Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Prace remontowo-konserwatorskie zabytkowego kościoła

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Prace remontowo-konserwatorskie zabytkowego kościoła

Data zamieszczenia: 2024-03-01
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw. Św. Anny w Zwoli Poduchownej
Zwoła Poduchowna 47
08-420 Miastków Kościelny
powiat: garwoliński
Telefon: 25-754-42-50
Województwo: mazowieckie
Miasto: Miastków Kościelny
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 25-754-42-5
Termin składania ofert: 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Rzymskokatolicka Parafia pw. Świętej Anny w Zwoli Poduchownej
zaprasza do złożenia oferty dotyczącej zamówienia na roboty budowlane
w ramach zadania pn.
r
,,Prace remontowo-konserwatorskie zabytkowego kościoła pw. Sw. Anny w Zwoli Poduchownej oraz terenu wokół kościoła"
Zwoła Poduchowna, dnia 28.02.2024 r.
IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych kościoła w Zwoli Poduchownej dz. ewid. nr 85, na podstawie pozwolenia na budowę nr 56/2024 (B-6740.1.2024. AC), stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszego zapytania.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają:
1) przedmiar robót stanowiący załącznik nr 5 do zapytania ofertowego,
2) projekt architektoniczno-budowlany stanowiący załącznik nr 7 do zapytania ofertowego,
3. Dane o zabytku:
Budowla jest drewniana, trzynawowa, posiadająca konstrukcję zrębową. Świątynia jest orientowana. Posiada prezbiterium mniejsze w stosunku do nawy, zamknięte prostokątnie, z boku są umieszczone dwie zakrystie. Z przodu nawy znajduje się kruchta. Nawa i prezbiterium nakryte są dachami dwuspadowymi, pokrytymi gontem. Na dachu jest umieszczona ośmioboczna wieżyczka na sygnaturkę. Wnętrze dzielą na trzy części, dwa rzędy słupów ustawione po trzy sztuki. Wnętrze jest nakryte płaskimi stropami. Ołtarz główny barokowy, pochodzący z końca XVIII wieku, dwa ołtarze boczne barokowe, pochodzące z końca XVII wieku, ambona, konfesjonał i ławki pochodzące z 2 połowy XVIII wieku.
4. Wszelkie użyte w opisie przedmiotu zamówienia bezpośrednie wskazania danego producenta lub dostawcy, konkretnej marki oraz nazwy własnej poszczególnych producentów, nazwy określonego wyrobu lub źródła lub znaku towarowego, patentu, rodzaju lub specyficzne pochodzenie zostały użyte pomocniczo i nie stanowią wskazania obowiązku ich stosowania w ofercie. Zamawiający dopuszcza, w każdym aspekcie zamówienia, zastosowanie rozwiązań równoważnych lub lepszych od wskazanych pod warunkiem, że ich zastosowanie nie będzie prowadzić do pogorszenia wskazanych parametrów technicznych, funkcjonalnych i jakościowych. Udowodnienie, że oferowane rozwiązanie jest równowartościowe lub lepsze od wymaganego, leży po stronie oferenta.
5. Okres gwarancji.
Wykonawca zobowiązuje się do udzjelenia minimum 36 miesięcy gwarancji i rękojmi za wady na wykonane roboty budowlane, objęte niniejszym zamówieniem. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres gwarancji i rękojmi. Okres ten stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Oferta Wykonawcy, który zaoferuje krótszy okres gwarancji zostanie odrzucona.
6. Odbiór robót dokonywany będzie przez przedstawicieli Zamawiającego i Gminy Miastków Kościelny (Wnioskodawcy) przy udziale Wykonawcy.
7. Podmiotom zainteresowanym udziałem w postępowaniu Zamawiający umożliwi przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca objętego zamówieniem, celem poznania specyfiki zamówienia. W celu przeprowadzenia wizji lokalnej prosimy o kontakt z Zamawiającym.

Dokument nr: 1/2024

Składanie ofert:
Ofertę cenową wraz z załącznikami należy złożyć w terminie do dnia 29 marca 2024 r. do godz. 15.00 w formie papierowej za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście, na adres Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw. Św. Anny w Zwoli Poduchownej, Zwoła Poduchowna 47, 08-420 Miastków Kościelny.

Miejsce i termin realizacji:
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. Rozpoczęcie realizacji inwestycji nastąpi w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy.
2. Zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia: do dnia 31.07.2024 r.
3. Termin podpisania umowy z wykonawcą: niezwłocznie po otrzymaniu promesy inwestycyjnej z Banku Gospodarstwa Krajowego.

Wymagania:
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w sposób konkurencyjny i transparentny, w szczególności z uwzględnieniem § 8 ust. 6 Regulaminu Naboru Wniosków o Dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
2. Do niniejszego zaproszenia do składania ofert nie stosuje się Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 poz. 1605 z późn. zm.).
3. Dane osobowe przekazane Zamawiającemu w toku prowadzenia postępowania będą przetwarzane zgodnie z regulacjami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (dalej Rozporządzenie RODO).
4. Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków Nr RPOZ/2022/5587/PolskiLad na podstawie wniosku o dofinansowanie złożonego przez Gminę Miastków Kościelny. 5. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie znajdują bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1610) i Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.).
III. INFORMACJE OGÓLNE
1. Postępowanie prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej.
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej rozwiązania wariantowe albo alternatywne spowoduje jej odrzucenie.
4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonania niniejszego zamówienia,
3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia we wskazanych terminach.
2. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował kierownikiem budowy, który spełnia wymagania, o których mowa w art. 37a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022 r. poz. 840 ze zm.).
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, który złoży ofertę, wykazał, że wykonał należycie i zgodnie z przepisami prawa, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym terminie, co najmniej 1 robotę budowlaną, która polegała na przebudowie lub remoncie obiektu wpisanego do rejestru zabytków o wartości co najmniej 2 000 000,00 zł.
VII. SPOSÓB I MIEJSCE PUBLIKACJI ZAMÓWIENIA
Upublicznienie zapytania ofertowego poprzez umieszczenie zapytania na stronie internetowej Wnioskodawcy - Gminy Miastków Kościelny: www.miastkowkoscielny.pl oraz tablicy ogłoszeń Parafii Rzymskokatolickiej pw. Św. Anny w Zwoli Poduchownej.
VIII. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Złożona oferta powinna zawierać uzupełnione i podpisane przez Oferenta następujące oświadczenia i dokumenty:
1) formularz ofertowy - złożony zgodnie ze wzorem, który stanowi załącznik nr 1 do
zapytania ofertowego,
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
3) wskazanie osoby, która z ramienia wykonawcy będzie odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych
uprawnień, doświadczenia i wykształcenia wraz z informacją o sposobie zatrudnienia - wzór stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego, 4) wykaz wykonanych robót - wzór stanowi załącznik nr 4 do zapytania ofertowego,
2. Oferta nie posiadająca wszystkich wskazanych powyżej dokumentów nie będzie brana pod uwagę podczas wyłaniania oferenta.
3 Oferta oraz składane łącznie z nią dokumenty muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta, a podpisy muszą umożliwić identyfikację tożsamości osób je składających, tj. podpis powinien być złożony wraz z imienną pieczątką lub podpis powinien być czytelny z podaniem imienia i nazwiska przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (CEIDG). Jeżeli osoba/osoby podpisująca/e ofertę nie wynika z KRS lub z ewidencji działalności gospodarczej (CEIDG), to należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo dla tej osoby. Pełnomocnictwo to musi w swej treści wyraźnie wskazywać uprawnienia tej osoby do składania oświadczeń woli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, np. do podpisania oferty.
2. Oferty złożone po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane.
3. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę.
4. Zmawiający nie zwraca przesłanych ofert.
X. KRYTERIA OCENY OFERT I OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI
1. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria oceny ofert przypisując im odpowiednio wagi procentowe:
1 Cena 80
2 Okres gwarancji 20
2. Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów
1) Kryterium cena
Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę spośród ofert spełniających wymagania, otrzyma 80 punktów, natomiast pozostali wykonawcy - odpowiednio mniej punktów, według następującego wzoru:
Cena oferty najniższej
C= ------------------------------- x 80pkt
Cena oferty badanej 2) Kryterium okres gwarancji
Minimalny wymagany okres gwarancji - 36 miesięcy od daty odbioru końcowego. Oferty z okresem gwarancji i rękojmi niższym niż 36 miesięcy zostaną odrzucone.
Gwarancja udzielona przez Wykonawcę na roboty budowlane i zamontowane urządzenia, liczba punktów przyznawanych w kryterium okres gwarancji:
Okres gwarancji (w miesiącach) + rękojmia Liczba Punktów
36 miesięcy 0
60 miesięcy 20
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełnia wszystkie wymagania określone w zapytaniu ofertowym oraz otrzyma największą liczbę punktów:
Lp = C + G
Gdzie:
Lp - liczba punktów ocenianej oferty C - liczba punktów w kryterium cena G - liczba punktów w kryterium gwarancja
3. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
6. Ocena końcowa dla poszczególnych wykonawców zostanie ustalona poprzez sumowanie punktów uzyskanych za poszczególne kryteria oceny ofert.
7. Oferta z największą ilością punktów zostanie wyłoniona jako najbardziej korzystna.
XI. DODATKOWE INFORMACJE
1. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie upubliczniona na stronie internetowej: Wnioskodawcy - Gminy Miastków Kościelny: www.miastkowkoscielny.pl oraz tablicy ogłoszeń Parafii Rzymskokatolickiej pw. Św. Anny w Zwoli Poduchownej.
2. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie Wykonawcy, którego ofertę wybrano.
3. Wykonawca składając ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się w dniu wskazanym jako termin składania ofert.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zamówienia bez podania przyczyny.
5. Wykonawcom biorącym udział w postępowaniu nie przysługują żadne roszczenia z tytułu unieważnienia postępowania.
7. Zamawiający może żądać od Oferentów w toku badania i oceny ofert wyjaśnień, dodatkowych dokumentów i informacji dotyczących treści złożonych ofert, wyznaczając Wykonawcy 5 - dniowy termin. W przypadku nieuzupełnienia oferty lub niezłożenia pełnych wyjaśnień, Zamawiający uprawniony będzie do odrzucenia oferty.
8. W przypadku wystąpienia podejrzenia lub/i przesłanek, które mogą wskazywać, że złożone oświadczenia lub dokumenty w ofercie są nieprawdziwe, Zamawiający może żądać od Oferenta stosownych wyjaśnień na każdym etapie oceny oferty, również po wyborze oferty oraz po podpisaniu umowy. W przypadku niezłożenia w wyznaczonym terminie pełnych wyjaśnień oraz braku udowodnienia, że informacje w złożonej ofercie są zgodne z prawdą, Zamawiający ma prawo do odrzucenia oferty, a także do rozwiązania umowy na etapie jej realizacji.
9. Z tytułu odrzucenia oferty, oferentowi nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego.
10. Podana cena w ofercie stanowi cenę ryczałtową i obejmuje wszystkie koszty niezbędne do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Podana cena ofertowa będzie niezmienna przez cały okres obowiązywania umowy.
11. Podana cena w ofercie jest ceną brutto i musi być podana w polskich złotych (PLN) liczbowo oraz słownie. W przypadku wystąpienia rozbieżności w podanej kwocie w liczbach i słownie, za prawidłową uznaje się kwotę wyrażoną słownie.

Uwagi:
XII. INFORMACJA DOTYCZĄCA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie ochronie danych) (Dz. Urz. UEL 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Proboszcz Parafii pw. Św. Anny w Zwoli Poduchownej;
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;
3) odbiorcami Pani/Pan a danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
4) Pani/Pan a dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art.78 ust.l ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata ,okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje nie podania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.22 RODO;
7) Posiada Pan/Pani:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa wart. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
7) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17ust. 3 lit .b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska podwykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

Kontakt:
OSOBA DO KONTAKTU W SPRAWIE OGŁOSZENIA
Ks. Kanonik dr Jarosław Kisieliński - Proboszcz Parafii Telefon: 25-754-42-50

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.