Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont dachu

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont dachu

Data zamieszczenia: 2024-03-01
Dane kontaktowe Zamawiającego: Rzymskokatolicka Parafia Świętego Jana Chrzciciela w Makowie
ul. Raciborska 96
47-480 Pietrowice Wielkie
powiat: raciborski
tel. 782680803
magdalena-bradel@wp.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Pietrowice Wielkie
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 782680803
Termin składania ofert: 2024-04-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Nazwa postępowania:

Remont dachu wieży budynku Kościoła Rzymskokatolickiego p.w. Najświętszego
Serca Pana Jezusa w Tłustomostach

Zadanie współfinansowane jest ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont dachu wieży budynku Kościoła Rzymskokatolickiego
p.w. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Tłustomostach wraz z wymianą instalacji odgromowej.

Zakres zadania obejmuje:
- wymianę elementów konstrukcji dachu głównej wieży wraz z pokryciem,
- wymianę instalacji odgromowej wieży budynku Kościoła,
- roboty uzupełniające.

Lokalizacja obiektu sakralnego: Tłustomosty, działka ewid. nr 432, obręb Tłustomosty,
gmina Baborów, powiat głubczycki, województwo opolskie.

Obiekt sakralny stanowi zabytek wpisany do Wojewódzkiego Rejestru Zabytków pod nr 298/2021.
Szczegółowy zakres zadania zawarty jest w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik
nr 6 do niniejszego zapytania, dokumentacja dostępna jest również w siedzibie Zamawiającego.

Uwaga: Dokumentacja techniczna obejmuje szerszy zakres robót budowlanych, niniejsze zapytanie dot. tylko wykonania robót budowlanych związanych z remontem dachu wieży budynku Kościoła Rzymskokatolickiego p.w. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Tłustomostach wraz z wymianą instalacji odgromowej.

Informacje dotyczące możliwości składania ofert częściowych
Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części.

Okres Gwarancji
Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji za wady i usterki dla zrealizowanego przedmiotu zamówienia wynosił 60 miesięcy od dnia odbioru końcowego zadania.

CPV: 45000000 - 7, 45261000 - 4, 45261210 - 9, 45262100 - 2, 45312310 - 3

Otwarcie ofert: 4. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 02.04.2024 r.

Składanie ofert:
1. Ofertę należy złożyć osobiście lub za pośrednictwem usług pocztowych na adres:
Rzymskokatolicka Parafia Świętego Jana Chrzciciela w Makowie
ul. Raciborska 96, 47 - 480 Pietrowice Wielkie

z dopiskiem: ,,Remont dachu wieży budynku Kościoła Rzymskokatolickiego
p.w. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Tłustomostach"

2. Oferty należy składać w terminie do dnia 02.04.2024 r. do godz. 12:00 w Rzymskokatolickiej Parafii Świętego Jana Chrzciciela w Makowie, Ul. Raciborska 96, 47-480 Pietrowice Wielkie
3. W przypadku korzystania z usług pocztowych, Zamawiający uznaje za termin złożenia oferty
- termin i godzinę potwierdzenia odbioru przesyłki przez Zamawiającego.

Miejsce i termin realizacji:
VI. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENA
Przedmiot zamówienia należy wykonać do dnia: 30.06.2024 r.

Wymagania:
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w sposób konkurencyjny i transparentny, w szczególności
z uwzględnieniem § 8 ust. 6 Regulaminu Naboru Wniosków o Dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
Do niniejszego zapytania ofertowego nie stosuje się Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2023 r. poz. 1605 z późn zm.).
IV. WIZJA LOKALNA
1. Wykonawcom zainteresowanym udziałem w postępowaniu Zamawiający umożliwi przeprowadzenie wizji lokalnej.
2. W przypadku, gdyby Wykonawca chciał dokonać wizji lokalnej lub sprawdzić w/w dokumenty - wówczas w celu umówienia wizji lokalnej lub zapoznania się z dokumentacją znajdującą się na miejscu u Zamawiającego należy kontaktować się z osobami wyznaczonymi do komunikowania się z Wykonawcami.
V. PODWYKONAWSTWO
1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
3. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.
VII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane związane z przebudową i/lub remontem i/lub modernizacją elementów konstrukcyjnych dachu wraz z jego pokryciem na budynku wpisanym do rejestru zabytków, o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 60.000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) brutto każda z podaniem jego rodzaju i wartości tego zamówienia oraz daty i miejsca wykonania. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie oraz terminowo, zgodnie z określającymi je warunkami technicznymi
i prawidłowo ukończone.
b) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą na stanowisku Kierownika Budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności konstrukcyjno- budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Przez uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220).
3. W przypadku gdy jakakolwiek wartość dotycząca powyższych warunków wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut Narodowego Banku Polskiego (dalej: NBP) dla danej waluty z dnia, w którym nastąpi publikacja przedmiotowego postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem publikacji.
4. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
5. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów,
w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

VIII. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE ZOBOWIĄZANI SĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( złożone przez Wykonawcę
w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania)
2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie,
w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 2 do zapytania;
3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 3 do zapytania
IX. PRZESŁANKI ODRZUCENIA OFERTY
Odrzuceniu podlegają oferty:
1. Których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
2. Złożone po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym.
X. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić ofertę w języku polskim
2. Oferta musi być czytelna i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy
3. Jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa,
to pełnomocnictwo musi w swojej treści jednoznacznie wskazać uprawnienia do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo musi być dostarczone do oferty.
4. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
5. Wszelkie poprawki dokonane w ofercie powinny być czytelne oraz podpisane przez Wykonawcę w taki sam sposób jak oferta.
6. Wykonawca ponosi koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
7. Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym - zgodnie z załącznikiem nr 1. Wraz z formularzem ofertowym Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) wykaz robót budowlanych wraz z dokumentami potwierdzającymi wykonanie robót
2) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia,
3) kosztorys ofertowy,
4) pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Pełnomocnictwo to musi być załączone w oryginale lub jako kopia uwierzytelniona notarialnie ( jeśli dotyczy).
XI. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
Kryterium: Cena - waga 100%
Opis sposobu przyznania punktacji za spełnienie kryterium oceny oferty
Oferty będą podlegały ocenie według następującego wzoru:

cena najniższa brutto
P = ------------------------------------------ x 100 pkt
cena oferty ocenianej brutto

P = ilość punktów w ramach kryterium cena

1. Punktacja przyznawana ofertom w kryterium oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana
za najkorzystniejszą.
4. Maksymalna liczba punków, jaką może otrzymać oferta w kryterium cena to 100 pkt
5. Cena musi obejmować wszystkie elementy związane z realizacją zadania.
XII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Okres związania z ofertą wynosi 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert.
XV. INFORMACJE DODATKOWE
1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienia dotyczące treści niniejszego zapytania w formie pisemnej na adres Zamawiającego, telefonicznie lub drogą elektroniczną.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do Oferenta z prośbą o uzupełnienie złożonej oferty lub udzielenia wyjaśnień.
3. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający poinformuje Wykonawców biorących udział w postępowaniu pismem na wskazany adres lub drogą elektroniczną.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
5. Upublicznienie zapytania ofertowego poprzez umieszczenie zapytania na stronie internetowej Wnioskodawcy: www.bip.baborow.pl

Uwagi:
XVII. KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH W ZWIĄZKU Z POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Rzymskokatolicka Parafia Świętego Jana Chrzciciela w Makowie, ul. Raciborska 96, 47 - 480 Pietrowice Wielkie.
2. Z Administratorem można się kontaktować w sprawach ochrony Pani/Pana danych i realizacji praw z tym związanych, poprzez adres e-mail: jkociok@gmail.com lub pisemnie na adres siedziby administratora.
3. Celem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest realizacja ustawowych obowiązków Administratora oraz podjęcie działań przed zawarciem umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO. Dane osobowe przetwarzane będą w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia oraz zawarciem umowy na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia 26 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia przetwarzania danych.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu osiągnięcia celu, w jakim je pozyskano, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
6. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych, z wyjątkami zastrzeżonymi przepisami prawa, przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania danych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych) w przypadku, gdy uważa Pani/Pan, że przetwarzamy Pani/Pana dane niezgodnie z prawem.
7. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe zawarcie umowy o udzielenie zamówienia.
8. Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

Kontakt:
XIV. OSOBY UPRAWNIONE DO KONTAKTU W SPRAWIE ZAMÓWIENIA
Magdalena Bradel
tel. 782680803, e-mail: magdalena-bradel@wp.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.