Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w budynku plebanii

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w budynku plebanii

Data zamieszczenia: 2024-03-05
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka p.w. Podwyższenia Krzyża Św. w Spycimierzu
Spycimierz 6
99-210 Uniejów
powiat: poddębicki
tel. +48 663 098 202, tel. 605763517
ziemniak3@o2.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Uniejów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. +48 663 098 202
Termin składania ofert: 2024-04-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE

Na zadanie pn.: ,,Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w budynku plebanii wpisanym do gminnej ewidencji zabytków należącym do parafii Podwyższenia Krzyża Św. w Spycimierzu"
II. TYTUŁ REALIZOWANEGO PROJEKTU
,,Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w budynku plebanii wpisanym do gminnej ewidencji zabytków należącym do parafii Podwyższenia Krzyża Św. w Spycimierzu,
realizowane w ramach dotacji Miasta w Uniejowie udzielonej w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków Polski Ład.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem projektu jest wykonanie robót instalacyjnych i budowlanych w budynku plebanii.
Budynek należy do parafii Podwyższenia Krzyża Św. w Spycimierzu, zlokalizowany jest na działce nr 404/2 w Spycimierzu, obręb Uniejów Numer w ewidencji zabytków 25/2019

Zakres zamówienia (zgodnie z przedmiarem) obejmuje:
1. Usunięcie zniszczonych podłóg w budynku plebanii
2. Usunięcie warstwy ziemi.
3. Wylanie warstwy izolacyjnej z cementu (tzw. chudziaka)
4. Wykonanie izolacji poziomej budynku plebanii (styropian i wylewka)
5. Wykonanie instalacji podłogowej c.o.
6. W celu ochrony zabytku zamontowanie ekologicznego źródła ciepła - montaż pompy ciepła wraz z instalacją fotowoltaiczną i magazynem energii.

Dokument nr: 1/2024

Specyfikacja:
Treść Zapytania Ofertowego wraz z formularzem ofertowym zostanie zamieszczona na stronie internetowej https://spycimierskiebozecialo.pl

Składanie ofert:
MIEJSCE, SPOSÓB ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT.
1. Oferta powinna zostać dostarczona w formie pisemnej:
1) za pośrednictwem poczty, kuriera lub złożona osobiście na adres Zamawiającego:
Parafia Rzymskokatolicka p.w. Podwyższenia Krzyża Św. w Spycimierzu, Spycimierz 6, 99-210
Uniejów przesłać pocztą elektroniczną (w formie skanu) na adres e-mail: ziemniak3@o2.pl
2) oferta musi wpłynąć do Zamawiającego do dnia 02.04.2024 r. do godz. 12.00. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
2. Za termin złożenia oferty uważa się termin jej doręczenia Zamawiającemu. W przypadku składania oferty za pośrednictwem poczty lub kuriera decyduje data i godz. dotarcia przesyłki do Sekretariatu Zamawiającego, a nie data złożenia przesyłki w urzędzie pocztowym lub innemu operatorowi. W przypadku składania oferty za pośrednictwem poczty elektronicznej decyduje data i godz. dotarcia przesyłki na adres e-mail Zamawiającego, a nie data wysłania przesyłki ze skrzynki pocztowej (e-mail) Wykonawcy.
3. Ofertę złożoną po upływie terminu do składania ofert zwraca się bez otwierania bez względu na przyczyny opóźnienia.
4. W przypadku oferty składanej osobiście lub pocztą/kurierem - należy zamieścić ofertę w kopercie, która musi być zaadresowana na adres Zamawiającego i zawierać oznaczenie:
Oferta na: ,,Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w budynku plebanii wpisanym do gminnej ewidencji zabytków należącym do parafii Podwyższenia Krzyża Św. w Spycimierzu",
nie otwierać przed 02.04.2024 r. godz. 12.00
5. W przypadku oferty składanej poprzez pocztę elektroniczną - należy w tytule zawrzeć oznaczenie oferta na: ,,Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w budynku plebanii wpisanym do gminnej ewidencji zabytków należącym do parafii Podwyższenia Krzyża Św. w Spycimierzu", nie otwierać przed 02.04.2024 r. godz. 12:00.

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia: do 6 miesięcy od dnia podpisania umowy

Wymagania:
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informację Zamawiający i Oferenci przekazują pisemnie, drogą elektroniczną. Jeżeli Zamawiający lub Oferent przekazuje oświadczenie, wnioski, zawiadomienia oraz informacje drogą elektroniczną każda ze Stron na żądanie drugiej potwierdzi fakt ich otrzymania.
TRYB ZAMÓWIENIA
1. Niniejsze zamówienie nie podlega przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Niniejsze zamówienie zostaje przeprowadzone z zachowaniem zasady konkurencyjności, jawności, przejrzystości i równego dostępu.
Oferty niezgodne z przedmiotem zamówienia zostaną odrzucone.
Termin związania ofertą wynosi 90 dni od dnia jej złożenia.
Minimalny okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia wynosi 36 miesięcy od odbioru końcowego.
V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ WARUNKI SPORZĄDZANIA OFERT
1. O realizację zamówienia może ubiegać się każdy podmiot:
1) posiada odpowiednią wiedzę, doświadczenie oraz zasoby techniczne i kadrowe umożliwiające realizację przedmiotu zamówienia,
2) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
3) nie jest wobec niego prowadzone postępowanie likwidacyjne, ani nie ogłoszono upadłości.
2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału:
1) w celu potwierdzenia, że Oferent spełnia warunki udziału w postępowaniu, złoży wraz
z ofertą stosowne oświadczenia (Załącznik nr 2 i załącznik nr 3 do oferty),
3. Nie dopuszcza się: składania ofert częściowych, ofert wariantowych oraz wariantowości cen.
4. Zamawiający ma prawo wglądu do dokumentów potwierdzających prawdziwość danych zawartych w ofercie, w tym dokumentów koniecznych dla wykazania równoważności oraz dokumentów na podstawie których ustalono parametry materiałów i urządzeń i ich deklarowane właściwości, zaś Oferent ma obowiązek takie dokumenty przedstawić do wglądu na wezwanie Zamawiającego.

VI. INFORMACJE O KRYTERIACH OCENY OFERT
Przy wyborze najkorzystniejszej ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny i wagami:
Cena brutto - waga 100 %
Liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona według wzoru:

Cena brutto - C (100%)

Cena brutto najniższej oferty nie podlegającej odrzuceniu
C= ............................ ............................................. ............................... x 100pkt.x100%
Cena brutto oferty ocenianej
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, na podstawie kryterium ceny.
Cena musi obejmować wszystkie koszty Wykonawcy związane z realizacja przedmiotu zamówienia.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
VIII. WARUNKI ZMIANY UMOWY
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru dostawcy, w następującym zakresie:
1. Zmiana istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty jest dopuszczalna w sytuacji, gdy jest ona korzystna dla Zamawiającego i nie była możliwa do przewidzenia na etapie podpisywania umowy,
a ponadto jej dokonanie wskazane jest w szczególności, gdy:
1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
2) konieczności zlecenia robót dodatkowych lub zamiennych,
3) sytuacji niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a mającej wpływ na realizację robót,
4) wystąpienia siły wyższej, np. zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, epidemie (pandemie), działania wojenne, nagłe i długotrwałe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia;

IX. WARUNKI PŁATNOŚCI
1. Wynagrodzenie Wykonawcy, zostanie wypłacone zgodnie z warunkami wypłat dofinansowania z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków Polski Ład, tj. Wykonawcy zostanie udzielona zaliczka w wysokości 2 % wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w terminie do 30 dni od dnia rozpoczęcia prac. Pozostała część wynagrodzenia zostanie wypłacona po zakończeniu realizacji zamówienia.
2. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany zapewnić finansowanie inwestycji w części nie pokrytej wkładem własnym Zamawiającego na czas poprzedzający wypłatę środków z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków Polski Ład, przy czym zapłata wynagrodzenia Wykonawcy w całości nastąpi po wykonaniu zamówienia w terminie nie dłuższym niż 35 dni od dnia dokonania odbioru robót przez Zamawiającego.

X. WYKAZ DOKUMENTÓW ORAZ OŚWIADCZEŃ NIEZBĘDNYCH DO ZŁOŻENIA WRAZ Z OFERTĄ
Oferta musi pod rygorem jej nieważności zawierać następujące dokumenty:
1. Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do oferty).
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do oferty).
3. Oświadczenie o braku powiązań (Załącznik nr 3)
4. Przedmiar robót ( Załącznik nr 4)

XI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
3. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
4. Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona przez Oferenta ściśle według postanowień niniejszego zapytania ofertowego.
5. Oferta musi być sporządzona według wzoru formularza oferty stanowiącego załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.
6. Oferta musi być napisana w języku polskim, na komputerze, maszynie do pisania lub ręcznie długopisem bądź niezmywalnym atramentem.
7. Cena oferty musi być podana w PLN, z dokładnością do 1 grosza, tj. do dwóch miejsc po przecinku.
8. Wszystkie zapisane strony oferty wraz z załącznikami muszą być kolejno ponumerowane i złączone w sposób trwały oraz na każdej stronie podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Oferenta, przy czym co najmniej na pierwszej i ostatniej stronie oferty podpis (podpisy) był opatrzony pieczęcią imienną osoby reprezentującej Oferenta. Pozostałe strony mogą być parafowane.
9. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę i opatrzone datami ich dokonania.
10. Zawartość oferty: wypełniony formularz oferty oraz pozostałe dokumenty i oświadczenia wymienione w niniejszym zapytaniu ofertowym.
11. W przypadku dołączenia do Oferty dokumentów sporządzonych w innym języku niż polski, Oferent zobowiązany jest złożyć tłumaczenie dokumentu na język polski.
12. Oferent może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania Ofertowego, nie później jednak niż do 2 dni przed terminem składania ofert Zamawiający zamieści treść zapytań wraz z wyjaśnieniami na swojej stronie internetowej www.brudzew.pl
13. Pytania i odpowiedzi Oferentów, zmiany w zapisach ogłoszenia o przetargu oraz wszelkie informacje będą zamieszczane na stronie internetowej www.spycimierskiebozecialo.pl
15. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących złożonych ofert.
16. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi o rozstrzygnięciu zapytania ofertowego poprzez zamieszczenie informacji na stronie internetowej Zamawiającego:
17. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w ramach zapytania ofertowego bez podania przyczyny - na każdym etapie - bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.

XII. UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
1. Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi, który potwierdzi spełnienie warunków udziału w postępowaniu, nie podlega wykluczeniu, potwierdzi zgodność oferty z treścią Zapytania ofertowego oraz otrzyma największą ilość punktów - wedle przyjętego kryterium oceny ofert - spośród złożonych ofert.
2. W toku analizy ofert Zamawiający może żądać od oferentów pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
3. Występujące w ofertach oczywiste omyłki pisarskie zostaną poprawione przez Zamawiającego.
4. Oferta zostanie odrzucona, jeżeli:
1) Oferent, który złoży ofertę podlega wykluczeniu z postępowania,
2) Treść oferty jest niezgodna z treścią Zapytania ofertowego,
3) Oferent w wyznaczonym terminie nie wyjaśnił treści oferty lub z treści oferty i/lub wyjaśnień Oferenta wynika, że Oferent nie zgodził się na poprawienie omyłek w treści ofert.
5. W przypadku odrzucenia oferty, Zamawiający powiadomi o ty fakcie Oferenta, którego ofertę odrzucił. Zawiadomienie to Zamawiający prześle na wskazany w ofercie adres e-mail. Odpowiedzialność za ewentualne nieprawidłowe działanie własnego konta e-mail ponosi Oferent.
6. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi wszystkich Oferentów, którzy złożyli oferty.

Kontakt:
Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktu z Oferentami jest proboszcz parafii ks. Dariusz Ziemniak, tel. 605763517.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.