Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przeprowadzenie prac konserwatorskich i restauratorskich

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przeprowadzenie prac konserwatorskich i restauratorskich

Data zamieszczenia: 2024-03-05
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw. Świętego Stanisława Biskupa w Luszynie
Luszyn 29
09-541 Pacyna
powiat: gostyniński
tel. 509 700 379
Województwo: mazowieckie
Miasto: Pacyna
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 509 700 379
Termin składania ofert: 2024-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
przeprowadzenie prac konserwatorskich i restauratorskich w ramach zadania
,,Kompleksowej konserwacji i restauracji Ołtarza Matki Bożej ,, w kościele pw. św. Stanisława Biskupa w Luszynie.
1. Nazwa i opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowa konserwacja i restauracja Ołtarza Matki Bożej w kościele pw. św. Stanisława Biskupa w Luszynie, Luszyn 29, 09-541 Pacyna. Projekt uzyskał dofinasowanie ( wstępna promesa) z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków w ramach Rządowego Programu Polski Ład. Podmiotem udzielającym dofinasowania w formie dotacji jest Gmina Pacyna.
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie prac konserwatorskich i restauratorskich przy Ołtarza Matki Bożej według przedłożonego opracowania ,,Program prac konserwatorskich
Prace konserwatorskie i restauratorskie
Celem prac konserwatorskich i restauratorskich jest przywrócenie wartości artystycznych i formalnych materii zabytkowej t. j. pierwotnej polichromii ołtarza oraz jego złoconych elementów wyposażenia. Należałoby usunąć wtórne XX w. warstwy malarskie architektury drewnianej, odsłaniając najlepiej zachowane warstwy spodniej polichromii. Jeśli chodzi o postaci aniołków wrócić do pierwotnej kolorystyki karnacji oraz oryginalnych złoceń. W obrazie usunąć nieprofesjonalne przemalowania odsłaniając pierwotne warstwy.
Wykonywane prace muszą być prowadzone zgodnie z warunkami określonymi w pozwoleniu , polegającymi m.in. na obowiązku
1. Zawiadomienia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o terminie rozpoczęcia i zakończenia wskazanych prac;
2. Niezwłocznego zawiadomienia wojewódzkiego konserwatora zabytków o wszelkich zagrożeniach lub nowych okolicznościach ujawnionych w trakcie prowadzenia prac;
3. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać wszelkie wymagane uzgodnienia dot. wykonania przedmiotu zamówienia.
4. Program prac konserwatorskich dotyczących ołtarza Matki Bożej stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.

Specyfikacja:
5. Pełna dokumentacja jest także dostępna w siedzibie Zamawiającego, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu.

Składanie ofert:
8. Każdy oferent może złożyć tylko jedna ofertę. 9. Sposób oraz termin składania ofert:
Oferty należy składać osobiście w siedzibie Parafii ( po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym (tel. 509 700 379), listownie na adres : Parafia Rzymskokatolicka św. Stanisława B.M., Luszyn 29, 09-541 Pacyna do dnia 04 kwietnia 2024 r. do godz. 13:00 Koperta powinna być opatrzona opisem ,, Dotyczy zapytania ofertowego Kompleksowej konserwacji i restauracji Ołtarza Matki Bożej ,, w kościele pw. św. Stanisława Biskupa w Luszynie.

Miejsce i termin realizacji:
1. Termin realizacji zamówienia 30 maja 2025 r.

Wymagania:
6. Przed złożeniem oferty Zamawiający wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej przez Wykonawcę lub sprawdzeniu dokumentacji projektowej zamówienia . Termin i zasady udziału w wizji lokalnej należy ustalić telefonicznie. Zamawiający odrzuci ofertę złożoną bez odbycia wizji lokalnej
Dane kontaktowe dla Wykonawców Ks. Marcin Dyśko tel. 509 700 379
e-mail: luszyn@lowicka.eu
Warunki zamówienia:
2. Okres gwarancji: Oferent, w przypadku wyboru jego oferty , udzieli gwarancji na wykonane prace na okres nie krótszy niż 5 lat.
3. Warunki płatności: 30 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury.
4. Okres związania z ofertą: oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
5. Ewentualne spory w relacjach z Wykonawcami o roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne , poddane zostaną mediajcjom lub innemu rozwiązaniu sporu przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osobą prowadzącą inne polubowne rozwiązanie sporu.
Warunki udziału w postępowaniu
Do udziału w postępowaniu uprawnieni są wykonawcy, którzy:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
- posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; t.j.:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a) w ciągu ostatnich 3 lat zrealizowali co najmniej 2 projekty polegających na przeprowadzeniu prac konserwatorskich, restauratorskich przy obiekcie wpisanym do rejestru zabytków lub ewidencji zabytków.
W celu potwierdzenia oferent powinien dostarczyć potwierdzenie wykonania usługi w formie np. protokołów odbioru, zaświadczeń urzędowych, listów rekomendacyjnych podpisanych przez inwestora.
b) dysponują kadrą niezbędną do realizacji zamówienia, przez co rozumie się skierowanie do wykonywania prac w ramach Projektu:
- osoby posiadającej kwalifikacje dopuszczające określone w art. 37 a ust. 1 Ustawy z dnia 23 lipca 20003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami ( Dz. U. z 2003 r. nr 162 poz. 1568),
- osoby posiadające kwalifikacje uprawniające do przyjęcia obowiązku kierowania pracami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych zgodnie z art. 37c w.w. ustawy z obowiązkiem do faktycznego przyjęcia tych obowiązków w przypadku wyboru oferty.
W celu potwierdzenia kwalifikacji Wykonawca powinien dostarczyć dane wskazanej osoby/wskazanych osób wraz z kopią dokumentów potwierdzających uprawnienia. Wykluczeniu podlegają Wykonawcy nie spełniający warunków udziału w postępowaniu.
Z udziału w postępowaniu są wykluczeni Wykonawcy, którzy posiadają powiązania osobowe lub kapitałowe z Zamawiającym.
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców , w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego , na czas trwania tych okoliczności.
7. Kryteria oceny ofert:
Kryterium cena - 100 %
W przypadku, gdy co najmniej dwóch Wykonawców spełniających kryteria oceny złoży ofertę na tę sama cenę, zostaną poproszeni o złożenie ofert dodatkowych.
8. Tryb zamówienia
1. Zamówienie udzielane jest w trybie zapytania ofertowego
2. Niniejsze zamówienie nie podlega przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyn.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia z zapytaniem dotyczącym dodatkowych informacji, dokumentów lub wyjaśnień w szczególności w związku z weryfikacją oświadczeń złożonych przez Wykonawców.
5. W uzasadnionych przypadkach, w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert Zamawiający może modyfikować lub uzupełnić treść zapytania ofertowego.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani ofert wariantowych
7. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego zapytania ofertowego.
Oferty należy składać na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
Osoba podpisująca ofertę w imieniu Wykonawcy musi być upoważniona do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku jeśli prawo wynika z reprezentacji nie wynika z publicznych rejestrów CEIDG albo KRS , oferta do której nie dołączono pełnomocnictwa będzie uznana za nieważną.
Oferty niekompletne ( t. j. niezwierające wszystkich obowiązkowych elementów) lub złożone po wyznaczonym terminie nie będą brały udziału w postępowaniu . Zamawiający nie ma obowiązku wezwania oferenta do uzupełnienia oferty o brakujące dokumenty.
Kopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby składające ofertę.
Za termin złożenia oferty przyjmuje się termin dostarczenia oferty do Zamawiającego. Warunki zmiany umowy
1. Udzielenie zamówienia wymaga podpisania umowy pomiędzy Zamawiającym , a Wykonawcą.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy. Zmiana jest możliwa w zakresie jakim jest niezbędna do zrealizowania zamówienia zgodnie z obowiązującym prawem.
3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w drodze aneksu w stosunku do treści oferty w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych ( np. nietypowe warunki pogodowe, rozprzestrzeniania się pandemii)
4. Gdy termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę jest niemożliwy z powodu okoliczności leżących po stronie Zamawiającego. Zmiana terminu jest możliwa o okres , o jaki działanie Zamawiającego spowodowało opóźnienie w realizacji zamówienia.
5. Konieczność uzyskania dodatkowej dokumentacji niezbędnej do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym niezbędnych decyzji , pozwoleń/zezwoleń. Zmiana jest możliwa w zakresie w jakim wykonanie zamówienia zgodnie z dodatkową dokumentacją wpłynie na zakres rzeczowy, sposób wykonania, cenę lub termin wykonania zamówienia.
6. W przypadku stwierdzenia w trakcie realizacji zamówienia zgodność stanu istniejącego w obiektach z posiadana dokumentacją , zmiana jest konieczna do prawidłowego

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.