku odpadów niebezpiecznych przekazanie do ostatecznego procesu odzysku lub ostatecznego procesu unieszkodliwienia przez posiadacza opadów prowadzącego taki pro-ces, e) Rozplantowanie terenu po zakończeniu prac, f) Oznakowanie terenu poprzez ustawienie tablic informacyjnych o zakazie wysypywania śmieci. 3.6 Dodatkowe obowiązki Wykonawcy: a) przejęcie terenu nielegalnych wysypisk. Z chwilą przejęcia terenu Wykonawca staje się posiadaczem i wytwórcą odpadów. b) niezwłoczne rozpoczęcie realizowania przedmiotu zamówienia, c) zagospodarowanie przejętego terenu na własny koszt, d) wykonywanie prac w sposób zapewniający ochronę środowiska naturalnego oraz pod względem przeciwpożarowym oraz bezpieczeństwa i ochrony pracy, e) pisemne powiadomienie Zamawiającego o planowanych odbiorze końcowym z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem, f) przekazanie Zamawiającemu dowodu przekazania odpadów podmiotowi, który posiada stosowne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku oraz unieszkodliwiania odpadów. W przypadku gdy Wykonawca zagospodarowuje odpady we własnej instalacji dowodem przekazania odpadów może być kwit wagowy lub oświadczenie odbioru odpadu na potrzeby własne. 3.7 Szczegółowy opis oraz zakres usługi w poszczególnych przedmiotach zamówienia za-warto w załączniku nr 1 do umowy ,,Szczegółowy opis i zakres zamówienia". 3.8 Wykonawca zobowiązany jest wykonać całość zamówienia zgodnie z: a) Ustawą z dn. 14 grudnia 2012 r. o odpadach, b) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w za-kresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest, c) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest d) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy z dnia 14 października 2005r w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów, e) Innymi obowiązującymi przepisami nie wymienionymi wyżej w zakresie objętym zamówieniem. 3.9 Przed przystąpieniem do składania ofert Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej na nieruchomościach objętych zamówieniem. 3.10 Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy stanowiących załącznik 8 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy. Wewnętrzny identyfikator: Przedmiot 5 Główna klasyfikacja (cpv): 90500000 Usługi związane z odpadami Część zamówienia: LOT-0006 Tytuł: Przedmiot 6 Powiat świdnicki o działka 808/18 AM- 3 obręb Roztoka, gmina Dobromierz Opis: Przedmiot zamówienia nie może być dzielony przez Wykonawców. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone. 3.5 Zakres prac obejmuje między innymi: a) Sortowanie (segregację) odpadów, b) Załadunek na samochody posegregowanych odpadów, c) Transport odpadów do miejsca ich zbierania lub przetwarzania, d) W przypadku odpadów niebezpiecznych przekazanie do ostatecznego procesu odzysku lub ostatecznego procesu unieszkodliwienia przez posiadacza opadów prowadzącego taki pro-ces, e) Rozplantowanie terenu po zakończeniu prac, f) Oznakowanie terenu poprzez ustawienie tablic informacyjnych o zakazie wysypywania śmieci. 3.6 Dodatkowe obowiązki Wykonawcy: a) przejęcie terenu nielegalnych wysypisk. Z chwilą przejęcia terenu Wykonawca staje się posiadaczem i wytwórcą odpadów. b) niezwłoczne rozpoczęcie realizowania przedmiotu zamówienia, c) zagospodarowanie przejętego terenu na własny koszt, d) wykonywanie prac w sposób zapewniający ochronę środowiska naturalnego oraz pod względem przeciwpożarowym oraz bezpieczeństwa i ochrony pracy, e) pisemne powiadomienie Zamawiającego o planowanych odbiorze końcowym z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem, f) przekazanie Zamawiającemu dowodu przekazania odpadów podmiotowi, który posiada stosowne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku oraz unieszkodliwiania odpadów. W przypadku gdy Wykonawca zagospodarowuje odpady we własnej instalacji dowodem przekazania odpadów może być kwit wagowy lub oświadczenie odbioru odpadu na potrzeby własne. 3.7 Szczegółowy opis oraz zakres usługi w poszczególnych przedmiotach zamówienia za-warto w załączniku nr 1 do umowy ,,Szczegółowy opis i zakres zamówienia". 3.8 Wykonawca zobowiązany jest wykonać całość zamówienia zgodnie z: a) Ustawą z dn. 14 grudnia 2012 r. o odpadach, b) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w za-kresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest, c) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest d) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy z dnia 14 października 2005r w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów, e) Innymi obowiązującymi przepisami nie wymienionymi wyżej w zakresie objętym zamówieniem. 3.9 Przed przystąpieniem do składania ofert Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej na nieruchomościach objętych zamówieniem. 3.10 Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy stanowiących załącznik 8 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy. Wewnętrzny identyfikator: Przedmiot 6 Główna klasyfikacja (cpv): 90500000 Usługi związane z odpadami Część zamówienia: LOT-0007 Tytuł: Powiaty: t o działka 89/50 AM- 1 obręb Rzędziszowice , gmina Zawonia, powiat trzebnicki o działka 204/17 AM- 3 obręb Wierzchowice, gmina Gaworzyce, powiat polkowicki o działka 301/55 AM- 3 obręb Wojbórz, gmina Kłodzko, powiat kłodzki o działka 11/29 AM- 1 obręb Wyszonowice, gmina Wiązów, powiat strzeliński o działka 172/11 AM-4 obręb I Wojcieszów, gmina Wojcieszów , powiat złotoryjski Opis: Przedmiot zamówienia nie może być dzielony przez Wykonawców. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone. 3.5 Zakres prac obejmuje między innymi: a) Sortowanie (segregację) odpadów, b) Załadunek na samochody posegregowanych odpadów, c) Transport odpadów do miejsca ich zbierania lub przetwarzania, d) W przypadku odpadów niebezpiecznych przekazanie do ostatecznego procesu odzysku lub ostatecznego procesu unieszkodliwienia przez posiadacza opadów prowadzącego taki pro-ces, e) Rozplantowanie terenu po zakończeniu prac, f) Oznakowanie terenu poprzez ustawienie tablic informacyjnych o zakazie wysypywania śmieci. 3.6 Dodatkowe obowiązki Wykonawcy: a) przejęcie terenu nielegalnych wysypisk. Z chwilą przejęcia terenu Wykonawca staje się posiadaczem i wytwórcą odpadów. b) niezwłoczne rozpoczęcie realizowania przedmiotu zamówienia, c) zagospodarowanie przejętego terenu na własny koszt, d) wykonywanie prac w sposób zapewniający ochronę środowiska naturalnego oraz pod względem przeciwpożarowym oraz bezpieczeństwa i ochrony pracy, e) pisemne powiadomienie Zamawiającego o planowanych odbiorze końcowym z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem, f) przekazanie Zamawiającemu dowodu przekazania odpadów podmiotowi, który posiada stosowne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku oraz unieszkodliwiania odpadów. W przypadku gdy Wykonawca zagospodarowuje odpady we własnej instalacji dowodem przekazania odpadów może być kwit wagowy lub oświadczenie odbioru odpadu na potrzeby własne. 3.7 Szczegółowy opis oraz zakres usługi w poszczególnych przedmiotach zamówienia za-warto w załączniku nr 1 do umowy ,,Szczegółowy opis i zakres zamówienia". 3.8 Wykonawca zobowiązany jest wykonać całość zamówienia zgodnie z: a) Ustawą z dn. 14 grudnia 2012 r. o odpadach, b) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w za-kresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest, c) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest d) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy z dnia 14 października 2005r w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów, e) Innymi obowiązującymi przepisami nie wymienionymi wyżej w zakresie objętym zamówieniem. 3.9 Przed przystąpieniem do składania ofert Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej na nieruchomościach objętych zamówieniem. 3.10 Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy stanowiących załącznik 8 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy. Wewnętrzny identyfikator: Przedmiot 7 Główna klasyfikacja (cpv): 90500000 Usługi związane z odpadami CPV: 90500000 Dokument nr: 121646-2024, WRO.WOP.260.5.2024 Otwarcie ofert: Informacje na temat publicznego otwarcia: Data otwarcia: 28/03/2024 09:30:00 (UTC+1) Miejsce: https://kowr.eb2b.com.pl/ Specyfikacja: Dokumenty zamówienia Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski Adres dokumentów zamówienia: https://kowr.eb2b.com.pl/ Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 28/03/2024 09:00:00 (UTC+1) Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dzień Miejsce i termin realizacji: Miejsce realizacji Podpodział krajowy (NUTS): Wrocławski (PL518) Kraj: Polska Miejsce realizacji Miejscowość: Wrocław ob. Wojszyce i Psie Pole Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Wrocław (PL514) Kraj: Polska Szacowany okres obowiązywania Okres obowiązywania: 40 Dzień Miejsce realizacji Miejscowość: Powiat oławski: działka 877 AM-1 obręb Wójcice, gmina Jelcz Laskowice; działka 27/2 AM-46 obręb Laskowice, gmina Jelcz Laskowice Podpodział krajowy (NUTS): Wrocławski (PL518) Kraj: Polska Miejsce realizacji Podpodział krajowy (NUTS): Legnicko-głogowski (PL516) Kraj: Polska Miejsce realizacji Miejscowość: Powiat zgorzelecki: działka 101 AM-2 obręb Wilka, gmina Sulików; działka 414 AM- 1 obręb Czerwona Woda, gmina Węgliniec Podpodział krajowy (NUTS): Jeleniogórski (PL515) Kraj: Polska Miejsce realizacji Miejscowość: Powiat oleśnicki: działki 194/2, 188/1; 187/1 obręb Łuczyna, gmina Dobroszyce Podpodział krajowy (NUTS): Wrocławski (PL518) Kraj: Polska Miejsce realizacji Podpodział krajowy (NUTS): Wałbrzyski (PL517) Kraj: Polska Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach Kontakt: Oficjalna nazwa: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu Numer rejestracyjny: REGON 367849538 Adres pocztowy: ul. Mińska 60 Miejscowość: Wrocław Kod pocztowy: 54-610 Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Wrocław (PL514) Kraj: Polska Punkt kontaktowy: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu E-mail: zamowienia.publiczne.wroclaw@kowr.gov.pl Telefon: (+48) 71 35 63 919 Adres strony internetowej: https://www.gov.pl/web/kowr Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://kowr.eb2b.com.pl/ Profil nabywcy: https://www.gov.pl/web/kowr Role tej organizacji: Nabywca |
© eurobudowa.pl 2004-2024