Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zaprojektowanie i wykonanie niezbędnych prac konserwatorskich i restauratorskich przy...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zaprojektowanie i wykonanie niezbędnych prac konserwatorskich i restauratorskich przy zabytkowym kościele

Data zamieszczenia: 2024-02-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Kościół Parafialny pw. św. Stanisława i św. Marii Magdaleny w Dzierzkowicach
Dzierzkowice-Rynek 144
23-251 Dzierzkowice
powiat: kraśnicki
tel. 81 822 10 14
Województwo: lubelskie
Miasto: Dzierzkowice
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 81 822 10 14
Termin składania ofert: 2024-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Ogłoszenie o postępowaniu zakupowym nr 1/02/2024 r. z dnia 29.02.2024 r. na wybór Wykonawcy dla realizacji zadania pn. ,, Zaprojektowanie i wykonanie niezbędnych prac konserwatorskich i restauratorskich przy zabytkowym kościele pw. św. Stanisława i św. Marii Magdaleny w Dzierzkowicach".
Rozdział I Informacje ogólne
Niniejsze postępowanie zakupowe ogłasza się na podstawie Rządowego Programu Odbudowy Zabytków. Program kierowany jest bezpośrednio do jednostek samorządu terytorialnego (Gminy, Powiaty), a za ich pośrednictwem następnie do innych podmiotów zobowiązanych do opieki nad zabytkami. Dofinansowanie przyznawane jest na realizację zadań inwestycyjnych związanych z ochroną zabytków i opieką nad zabytkami. Może być przeznaczone na prace konserwatorskie, restauratorskie oraz roboty budowlane.
Gmina Dzierzkowice, będąca Wnioskodawcą programu otrzymała ,,wstępną promesę" udzjelenia dofinansowania z programu dla beneficjentów ubiegających się o otrzymanie dotacji. ,,Wstępna promesa" stanowi dla Wnioskodawcy podstawę do podjęcia uchwały o przyznaniu dotacji dla beneficjentów, a w/w uchwała stanowi dla beneficjentów podstawę do ogłoszenia postępowania zakupowego przeprowadzonego ze wsparciem Wnioskodawcy. Po wyłonieniu Wykonawcy przez Beneficjenta i spełnieniu szeregu wymagań Gmina otrzyma promesę inwestycyjną z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków, która to umożliwi podpisanie Umowy z Wykonawcą oraz rozpoczęcie prac przewidzianych dla danej inwestycji.
Beneficjentem Programu została Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Stanisława i św. Marii Magdaleny w Dzierzkowicach, która będzie realizować zadanie dofinansowane z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków pod nazwą: ,,Zaprojektowanie i wykonanie niezbędnych prac restauratorskich przy zabytkowym kościele parafialnym pw. Stanisława i św. Marii Magdaleny w Dzierzkowicach".
Rozdział II Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja remontu obiektu sakralnego w formule ,, zaprojektuj
1 wybuduj", polegającego na sporządzeniu kompleksowej dokumentacji projektowej, uzgodnionej z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków oraz uwzględniającej wytyczne Parafii (zgodne z zakresem ujętym we wniosku o dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków), z uzyskaniem wszystkich wymaganych przepisami prawa zgód, decyzji, opinii, uzgodnień i sprawozdań koniecznych do uzyskania pozwolenia na budowę oraz na ich podstawie wykonanie robót budowlanych, konserwatorskich, restauratorskich.
Zakres przedmiotu zamówienia dla zadania pn. ,, Zaprojektowanie i wykonanie niezbędnych prac konserwatorskich i restauratorskich przy zabytkowym kościele pw. św. Stanisława i św. Marii Magdaleny w Dzierzkowicach".
1. Opracowanie kompleksowej dokumentacji technicznej niezbędnej do wykonania prac i robót przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków pozytywnie zaopiniowanej przez Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków wraz z uzyskaniem pozwolenia konserwatorskiego oraz pozwolenia budowlanego.
2. Wykonanie stabilizacji konstrukcyjnej części składowej zabytku poprzez przebudowę posadzki z uwzględnieniem wykonania nowej zbrojonej posadzki.
3. Odtworzenie zniszczonej przynależności zabytku poprzez odnowienie i ewentualne uzupełnienie tynków i okładzin architektonicznych.
4. Odnowienie lub odtworzenie stolarki okiennej i drzwiowej.
W pierwszym etapie na powyższy zakres wybrany Wykonawca musi uzyskać pozytywną opinię Konserwatora Zabytków, a następnie po akceptacji proponowanych rozwiązań przez Inwestora oraz Gminę Dzierzkowice uzyskać niezbędne wymagane prawem pozwolenia na wykonanie prac.

CPV: 45212350-4, 45212360-7, 71220000-6, 45262100-2, 45453000-7, 45000000-7, 71000000-8, 45400000-1, 45113000-2

Dokument nr: 1/02/2024

Składanie ofert:
1. Oferty można dostarczyć do siedziby Parafii (po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z przedstawicielem Parafii), w nieprzekraczalnym terminie do dnia 03.04.2024 r. do godz. 12.00.

Miejsce i termin realizacji:
Rozdział IX
Termin Wykonania prac
1) Przewidywany okres realizacji inwestycji: do 30.09.2024 r.
2) Szczegółowe wymagania dotyczące terminów realizacji zostaną określone w postanowieniach umowy pomiędzy Parafią, a Wykonawcą.

Wymagania:
Rozdział IV Tryb udzjelenia zamówienia
1. Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.).
2. Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Stanisława i św. Marii Magdaleny w Dzierzkowicach
ogłosiła postępowanie zakupowe nr 1/02/2024 r. na swojej tablicy ogłoszeniowej. Informacje o miejscu ogłoszenia tego postępowania przez Parafię oraz samo ogłoszenie wraz z załącznikami zostały również opublikowane przez Gminę Dzierzkowice w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem: https://ugdzierzkowice.bip.Iubelskie.pl/index.php?id=72
3. Niniejsze ogłoszenie ma na celu zaproszenie oferentów do udziału w procesie wyłonienia Wykonawcy robót.
4. Warunki przystąpienia do udziału w postępowaniu zostały opisane w Rozdziale V niniejszego ogłoszenia do postępowania zakupowego nr 1/02/2024 r.
5. Postępowanie zakupowe o udzielenie zamówienia jest jawne z uwzględnieniem obowiązku traktowania na równych prawach wszystkich Wykonawców, uczestniczących w postępowaniu gwarantującym zachowanie uczciwej konkurencji i transparentności.
6. Parafia zastrzega sobie prawo do wystąpienia z zapytaniem dotyczącym dodatkowych informacji, dokumentów, zaświadczeń lub wyjaśnień w szczególności w związku z weryfikacją oświadczeń złożonych przez oferentów podczas wizji lokalnej (opisanych w rozdziale V).
7. W uzasadnionych przypadkach, w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert, Parafia może zmodyfikować lub uzupełnić treść ogłoszenia.
8. Okres zamieszczenia na stronie internetowej Ogłoszenia o postępowaniu zakupowym nr 1/02/2024 r. wynosi minimum 30 dni.
9. Parafia zastrzega sobie możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania bez uzasadnienia.
10. Informacje ważne dla Oferenta wynikające z założeń Rządowego Programu Polski Ład, Program Odbudowy Zabytków:
a) Parafia zobowiązuje się do podania ewentualnych sporów w relacjach z Wykonawcami o roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, mediacjom lub innemu polubownemu rozwiązaniu przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osobą prowadzącą inne polubowne rozwiązanie sporu.
Rozdział V
Warunki udziału w postępowaniu zakupowym
1. Parafia określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące odbycia wizji lokalnej.
Oferent może przystąpić do postępowania pod warunkiem odbycia wizji lokalnej na miejscu inwestycji w obecności przedstawiciela: Parafii (Ks. Proboszcza) oraz Oferenta (czyli osób posiadających stosowne uprawnienia do projektowania, nadzoru i wykonywania prac przy zabytku w specjalnościach odpowiadających zakresowi przedsięwzięcia). Akces na odbycie wizji lokalnej należy zgłosić poprzez kontakt telefoniczny z Ks. Proboszczem Parafii. Po otrzymaniu zgłoszenia od oferenta, Parafia ustali termin oraz godzinę przeprowadzenia wizji lokalnej i przekaże te informacje oferentowi. Na w/w okoliczność zostanie sporządzony protokół z wizji lokalnej potwierdzający udział osób i ich kompetencji (uprasza się o zabranie dokumentów potwierdzających posiadanie stosownych uprawnień oraz zatrudnienia u oferenta).
Maksymalny termin odbycia wizji lokalnej: do 15 dni od dnia ogłoszenia niniejszego postępowania zakupowego nr 1/02/2024 r. do dnia 15.03.2024 r.
2. Parafia określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące podstaw wykluczenia oraz sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli podczas wizji lokalnej wykaże aktualne na dzień odbycia wizji lokalnej- oświadczenia zgodnie z Załącznikiem Nr 1 - Oświadczenia dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu do ogłoszenia nr 1/02/2024 r. z dnia 29.02.2024 r.
a) Oświadczenie, że w stosunku do samego Wykonawcy bądź jakiejkolwiek osoby będącej członkiem organów administracyjnych, zarządzających lub nadzorczych wykonawcy lub posiadającej w przedsiębiorstwie wykonawcy uprawnienia do reprezentowania, uprawnienia decyzyjne lub kontrolne, nie został wydany prawomocny wyrok za nadużycie finansowe, orzeczeniem do pięciu lat w tył lub, w którym okres wykluczenia określony bezpośrednio w wyroku nadal obowiązuje;
b) Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) Oświadczenie dotyczące przepisów sankcyjnych związanych z wojną na Ukrainie;
d) Oświadczenie oferenta, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą, niż 1 000 000,00 ( słownie: jeden milion złotych) oraz deklarację utrzymania tegoż ubezpieczenia do czasu wygaśnięcia praw z tytułu gwarancji oraz rękojmi.
e) Oświadczenie oferenta o zdolności finansowej do wykonania inwestycji, z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia.
f) Oświadczenie dotyczące powierzenia podwykonawcom wykonania części zamówienia;
g) Oświadczenie oferenta, że weźmie udział w postępowaniu zakupowym polegając/nie polegając na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby;
h) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ppkt. a)-c), także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu;
i) Wykonawca, który zamierza powierzyć część obowiązków podwykonawcom, przedstawi w momencie zgłoszenia podwykonawcy, oświadczenie, o którym mowa w ppkt. a)-c), potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego Podwykonawcy;
j) Oświadczenie końcowe: Oferent złoży oświadczenie, że wszystkie złożone przez oferenta podmiotowe środki dowodowe są dokładne i zgodne z prawdą oraz, że zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji poważnego wprowadzenia w błąd. Wykonawca oficjalnie oświadczy, że jest w stanie, na żądanie i bez zwłoki przedstawić zaświadczenia i inne rodzaje dowodów w formie dokumentów. Wszystkie dowody w formie dokumentów potwierdzających oświadczenia oferentów zostaną wyegzekwowane na etapie podpisania umowy, a ich brak stanowi automatyczne wykluczenie z postępowania zakupowego.
Parafia określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące Uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej oraz uprawnień do korzystania z zasobów innego podmiotu (jeśli dotyczy). Wykonawca spełni warunek, jeżeli podczas wizji lokalnej wykaże aktualne na dzień odbycia wizji lokalnej podmiotowe środki dowodowe zgodnie z Załącznikiem nr 2 ,,Podmiotowe środki dowodowe dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu" do ogłoszenia nr 1/02/2024 r. z dnia 29.02.2024 r.
a) Odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub w Centralnej Ewidencji i Informacji o działalności gospodarczej;
b) Wykonawca, który zamierza polegać na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby musi złożyć podczas wizji lokalnej zobowiązanie udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wówczas zobowiązanie podmiotu trzeciego, który udostępnia wykonawcy potencjał powinno wskazywać w jakim zakresie podmiot trzeci zrealizuje roboty budowlane, których dotyczą udostępniane zdolności.
4. Parafia określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej. Wykonawca spełni warunek jeżeli podczas wizji lokalnej wykaże aktualne na dzień odbycia wizji lokalnej podmiotowe środki dowodowe zgodnie z Załącznikiem nr 2 ,,Podmiotowe środki dowodowe dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu" do ogłoszenia nr 1/02/2024 r. z dnia 29.02.2024 r.
Wykonawca wykaże się doświadczeniem w zakresie realizacji inwestycji zbliżonych do inwestycji będącej przedmiotem postępowania. Oferent wykaże, że wykonał w ciągu 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 3, maksymalnie 5 zamówień na roboty budowlane obejmujące remont, budowę lub przebudowę obiektu zabytkowego oraz wykaże, że minimum 3 z tych zadań dotyczyło realizacji obiektu sakralnego o wartości nie mniejszej, niż 1 000 000,00 zł. Wykonawca potwierdzi doświadczenie w realizacji w tym czasie dostarczając przedstawicielowi Parafii tzw. referencje własne.
5. Parafia określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli podczas wizji lokalnej wykaże aktualne na dzień odbycia wizji lokalnej następujące podmiotowe środki dowodowe zgodne z Załącznikiem nr 2 ,,Podmiotowe środki dowodowe dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu" do ogłoszenia o postępowaniu zakupowym nr 1/02/2024 r. z dnia 29.02.2024 r.
Oferent wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia:
a) Jedną osobą posiadającą uprawnienia w specjalności elektrycznej.
b) Jedną osobę posiadającą uprawnienia w specjalności PC.
c) Jedną osobę posiadającą uprawnienia w specjalności mikologicznej.
d) Jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - do pełnienia funkcji kierownika budowy. Osoba pełniąca powyższą funkcję powinna posiadać co najmniej 5 letni staż pracy na stanowisku kierownika budowy w tej specjalności.
e) Osobą posiadającą kwalifikacje usprawniające do przyjęcia obowiązku kierowania pracami budowalnymi przy zabytkach nieruchomych zgodnie z wymogami art.37c. ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity Dz.U. z 2021 r. poz. 710) oraz Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 sierpnia 2018 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków albo na Listę Skarbów Dziedzictwa oraz robót budowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, a także badań archeologicznych i poszukiwań zabytków (tekst jednolity Dz.U. z 2021 r.
poz.81) wraz z zobowiązaniem do faktycznego przejęcia tych obowiązków w przypadku wyboru oferty.
f) Powyższe funkcje mogą być łączone pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych.
g) Wykonawca, który zamierza polegać na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, w odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych, musi przedstawić takie same środki dowodowe podmiotu udostępniającego zasoby, jak gdyby korzystał z zasobów własnych.
2. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 4 do niniejszego ogłoszenia Osoba podpisująca ofertę musi być upoważniona do reprezentowania Oferenta.
3. Oferty można składać osobiście w siedzibie Parafii lub za pośrednictwem poczty. Oferenci, którzy wybierają dostarczenie oferty osobiście, powinni udać się do biura Parafii w wyznaczonym terminie i czasie otwarcia. Przyjmowanie ofert osobiście umożliwia bezpośredni kontakt z przedstawicielami Parafii, co może być korzystne w przypadku ewentualnych pytań czy dodatkowych informacji dotyczących postępowania zakupowego.
4. Oferenci, którzy przekażą oferty listowne na adres Parafii pw. św. Stanisława i św. Marii Magdaleny w Dzierzkowicach powinni zadbać o to, aby oferta dotarła na wskazany adres przed terminem zamknięcia postępowania. Zaleca się korzystanie z usług przesyłek rejestrowanych lub kurierskich, aby mieć pewność dostarczenia oferty w odpowiednim czasie i uniknąć ewentualnych problemów z zatwierdzeniem oferty ze względu na opóźnienia w dostawie poczty.
5. Bez względu na wybrany sposób składania ofert, oferenci powinni upewnić się, że ich dokumenty są kompleksowe, zgodne z wymaganiami ogłoszenia o zamówieniu oraz, że są odpowiednio podpisane i opieczętowane, aby uniknąć ewentualnych nieścisłości czy problemów w procesie oceny ofert. Oferty należy składać z dopiskiem: ,,OFERTA NA realizację zadania pn.: ,,Zaprojektowanie i wykonanie niezbędnych prac konserwatorskich i restauratorskich przy zabytkowym kościele pw. św. Stanisława i św. Marii Magdaleny w Dzierzkowicach". NIE OTWIERAĆ WCZEŚNIEJ, NIŻ W DNIU 03.04.2024 r. o godz. 12.30.
6. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert może wprowadzić zmiany do złożonej oferty. Zmiany należy złożyć według takich samych zasad jak składanie ofert, z dopiskiem: ,,ZMIANA OFERTY" na kopercie.
7. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert może wycofać złożoną ofertę.
8. Wycofanie oferty należy złożyć według takich samych zasad jak składanie ofert, z dopiskiem: ,,WYCOFANIE OFERTY" , na kopercie.
9. Oferty niekompletne (tj. nie zawierające wszystkich wymaganych elementów) lub złożone po wyznaczonym terminie nie będą brały udziału w postępowaniu. Parafia nie ma obowiązku wezwania oferenta do uzupełnienia oferty o brakujące dokumenty.
10. Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcjum/spółka cywilna) powinni spełniać następujące wymagania:
a) Ponoszą solidarną odpowiedzialność za realizację zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego;
b) Ustanowienie pełnomocnika dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi być stwierdzone pełnomocnictwem załączonym do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza;
c) Parafia będzie zwracała się do wyznaczonego reprezentanta z wszelkimi sprawami związanymi z prowadzonym postępowaniem i realizacją przedmiotu zamówienia;
d) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia będą dokonywane wyłącznie z pełnomocnikiem;
e) W przypadku, gdy oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, Parafia przed podpisaniem umowy może żądać przedstawienia umowy regulującej ich współpracę.
12. Kopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby składające ofertę.
13. Za termin złożenia oferty przyjmuje się termin dostarczenia oferty do Parafii, w tym godzina dostarczenia.
14. Oferenci pozostają związani ofertą przez 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
15. Każdy z Wykonawców może zwrócić się do Parafii o udzielenie wyjaśnień dotyczących treści niniejszej zaproszenia do składania ofert. Parafia udzieli wyjaśnień dotyczących treści zaproszenia do składania ofert niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie wpłynął do Parafii nie później, niż do końca dnia, w którym upływa połowa wykonawczego terminu składania ofert.
Rozdział VII
Kryteria i zasady wyboru ofert
Za niniejszą zostanie uznana oferta, która spełni wszystkie kryteria formalne (dostępu) oraz otrzyma najwyższą liczbę punktów. Spełnienie formalnych kryteriów jest warunkiem oceny oferenta zgodnie z poniższymi Kryteriami wyboru ofert:
1. Kryterium (C) ,,Cena brutto": waga 60%. Możliwa do uzyskania ilość punktów wynosi 60 pkt.
Parafia przyzna każdej ofercie niepodlegającej odrzuceniu, w kryterium ,,cena netto" wg wzoru:
C- liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium ,,Cena", gdzie punkty wyliczane są wg wzoru: C= Cmin/Cb x 60 pkt
Cmin- najniższa cena spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu; Cn- cena oferty badanej
Przyjmuje się, że 1 % = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów dla każdej z ofert. Oferta w tym kryterium może uzyskać maksymalnie - 60 punktów.
2. Okres rękojmi i gwarancji: waga 20%. Możliwa do uzyskania ilość punktów wynosi: 20 pkt.
a) Jeżeli oferent wskaże okres rękojmi i gwarancji równy 36 miesięcy, otrzyma 10 pkt.
b) Jeżeli oferent wskaże okres rękojmi i gwarancji równy 60 miesięcy, otrzyma 20 pkt.
c) Jeżeli oferent wskaże okres rękojmi i gwarancji krótszy niż 5 lat, ajednocześnie dłuższy niż 3 lata otrzyma punkty dodatnie wyliczone proporcjonalnie do wskazanego okresu rękojmi i gwarancji. W przypadku wyliczania ilości punktów z proporcji, Parafia zastosuje zaokrąglenie wyniku do dwóch miejsc po przecinku.
d) Jeżeli oferent wskaże okres rękojmi i gwarancji krótszy niż 36 miesięcy, ajednocześnie dłuższy niż 24 miesiące otrzyma ujemne punkty wyliczone proporcjonalnie do wskazanego okresu rękojmi i gwarancji.
e) Wykonawca nie może wskazać okresu rękojmi i gwarancji krótszego niż 24 miesiące.
f) Jeżeli oferent wskaże okres rękojmi gwarancji równy 24 miesiące - otrzyma 0 pkt. Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów dla każdej z ofert. Oferta w tym kryterium może uzyskać maksymalnie 20 punktów.
3. Referencje : Waga 20%. Możliwa do uzyskania ilość punktów wynosi 20 pkt.
a) Referencje potwierdzające należyte wykonanie i zakończenie prac budowlanych: Waga 20% - 20 pkt.
Punktowane będzie maksymalnie 5 w/w referencji potwierdzających należyte wykonanie i zakończenie prac budowlanych. Oferent nie może okazać mniej niż 1 referencji. Za każdą referencję oferent otrzyma 4 pkt.
Przyjmuje się, że 4 pkt to 4% i tak zostanie przeliczona liczba punktów dla każdej z ofert. Oferta w tym kryterium może uzyskać maksymalnie - 20 punktów.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta o najwyższej liczbie punktów.
5. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do jednego punktu.
6. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taką samą liczbę punktów, Parafia spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, kolejnym kryterium branym pod uwagę będzie wskazany przez oferentów okres rękojmi i gwarancji. Jeżeli na tym etapie postępowanie nadal nie będzie rozstrzygnięte, komisja weźmie pod uwagę ilość punktów uzyskanych przez oferentów w kryterium ,,Referencje".
7. Jeśli oferenci otrzymali taką samą ilość punktów dla każdego kryterium, zostanie ogłoszone postępowanie uzupełniające.
8. W przypadku postępowania uzupełniającego, Parafia wzywa Wykonawców, pomiędzy którymi ma się rozstrzygnąć postępowanie do złożenia w terminie określonym przez Parafię ofert dodatkowych.
9. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych.
10. Parafia udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w niniejszym ogłoszeniu o postępowaniu zakupowym nr 1/02/2024 r. z dnia 29.02.2024 r. i została oceniona jako najkorzystniejsza na podstawie podanych kryteriów wyboru.
11. Parafia powiadomi o wynikach postępowanie wszystkich Wykonawców biorących udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
12. Niezwłocznie po otwarciu ofert Parafia zamieści na swojej stronie internetowej informacje dotyczące:
a) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
b) firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie,
c) ceny zawartej w ofercie.
13. Wyniki zostaną ogłoszone na tablicy ogłoszeniowej Parafii pw. Św. Stanisława i św. Marii Magdaleny w Dzierzkowicach oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Dzierzkowice: https://ugdzierzkowice.bip.lubelskie.pl/index.php?id=72
Rozdział VIII Rażąco niska cena
1. Cena rażąco niska to cena nierealna, niepozwalająca na realizację zamówienia z należytą starannością, wskazująca na zamiar realizacji zamówienia poniżej kosztów własnych Wykonawcy, niepozwalająca na wygenerowanie przez niego zysku, znacznie odbiegająca od cen rynkowych innych, takich samych lub podobnych rodzajów zamówień, wskazującą na możliwość wykonania zamówienia poniżej kosztów wytworzenia usługi.
2. Przy kalkulacji rażąco niskiej ceny, będą brane pod uwagę następujące kryteria: a) Kwota przeznaczona na realizację danej inwestycji;
b) Kwoty ofert.
3. Powyższe kryteria zostaną zsumowane, a następnie wyliczona w ten sposób kwota
zostanie podzielona na liczbę wszystkich ofert (średnia arytmetyczna). 3. Za rażąco niską cenę zostanie uznana oferta, której cena będzie niższa o 20% (lub więcej) od wyliczonej średniej arytmetycznej.

Uwagi:
Rozdział XI
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych- Zamówienie publiczne, do którego nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych
Postępowanie zakupowe prowadzone jest zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych zwane dalej RODO).

Kontakt:
Rozdział X
Dane Kontaktowe do przedstawicieli Parafii
1. Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Stanisława i św. Marii Magdaleny w Dzierzkowicach Adres: Dzierzkowice-Rynek 144, 23-251 Dzierzkowice Proboszcz Parafii - Ks. Wiesław Rycerz kom.: 604 587 769 tel. 81 822 10 14

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.