Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie prac konserwatorskich Kościoła filialnego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie prac konserwatorskich Kościoła filialnego

Data zamieszczenia: 2024-03-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka p.w. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Kobylnicy
ul. Główna 65
76-251 Kobylnica
powiat: słupski
tel.: 59 842 90 29, tel.: 693 345 424
m-kuzniar@o2.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Kobylnica
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 59 842 90 29,
Termin składania ofert: 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe
na Wykonanie prac konserwatorskich Kościoła filialnego p.w. Wniebowzięcia NMP w Sierakowie
Słupskim, w gminie Kobylnica
2. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia dotyczy przeprowadzenia prac konserwatorskich Kościoła filialnego p.w. Wniebowzięcia NMP w Sierakowie Słupskim, w gminie Kobylnica. Zakres prac konserwatorskich obejmuje przeprowadzenie prac dotyczących ścian wewnętrznych kościoła filialnego w Sierakowie Słupskim (zabytek wpisany do rejestru zabytków województwa pomorskiego A-204). W ramach prac konserwatorskich przewidziano: - wykonanie odkrywek próbnych o szerokości 10 cm z doczyszczeniem każdej warstwy, - wykonanie odkrywek sondażowych dla poszukiwania pierwotnych przemalowań oraz określenia warstw tynkowych, - zeskrobanie i zmycie starej farby, - przygotowanie podłoży pod wykonanie tynków renowacyjnych, w tym usuniecie z muru ścian odpadających fragmentów oraz tynku pudrującego, - oczyszczenie zainfekowanej (prażonej) grzybem oraz solami cegły, a w razie konieczności wykonana zostanie impregnacja preparatem krzemoorganicznym, - oczyszczanie oraz naprawa podłoża ścian poprzez wypełnienie spoin, - w przypadkach stwierdzenia zarysowań (spękania ścian) naprawa pęknięć będzie polegać na przeszyciu cegłą oraz przestrunowaniu
prętem ocynkowanym, gwintowanym co drugą warstwę, wykonaniu przeżyłowań dużych rys i wypełnienie szlichtą drobnoziarnistą odpowiednią dla obiektów zabytkowych, - wykonanie tynków renowacyjnych z podłożem antywysoleniowym, - gruntowanie powierzchni ścian preparatami krzemianowymi głębokopenetrującymi pod warstwy szpachli wierzchniej, - szpachlowanie powierzchni ścian szpachlą mineralną lub mineralno-trachitową, - malowanie farbami krzemianowym, - udrożnienie instalacji deszczowej, - opracowanie, wydruk oraz montaż tablicy informacyjnej. Nadzór merytoryczny sprawować będzie Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Gdańsku, Delegatura w Słupsku, w uzgodnionych terminach. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: - Program konserwatorski: Prace konserwatorskie wewnętrznych tynków w Kościele p.w. Wniebowzięcia NMP w Sierakowie Słupskim Załącznik nr 5, - przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 6, - wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji jakości oraz rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.

Dokument nr: ŚZ.041.9.2023

Składanie ofert:
10. Termin i sposób składania ofert:
Ofertę wraz z dokumentami należy przesłać w formie papierowej na adres Ul. Główna 65 w Kobylnicy (76-251 Kobylnica), w terminie do dnia 5.04.2024 r. do godz. 9:00 (termin składania ofert upływa z końcem dnia) w temacie wiadomości wpisując: ,,Oferta - Wykonanie prac konserwatorskich kościoła filialnego p.w. Wniebowzięcia NMP w Sierakowie Słupskim, w gminie Kobylnica".

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin wykonania zamówienia Rozpoczęcie prac nastąpi w terminie 30 dni od podpisania Umowy. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie 8 miesięcy od dnia podpisania Umowy.

Wymagania:
4. Warunki realizacji zamówienia, warunki odbioru i płatności Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Programem konserwatorskim: Prace konserwatorskie wewnętrznych tynków w Kościele p.w. Wniebowzięcia NMP w Sierakowie Słupskim Załącznik nr 5 oraz Decyzją Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Gdańsku, Delegatura w Słupsku z dnia 26 września 2022 r. Załącznik nr 8. Zamawiający dysponuje następującymi materiałami wyjściowymi: - Zalecenia Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 13 września 2022 r., - Decyzja Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Gdańsku, Delegatura w Słupsku z dnia 26 września 2022 r., - Decyzja Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 27 września 2022 r. Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % wartości inwestycji w dniu podpisania umowy. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy należy wnieść w formie pieniądza gotówką lub na konto Zamawiającego 16 9317 0002 0090 1554 2000 0010 Warunki płatności: do 30 dni
licząc od daty doręczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego wraz z dokumentacją rozliczeniową, tj. Protokołem odbioru robót budowlanych przez Zamawiającego.
5. Warunki udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił do kierowania robotami budowlanymi w ramach zamówienia osobę, która posiada uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego, oraz która brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury zgodnie z art.37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz.U. z 2023 póz. 951 z późn. zim.). Wykonawca dołączy do oferty wykaz robót budowlanych, które zostały wykonane należycie i zgodnie z przepisami prawa, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną, która polegała na przebudowie lub remoncie obiektu wpisanego do rejestru zabytków Załączniki nr 3 do niniejszej oferty.
6. Opis kryteriów oceny ofert Dla przedmiotoweao DosteDowania Zamawiaiacv Drzvimuie nasteDuiace kryteria oceny ofert: cena - % ODis sDosobu obliczania punktów w ramach kryteriów: kryterium cena Zamawiający przyzna ofercie punkty w oparciu o następującą formułę: cn C= % Lb gdzie: C- ilość punktów przyznana badanej ofercie wg kryterium ceny, Cn - najniższa cena brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, Cb- cena brutto badanej oferty.
7. Opis sposobu przygotowania ofert 1) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w niniejszym postępowaniu. 2) Ofertę stanowi: a) wypełniony formularz oferty sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1, b) wypełniony formularz wykazu robót budowlanych, które polegały na przebudowie lub remoncie obiektu wpisanego do rejestru zabytków sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3, c) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę (jeśli uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty); 3) Ofertę należy złożyć w języku polskim, w formie papierowej, lub elektronicznej zapewniającej pełną czytelność jej treści. 4) Oferta oraz wszystkie oświadczenia składane przez Wykonawcę w toku postępowania winny być podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu
Wykonawcy, zgodnie z zasadą reprezentacji wynikającą z postanowień odpowiednich przepisów prawnych bądź umowy, uchwały lub pełnomocnictwa.
5) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcja, spółki cywilne) należy ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu (do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika).
6) Oferta Wykonawcy winna być podpisana w sposób umożliwiający identyfikację osoby składającej podpis.
7) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
8) Walutą ceny oferty jest złoty polski. Zamawiający nie przewiduje stosowania walut obcych w rozliczeniu.
9) Cena oferty musi uwzględniać wymagania niniejszego zapytania ofertowego, opisu przedmiotu zamówienia i istotnych postanowień umowy.
___10) Cena oferty powinna być podana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku._________
8. Ocena ofert:
1) Po upływie terminu wyznaczonego do składania ofert Zamawiający dokona ich analizy i oceny zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym zapytaniu.
2) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub uzupełnienia dokumentów wymaganych w zapytaniu.
3) Zamawiający poprawia w ofercie: oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi przedmiotu zamówienia niepowodujące istotnych zmian w treści oferty niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
4) Jeżeli nie można wybrać oferty z uwagi na fakt, dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów, Zamawiający zaprasza Wykonawców, którzy złożyli oferty, do złożenia ofert dodatkowych w wyznaczonym przez siebie terminie. Niedopuszczalne jest złożenie cen wyższych niż w złożonych ofertach.
5) W przypadku, gdy cena złożonych ofert przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia prowadzący postępowanie może zaprosić Wykonawców, którzy złożyli oferty, do złożenia ofert dodatkowych w wyznaczonym przez siebie terminie. Niedopuszczalne jest złożenie cen wyższych niż w złożonych ofertach.
6) Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, który wcześniej wykonał nienależycie na rzecz Zamawiającego zamówienia publiczne w szczególności: nie wykonał zamówienia w umówionym terminie, nie dostarczył przedmiotu zamówienia o właściwej jakości i parametrach, nie wywiązał się w terminie z warunków gwarancji lub rękojmi, wykonał zamówienie, które było obarczone wadami powodującymi konieczność poniesienia dodatkowych nakładów finansowych lub prac przez Zamawiającego.
7) Za najkorzystniejszą uważa się ofertę (niepodlegającą odrzuceniu) przedstawiającą najkorzystniejszy bilans ceny lub ceny i innych kryteriów oceny ofert.
8) Zamawiający w każdej chwili może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny.____
9. Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą:
Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
1) Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych - Załącznik nr 2,
2) Wykaz robót budowlanych - Załącznik nr 3,
3) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
11. Informacje o formalnościach
1) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowań.
2) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
3) Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na regulacjach wewnętrznych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.

Kontakt:
Osoba do kontaktu: ks. Marek Konkol e-mail: salezianie.kobylnica@gmail.com tel.: 59 842 90 29 Maria Kuźniar e-mail: m-kuzniar@o2.pl tel.: 693 345 424

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.