Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa węzła betoniarskiego do produkcji mieszanki betonowej oraz roboty budowlane...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa węzła betoniarskiego do produkcji mieszanki betonowej oraz roboty budowlane niezbędne do montażu węzła

Data zamieszczenia: 2024-02-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Pascal Prefabrykaty Sp. z o.o
Bolesława Chrobrego 20B
64-400 Międzychód
powiat: międzychodzki
przemyslaw.waloszek@pascalprefabrykaty.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/185763
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Międzychód
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA węzła betoniarskiego do produkcji mieszanki betonowej oraz roboty budowlane niezbędne do montażu węzła
Powstaje w kontekście projektu
FENG.03.01-IP.03-0260/23 - Inwestycje w przedsiębiorstwie Pascal Prefabrykaty Sp. z o.o. wspierające efektywność energetyczną

Część 1
DOSTAWA węzła betoniarskiego

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Część 1 - DOSTAWA węzła betoniarskiego
Przedmiotem zamówienia jest nabycie nowego węzła betoniarskiego do produkcji mieszanki betonowej o określonych parametrach technicznych
1. Mieszarka planetarna o pojemności 1,5 m3 gotowego zarobu, wydajności co najmniej
40 m3/h, wyposażona w sprzęgło hydrokinetyczne do przeniesienia napędu z silnika na przekładnie.
2. Wyciąg zasypowy z dwoma linami i dwoma motoreduktorami połączone ze sobą wspólnym wałem
3. Stacja kruszyw wyposażona w 6 komór o pojemności min 30m3 z przenośnikiem taśmowym jako waga kruszywa, zamontowany na min 4 czujnikach tensometrycznych, klapy spustowe otwierane za pomocą siłowników pneumatycznych, dodatkowo zastosowane wibratory na każdym zasobniku.
4. Waga cementu zamontowana na czujnikach tensometrycznych, wyposażona we wibrator pneumatyczny
5. Waga wody zamontowana na czujnikach tensometrycznych, dodatkowo system dolewania wody połączony z czujnikami wilgotności
6. Wagowe dozowanie chemii umożliwiające stosowanie min 4 rodzaje domieszek
7. Silosy na cement 3 szt. O pojemności 75m3 każdy, wyposażone w filtry odpylające, czujniki poziomu min/max, zawory nadciśnieniowe i podciśnieniowe, przenośniki ślimakowe
8. Sondy wilgotności piasku zainstalowane w zasobnikach kruszyw 2 szt. Pozwoli na precyzyjne dozowanie wody
9. Sonda mikrofalowa w mieszalniku do badania konsystencji i prawidłowego określenia współczynnika woda/cement
10. Automatyczny system sterowania procesem produkcyjnym, który na podstawie wprowadzonych receptur precyzyjnie dozuje składniki i optymalizuje zużycie energii,
wydruki zgodne z obowiązującymi normami na wyroby betonowe.
11. Mieszalnik wyposażony w układ odpowietrzający mechaniczny .
12. Węzeł betoniarski wyposażony w obudowę zimową.
13. Celem zakupu nowego węzła jest zwiększenie efektywności energetycznej, dlatego dostawca musi deklarować średni wskaźnik zapotrzebowania energii poniżej 2,99 kWh na 1m3 wyprodukowanej mieszanki betonowej.
14. Wymagane jest zastosowanie falowników na silniki elektryczne powyżej 11kW z funkcją odzyskiwania energii elektrycznej, co spowoduje zwiększenie efektywności energetycznej.
15. Moc przyłączeniowa węzła betoniarskiego min 100kW
16. Planowane jest zagłębienie stacji kruszyw około -3 metry od poziomu zero
17. Ze względu na wymiary działki instalacja nie może przekroczyć 41 metrów długości.
18. Przedmiot zamówienia obejmuje transport, montaż węzła betoniarskiego, rozruch i przeszkolenie personelu a także wyprodukowanie zarobów próbnych. Przedmiot zamówienia nie obejmuje prac budowlanych opisanych w części 2 niniejszego zapytania ofertowego.
19. Dostawca zobowiązany jest opracować projekt wykonawczy i technologiczny pod realizowany węzeł betoniarski.
Zamówienie powinno zostać zrealizowane nie później niż w ciągu 12 tygodni od dnia udzielenia zamówienia (podpisania umowy z wybranym oferentem lub udzielenia zamówienia).
Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w punkcie ,,Warunki zmiany umowy".

Część 2
Wykonanie prac budowlanych niezbędnych do montażu węzła bet.

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Część 2 - Wykonanie prac budowlanych niezbędnych do montażu węzła betoniarskiego
Roboty budowlane obejmujące prace ziemne, niezbędne do tego, aby umiejscowić i podłączyć linię do produkcji betonu, opisaną w części 1 niniejszego zapytania ofertowego.
1. Roboty ziemne - niwelacja terenu, wykonanie wykopów, skarpowanie i zabezpieczenie.
2. Prace instalacyjne - przebudowa istniejącej infrastruktury w tym usunięcie kolizji, doprowadzenie prądu i wody.
3. Prace budowlane - zagęszczenie gruntu pod chudziak, wykonanie podbudowy, prace szalunkowe
3.1.1. wykonanie zbrojenia płyty dennej, zalanie betonem, wykonanie szalunków systemowych ścian, zbrojenie, zalanie betonem
3.1.2. rozebranie szalunków po ustalonym okresie i zażywicowanie otworów roboczych
3.1.3. hydroizolacja, zasypanie i zagęszczenie gruntu.
4. Wykonanie rampy najazdowej - ściany z opornika prefabrykowanego, powierzchnia utwardzona tłuczniem.
5. Wykonanie boksów na zapas kruszywa z klocków betonowych typy LEGO i wylanie posadzki betonowej.
6. Utwardzenie gruntu w obrębie węzła i głównych przejazdów.
7. Dostarczenie kruszywa w celu uruchomienia instalacji i zrobienie zarobów próbnych.
W załączeniu do niniejszego zapytania znajduje się dokumentacja projektowa przedstawiająca planowane usadowienie węzła betoniarskiego. Rysunki mają charakter poglądowy. Rzeczywista konstrukcja węzła może ulec zmianie w zależności od technologii zastosowanej przez dostawcę.
Zamówienie powinno zostać zrealizowane nie później niż w ciągu 7 tygodni od dnia udzielenia zamówienia (podpisania umowy z wybranym oferentem lub udzielenia zamówienia).
Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w punkcie ,,Warunki zmiany umowy".

CPV: 42000000-6, 43000000-3, 43413000-1, 45000000-7

Dokument nr: 2024-1403-185763

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-04-02
Oferta może być złożona wyłącznie za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności. Oferty złożone w innej formie nie będą rozpatrywane.
Oferty należy składać do końca dnia wskazanego w punkcie ,,TERMIN SKŁADANIA ofert".

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
wielkopolskie
Powiat
międzychodzki
Gmina
Międzychód
Miejscowość
Międzychód

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
wielkopolskie
Powiat
międzychodzki
Gmina
Międzychód
Miejscowość
Międzychód

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian w treści umowy w sprawie zamówienia na następujących warunkach:
a. przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, jeżeli z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy w sprawie zamówienia, nie jest możliwe dotrzymanie pierwotnego terminu wykonania przedmiotu zamówienia;
b. przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia z przyczyn leżących
po stronie Zamawiającego wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany;
c. gdy zaistnieją nieprzewidziane okoliczności, tzn. okoliczności, których przy zachowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć, zmiany będą konieczne, gdyż bez ich dokonania świadczenie wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia nie będzie mogło być zrealizowane, bądź nie będzie mógł zostać osiągnięty cel, dla którego miało być wykonywane; w takim przypadku Zamawiający i wykonawca mogą określić zmieniony sposób osiągnięcia rezultatu będącego przedmiotem danego świadczenia;
d. w sytuacji, gdy rezultat będący przedmiotem danego świadczenia wchodzącego
w zakres przedmiotu zamówienia będzie mógł być wykonany szybciej, bardziej efektywnie, mniejszym nakładem sił i środków bądź przy zastosowaniu rozwiązań korzystniejszych dla Zamawiającego z punktu widzenia kosztów wykonania przedmiotu zamówienia, kosztów eksploatacji, niezawodności w okresie eksploatacji lub możliwości rozwoju; w takim przypadku Zamawiający i wykonawca mogą określić zmieniony sposób osiągnięcia rezultatu będącego przedmiotem danego świadczenia;
e. zmniejszenia zakresu dostaw/prac będących przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego. W takim przypadku wynagrodzenie wykonawcy zostanie stosownie zmniejszone na podstawie przygotowanej przez Wykonawcę i zaakceptowanej przez Zamawiającego rzetelnej wyceny prac/dostaw zaniechanych. Łączna wartość zmian nie może przekroczyć 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
f. realizacji dostaw/prac dodatkowych, które nie zostały przewidziane w zapytaniu ofertowym. W takim przypadku wynagrodzenie wykonawcy zostanie stosownie zwiększone na podstawie przygotowanej przez Wykonawcę i zaakceptowanej przez Zamawiającego rzetelnej wyceny dostaw/prac dodatkowych. Łączna wartość zmian nie może przekroczyć 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
g. realizacji dostaw/prac zamiennych tj. wykonanych inaczej niż to opisano w zapytaniu ofertowym, według odmiennej technologii lub przy użyciu innych materiałów, urządzeń stanowiących wyposażenie o tej samej funkcji, lecz korzystniejszych warunkach eksploatacyjnych (np. mniejszym zużyciu energii). W takim przypadku wynagrodzenie wykonawcy może zostać zmniejszone bądź zwiększone na podstawie przygotowanej przez Wykonawcę i zaakceptowanej przez Zamawiającego rzetelnej wyceny porównawczej dostaw/prac pierwotnych i zamiennych. Łączna wartość zmian nie może przekroczyć 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
h. wprowadzenia lub zmiany regulacji prawnych lub regulacji dotyczących zasad dofinansowania projektu ze środków Unii Europejskiej wprowadzonych w życie po dniu zawarcia umowy w sprawie zamówienia; w takim przypadku Zamawiający
i wykonawca mogą określić zmieniony sposób osiągnięcia rezultatu będącego przedmiotem danego świadczenia wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia celem dostosowania go do zmienionego stanu prawnego;
i. zaistnienia, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy jako zdarzenie zewnętrzne wobec łączącego Zamawiającego i wykonawcę stosunku prawnego:
- charakterze od nich niezależnym,
- którego nie mogli przewidzieć przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia,
- którego nie można uniknąć, ani któremu nie mogli zapobiec przy zachowaniu należytej staranności,
- której nie można przypisać Zamawiającemu lub wykonawcy.
Za siłę wyższą uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, epidemie, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia.
W takim przypadku termin wykonania przedmiotu zamówienia może zostać przesunięty o czas trwania siły wyższej oraz czas trwania jej następstw. W takim przypadku Zamawiający i wykonawca mogą również określić zmieniony sposób osiągnięcia rezultatu będącego przedmiotem danego świadczenia wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia celem dostosowania go do skutków wystąpienia siły wyższej.
Zamawiający przewiduje również możliwość wprowadzenia zmian treści umowy w sprawie zamówienia w przypadkach dozwolonych zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027.
Wskazane powyżej zmiany będą dokonywane na wniosek Zamawiającego lub wykonawcy, za zgodą obu stron, w formie aneksu do umowy w sprawie zamówienia sporządzonego na piśmie pod rygorem nieważności.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
TAK
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego)
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym załączonym do niniejszego zapytania ofertowego.
Oferta może być złożona wyłącznie za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności. Oferty złożone w innej formie nie będą rozpatrywane.
Oferty należy składać do końca dnia wskazanego w punkcie ,,Termin składania ofert".
Oferty niekompletne lub niezgodne z opisem przedmiotu zamówienia, co do których oferent nie udzielił odpowiednich wyjaśnień, nie będą rozpatrywane.
Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania oferenta wg dokumentu rejestrowego lub posiadającą/posiadające stosowne pełnomocnictwo (w takim przypadku pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty). Oferty złożone za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności niezawierające podpisanego formularza ofertowego nie będą rozpatrywane.
Oferent związany jest ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert lub w przypadku wyboru Oferenta do czasu podpisania Umowy na wykonanie zadania (chyba, że po upływie 30 dni ważności oferty Oferent złoży oświadczenie, że ważność oferty wygasła).
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania lub unieważnienia postępowania ofertowego w dowolnym terminie (również po upływie terminu składania ofert) bez podania przyczyny. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może wnioskować o udzielenie wszelkich wyjaśnień i przesłanie dodatkowych informacji dotyczących treści złożonych ofert, jak również wyznaczyć oferentowi nieprzekraczalny termin udzielenia wyjaśnień i dodatkowych informacji (odpowiedzi), pod rygorem pozostawienia oferty bez rozpatrzenia.
Oferenci są uprawnieni do składania zapytań do treści niniejszego zapytania ofertowego wyłącznie za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności. Zamawiający zastrzega sobie prawo nieudzielenia odpowiedzi na zadane przez oferenta pytania jeśli wpłynęły one do Zamawiającego w ostatnim dniu składania ofert.
Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
c) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
Oferta złożona przez Oferenta, który podlega wykluczeniu, zostaje odrzucona ze względu na niespełnienie wymagań.
Z udziału w postępowaniu wykluczone są równie podmioty, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835)

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-02-29
Data ostatniej zmiany
2024-02-29 15:19:53

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena netto (waga: 50 %)
Cena najniższa/Cena badanej oferty x waga x 100 pkt
W przypadku, gdy oferent poda cenę w walucie obcej, zostanie ona przeliczona na polskie złote po średnim kursie NBP z dnia publikacji zapytania ofertowego
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Termin realizacji zamówienia (waga: 20 %)
Termin najkrótszy/ Termin badanej oferty x waga x 100 pkt
Termin realizacji zamówienia należy podać w tygodniach
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Warunki płatności (waga: 10%)
Płatność 100% po zrealizowaniu zamówienia - 10 pkt
Płatności częściowe bez zaliczek - 5 pkt
Uwzględnienie zaliczki/zaliczek - 0 pkt
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Okres gwarancji (waga: 10 %)
Okres gwarancji badanej oferty/Najdłuższy okres gwarancji x waga x 100 pkt
Minimalny wymagany okres gwarancji: 24 m-ce od dnia podpisania protokołu końcowego. Maksymalny okres gwarancji przyjęty do oceny nie może przekraczać 120 m-cy
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Wskaźnik zapotrzebowania energii na 1m3 wyprodukowanej mieszanki betonowej (waga: 10 %)
Wskaźnik najniższy/Wskaźnik badanej oferty x waga x 100 pkt
Dostawca musi deklarować średni wskaźnik zapotrzebowania energii poniżej 2,99 kWh na 1m3 wyprodukowanej mieszanki betonowej

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena netto (waga: 60 %)
Cena najniższa/Cena badanej oferty x waga x 100 pkt
W przypadku, gdy oferent poda cenę w walucie obcej, zostanie ona przeliczona na polskie złote po średnim kursie NBP z dnia publikacji zapytania ofertowego
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Termin realizacji zamówienia (waga: 20 %)
Termin najkrótszy/ Termin badanej oferty x waga x 100 pkt
Termin realizacji zamówienia należy podać w tygodniach
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Warunki płatności (waga: 10%)
Płatność 100% po zakończeniu inwestycji - 10 pkt
Płatności częściowe bez zaliczek - 5 pkt
Uwzględnienie zaliczek - 0 pkt
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Okres gwarancji (waga: 10 %)
Okres gwarancji badanej oferty/Najdłuższy okres gwarancji x waga x 100 pkt
Minimalny wymagany okres gwarancji: 24 m-ce od dnia podpisania protokołu końcowego. Maksymalny okres gwarancji przyjęty do oceny nie może przekraczać 120 m-cy

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Przemysław Waloszek
tel.:
e-mail: przemyslaw.waloszek@pascalprefabrykaty.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.