Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6132z ostatnich 7 dni
22486z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przeprowadzenie prac renowacyjno-konserwatorskich

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przeprowadzenie prac renowacyjno-konserwatorskich

Data zamieszczenia: 2024-03-01
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw. Św. Bartłomieja
Ap Łapanów 1
32-740 Łapanów
powiat: bocheński
tel.: ( 510488456 )
parafialapanow@gmail.com
Województwo: małopolskie
Miasto: Łapanów
Wadium: 30 000.00 PLN
Nr telefonu: tel.: ( 510488456 )
Termin składania ofert: 2024-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe w ramach postępowania zakupowego na przeprowadzenie prac renowacyjno-konserwatorskich
Zapraszamy do złożenia oferty w sprawie
Konserwacja polichromii ściennej w Kościele p.w. Św. Bartłomieja w Łapanowie - Kaplica Św. Anny,
Zakrystia, Babiniec, Chór
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
3.1. Przedmiotem zamówienia jest Konserwacja polichromii ściennej w Kościele p.w. Św. Bartłomieja w Łapanowie - Kaplica Św. Anny, Zakrystia, Babiniec, Chór
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Konserwacja polichromii ściennej w Kościele p.w. Św. Bartłomieja w Łapanowie - Kaplica Św. Anny, Zakrystia, Babiniec, Chór
Niniejsza inwestycja jest współfinansowana z Promesy otrzymanej w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Odbudowy Zabytków
Obmiary obiektu - drewniany kościół w Łapanowie
Balustrada chóru muzycznego
podniebie chóru - polichromia, ornament - 2 500 dcm2
- lico balustrady chóru - 1350 dcm2
- odwrocie balustrady - 1600 dcm2
- kolumny chóru - 760 dcm2 Kaplica boczna
- sufit- monochromia - 5 048 dcm2
- ściany- polichromia. Ornamentalna - 7 580 dcm2 Zakrystia
- sufit- monochromia - 1 608 dcm2
- sufit- polichromia ornamentalna - 1 072 dcm2
- ściany- polichromia, patronowa - 4 860 dcm2
- stolarka drzwiowa
Babiniec obok zakrystii
- sufit- monochromia - 1 058 dcm2
- sufit- polichromia ornamentalna - 700 dcm2
- ściany- polichromia, patronowa - 3 800 dcm2
- kamienna chrzcielnica - 220 dcm2
- stolarka drzwiowa - 1 400 dcm2
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program prac konserwatorskich
Warunki wykonania prac:
1. Prace muszą zostać wykonane zgodnie z Programem prac konserwatorskich
2. Zamawiający zaleca odbycia wizji lokalnej w zabytku mającej na celu dokładne i szczegółowe rozpoznanie warunków związanych z realizacją zamówienia, jak również rozpoznanie możliwych ryzyk z nim związanych, wpływających na prawidłowe oszacowanie kosztów Wykonawcy. Wizję lokalną należy uzgodnić telefonicznie.
3. Realizacja prac winna odbywać się ze szczególną starannością z zastosowaniem technik zgodnych ze sztuką konserwatorską wymaganiami bezpieczeństwa i higieny pracy, obowiązującymi Normami i przepisami prawa regulującymi czynności danego rodzaju, w tym przepisami dotyczącymi ochrony konserwatorskiej oraz warunkami umowy.
4. Prace muszą zostać wykonane wyłącznie z użyciem materiałów wysokiej jakości, przeznaczonych do stosowania przy zabytkach, zgodnych z Programem prac konserwatorskich. Oferenci zobowiązani są do przedstawienia na żądanie Zamawiającego listy materiałów (rodzaju materiału, producent, deklaracje, atesty) które planują wykorzystać przy prowadzeniu prac. Weryfikacja dopuszczenia i akceptacja przedstawionych materiałów oraz ew. zamienników dokonana zostanie przez nadzór konserwatorski.
5. Prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. (prawa budowlanego, ustawy o ochronie i opiece zabytków, przepisów BHP, zabezpieczenia miejsca prowadzenia prac, zastosowania oznaczeń etc.), zgodnie z harmonogramem wydarzeń liturgicznych w kościele.
6. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia strefy pracy, z uwzględnieniem ciągłości udostępniania obiektu, zabezpieczenia przed uszkodzeniem wszelkiej infrastruktury technicznej, zabytkowej (tj. rzeźby, ławki, stolarka okienna i drzwiowa), utrzymania miejsca pracy w stanic wolnym od przeszkód
7. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania szczególnej ostrożności i zminimalizowania uciążliwości związanej z prowadzonymi pracami i zgadza się na ponoszenie odpowiedzialności na zasadzie winy za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich powstałych w związku z prowadzonymi pracami

CPV: 45262710-1, 45451100-4, 92522000- 6

Otwarcie ofert: 16.1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu: 2024-04-03 o godz. 10:30, w siedzibie Zamawiającego.

Składanie ofert:
Ofertę, wraz z załącznikami, należy złożyć w terminie do dnia 03.04.2024 r. do godz. 10:00 w formie pisemnej. Za termin złożenia oferty przyjmuje się termin dostarczenia oferty do Zamawiającego (nie decyduje data nadania listu poleconego).
Ofertę należy złożyć w formie papierowej, umieszczając ją w jednej zamkniętej kopercie z opisem zadania: ,,Konserwacja polichromii ściennej w Kościele p.w. Św. Bartłomieja w Łapanowie - Kaplica Św. Anny, Zakrystia, Babiniec, Chór":
1) osobiście (po uprzednim kontakcie telefonicznym pod numerem +510488456 w siedzibie Parafii Rzymskokatolickiej pw. Św. Bartłomieja Ap Łapanów 1,32-740 Łapanów
albo
2) listownie na adres: Parafia Rzymskokatolicka pw. Św. Bartłomieja Ap Łapanów 1,32 -740 Łapanów.

Miejsce i termin realizacji:
3.2. Miejsce realizacji: Kościół p.w. Św. Bartłomieja w Łapanowie.
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: do 20 miesięcy od daty podpisania umowy .

Wymagania:
1. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie nie podlega zapisom ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający nie jest zobowiązany do stosowania przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
2. INFORMACJE OGÓLNE
2.1. Zamawiający realizuje inwestycję, na którą Gmina Łapanów przyznała dotację dofinansowaną ze środków Rządowego Funduszu Polski Lad w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
2.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyn.
2.3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.
2.4. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego zapytania ofertowego.
2.5. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2.6. Gwarancja na wykonane roboty budowlane, konserwatorskie i restauracyjne: minimum 48 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
2.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji warunków realizacji zamówienia z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę i spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania.
2.8. W przypadku odrzucenia oferty Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie wobec Zamawiającego.
2.9. Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy
2.10. Upublicznienie zapytania ofertowego poprzez umieszczenie na stronie internetowej Gminy Łapanów: www.lapanow.pl oraz stronic Parafia www.patafialapanow.pl
2.11. Zamawiający zaleca odbycie przez Wykonawcę wizji lokalnej
5. INFORMACJA O WARUNKACH UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu i wymagania określone w niniejszej zaproszeniu.
5.2. Zamawiający, określa następujące warunki udziału w postępowaniu:
Lp. Warunki udziału w postępowaniu
1 Zdolność techniczna lub zawodowa 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowej. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia przedmiotowe warunki, jeżeli:
1) Wykaże, że zrealizował w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył, nic wcześniej niż w okresie ostatnich 10 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia, o wartości przynajmniej 600 000 zł brutto łącznie, w których zakres wchodziły prace konserwatorskie przv polichromiach ściennych w obiekcie kościelnym. (Na wartość 600 000 zł mogą składać się maksymalnie 3 zamówienia!. W celu notwierdzenia spełnienia wskazanego warunku. Wykonawca załączy do oferty prawidłowo wypełniony Załącznik nr 2 zawierający wykaz prac konserwatorskich, określający wartość wykonanych prac, ich zakres, przedziały czasowe (daty) ich wykonania, podmioty na rzecz których zostały one wykonane oraz załączy dowody określające czy prace te zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami o których mowa w zdaniu poprzednim są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego prace konserwatorskie były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. 2) Wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia tj.: a) Kierownikiem prac konserwatorskich - dyplomowanym konserwatorem dzieł sztuki, który ukończył studia wyższe z zakresu konserwacji dzieł sztuki spełniającym wymagania o których mowa w art. 37a ustawy z dnia 23.07.2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022 r. póz. 840 ze zmianami) oraz który: - Posiada co najmniej 5 lat doświadczenia w kierowaniu pracami konserwatorskimi, przy czym okresy realizacji prac wykonanych w tym samym czasie nie sumują się. Wymagany okres doświadczenia zawodowego należy rozumieć jako okres wykonywania czynności w trakcie faktycznej realizacji prac. Okres doświadczenia zawodowego poszczególnych osób winien być liczony w miesiącach w ten sposób, że 1 rok doświadczenia zawodowego oznacza 12 miesięcy aktywnego pełnienia funkcj i. Wykazanie różnych usług lub prac przebiegających w tym samym okresie czasu, zostanie potraktowane jak wykonanie jednej usługi lub pracy konserwatorskiej w danym okresie czasu. - Pełnił funkcję kierownika prac konserwatorskich przy co najmniej 2 zamówieniach (odrębnych umowach), których przedmiotem było wykonanie prac konserwatorskich przy polichromii ściennej we wnętrzu obiektu wpisanego do rejestru zabytków, b) Zespołem konserwatorskim w skład którego wchodzą co najmniej dwaj konserwatorzy malarstwa - dyplomowani konserwatorzy dzieł sztuki, którzy ukończyli studia wyższe z zakresu konserwacji dzieł sztuki w specjalności konserwacji malarstwa, spełniających wymogi o których umowa w art. 37a ustawy z dnia 23.07.2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022 r. póz. 840 ze zmianami), W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca wraz z ofertą złoży prawidłowo wypełniony Załącznik nr 3 Uwaga: Zamawiający nie dopuszcza łączenia przez kilka osób funkcji przewidzianych dla osób skierowanych do kierowania oraz wykonywania prac konserwatorskich objętych przedmiotem zamówienia
2 Sytuacja ekonomiczna lub finansowa O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o kwocie ubezpieczenia nie mniejszej niż 500 000,00 zł
6. PODSTAWY WYKLUCZENIA WYKONAWCY Z POSTĘPOWANIA
6.1. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę: wobec którego zachodzą podstawy wykluczenia określone w art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2023r. póz. 1497).
7. INFORMACJA O WYMAGANYCH DOKUMENTACH
7.1. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć:
Lp. Wymagany dokument
1 Wykaz osób Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie pracami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności
2 Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (jeśli dotyczy)
3 Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
4 Wykaz wykonanych prac Wykaz prac wykonanych w okresie ostatnich 10 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te prace zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji prac wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz prac dotyczy prac, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
7.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwania Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, aktualnych na dzień złożenia, dokumentów wymaganych w zapytaniu.
7.3. W przypadku nie złożenia dokumentów lub niespełniania warunków udziały oferta zostanie odrzucona
7.4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
8. INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW POLEGAJĄCYCH NA ZASOBACH PODMIOTÓW TRZECICH
8.1. Wykonawca, może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów trzecich, na zasadach określonych poniżej.
8.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, zobowiązany jest:
1) złożyć wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny środek dowodowy, musi potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określać w szczególności:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
8.3. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu.
8.4. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzą spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
8.5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają prace , do realizacji których te zdolności są wymagane.
8.6. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
9. INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW ZAMIERZAJĄCYCH POWIERZYĆ WYKONANIE CZĘŚCI ZAMÓWIENIA PODWYKONAWCOM
9.1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom.
9.2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom oraz podania nazw ewentualnych Podwykonawców, jeżeli są już znani.
9.3. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, podał nazwy, dane kontaktowe oraz przedstawicieli, Podwykonawców zaangażowanych w realizację zamówienia, jeżeli są już znani.
9.4. Wykonawca jest obowiązany zawiadomić Zamawiającego o wszelkich zmianach w odniesieniu do informacji, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazać wymagane informacje na temat nowych Podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację zamówienia.
10. INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
10.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10.2. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
1) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
12. OPIS SPOSOBU UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ TREŚCI SWZ
12.1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zaproszenia.
13. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
13.1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 30 000.00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy 00/100 PLN).
13.2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 3.04.2023r. do godz. 10:00, według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
13.3. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 2024-05-02.
13.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: KBS o/Łapanów 16 8591 0007 0120 0000 2059 0001 (w tytule przelewu zaleca się wpisać nazwę postępowania). Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).
13.5. Do oferty zaleca się dołączyć dowód wpłaty wadium (kopia przelewu)
13.6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
2) kwotę gwarancji,
3) termin ważności gwarancji,
4) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zawierające oświadczenie, iż:
a) Wykonawca, którego ofertę wybrano:- odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub
b) Wykonawca do oferty a następnie w odpowiedzi na wezwanie, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, pełnomocnictw co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako
naj korzystniej szej,
13.7. Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski i dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form.
13.8. Zamawiający będzie uważał za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek potwierdzi, że otrzymał przelew przed upływem terminu składania ofert,
13.9. Zasady zwrotu wadium:
1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem, że Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca do oferty a następnie w odpowiedzi na wezwanie, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału, pełnomocnictw co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
2) Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana wniesione w pieniądzu może zostać przekazane na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert lub nie złożył oferty.
4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę
13.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie;
2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
13.11. Oferta nie zabezpieczona właściwie wadium zostanie odrzucona,
14. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
14.1. Wykonawca pozostaje związany ofertą do dnia 2024-05-02
14.2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
14.3. W przypadku, gdy wybór najkorzystniejszej oferty nie nastąpi przed upływem terminu związania ofertą, Zamawiający przed upływem tego terminu zwróci się jednokrotnie do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą o wskazywany przez niego okres, nie dłuższy niż 30 dni.
14.4, Przedłużenie terminu związania ofertą, następuje wraz z przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
Na kopercie należy umieścić:
a) nazwę i adres Zamawiającego,
b) nazwę i adres Wykonawcy,
c) nazwę inwestycji: ,,Konserwacja polichromii ściennej w Kościele p.w. Św. Bartłomieja w Łapanowie - Kaplica Św. Anny, Zakrystia, Babiniec, Chór"
15.3. Osoba podpisująca ofertę musi być upoważniona do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku, jeśli prawo reprezentacji nie wynika z publicznych rejestrów (CEiDG albo KRS), oferta, do której nie dołączono pełnomocnictwa, zostanie odrzucona ze względów formalnych po uprzednim wezwaniu do uzupełnienia.
15.4. W oryginale należy złożyć:
1) formularz oferty (zał. nr 1),
2) Wykaz doświadczenia (prac) (zał. nr 2),
3) Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia (zał. nr 3),
4) Zobowiązaniu podmiotu udostępniającego zasoby - jeśli dotyczy ( zał. Nr 4)
15.5. W oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem należy złożyć:
1) dokumenty potwierdzające doświadczenie,
2) dokumenty potwierdzające kwalifikacje/uprawnicniach osób skierowanych do realizacji inwestycji,
3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy),
4) polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
15.6. Oferta złożona w inny sposób lub po terminie nie będzie rozpatrywana.
17. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
17.1. Wykonawca zadeklaruje w Formularzu ofertowym ryczałtową cenę brutto, za wykonanie zamówienia, wyliczoną w oparciu o wszystkie dokumenty opisujące Przedmiot zamówienia określone w niniejszym zapytaniu ofertowym. Podane ilości (powierzchni) w pkt 3.1. mają charakter pomocniczy.
17.2. Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia - poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę).
17.3. Jeżeli oferta będzie zawierała cenę wyrażoną jako wielkości matematyczne znajdujące się na trzecim i kolejnym miejscu po przecinku, zostanie odrzucona.
17.4. Przyjmuje się, że Wykonawca upewnił się co do prawidłowości i kompletności oferty oraz cen które powinny pokryć wszystkie jego zobowiązania finansowe i koszty konieczne do należytego wykonania całości przedmiotu zamówienia oraz usunięcia ewentualnych usterek w okresie gwarancyjnym i rękojmi. Żadne niedoszacowanie, pominięcie, brak rozpoznania nic może być podstawą do żądania podwyższenia ceny określonej w ofercie.
17.5. Wykonawca zobowiązany jest zastosować stawkę VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.
17.6. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
18. OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
18.1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie niżej podane kryteria:
Nr Nazwa kryterium Waga
1 Cena 100 %
18.2. Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według następujących wzorów:
Nr kryterium Wzór
1 Cena Liczba punktów = ( Cmin/Cof) * 100 * waga gdzie: - Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert - Cof - cena podana w ofercie
18.3. Zamawiający poprawi w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
- niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
19. UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
19.1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej zaproszeniu i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w niej kryteria oceny ofert.
19.2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający poinformuje równocześnie Wykonawców, którzy złożyli oferty, przekazując im informacje, na maila podanego w ofercie..
19.3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert, spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców albo unieważnić postępowanie.
20. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE MUSZĄ ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
20.1. Zamawiający poinformuje Wykonawcę, któremu zostanie udzielone zamówienie, o miejscu i terminie zawarcia umowy.
20.2. Przed zawarciem umowy Wykonawca, na wezwanie Zamawiającego, zobowiązany jest do podania wszelkich informacji niezbędnych do wypełnienia treści umowy.
20.3. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ci, na wezwanie Zamawiającego, zobowiązani będą przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedłożyć kopię umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
20.4. Jeżeli Wykonawca nie dopełni ww. formalności w wyznaczonym terminie, Zamawiający uzna, że zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i będzie upoważniony do zatrzymania wadium.
21. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
21.1. Wykonawca zobowiązany jest przed zawarciem umowy wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny brutto podanej w ofercie. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
21.2. Zabezpieczenie, może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
1) pieniądzu; KBS o/Łapanów 16 8591 0007 0120 0000 2059 0001
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
21.3. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.
21.4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
21.5. Zabezpieczenie wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zwróci zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy.
21.6. Zabezpieczenie wnoszone w formie innej niż w pieniądzu, powinno być dostarczone w oryginale Zamawiającemu oraz musi zawierać:
1) nazwę i adres siedziby Wykonawcy;
2) wskazanie Beneficjenta poręczenia gwarancji, którym musi być Parafia Rzymskokatolicka pw. Św. Bartłomieja Ap Łapanów 1, 32 -740 Łapanów;
3) wskazanie podmiotu udzielającego gwarancji;
4) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją ;
5) kwotę gwarancji;
6) termin ważności gwarancji, obejmujący cały okres wykonania zamówienia;
7) bezwarunkowe, nieodwołalne, płatne na pierwsze żądanie, zobowiązanie wystawcy gwarancji do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty zabezpieczenia lub do wypłat łącznie do pełnej kwoty zabezpieczenia w przypadku realizacji zamówienia w sposób niezgodny z umową.
21.7. W przypadku wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie innej niż w pieniądzu, przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest przedstawić do akceptacji Zamawiającemu treść dokumentu gwarancji.
21.8. W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa wyżej. Zmiana formy zabezpieczenia jest dokonywana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości.
21.9. Zamawiający zwróci zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane .
21.10. Zamawiający może pozostawić na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady lub gwarancji kwotę nie przekraczającą 30% zabezpieczenia, która zostanie zwrócona nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady lub gwarancji.
22. PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
22.1. Projekt umowy stanowi załącznik do niniejszej zaproszenia.

Kontakt:
Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
Proboszcz Marek Skop - tel.: ( 510488456 ), e-mail: parafialapanow@gmail.com

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.