Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Prace konserwatorskie przy zabezpieczeniu, zachowaniu i utrwaleniu zabytkowej substancji...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Prace konserwatorskie przy zabezpieczeniu, zachowaniu i utrwaleniu zabytkowej substancji drewnianej dzwonnicy

Data zamieszczenia: 2024-02-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Imienia Najświętszej Maryi Panny w Kolanie
Kolano-Kolonia 46
21-205 Jabłoń
powiat: parczewski
Tel.: 83 356 13 13
parafia.kolano@gmail.com
Województwo: lubelskie
Miasto: Jabłoń
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel.: 83 356 13 13
Termin składania ofert: 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Nazwa Projektu
Zamawiający informuje, iż zamówienie jest dofinansowane ze środków Rządowego
Programu Odbudowy Zabytków w wysokości 98% wartości Inwestycji.
Numer wniosku o dofinansowanie: RPOZ/2022/4265/PolskiLad
Opis przedmiotu zamówienia
Nazwa zadania: Prace konserwatorskie przy zabezpieczeniu, zachowaniu i
utrwaleniu zabytkowej substancji drewnianej dzwonnicy w m. Kolano-Kolonia
Opis Inwestycji: Budynek drewnianej dzwonnicy Parafii Imienia Najświętszej Maryi
Panny w Kolanie został wzniesiony w 1927 r., został on wpisany do rejestru zabytków
nieruchomych województwa lubelskiego pod pozycją A/1416. Budynek znajduje się na
działce nr 498. W ramach zadania planuje się wykonanie prac konserwatorskich przy
budynku drewnianej dzwonnicy polegających na wykonaniu napraw lub wymiany
elementów drewnianych podwalin, remoncie istniejących drewnianych drzwi, a także
wykonaniu prac konserwatorskich przy elewacjach dzwonnicy z odtworzeniem detali,
okapników, oczyszczania złuszczonej, wtórnej farby, wykonania odtworzenia wyglądu
elewacji, w tym usunięcia wtórnych okładzin z blachy oraz z uwzględnieniem odtworzenia
charakterystycznej dla tego zabytku kolorystyki. Prace konserwatorskie polegać będą
również na wykonaniu niezbędnych napraw w zakresie poszycia dachowego oraz obróbek
blacharskich.
Drewniana konstrukcja dzwonnicy zostanie zabezpieczona przeciwgrzybicznie oraz
przeciw drewnojadom, a także przeciwpożarowo. Inwestycja ma na celu podniesienie
walorów estetycznych przedmiotowego obiektu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji
technicznej oraz przedmiarze robót.

Dokument nr: 1/2024

Specyfikacja:
Zapytanie
ofertowe
dostępne
jest
na
stronie:
https://ugjablon.bip.lubelskie.pl/index.php?id=68

Składanie ofert:
Ofertę, należy złożyć do dnia 05.04.2024 r. do godz. 11:00 Ofertę wraz z
oświadczeniami i dokumentami, o których mowa w pkt. 9.11, osobiście, za pomocą
poczty, kuriera, posłańca na adres Parafia Imienia Najświętszej Maryi Panny w
Kolanie,
Kolano-Kolonia
46,
21-205
Jabłoń,
woj.
Lubelskie
w
kopercie/opakowaniu i zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z jej
zawartością bez naruszenia zabezpieczeń przed upływem terminu otwarcia ofert.
Na kopercie/opakowaniu (w tym opakowaniu poczty kurierskiej) należy umieścić
następujące oznaczenia:
Oferta w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego pn. ,,Prace
konserwatorskie przy zabezpieczeniu, zachowaniu i utrwaleniu zabytkowej
substancji drewnianej dzwonnicy w m. Kolano-Kolonia" [1/2024]
- nie otwierać przed dniem 5 kwietnia 2024 r. przed godz. 11.15

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia: Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w
nieprzekraczalnym terminie do 30 września 2024 r.

Wymagania:
Tryb postępowania
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego.
VI. Warunki udziału w postępowaniu i dokumenty potwierdzające spełnienie
warunków udziału w postępowaniu
Poniższe warunki udziału w postępowaniu stanowią warunki dostępowe i będą
oceniane na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia / nie spełnia.
1. Wykonawca biorący udział w postępowaniu musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i
finansowej oraz posiadać potencjał techniczny zapewniające terminowe i zgodne z
wymaganiami wykonanie zamówienia.
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu
warunku udziału w postępowaniu na wzorze określonym w Załączniku nr 3 do Zapytania
ofertowego.
2.
Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. Wykonawca winien
wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie co najmniej dwie roboty budowlane:
?
z których minimum jedna polegała na przebudowie1 lub remoncie2 obiektu
zabytkowego wpisanego do rejestru zabytków3 lub gminnej ewidencji zabytków4 o
wartości robót minimum 100 000,00 zł brutto
Sposób oceny warunku:
Weryfikacja nastąpi w oparciu o wykaz zrealizowanych robót budowlanych wraz z
dowodami określającymi czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot,
na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o
obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne
dokumenty - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do Zapytania ofertowego..
3. Zamawiający zastrzega możliwość sprawdzenia powyższych informacji.
2. Do oferty należy dołączyć:
- Formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do Zapytania (z podpisem
Wykonawcy) - Załącznik nr 1,
- Oświadczenia (z podpisem Wykonawcy) o spełnieniu warunków oraz braku podstaw
do wykluczenia - wzór oświadczeń stanowią Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania
ofertowego.
- Wykaz robót wraz z dokumentami potwierdzającymi ich wykonanie - Załącznik nr 3
do Zapytania ofertowego
- Kosztorys ofertowy
- Dokument potwierdzający umocowanie do podpisania oferty (jeśli dotyczy)
3. Wykonawca może złożyć tylko jedna ofertę.
4. Oferty niekompletne oraz oferty złożone po wyznaczonym terminie nie będą
rozpatrywane.
4. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać
swoją ofertę.
6. Konsekwencje nieprawidłowego zaadresowania oferty lub jej przekazania niezgodnie
z treścią zapytania lub z instrukcją składania ofert będą obciążały Wykonawcę (w tym
konsekwencje zapoznania się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert w
sytuacji, gdy na skutek braku oznaczenia koperty zostanie ona rozpieczętowana
i pracownicy Zamawiającego zapoznają się z jej treścią nie wiedząc o tym, że jest to ofert
złożona w postępowaniu).
7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez
pełnomocnika. Oferta składana przez spółki cywilne jest traktowana jak oferta
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
8. Termin związania ofertą upływa w dniu 4 maja 2024 r. Bieg terminu rozpoczyna
się wraz z upływem terminu składania ofert.
9. W przypadku, gdy wybór najkorzystniejszej oferty nie nastąpi przed upływem
terminu związania ofertą, o którym mowa w pkt 7 Zamawiający przed upływem
terminu związania ofertą, zwróci się jednokrotnie do wykonawców o wyrażenie
zgody na przedłużenie tego terminu o wskazywany przez niego okres, nie dłuższy niż
30 dni.
10. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą
określonym w dokumentach zamówienia.
11. Jeżeli termin związania ofertą upłynął przed wyborem najkorzystniejszej oferty,
Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do
wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na
wybór jego oferty.
12. W przypadku braku zgody, o której mowa w pkt 10. Zamawiający zwraca się
o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej
oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
13. Wykonawca może złożyć jedną ofertę, na realizację zamówienia. Wykonawca określa
cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie w formularzu oferty ceny brutto za
wykonanie całego zamówienia. Cenę podaną w formularzu oferty Wykonawca
wylicza w oparciu o Zapytanie ofertowe wraz z załącznikami.
14. Cena ofertowa to cena ryczałtowa należna Wykonawcy za wykonanie przedmiotu
zamówienia. Wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje ryzyko Wykonawcy i jego
odpowiedzialność za prawidłowe oszacowanie ilości prac oraz materiałów, robocizny
i sprzętu koniecznych do wykonania Przedmiotu umowy. Ryzyko zmiany stawki
podatku VAT obciąża Wykonawcę.
15. Wynagrodzenie, o którym mowa w pkt 11.2 Zapytania ofertowego obejmuje
kompleksową realizację przedmiotu zamówienia określonego w dokumentacji
technicznej, z materiałami/ urządzeniami, kosztami ubezpieczeń, kosztami zużycia
wody i energii elektrycznej oraz wszelkimi kosztami związanymi z przekazaniem do
użytkowania i sporządzeniem dokumentacji powykonawczej.
16. Dla porównania i oceny ofert Zamawiający przyjmie całkowitą cenę brutto, jaką
poniesie na realizację przedmiotu zamówienia.
17. W formularzu oferty Wykonawca podaje cenę, z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 1 i ust, 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o
informowaniu o cenach towarów i usług ( Dz. U z 2019 r., poz. 178 ze zm.) za którą
podejmuję się zrealizować przedmiot zamówienia.
18. Zamawiający poprawi w ofercie:
a)
oczywiste omyłki pisarskie;
b)
oczywiste omyłki rachunkowe;
c)
inne omyłki polegające na niezgodności ofert z Zaproszeniem do składania
ofert, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym
Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
19. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
20. Zamawiający zastrzega możliwość negocjowania ceny w złożonych ofertach.
21. Wykonawca może zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienia dotyczące wszelkich
wątpliwości związanych z treścią niniejszego zapytania ofertowego, sposobem
przygotowania i złożenia ofert, kierując swoje pytania do Zamawiającego.
Zamawiający udzieli odpowiedzi na wszelkie zapytania związane z prowadzonym
postępowaniem.
22. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na dwa dni
przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie
treści zapytania ofertowego wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed
upływem terminu składania ofert.
23. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub uzupełnienia treści Zapytania
ofertowego przed upływem terminu składania ofert. Informacja o wprowadzeniu
zmiany lub uzupełnieniu treści zapytania ofertowego zostanie opublikowana w
udostępnionego zapytania ofertowego. Informacja ta będzie zawierać, co najmniej:
datę upublicznienia zmienianego zapytania ofertowego, a także opis dokonanych
zmian. Zamawiający przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do
wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli będzie to konieczne z uwagi na zakres
wprowadzonych zmian.
VIII.
Zamawiający nie dopuszcza złożenie oferty częściowej.
IX. Zamawiający nie dopuszcza złożenie oferty wariantowej.
X. Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
XI. Ocena oferty
Oferty będą oceniane według kryterium - cena (waga 100)
P1=(CN/COB )* (100)
gdzie poszczególne symbole oznaczają:
P1 - liczba punktów przyznanych Wykonawcy za zaoferowaną cenę
CN - najniższa zaoferowana cena w postępowaniu
COB - cena zaoferowana w ofercie badanej
Wygrywa oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba
punktów do zdobycia wynosi 100.
Jeżeli cena oferty wyda się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i
wzbudzi wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu
zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego,
Zamawiający ma prawo zwrócić się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie
dowodów, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli
dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdzą, że oferta
zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. W przypadku
gdy kilka ofert uzyska taką samą liczbę punktów, Zamawiający wybierze ofertę
korzystniejszą w zakresie dostępności czy oddziaływania na środowisko, na
podstawie opisów przedstawionych (na wezwanie Zamawiającego) przez
Wykonawców.
XII.
WARUNKI UMOWY
1. Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści
niniejszego zapytania ofertowego oraz danych zawartych w ofercie.
2. W przypadku, odstąpienia od podpisania umowy przez wybranego wykonawcę,
możliwe jest podpisanie umowy z kolejnym wykonawcą, który w postępowaniu o
udzielenie Zamówienia publicznego uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów i
jego oferta nie podlegała odrzuceniu.
3. Zamawiający przewiduje jedną płatność po zakończeniu realizacji
zamówienia.
XIII.
INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE
PO WYBORZE OFERTY
1. Umowa w sprawie wykonania zamówienia, którego przedmiot został określony w
niniejszym zapytaniu ofertowym, zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień
wynikających z treści zapytania ofertowego oraz danych zawartych w ofercie.
2. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą
ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w niniejszym zapytaniu ofertowym.
XV.Dodatkowe informacje
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany warunków określonych w niniejszym
Zapytaniu ofertowym. W takim przypadku Zamawiający może oznaczyć inny termin
składania ofert.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia (zamknięcia, unieważnienia)
postępowania o udzielenie zamówienia bez dokonywania wyboru którejkolwiek ze
złożonych ofert, na każdym jego etapie, bez uprzedniego informowania Wykonawców
oraz bez podawania przyczyn takiego zakończenia postępowania.
3. W przypadku braków formalnych, oferta podlega jednokrotnemu uzupełnieniu przez
Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego. Nieuzupełnienie oferty w zakresie
wskazanym przez Zamawiającego lub w wyznaczonym przez niego terminie skutkować
będzie odrzuceniem oferty.
4. Zamawiający nie przewiduje dla uczestników postępowania środków odwoławczych
od rozstrzygnięcia Zamawiającego, podejmowanych w ramach postępowania o
udzielenie zamówienia.

Uwagi:
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016,
str.
1),
dalej
,,RODO",
Zamawiający
informuje, że:
1) jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane
Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w
celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
na zadanie pn.: ,,Prace konserwatorskie przy zabezpieczeniu, zachowaniu i utrwaleniu
zabytkowej substancji drewnianej dzwonnicy w m. Kolano-Kolonia":" prowadzonym w
trybie zapytania ofertowego;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będzie Parafia w Kolanie;
4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność.
5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących
jest wymogiem ustawowym, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w
sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących
Wykonawcy;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich
zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego;
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.
18 ust. 2 RODO;
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
8) Wykonawcy nie przysługuje:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest
art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3
rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający
może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na
celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub
uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie
może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie
ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.

Kontakt:
Osoba do kontaktów w sprawie zamówienia jest: ks. Wojeciech Cholewa 83 356 13
13, Adres e-mail: parafia.kolano@gmail.com

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.