Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6132z ostatnich 7 dni
22486z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Modernizacja budynku

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja budynku

Data zamieszczenia: 2024-02-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Siemianowice Śląskie - Urząd Miasta Siemianowice Śląskie
ul.Jana Pawła II 10
41-100 Siemianowice Śląskie
powiat: Siemianowice Śląskie
Telefon: +48327605482
pz_umjp_etap1@um.siemianowice.pl
https://umsiemianowice.logintrade.net/zapytania_email,157536,c67804c5bd5d93067acd0062ff0c6466.html
Województwo: śląskie
Miasto: Siemianowice Śląskie
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: +4832760548
Termin składania ofert: 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Modernizacja budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie przy Ul. Jana Pawła II 10 - etap 1
Przedmiotem zamówienia jest ,,Modernizacja budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie przy Ul. Jana Pawła II 10 - etap 1. Zakres robót do wykonania obejmuje modernizację toalet i posadzki korytarza na 3 piętrze budynku, w tym prace wyburzeniowe, budowlane z nowymi nadprożami i wydzieleniem nowych pomieszczeń, prace wykończeniowe, dostosowanie istniejącego układu wentylacji do nowych warunków, wykonanie instalacji wodno - kanalizacyjnej dostosowanej do projektowanej funkcji, dostosowanie instalacji elektrycznej do projektowanej funkcji

5. Część zamówienia

Część zamówienia: LOT-0001
Tytuł: Modernizacja budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie przy Ul. Jana Pawła II 10 - etap 1
Opis: 1.1 Przedmiotem zamówienia jest ,,Modernizacja budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie przy Ul. Jana Pawła II 10 - etap 1. Zakres robót do wykonania obejmuje modernizację toalet i posadzki korytarza na 3 piętrze budynku, w tym prace wyburzeniowe, budowlane z nowymi nadprożami i wydzieleniem nowych pomieszczeń, prace wykończeniowe, dostosowanie istniejącego układu wentylacji do nowych warunków, wykonanie instalacji wodno - kanalizacyjnej dostosowanej do projektowanej funkcji, dostosowanie instalacji elektrycznej do projektowanej funkcji. 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: a) dokumentacja projektowa (Dodatek nr 3 do SWZ), b) przedmiar robót (Dodatek nr 4 do SWZ) c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (Dodatek nr 5 do SWZ), d) projektowane postanowienia umowne (Dodatek nr 6 do SWZ), - zwane dalej łącznie jako Dokumentacja. 1.3 Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia na okres, zgodny z ofertą Wykonawcy, jednak nie krótszy niż 60 miesięcy, licząc od dnia następnego po dniu protokolarnego odbioru bez zastrzeżeń całości przedmiotu zamówienia, wykonanego na warunkach określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz w projektowanych postanowieniach umowy. 1.4 Zamawiający opisał przedmiot zamówienia bez wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. Jeżeli wykonawca stwierdzi, że przedmiot zamówienia został opisany w sposób, o którym mowa w art. 99 ust. 5 ustawy PZP, tj. zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, a nie podano kryteriów stosowanych w celu oceny równoważności, powinien zwrócić się do Zamawiającego o wskazanie, jakie kryteria będą stosowane w celu oceny równoważności. 1.5 Jeżeli w Dokumentacji opisanej w pkt 1.2 powyżej znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Użycie w dokumentacji danej normy, oceny technicznej, specyfikacji technicznych i systemu referencji technicznej ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego materiału/urządzenia/produktu. 1.6 Zamawiający zastrzega, że prace będą wykonywane na czynnym, użytkowanym przez pracowników budynku. Wymagane jest aby prace powodujące duży hałas (np. wiercenie, kucie, etc.) lub kolidujące z funkcjonowaniem Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie były wykonywane od poniedziałku do piątku po godz.ch pracy Urzędu, tj.: w poniedziałek po godz. 17:00, od wtorku do czwartku po godz. 16:00, a w piątek po godz. 14:00. W przypadku braku takiej możliwości, np. ze względu na technologię wykonania lub konieczność zachowania ciągłości robót, były wykonywane po uprzednich ustaleniach z pracownikiem wyznaczonym do nadzoru nad realizacją umowy. W czasie wykonywania robót, Wykonawca jest zobowiązany utrzymywać teren budowy w stanie wolnym od nadmiernych przeszkód komunikacyjnych i zanieczyszczeń, składować wszelkie urządzenia pomocnicze, sprzęt i materiały w ustalonych miejscach i należytym porządku oraz usuwać zbędne przedmioty z terenu budowy. Wykonawca jest zobowiązany, na bieżąco porządkować i zabezpieczać obszar prowadzonych prac oraz informować pracownika wyznaczonego do nadzoru nad realizacją umowy o ewentualnych niedogodnościach. 1.7 Zamawiający informuje, że budynek przy ulicy Jana Pawła II 10 jest wpisany do Rejestru Zabytków Województwa Śląskiego - nr rejestru zabytków A/605/2020. 1.8 Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, o których mowa art. 100 ust. 1 Pzp. 1.9 Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia nie określił wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 Pzp. 1.10 Zamawiający nie żąda od Wykonawcy etykiety oraz nie wskazuje mających zastosowanie wymagań określonej etykiety, o których mowa w art. 104 Pzp.
Wewnętrzny identyfikator: ZO.271.1.2024, Zp.rp.9.2024
Główna klasyfikacja (cpv): 45400000 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 45421100 Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów, 45300000 Roboty instalacyjne w budynkach, 45310000 Roboty instalacyjne elektryczne, 45442100 Roboty malarskie

CPV: 45400000, 45421100, 45300000, 45310000, 45442100

Dokument nr: 121572-2024, ZO.271.1.2024, Zp.rp.9.2024

Otwarcie ofert: Informacje na temat publicznego otwarcia:
Data otwarcia: 29/03/2024 09:30:00 (UTC+1)

Specyfikacja:
Dokumenty zamówienia
Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski
Adres dokumentów zamówienia: https://umsiemianowice.logintrade.net/zapytania_email,157536,c67804c5bd5d93067acd0062ff0c6466.html

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 29/03/2024 09:00:00 (UTC+1)
Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dzień

Miejsce i termin realizacji:
Miejsce realizacji
Miejscowość: Siemianowice Śląskie
Kod pocztowy: 41-100
Podpodział krajowy (NUTS): Katowicki (PL22A)
Kraj: Polska
Informacje dodatkowe: 1. Wykonawca do dnia podpisania umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości stanowiącej 5% ceny całkowitej podanej w ofercie. 2. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w formach określonych w art. 450 ust. 1 - Pzp. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy przed zawarciem umowy. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy winno zostać wniesione w PLN. 3. Szczegółowe zapisy dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w tym warunki i termin zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania umowy określone zostały w projektowanych postanowieniach umownych (Dodatek nr 6 do SWZ). 4. Pełny opis przedmiotu zamówienia dostępny jest pod adresem: https://umsiemianowice.logintrade.net/zapytania_email,157536,c67804c5bd5d93067acd0062ff0c6466.html 5. Projektowane postanowienia umowy stanowią Dodatek nr 6 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez Wykonawcę projektowanych postanowień umowy. Zmiany oraz zakres zmian postanowień umowy przewidziano w Dodatku nr 6 do SWZ, które zostały opublikowane pod adresem: https://umsiemianowice.logintrade.net/zapytania_email,157536,c67804c5bd5d93067acd0062ff0c6466.html 6. Szczegółowe informacje dotyczące podstaw wykluczenia z postępowania oraz dokumentów składanych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia zostały opisane w SWZ (rozdz.9 i 10) opublikowanym pod adresem: https://umsiemianowice.logintrade.net/zapytania_email,157536,c67804c5bd5d93067acd0062ff0c6466.html 7. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm.), zwanym dalej ,,RODO" oraz z art. 19 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605, z późn.zm.), dalej ,,Pzp", Zamawiający informuje że: 1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Gmina Siemianowice Śląskie reprezentowana przez Prezydent Miasta Siemianowice Śląskie z siedzibą w Siemianowicach Śląskich, przy Ul. Jana Pawła II 10. Może się Pani/Pan kontaktować z nim w następujący sposób: - listownie na adres: Ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, - za pośrednictwem poczty elektronicznej: ratusz@um.siemianowice.pl; 2. Prezydent Miasta Siemianowice Śląskie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować w następujący sposób: - za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod@um.siemianowice.pl, - listownie na adres siedziby Administratora lub, - telefonicznie pod numerem 32 765 11 16. Z Inspektorem Ochrony Danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w Urzędzie Miasta Siemianowice Śląskie oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zostały opisane w SWZ (rozdz.4) opublikowanym pod adresem: https://umsiemianowice.logintrade.net/zapytania_email,157536,c67804c5bd5d93067acd0062ff0c6466.html 8.Termin realizacji zamówienia: 90 dni od dnia podpisania umowy. 9. Termin związania ofertą wynosi: 90 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert, określonym w rozdziale 18 SWZ. Dzień ten jest pierwszym dniem terminu związania ofertą. Powyższe oznacza, iż termin związania ofertą upływa w dniu 26.06.2024 r.

Szacowany okres obowiązywania
Okres obowiązywania: 90 Dzień

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach

Kontakt:
Oficjalna nazwa: Gmina Siemianowice Śląskie - Urząd Miasta Siemianowice Śląskie
Numer rejestracyjny: 276255453
Adres pocztowy: ul.Jana Pawła II 10
Miejscowość: Siemianowice Śląskie
Kod pocztowy: 41-100
Podpodział krajowy (NUTS): Katowicki (PL22A)
Kraj: Polska
E-mail: pz_umjp_etap1@um.siemianowice.pl
Telefon: +48327605482
Adres strony internetowej: http://www.siemianowice.pl/
Role tej organizacji:
Nabywca
Organizacja rozpatrująca oferty

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.