pomorskie (Rumia)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Częściowy remont dachu |
Data zamieszczenia: | 2024-02-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Parafia Rzymskokatolicka pw. Św. Stanisława BM w Starej Wronie Stara Wrona 27 09-131 Joniec powiat: płoński Telefon: (23) 661 60 60 wrona@diecezjaplocka.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Joniec |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon: (23) 661 60 |
Termin składania ofert: | 2024-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
IV. Przedmiot zamówienia 1. Nazwa zadania: ,,Częściowy remont dachu Kościoła pw. Przemienienia Pańskiego w Starej Wronie" zlokalizowanego na działce nr 14/1, obręb Nr 0016 nazwa Stara Wrona, gmina Joniec, powiat płoński, woj. mazowieckie. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na częściowym remoncie dachu Kościoła pw. Przemienienia Pańskiego w Starej Wronie. Planowany zakres prac jaki zostanie ujęty w dokumentacji: a) roboty przygotowawcze (rusztowania, rozbiórki), b) roboty dekarskie (konstrukcja dachowa, roboty pokrywcze, roboty blacharskie i obróbki) 2. Zadanie realizowane będzie w oparciu o decyzję - pozwolenie na budowę wydane przez Starostę Płońskiego oraz Decyzję -- pozwolenie na prowadzenie robót budowanych w zabytku wydane przez Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Szczegółowy przedmiot zamówienia określi kompleksowa dokumentacja projektowa. CPV: 45111300-1, 45261910-6, 45261000-4 Otwarcie ofert: 2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 3 kwietnia 2024r. o godz. 11:00. 2. Informacja z otwarcia ofert opublikowana zostanie za pośrednictwem Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Joniec http://bip.ujjioniec.pl w zakładce Ogłoszenia 2024, stronie internetowej Gminy Joniec http://www.ugioniec.pl oraz na tablicy ogłoszeń Parafii w Starej Wronie, Stara Wrona 27, 09-131 Joniec. Składanie ofert: XIV. Miejsce oraz termin składania ofert 1. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 3 kwietnia 2024 r. do godz. 10:00 (liczy się data dostarczenia oferty do siedziby Zamawiającego) w formie pisemnej (osobiście, listownie za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera itp.) w zamkniętej kopercie z oznaczeniem postępowania ,,Częściowy remont dachu Kościoła pw. Przemienienia Pańskiego w Starej Wronie" i adnotacją: nie otwierać do godz. 11:00 dnia 3 kwietnia 2024r. na adres: Parafia Rzymskokatolicka pw. Św. Stanisława BM w Starej Wronie, Stara Wrona 27, 09-131 Joniec, Powiat płoński Wymagania: II. Tryb udzielania zamówienia 1. Postępowanie o udzielanie zamówienia prowadzone jest bez stosowania Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. póz. 1605) 2. Postępowanie prowadzone jest z uwzględnieniem § 8 ust. 6 Regulaminu naboru wniosków o dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków, w sposób transparentny w trybie konkurencyjnym z zachowaniem uczciwej konkurencji, równego traktowania wykonawców oraz przejrzystości w celu wydatkowania środków w ramach RPOZ w sposób celowy, oszczędny oraz umożliwiający terminową realizację zadań, zapewniając optymalny dobór metod i środków w celu uzyskania najlepszych efektów z danych nakładów, a czynności związane z udzieleniem zamówienia wykonane z zapewnieniem bezstronności i obiektywizmu. 3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym postępowaniu, zastosowanie będą miały przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny. 4. Inwestycja dofinansowana będzie w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków. III. Miejsce i termin publikacji ogłoszenia Postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje podane do publicznej wiadomości w okresie 30 dni od daty jego publikacji za pośrednictwem: 1. Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Joniec http://bip.ugjonicc.pl w zakładce Ogłoszenia 2024. 2. Strony internetowej Gminy Joniec http://www.ugjoniec.pl 3. Tablicy ogłoszeń Parafii w Starej Wronie, Stara Wrona 27, 09-131 Joniec, powiat płoński 4. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie zawiadomić konserwatora o wszelkich zagrożeniach lub nowych okolicznościach ujawnionych w trakcie prowadzenia robót, które mogą mieć wpływ na stan zachowania zabytku. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostanie zawarty i przedstawiony w kompleksowej dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, STWiOR. a) Wszystkie produkty zastosowane przez wykonawcę muszą posiadać niezbędne, wymagane przez prawo deklaracje zgodności i jakości z europejskimi normami dotyczącymi określonej grupy produktów. b) Proponowane urządzenia będące elementem składowym realizacji zadania, muszą być nowe, nieużywane, muszą pochodzić z legalnych źródeł oraz zostać dostarczone ze wszystkimi elementami pozwalającymi na potwierdzenie legalności ich pochodzenia, a także posiadać gwarancje producenta. c) Prace towarzyszące i roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: - organizacja i zabezpieczenie placu budowy z zachowaniem należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP, - ochrona znajdujących się na nim obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu, - uporządkowanie terenu po zakończeniu budowy. V. Przeprowadzenie wizji lokalnej 1. Zamawiający zaleca, by Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z terenem przyszłej budowy, stanem istniejącym i warunkami prac objętymi przedmiotem zamówienia oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być niezbędne do prawidłowej wyceny wartości robót. 2. Termin i zasady udziału w wizji lokalnej należy każdorazowo uzgodnić telefonicznie z Zamawiającym 3. Koszt dokonania wizji lokalnej leży po stronie Wykonawcy. 4. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem wykonania przedmiotu zamówienia. VI. Gwarancja i rękojmia 1. Zamawiający wymaga udzjelenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 5 lat (60 miesięcy) z zastrzeżeniem poniższych postanowień. Oferta wykonawcy, który zaoferuje okres gwarancji jakości na przedmiot zamówienia poniżej 5 lat (poniżej 60 miesięcy) zostanie odrzucona. 2. Wykonawca w ramach realizacji umowy, przeniesie wszelkie uprawnienia wynikające z gwarancji producentów urządzeń na Zamawiającego. 3. Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych, niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. 4. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. 5. Strony postanawiają, że : a) 70% przeznacza się jako gwarancję zgodnego z umową wykonania robót budowlanych, b) 30% wniesionego zabezpieczenia jest przeznaczone na ewentualne zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady. 6. Zwrot wniesionego zabezpieczenia zostanie zwrócona w sposób następujący: a) 70% jako część gwarantująca wykonanie robót budowlanych zgodnie z umową zostanie zwrócona w ciągu 30 dni po jego końcowym odbiorze, b) 30 % zostanie zwrócone w ciągu 15 dni po upływie.miesięcznego okresu gwarancji. 7. W okresie obowiązywania rękojmi Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego zawiadomienia Zamawiającego w terminie 7 dni o: 1) zmianie siedziby, adresu lub nazwy firmy, nr konta, 2) zmianie osób reprezentujących Wykonawcę, 3) ogłoszeniu upadłości, 4) wszczęciu postępowania upadłościowego, 5) ogłoszeniu likwidacji firmy, 6) zawieszeniu działalności firmy, - pod rygorem negatywnych skutków dla Wykonawcy związanych z niepodaniem wymienionych informacji, polegających w szczególności na tym, iż korespondencję wysłaną na ostatni podany adres uznaje się za skutecznie doręczoną. XIII. Tryb udzielania wyjaśnień 1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. 2. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający udostępnia, bez ujawniania źródła zapytania. |
© eurobudowa.pl 2004-2024